loading...
وب سایت تخصصی دانلود پروژه ، تحقیق ها ، مقالات و کتب آموزشی رشته های دانشگاهی
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 129 دوشنبه 29 شهریور 1395 نظرات (0)

 

مجموعه-قالب-های-پاورپوینت-برای-ارائه-سمینار-و--

مجموعه قالب های پاورپوینت برای ارائه سمینار و ...

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 50
حجم فایل: 8816


بخشی از متن:

 

فایل مربوطه حاوی 50 قالب پاورپوینت زیبا و حرفه ای به منظور ارائه پایان نامه ، پروژه ، سمینار ، تحقیق و.... می باشد که با توجه به درخواست بسیار دانشجویان عزیز در مقاطع مختلف کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا تهیه و آماده بهره برداری است ، لازمه تهیه یک پاورپوینت عالی به منظور ارائه خوب در مقاطع مختلف تحصیلی انتخاب مناسب و حرفه ای قالب های آن می باشد ، با توجه به تجربه در مقاطع مختلف تحصیلی و پیشنهادات اساتید بزرگوار در انتخاب هر چه بهتر قالب های ارائه دستاورد های خودمان و مشاهده قالب های متنوع و خوب که نتایج عالی را به خود اختصاص داده اند و در کسب بالاترین نمرات ارائه سهم به سزایی را ایفا نموده اند ، این مجموعه عالی از قالب های ارائه،کلید موفقیت شما در ارائه هایتان می باشند .

 

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 175 یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
فایل آموزش گام به گام و مرحله ای ارسال مقاله ISI به ناشر Elsevier

فایل-آموزش-گام-به-گام-و-مرحله-ای-ارسال-مقاله-isi-به-ناشر-elsevier

فایل آموزشی گام به گام و مرحله ای ارسال مقاله ISI به ناشر Elsevier در قالب PDF .کاملترین راهنمای ارسال مقاله ISI شامل ۹۳ اسلا ید در قالب Power point که بصورت PDF تنظیم شده است.گرد آورندگان و تهیه کنندگان : مهندس هیمن خدائی و مهندس بهزاد ح...

دانلود فایل

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 172 یکشنبه 22 شهریور 1394 نظرات (0)

آخرین اخبار لیگ برتر فوتبال جزیره را به همراه اخبار دیگر دنیای فوتبال در وبسایت لیگ جزیره قابل دسترس است . اگر طرفدار لیگ برتر فوتبال انگلیس هستید ، اگر طرفدار تیمهای منچستر  ، چلسی ، آرسنال و لیورپول هستید به وب سایت لیگ جزیره سر بزنید . روی لینک زیر کلیک کنید :

 

http://ligejazire.com

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 220 یکشنبه 22 شهریور 1394 نظرات (0)

توجه توجه ، آیا میخواهید بدون سرمایه بازاریابی کنید و  درآمد داشته باشید ؟ آیا فایلی برای فروش دارید ؟ در کمتر از دو دقیقه ثبت نام کنید و به راحتی درآمد حلال داشته باشید . برای عضویت در سایت همه جورفایل بر روی لینک زیر کلیک کنید :

 http://hamejoorfile.com/?ref=328

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 193 شنبه 31 مرداد 1394 نظرات (0)
تحقیق چاپ افست


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، تحقیق چاپ افست را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این تحقیق را آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

تحقیق-چاپ-افستتحقیق رشته هنر درباره چاپ افست، بخشی از مقدمه: اختراع فن چاپ در حقيقت به قرن ها پيش از گوتنبرگ، كه نامش به عنوان مخترع چاپ در تاريخ به ثبت رسيده است، برمي گردد. آشوريان چند هزار سال قبل از ميلاد بر خشت هايي از گل‌رس مهر مي‌زدند. استعمال حروف قابل انتقال نيز ميان سال‌ هاي 1051 و 1058 در چين آغاز شد..دانلود فایل

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 207 شنبه 05 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

پروژه آمار میزان علاقه مندی دانش آموزان به درس ریاضی

قیمت: 2000 تومان

مقدمه
هدف از انجام اين بررسي آماري، اينكه دريابيم:
«چند درصد از دانش آموزان سال اول دبيرستان تصميم دارند در رشته ي رياضي- فيزيك تحصيل كنند»
موضوع مورد مطالعه:
ميزان علاقه مندي دانش آموزان سال اول یک دبيرستان به درس رياضي
در اين قسمت به توضيح درباره ي جدول هاي فراواني و چگونگي جمع آوري اطلاعات مي پردازيم.
براي جمع آوري اطلاعات درباره ي اين موضوع از پرسشنامه استفاده كرديم به طوري كه ۳۴ پرسشنامه به عنوان نمونه كه شامل ۷ سؤال مي‌باشد در اختيار دانش آموزان ۱۲ كلاس موجود در مدرسه اهل البيت به صورت اتفاقي و بدون شناخت قبلي قرار گرفت. سپس تمام پرسشنامه ها جمع آوري گرديد و با توجه به اطلاعات به دست آمده از پرسشنامه ها براي هر سؤال جدول فراواني كه شامل فراواني مطلق ، فراواني نسبي و درصد فراواني نسبي و فراواني تجمعي و زاويه ي مركزي مي‌باشد و با توجه به نوع داده براي آن در صورت امكان مركز دسته تعيين گرديد. سپس با توجه به نوع متغير مورد مطالعه براي هر سؤال نمودار ميله اي و دايره اي و يا نمودار مستطيلي و چند بر فراواني كشيده شد. سپس به پيدا كردن شاخص هاي مركزي (حد و ميانه و ميانگين) پرداختيم.
(هر داده كه بيشترين فراواني را دارد ميانه مقداري است كه نصف داده ها قبل از آن و نصف ديگر داده ها بعد از آن قرار دارد و ميانگين مركزيت داده ها را نشان مي‌دهد.)
موضوع مورد مطالعه:
ميزان علاقه مندي دانش آموزان سال اول دبيرستان مدرسه ي اهل البيت به درس رياضي
در اين قسمت به توضيح درباره ي جدول هاي فراواني و چگونگي جمع آوري اطلاعات مي پردازيم.
نتيجه گيري
مهم ترين نتايجي كه از اين بررسي آماري به دست آورده ايم عبارتند از:
۱-ميزان علاقه تعداد زيادي از دانش آموزان سال اول به درس رياضي زياد مي‌باشد.
۲-بيشتر دانش آموزان سال اول قصد دارند در رشته هاي فني تحصيل كنند.
۳-دبيران درس رياضي در علاقه مندي دانش آموزان به اين درس نقش دارند.
۴-تعداد زيادي از دانش آموزان سال اول از هيچ كتاب كمك درسي براي يادگيري بهتر درس رياضي استفاده نمي كنند و فقط از كتاب درسي استفاده مي كنند.


فایل ها بصورت word باشد.

تعداد صفحات:16 صفحه

خرید        سوال از فروشنده

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 170 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

مستند زندگی و آثار بزرگترین کارگردانان جهان

قیمت: 25000 تومان

مستند زندگی و آثار بزرگترین کارگردانان جهان




DIRECTOR STYLE


کارگردانان جهان




این مجموعه ارزشمند شامل 6 مستند معروف در مورد بزرگترین کارگردانان جهان است که در قالب 6 DVD با کیفیت بسیار بالا وزیرنویس فارسی برای استفاده شما علاقه مندان به هنر سینما و حرفه کارگردانی گردآوری و آماده شده است .

کارگردانان جهان



در هر یک از این مستندها ، هر کارگردان به بیان دیدگاه خود در مورد سینما و فیلم های خود می پردازد و کارنامه ای از چندین سال فعالیت خود در زمینه فیلم سازی ارائه می دهد.


کارگردانان جهان

ر این مجموعه ارزشمند ، کارگردانان بزرگی همچون رومان پولانسکی ، اولیور استون ، استنلی کوبریک ، کریستوف کیشلوفسکی ، مارتین اسکورسیسی و فرانسیس فورد کاپولا در مورد زندگی و آثار خود سخن می گویند.



این مجموعه بر روی مرغوب ترین دیسک های بازار ، با قاب DVD ، کاور رنگی اختصاصی و همچنین چاپ رنگی بر روی دیسک DVD بصورت اورجینال ، در سریع ترین زمان ممکن برای شما ارسال خواهد شد.


ارسال در تهران با پیک 1 روزه

و برای شهرستان با پست پیشتاز 2 روزه
پست سفارشی 7 روزه






زبان : انگليسی

زيرنويس : فارسی (مناسب جهت تقويت زبان انگليسی)

کيفيت : DVD ( قابل پخش در کامپيوتر و DVD Player های خانگی )



خرید        سوال از فروشنده

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 181 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

برترین انیمیشن های کوتاه جهان

قیمت: 8000 تومان



مجموعه
برترین انیمشن های کوتاه جهان

SHORT ANIMATION COLLECTION

انیمیشن کوتاه







مجموعه ای که پیش روی شماست  شامل 83 انیمیشن کوتاه از برترین انیمیشن های کوتاه جهان است که با بالاترین کیفیت ممکن برای شما علاقه مندان جمع آوری شده است.












در این مجموعه سعی شده است تا از میان انیمیشن های مطرح جهان که توانسته اند به فستیوال های معتبری همچون آکادمی اسکار، جشنواره شیکاگو، بافتا، جشنواره کودک اروپا، فیلم کوتاه تورنتو و ... راه یابند، بهترین آنها را در قالب یک مجموعه ارزشمند و با کیفیت به شما ارائه نمائیم.



انیمیشن کوتاه








آثار گردآوری شده در این مجموعه شامل برترین انیمیشن های کوتاه سال های 1977 تا 2012 می باشد که عناوین برخی از آنها در زیر آمده است:











The Lost Thing - Oscar Winner (2010)



French Roast - Oscar Nominee (2009)



Presto - Oscar Nominee (2008)



Oktapodi - Oscar Nominee (2008)



Lavatory - Oscar Nominee (2008)



No Time for Nuts - Oscar Nominee (2006)



The Danish Poet- Oscar Winner (2006)



One Man Band - Oscar Nominee (2005)



Gone Nutty - Oscar Nominee (2005)



Mikes New Car - Oscar Nominee (2002)





The ChubbChubbs! - Oscar Winner (2002)



For the Birds - Oscar Winner (2001)



Father and Daughter - Oscar Winner (2000)



Geris Game - Oscar Winner (1997)



Manipulation - Oscar Winner (1991)



Balance - Oscar Winner (1989)



Charade - Oscar Winner (1984)



Sundae in New York - Oscar Winner (1983)



Every child - Oscar Winner (1979)



Bead Game - Oscar Winner (1977)



و...







این مجموعه بر روی مرغوب ترین دیسک های بازار ، با قاب DVD ، کاور رنگی اختصاصی و همچنین چاپ رنگی بر روی دیسک DVD بصورت اورجینال ، در سریع ترین زمان ممکن برای شما ارسال خواهد شد.


ارسال در تهران با پیک 1 روزه
و برای شهرستان با پست پیشتاز 2 روزه و پست سفارشی 7 روزه





خرید        سوال از فروشنده

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 176 یکشنبه 30 فروردین 1394 نظرات (0)

کتاب موضوعات نقاشی کودکانه و شاد

قیمت: 1500 تومان

به نام خدای دل پاک بچه ها. زمانی که با بچه ها نقاشی کار می کنیم معمولا موضوع کم می آوریم.موضوعاتی که دوست داشته باشند و به آن رغبت نشان دهند و در عین حال ساده و قابل کشیدن باشند.به همین دلیل،کتابی شامل 100 موضوع نقاشی بسیار شاد و زیبا و کارتونی و کودکانه تهیه نمودیم؛این مجموعه شامل تصاویر خام و رنگ نشده در کنار مدل رنگ آمیزی شدهء آن است.تفاوت آن با کتابهایی از این دست، در این است که نقاشی های ما، بسیار ساده و قابل کشیدن و برای کودکان جذاب است. اگر مایلید کودکتان به نقاشی علاقمند شود یا دوست دارد موضوعات جذابتری بکشد یا معلم نقاشی کودکان هستید یا در مهد و دبستان نقاشی کار می کنید از تهیه این کتاب پشیمان نمی شوید.

خرید        سوال از فروشنده

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 173 دوشنبه 03 فروردین 1394 نظرات (0)

مجموعه 12000 عکس مجله نشنال جئوگرافی

قیمت: 8000 تومان

مجموعه 12000 عکس مجله نشنال جئوگرافی




با کیفیت بالا


12000 عکس مجله نشنال جئوگرافی





مجله نشنال جئوگرافی ( یا مجله جغرافیای ملی )   NATIONAL GEOGRAPHIC ، نشریه رسمی انجمن جغرافیای ملی است که از سال 1888 میلادی و دقیقا 9 ماه پس از آغاز فعالیت انجمن جغرافیای ملی، شروع به انتشار کرد و امروزه یکی از مشهورترین و پراعتبارترین مجلات مرتبط با علوم طبیعی در جهان است.



مجله جغرافیای ملی شامل مطالب مرتبط با علوم جغرافیا، باستان‌شناسی، تاریخ و فرهنگ در نقاط مختلف جهان است و عکس‌های این مجله بسیار مشهور هستند.


12000 عکس مجله نشنال جئوگرافی




مجموعه عظیمی که مشاهده می کنید شامل بیش از 12.000 عکس از این مجله با کیفیت بسیار بالاست “1600x 1200 پیکسل” که در اختیار شما علاقه مندان به عکاسی  و جهانگردی قرار گرفته است .


همچنین بیش از 100 پوستر و نقشه در اندازه بزرگ “6هزار پیکسل” مربوط به 100 سال فعالیت NATIONAL GEOGRAPHIC MAPS نیز در این مجموعه گنجانده شده است. 



12000 عکس مجله نشنال جئوگرافی




این مجموعه بر روی مرغوب ترین دیسک های بازار ، با قاب DVD ، کاور رنگی اختصاصی و همچنین چاپ رنگی بر روی دیسک DVD بصورت اورجینال ، در سریع ترین زمان ممکن برای شما ارسال خواهد شد.


ارسال در تهران با پیک 1 روزه

و برای شهرستان با پست پیشتاز 2 روزه
پست سفارشی 7 روزه

خرید        سوال از فروشنده

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 185 جمعه 03 بهمن 1393 نظرات (0)

فراگیری و استفاده از گرامر زبان انگلیسی

قیمت: 13000 تومان

با اين نرم افزار ( که تولید انحصاری شرکت  ما در خاورمیانه بوده و در آخرین سیستم عامل های روز دنیا قابل اجرا می باشد  )  به گونه اي كه تاكنون هرگز تصورش را نكرده ايد گرامر زبان انگليسي را مي آموزيد.
دليل خارق العاده این پدیده آن است كه گرامر در اين نرم افزار به صورت فرآيندي متقابل آموزش داده مي شود بدان معني كه مجموعه اي پويا از انيميشن، صدا و تصوير در كنار هم سعي در آموزش هر چه موثرتر زبان انگليسي دارند. اين مجموعه 100 ساعت آموزش گرامر را در خود جاي داده است و استفاده از آن جهت فراگيري شخصي مثال زدني است بدان دليل كه كتابي هفتصد صفحه اي برايتان به طور زنده نمايش داده مي شود. علاوه بر آن مربيان و اساتيد زبان نيز مي توانند از آن در كلاس به عنوان يك منبع درسي استفاده كنند يا اينكه آنرا به عنوان يك منبع كمك درسي به شاگردانشان توصيه كنند. ويژگيهاي بارز این نرم افزار :
1 -     آموزش توسط سرهاي سخن گو
2 -     استفاده از برجسته سازي نكات جديد يا مهم جهت تمركز بيشتر بر روي آن
3 -     پشتيباني از زبان آموز به نحوي كه در هر بخش نكاتي به صورت تذكر جهت توجه بيشتر ظاهر مي گردند و نكاتي كليدي و توضيحات بيشتر و مثالها واضحتري را به نمايش مي گذارند.
4 -     فراگيران زبان مي توانند ميزان پيشرفت خود را از طريق حل تمرينات و پاسخ به آزمونهاي پايان هر فصل و نمرات كسب شده مشاهده كنند.

خرید        سوال از فروشنده

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 184 پنجشنبه 02 بهمن 1393 نظرات (0)

بانک اطلاعات صدها هزار شرکت و کارخانه در چین

قیمت: 22000 تومان

اطلاعات صدها هزار شرکت و کارخانه در کشور چین

پیشنهاد می کنم قبل از هر گونه اقدامی برای

 

 خرید از چین حتما این DVDکامل واستثنایی را ببینید!!

 

حتما میدانید که درحال حاضر بیش از

 

 75 درصد واردات به ایران از چین صورت می گیرد.

 

به راحتی وبا اطمینان کامل وارد بازار

 

 کسب وکار وتجارت با چین شوید

 

حتما از محبوبیت همه گیر کالاهای چینی مطلع هستید.

 

با استفاده از این اطلاعات ارزشمند شما هم وارد

بازار پر سود تجارت با چین شوید

 

شما هم از سود کلان بازار چین سهم خود را بردارید.

 

یک شبه راه صدساله بروید با تجارت با چین

 

بیش از هزاران منبع وتولیدکنندگان

 

وتوزیع کنندگان مورد تائید دولت وبازرگانی چین

 

شامل کاتالوگ وپروفایل تک تک

 

شرکتها وخدمات دهندگان چینی

 

با قابلیت جستجوی کالا ومحصول

 

دارای کلیه اطلاعات شماره تلفنها وآدرسها وایمیلها

 

با قابلیت ارتباط با وبسایت با این محصول بی نظیر

 

نمایشگاه گوانگجو را به خانه بیاورید

 

کاملترین منبع اطلاعاتی برای تجارت در چین

 

بیش از هشتصد هزار شرکت و تولید کننده چینی

 

آدرس ایمیل تلفن سایت و سایر اطلاعات شرکتها جهت ایجاد ارتباط

 

لیست شرکتهای تولید کننده:

 

لوازم الکترونیکی

 

لوازم بهداشتی

 

وسائل نقلیه

 

لوازم آرایشی و عطر و ادکلن

 

تولید کننده های مواد غذایی

 

لوازم مکانیکی

 

لوازم موسیقی

 

تولید کنندگان کالاهای پزشکی و بهداشتی

 

تولید کننده های وسائل بسته بندی

 

تولید کنندگان لوازم ساختمانی

 

شرکتهای تولید کننده مواد شیمیایی

 

کارخانجات تولید کننده لوازم خانگی

 

و هزاران شرکت و کارخانه در تمامی زمینه ها
به همراه هزاران نمونه نامه به زبان انگلیسی جهت مکاتبه و درخواست کاتالوگ و نمونه محصول رایگان

خرید        سوال از فروشنده

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 180 چهارشنبه 01 بهمن 1393 نظرات (0)

برترین ها: به ادعای کارشناسان خودرو در بازار، سال 2014 میلادی سال مهمی برای عاشقان خودرو و مجموعه‌دارها بود. بیش از 1.3 میلیارد دلار برای خرید خودروهایی که در سال گذشته میلادی به مزایده گذاشته شده بودند، هزینه شده است. 10 تا از بهترین های آنها را در این مطلب معرفی کرده ایم تا با گران ترین ها و بهترین ها آشنا شوید. 


10 خودروی کلکسیونی با قیمت های کذایی
1962 Ferrari 250 GT Coupe



فراری 250 GT کوپه در مزایده Bonhams با قیمت 6.875 میلیون دلار فروخته شد. 


10 خودروی کلکسیونی با قیمت های کذایی
پروتوتایپ 1965 Ford GT40 Roadster



این رودستر در مزایده RM Auctions با قیمت 6.9 میلیون دلار فروخته شد. 


10 خودروی کلکسیونی با قیمت های کذایی
1953 Ferrari 250 MM Coupe



فراری 250 MM کوپه در مزایده Bonhams با قیمت 7.26 میلیون دلار فروخته شده است. 


10 خودروی کلکسیونی با قیمت های کذایی
1964 Ford GT40 Coupe



این فورد کلکسیونی در مزایده Houston باقیمت 7.56 میلیون دلار فروخته شده است. 


10 خودروی کلکسیونی با قیمت های کذایی
1958 Ferrari 250 GT California Spyder



فراری اسپایدر 250 جی تی که برای سال 1958 میلادی است، در مزایده RM Auctions با قیمت 8.8 میلیون دلار فروخته شده است. 


10 خودروی کلکسیونی با قیمت های کذایی
Steve McQueen's 1967 Ferrari 275 GTB/4 by Scaglietti



فراری استیوو مک‌کوئین که برای سال 1967 میلادی است در مزایده RM  با قیمت 10.175 میلیون دلار آمریکا فروش رفته است. 


10 خودروی کلکسیونی با قیمت های کذایی
1964 Ferrari 250 LM by Scaglietti



فراری 250 LM در مزایده RM در مونتری 11.55 میلیون دلار فروخته شد. 


10 خودروی کلکسیونی با قیمت های کذایی
1961 Ferrari 250 GT California SWB Spider



فراری اسپایدر در مزایده Gooding & Co. در مونتری با قیمت 15.18 میلیون دلار فروخته شد. 


10 خودروی کلکسیونی با قیمت های کذایی
1964 Ferrari 275 GTB/C Speciale by Scaglietti



این فراری در مزایده RM با قیمت 26.4 میلیون دلار فروش رفته است. 


10 خودروی کلکسیونی با قیمت های کذایی
Ferrari 250 GTO Berlinetta


این فراری زیبا و بسیار خاطره‌انگیز، که به سال 1963 میلادی باز می گردد در مزایده Bonhams با قیمت 38.115 میلیون دلار در مونتری به عنوان بهترین ماشین کلاسیک فروخته شد. 

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 234 جمعه 26 دی 1393 نظرات (0)

نایسر دایسر پلاس

قیمت: 45000 تومان




 




خرید نایسر دایسر پلاس Nicer Dicer Plus یا همان خردکن توژال ، دستیار ویژه و حرفه ای شما در آشپزخانه ، با نسخه حرفه ای تر خرد کن نایسر دایسر سیب زمینی خلال کنید ، رنده کنید و میوه و سبزیجات را به صورت دلخواه و خودکار برش دهید تا بتوانید سالاد مورد نظر خود را آماده کنید.




نایسر دایسر پلاس یا خردکن توژال دستیار حرفه ای شما در آشپزخانه خواهد بود!




نایسر دایسر پلاس با نام خردکن توژال نیز در ایران شناخته می شود




 






احتمالا تبلیغ تلویزیونی خردکن توژال (نایسر دایسر پلاس) را در شبکه های تلویزیونی مشاهده نموده اید ، حالا می توانید این خردکن چندکاره ی فوق حرفه ای را به صورت اینترنتی و با چند کلیک ساده سفارش دهید و پس از دریافت کالا درب منزل هزینه اش را به مامور شرکت پست بپردازید.




 




 




نایسر دایسر پلاس




خرد کردن میوه و سبزیجات با چاقو شاید برای مواردی که به حجم کمتری نیاز دارید مشکلی نداشته باشد اما وقتی با یک میهمانی مواجه هستید و یا خانواده پرجمعیتی دارید و یا می خواهید در زمان کوتاهی کارتان را به پیش ببرید چاقو و رندههای معمولی دیگر کارساز نخواهد بود ، به وسیله ای نیاز دارید که با سرعت هرچه بالاتر سیب زمینی ها را خلال کرده تا شما تنها نیاز به سرخ کردن آن ها داشته باشید ، هویج را سریعا رنده کرده بدون انکه آسیبی به دستان شما برسد و خیار را حلقه حلقه کرده تا تنها آن را در ظرف سالاد بریزید!




خردکن توژال همه چیز را خرد می کند ، خرد کن توژال با نام نایسر دایسر پلاس نیز شناخته می شود!




 




مدل خارجی و ۱۰۰% باکیفیت !




توژال کار خانم خانه را در آشپزخانه ساده ی ساده خواهد کرد!




نایسر دایسر پلاس




 




اما نکته فقط سرعت عمل بخشیدن به کارها در آشپزخانه نیست! خردکن توژال یا نایسر دایسر پلاس میوه و سبزیجات را به صورت زیبا و شکیل خرد می کند ، یعنی وقتی با این دستگاه سیب زمینی ها را خلال می کنید تمام خلالها به یک شکل هستند ، وقتی خیار یا کدو را حلقه حلقه می کنید ، این حلقه ها دارای یک قطر یکسان و مشابه همدیگر هستند ، با نایسر دایسر پلاس یک سالاده زیبا ، چشم نواز و خوشمزه را به سادگی آماده خواهید کرد!




نایسر دایسر پلاس




نایسر دایسر پلاس یکی از پرفروش ترین لوازم آشپزخانه در سطح جهان می باشد




 




نایسر دایسر پلاس نسخه ی حرفه ای تر و بهینه تر خردکن نایسر دایسر می باشد




 




نایسر دایسر پلاس




 




نایسر دایسر پلاس




ویژگی های خرد کن Nicer Dicer Plus :







      • نایسر دایسر پلاس نسخه حرفه ای تر و بهینه تر خردکن نایسر دایسر می باشد







      • با این دستگاه خرد کن دستی می توانید میوه و سبزیجات را خلال کنید ، با تیغه ی رنده ای رنده کنید و یا به صورت اسلایس و حلقه ای آن ها را برش دهید







      • دستگاه دارای چند تیغه قابل نصب و جداکردن آسان می باشد ، چند تیغه خلال کن (در سایزهای گوناگون) ، تیغه تکه کردن بزرگ (برای میوه هایی مثل سیب و پرتقال) ، تیغه حلقه کننده و تیغه رنده







      • خردکن نایسر دایسر پلاس Nicer Dicer Plus هنگام خرد کردن میوه و سبزیجات را له نمی کند







      • نایسر دایسر پلاس دستان شما را از خطرات چاقو و دیگر وسایل خطرناک دور می کند ، شما تنها با درپوش مخصوص کارها را انجام می دهید حتی در حالتی که میوه یا سبزیجات را برش می دهید قرار بر این نیست که میوه را با دست گرفته و با تیغه حلقه حلقه کنید ، بلکه کافیست با دستانتان درپوش محافظ ریلی را به عقب و جلو حرکت دهید تا حلقه های مورد نظرتان آماده شود.







      • به سادگی هرچه تمام تر می توانید ظرف ها تیغه های خردکن را شست و شو دهید








نایسر دایسر پلاس




 




نایسر دایسر پلاس برای آسان تر کردن کارهای آشپزخانه ، دستیار ویژه بانوی خانه کارها را سریع تر و آرایش غذا بر روی سفره را زیبا و شکیل تر خواهد کرد ، نایسر دایسر پلاس پیشنهاد ویژه فروشگاه اینترنتی میزبان است و مدل اورجینال آن با کارت گارنتی ۳ روزه تست توسط مشتری برای فروش عرضه می شود ، برای خرید اینترنتی خردکن نایسر دایسر روی دکمه خرید پستی کلیک نمایید.

خرید        سوال از فروشنده

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 1101 جمعه 26 دی 1393 نظرات (0)

نقشه تابلو فرش (نوع نشان فروهر)(نقشه شطرنجي)

قیمت: 15000 تومان

نوع نقشه:نشان فروهر
رجشمار:45
ابعاد به گره:433 در 649
ابعاد به سانت:98 در 65
تعداد مقاط:23.42
تعداد رنگ:25

خرید        سوال از فروشنده

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 195 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

ساق شلواری طرح دار

قیمت: 20000 تومان

ساق شلواری در طرح های مختلف
بابیری یا همان شطرنجی
طرح لب
طرح پلنگی
طرح مینیاتوری
همچنین طرح مشکی که کرک دار می باشد و برای زمستان به همراه چکمه مناسب است.
طرح باربیری در 3 رنگ کرمی بنفش و آبی موجود می باشد.
زیبا دیده شوید
جذاب باشید
با قیمت استثنایی 20 هزار تومان
همین حالا خرید کنید و جلوه ی زیبایی به خود ببخشید
طرح خود را در قسمت توضیحات وارد کنید.
برای خرید بیش از 10 عدد تخفیف داده می شود.
طرح های جدید به زودی




 


قیمت : 20000 تومان


 



 


قیمت : 20000 تومان


 



 


قیمت : 20000 تومان


 



 


 


قیمت : 20000 تومان


 



 


قیمت : 20000 تومان


 



 

خرید        سوال از فروشنده

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 182 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)
كتایون ریاحی با نقش‌هایی چون زلیخای سریال حضرت یوسف (ع)، مهین مشرقی شام آخر و. . . در سینما و تلویزیون ایران ماندگار خواهد بود. روزی كه اعلام كرد از این عرصه دور خواهد شد تا زمان بیشتری برای همكاری و فعالیت مشترك با پسرش داشته باشد، همكاران و دوستدارانش در ناباوری فرو رفتند. پنج سال از خداحافظی كتایون ریاحی با سینما می‌گذرد و در این سال‌ها كه با هجرت او به جزیره كیش هم همراه بود، گهگاه خبرهایی از فعالیت‌های تازه او رسیده است.

خبر سفرهایش به مناطق محروم از آفریقا تا سیستان و بلوچستان، راه‌اندازی خیریه و همین تازگی‌ها رونمایی كتابش در نمایشگاه كتاب فرانكفورت 2014 بهانه‌ای شد تا او را به گپی دوستانه دعوت كنیم؛ دعوتی كه با روی بازپذیرفته شد و ما چند ساعتی ‌مهمان او در جزیره كیش شدیم.

دیدار با كتایون ریاحی و پوریا در ساحل خلیج فارس به‌بهانه انتشار اولین آلبوم پوریا

  از پیر شدن نمی ترسم

 قصه را از آن جایی شروع كنیم كه در اوج با دنیای بازیگری خداحافظی كردید. پخش سریال محبوب حضرت یوسف با بازی شما در نقش زلیخا تمام شد و شما اعلام كردید قصد كنار گذاشتن این حرفه را دارید. چند وقت بعد خبر سفرها و كارهای خیریه‌تان رسید و در نهایت راه‌اندازی این خیریه. دلیل ترك بازیگری این بود؟

كارهایی از این دست كه به آنها نیكوكاری و خیریه می‌گوییم تقریبا همیشه بخشی از زندگی من بوده است و فكر می‌كنم كم و بیش بخشی از زندگی همه آدم‌هاست و فقط بستگی به توان، بضاعت و توجه دارد حتی به اندازه یك لبخند امید بخش هم می‌شود نیكوكار بود. بعد از خداحافظی از سینما و سفرم به آفریقا این مسئله برای من جدی‌تر شد. پس تصمیم گرفتم حال كه قرار است بخش بزرگ‌تری از زندگی‌ام را به این كار اختصاص دهم بهتر است كارها به صورت سیتماتیك انجام شود. به همین دلیل در سال 91 بنیاد نیكوكاری «كمك» را تاسیس کرده و به صورت جدی شروع به فعالیت كردیم.

در طول این مدت محاسن و معایب آن را تجربه كردم. از جمله چون بیشتر وقت را در بنیاد سپری می‌كنم متوجه كمبود یك سیستم معنادار برای كار و فعالیت در موسسات خیریه شدم زیرا همچنان كه كار دفتری در این موسسات نیاز به نظم و ترتیب اداری خاص دارد، در عین حال در تضاد با روزمرگی است؛ روزمرگی به مكانیكی شدن منتهی می‌شود و بخش انسانی را تحت شعاع خود قرار می‌دهد، در حالی كه برای نیكوكاری اولین نیاز همدلی با هم‌نوع است. از همین رو ما همزمان در حال تحقیق برای پیدا كردن یك روش یا طریقت كه شایسته نیكوكاری باشد، هستیم كه در آینده نزدیك به كمك خدا بتوان حتی رشته تحصیلی فراتر از مددكاری را ارائه كنیم؛ مثل تركیب سبك جدیدی از علوم انسانی و جامعه‌شناسی كه از فرم تئوری خارج شده و نتیجه عملی آن برای جامعه انسانی قابل لمس باشد.

در طول زندگی هنری‌ام سر و كار من با سیستم‌های اداری در حد گرفتن پاسپورت یا انجام كارهای ساده بانكی و از این دست بوده است اما با شروع كار بنیاد با دنیای جدید، عجیب و پیچیده‌ای مواجه شدم و بعد از مدتی متوجه شدم گویا این چیدمان پیچیده در واقع برای این طراحی شده كه كاری انجام نشود یا به سرانجام نرسد!!! نه برای تسریع، تسهیل یا به نتیجه رسیدن. البته این توضیح لازم به نظر می‌رسد كه همه آنچه گفتم برای كارهای درست است و اگر كسی بخواهد كار نادرستی انجام دهد، همه كارها در اسرع وقت مهیاست؛ بگذریم... .

برای یك حركت مردم‌نهاد كه جامعه هدفش مردم نیازمند است و بازوی كمك برای دولت محسوب می‌شود، این یك فاجعه است چون تمام وقت و انرژی كه باید صرف هدف اصلی شود، صرف فرعیات می‌شود. در یك جمله با این سیستم كسی دستی برای یاری نمی‌گیرد اما پای آدم زیاد گرفته می‌شود برای حركت نكردن و به جلو نرفتن.

می‌توانید با مثال توضیح دهید تا حرف‌های‌تان شفاف‌تر باشد؟

در سال گذشته علاوه بر كمك‌های بلاعوض به كسانی كه به دلایل متعدد مجبور به كاشت حلزونی به صورت آزاد بودند كه بالای 30 میلیون هزینه آن است، به افرادی وام قرض‌الحسنه دادیم؛ منظورم قرض‌الحسنه واقعی است. امسال برای اینكه بتوانیم تعداد این وام‌ها را بیشتر كنیم، فكر كردیم با یك بانك صحبت كنیم و این مسیر را به دست آنها بسپاریم تا ما زمان و انرژی‌مان را روی كارهای دیگر متمركز كنیم. با بانك مسكن وارد گفت‌وگو شدیم، آنها وام خرید كالا با بهره 14 درصد را به ما پیشنهاد دادند.

ما فهرست بچه‌های در نوبت كاشت را دادیم، حدودا بعد از یك ماه و در زمان پرداخت وام به ما اطلاع دادند بهره به 22 درصد رسیده است و در پاسخ اعتراض من گفتند بخشنامه است ولی من می‌دانستم بخشنامه مربوط به چند ماه قبل بوده و ربطی به زمان توافق ما نداشته است. علاوه بر این در بخشنامه ذكر شده تا سقف 22 درصد یعنی با تایید روسای بانك بهره 14 درصد امكانپذیر بود. ماراتن نامه‌نگاری‌ها شروع شد كه ما یك بنیاد خیریه هستیم و این وام برای افراد نیازمند است و... . القصه تا زمان جواب رد قطعی، سه ماه گذشت.

سه ماه وقت و انرژی كه باید صرف بچه‌های ناشنوا می‌شد كه متاسفانه بعضی از آنها نوبت كاشت حلزونی خود را از دست دادند. به نظر من فرصت مناسبی بود كه بعد از ماجرای مسكن مهر، مدیران بانك مسكن در یك حركت انسان‌دوستانه شركت كنند و با این روش، در بین مردم برای خود كسب اعتبار و اعتماد كنند اما گویا درایت در مدیریت وجود ندارد كه اگر وجود داشت، وضع ما بهتر از این بود؛ باز هم بگذریم... .

دیدار با كتایون ریاحی و پوریا در ساحل خلیج فارس به‌بهانه انتشار اولین آلبوم پوریا

شاید اینها قوانین است كه دست و پای مدیران را هم بسته است؟

به نظرم اینها نقص قانون نیست، بیشتر مبهم بودن تبصره‌هاست و همه چیز بیشتر رابطه‌ای است تا ضابطه‌ای. مثال دیگری موضوع را روشن می‌كند. جای خالی یك مركز مشاوره در جزیره احساس می‌شد، به همین دلیل دست به كار شدیم و همزمان اقدامات لازم برای كارهای اداری، اخذ مجوز و. . . را شروع كردیم. ظرف مدت كوتاهی مكان اجاره و تجهیز شد و متخصصان استخدام شدند اما كه عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشكل‌ها. مرحله اول كه تفاهم‌نامه بود، انجام شد. سپس از ما یك مسئول فنی خواستند كه تنها روانپزشك متخصص در جزیره را معرفی كردیم.

گفتند روانپزشك نمی‌شود، روانشناس معرفی كنید. هنوز كسی نتوانسته به این سوال من پاسخ روشنی بدهد كه چرا مدرك دكترای روانپزشك در مقابل كارشناسی ارشد روانشناس قابل قبول نیست؟ منطق می‌گوید چون كه 100 آید، 90 هم پیش ماست. به هر حال بعد از گذشت زمان زیادی، یك روانشناس معرفی كردیم، مجوز مسئول فنی صادر شد اما پس از شروع كار و اطلاع‌رسانی به ارگان‌ها و مردم، خبر دادند مجوز قابل اجرا نیست چون مدرك كارشناسی فرد مذكور، مرتبط با كارشناسی ارشد نیست؛ حال شما پیدا كنید پرتقال فروش را!!! اشكال واقعی از كجاست ؟

دانشگاهی که شخص را پذیرفته یا كسانی كه پس از چند ماه بررسی مدارك مسئول فنی، متوجه این نكته نشدند؟ بعد از یك سال اتلاف هزینه، زمان و انرژی ما را مجاب كردند كه انصراف دهیم و باز هم اصل مطلب در حاشیه قرار گرفت. كسانی كه با یك مشاوره كوچك می‌شد از فجایع بزرگی در زندگی‌شان جلوگیری كرد.

چند مدت است این كار را شروع كرده‌اید؟

تقریبا دو سال.

این مشكلات، شما را در این دو سال به اندازه چند سال پیر كرده است؟

من از پیر شدن نمی‌ترسم، البته پیر به مفهومی دیگر. همه چیز را از این منظر نگاه می‌كنم كه پیر درونم تغذیه شود و این پیر می‌تواند مشوق و راهنمایم باشد.

با همه این مشكلات سراغ راه‌اندازی دفتر تهران هم رفتید؟

با شور و اشتیاق! در مقابل مشكلات، همیشه افرادی هستند كه با كمك و مهرشان، امید را زنده نگه می‌دارند كه دفتر تهران با پشتیبانی و مهر آنان راه‌اندازی شد. قرار است در آنجا كارهای فرهنگی انجام دهیم. طرح‌هایی داریم برای گروه ناشنوایان و البته دیگر كودكان. ترجیح ما در دفتر تهران كارهای فرهنگی است كه عواید آن به كودكان ناشنوا تعلق بگیرد. كوچك بودن جزیره كیش و محدود بودن در جزیره، ما را تشویق به راه‌اندازی دفتری در تهران كرد البته با كارهای گسترده‌تر. بزرگ‌ترین هدف ما بعد از كمك به ناشنوایان برای شنیدن، برای آنان كه از نعمت شنوایی بهره‌مندند، گوش شنوای پیام‌های زیبای مهر و دوستی را آرزومندیم. به همین دلیل كلاس‌هایی با حضور اساتید خوب این كار در حوزه خودشناسی، انسان‌شناسی و... برگزار خواهیم كرد. دوستان و همكاران هنرمندم هم در این كارها كمك خواهند كرد.

در صحبت‌های‌تان به كارهای پژوهشی اشاره كردید. در مورد آن بخش از كارهای‌تان هم توضیح می‌دهید؟

برای الگوی كار وام‌دهی، از گرامین بانك بنگلادش بهره بردیم. یك بانك اسلامی و روستایی است كه موسس این بانك، اقتصاددانی است كه جایزه صلح نوبل در اقتصاد را گرفت چون فقر را در بنگلادش به میزان زیادی كاهش داد. ما سعی داریم از این الگو و پیشنهادهای اقتصاددانان كشورمان بهره ببریم تا وام بدون بهره به نیازمندان بیشتری اختصاص دهیم که باتوجه به توانایی خودشان بازپرداخت آن را انجام دهند. این یك نوع برخورد اسلامی– انسانی است و شایسته است ما كه در كشوری اسلامی زندگی می‌كنیم رفتارمان این‌چنین باشد.

این بخشی از تحقیقات ماست. یكی از افراد ما در بنیاد كمك پایان‌نامه‌اش را بر مبنای كاری كه ما در بنیاد انجام می‌دادیم، نوشته است. با تحقیقات میدانی در روستایی به‌نام باغ نرگس كه تحت پوشش‌مان برای تولید گیاهان دارویی است، شروع كردیم. كارآفرینی و تولید گیاهان دارویی بومی منطقه اهداف ما در آنجاست تا افراد بتوانند با گرفتن وام كار كنند و نتیجه كار خودشان را ببینند. سیستم عملی كه در نتیجه‌اش كارهای خوبی اتفاق می‌افتد.

دیدار با كتایون ریاحی و پوریا در ساحل خلیج فارس به‌بهانه انتشار اولین آلبوم پوریا

علاوه بر اینها، دو اختراع در زمینه آب و انرژی كه كاملا نوآورانه و درراستای حفظ محیط‌زیست و استفاده در مواقع بحرانی است، به بنیاد اهدا شده كه در حال حاضر با جمعیت هلال‌احمر و وزارت نیرو در حال مذاكره هستیم و امیدواریم به كمك خدا بتوانیم این فناوری را در ایران عزیزمان عملی كنیم.

  اجراکننده یا خالق؟

شما به‌تازگی از سفری برگشتید كه این بار سرزمین‌های محروم نبود و ربطی به كارهای خیریه‌تان نداشت؛ نمایشگاه كتاب فرانكفورت. شما برای برپایی جشن رونمایی كتاب‌تان در این نمایشگاه حضور داشتید. نویسنده بودن چقدر برای شما جدی است؟

من قبل از بازیگری می‌نوشتم و بازیگری به‌دلیل نویسندگی برای من پیش آمد. نویسندگی اولین و مهم‌ترین هدف و وظیفه من است زیرا هر وقت كه نوشتم چاره‌ای نداشتم و باید می‌نوشتم. نوشتن برای من چیزی ورای تمام اینهاست. در ضمن به بنیاد كمك هم مرتبط است، چون این كارها از فعالیت‌های فرهنگی مشترك بنیاد كمك و انتشارات شمع و مه است. همچنین آلبوم «پژواك سكوت» اثر پوریا هم تقدیم به بنیاد شده و كار مشترك پوریا و بتهوون است كه عواید آنها به بنیاد كمك برای كمك به كودكان ناشنوا تعلق می‌گیرد.

روزی كه از سینما خداحافظی كردید به نیت نویسندگی بود یا كار خیریه؟

به نیت نوشتن خداحافظی كردم اما در مسیر كار نیكوكاری افتادم. ناراضی نیستم برای اینكه خودم را یك زائر می‌دانم كه در این مسیر زیارت هم می‌كنم و در عین حال این دو را جداناپذیر می‌دانم. تجربیاتی كه در این مدت كسب كردم، مرا در نوشتن یاری کرده و دنیای جدیدی را پیش‌رویم باز كرده است.

انتخاب جزیره كیش بر چه مبنایی بود؟ در پی پیدا كردن محیطی برای نوشتن؟

جزیره كیش جای آرام و پرآرامشی برای نوشتن است اما صرفا به این دلیل انتخاب من نبود. همراهی من با همسرم بخشی از این انتخاب است.

شغل اول شما نویسندگی بوده بعد بازیگری و حالا خیریه. ترتیب اینها در زندگی شما چگونه است؟

پوریا رحیمیان: من از بچگی فكر می‌كردم مادرم اجراكننده هنر نیست بلكه آفریننده هنر است. بخش بزرگی از آفرینش در نویسندگی است. مادرم دنیا می‌سازد. قبل از اینكه بازیگر شود، می‌نوشت و من همیشه از او می‌خواستم بازیگری را كنار بگذارد و بنویسد. روزی كه او از بازیگری خداحافظی كرد گفت به قولی كه به من داده، عمل كرده است. دوست دارم مادرم تمام كارهایش را كنار بگذارد، پشت میز بنشیند و بنویسد.

كتایون ریاحی: ترجیح من هم این است كه یك‌جا بنشینم و فقط بنویسم ولی این كار هیچ مغایرتی با كمك كردن ندارد؛ نوشتن می‌تواند ادامه مسیر كمك باشد. هم كار بنیاد كه الان انجام می‌دهم و هم نوشتن می‌تواند هر دو كمك‌كننده باشد. من به‌عنوان یك هنرمند از سر ناچاری به‌عنوان مدیر عامل یك بنیاد كار می‌كنم. به محض اینكه شخص شایسته و توانمندی كه از لحاظ تفكر انسانی به هم نزدیك باشیم پیدا كنم، با كمال میل این مسئولیت را تقدیم خواهم كرد؛ خودم می‌روم به سرزمین قصه‌هایم و فقط می‌نویسم.

 تا امروز یك كتاب به‌نام «یك پنجره برای من » از شما منتشر شده، در حالی كه حاصل 30سال نوشتن باید بیشتر از اینها باشد، چه اتفاقی برای كارهای شما افتاده است؟

بخشی از آنها را منتشر نكردم و بخشی از آنها را هم هنوز تمام نكرده‌ام. اتفاقی باعث متوقف شدن نوشتن شده است. رمانی دارم كه نیمه‌كاره باقی مانده ولی تمام خواهم كرد چون آن قصه و شخصیت‌هایش منتظر من هستند. باید پركارتر می‌بودم اما شرایط زندگی و بازیگری و الان كارهای بنیاد كمك فرصت كمی برای من باقی گذاشته اما قطعا وقت و زمانش كه فرا برسد، انجام خواهم داد.

 از همكاری مشترك‌تان با پوریا بگویید؛ كتابی كه برای رونمایی آن در نمایشگاه كتاب فرانكفورت حاضر شدید؟

كتاب «ماهی قرمزه» اولین كار مشترك من و پوریا نبود. پیش از آن یك كتب صوتی با همكاری هم انجام دادیم ولی هنوز وارد بازار نشده است. ماهی قرمز كوچولو اولین كار مشترك ماست كه عرضه شده است، داستانی بود كه من نوشتم و پوریا برای آن آهنگسازی كرد. این كتاب دو زبانه منتشر خواهد شد.

موضوع داستان شما چیست؟ به همان داستان ماهی سیاه كوچولو صمد بهرنگی شبیه است؟

شاید بشود گفت تكامل یافته آن است. ماهی قرمز كوچولو، داستان نسل جدید جهان است در جست‌وجوی آزادی.

دیدار با كتایون ریاحی و پوریا در ساحل خلیج فارس به‌بهانه انتشار اولین آلبوم پوریا

  شاید وسوسه شدم

 هیچ‌وقت برای دوستان‌تان در سینما دلتنگ شده‌اید؟

دوستی زیباترین رابطه انسانی است كه شامل مرور زمان و نزدیك بودن‌ها نمی‌شود.

خیلی‌ها خداحافظی شما را جدی نگرفتند و معتقدند شما به سینما برمی‌گردید، نظر خودتان چیست؟

كسی از آینده خبر ندارد. دیالوگی است در فیلم ترمیناتور كه آرنولد می‌گوید: من برمی‌گردم. شاید نقشی پیش بیاید و من را آن‌قدر وسوسه كند كه برگردم و بازی كنم. I will be back

پوریا از شما خواست كه سینما را ترك كنید، این موضوع پوریا را ناراحت نخواهد كرد؟

در 30 سال گذشته، پوریا بهترین همراه زندگی من بوده است. در هر حالت و شرایطی، پوریا حامی و مشوق من بوده و از من پشتیبانی كرده است. خدا را شكر می‌كنم كه این موهبت را به من داده است.  فرزند تركیب دو واژه «فر» به معنی شكوه و «زند» به معنی زندگی است و فرزند یعنی شكوه زندگی. پوریا شكوه زندگی من است. با این آرزو كه همه فرزندان، شكوه زندگی پدران و مادران‌شان باشند و در پناه خدای بزرگ.

پوریا تو درباره این رابطه چه نظری داری؟

 مادر و فرزندی است دیگر و فقط خدا را شاكرم كه پسر این مادر هستم.

بازوی ناشنوایان

خیریه شما به‌طور تخصصی برای ناشنوایان فعالیت می‌كند چرا از بین تمام اقشار نیازمند ناشنواها را انتخاب كردید؟

واقعیت این است كه من فكر می‌كنم ناشنواها ما را انتخاب كردند. در واقع آنها سر راه ما قرار گرفتند داستان هم از پروانه شروع شد. ما با خانواده‌ای آشنا شدیم كه از سه فرزند آنها دو فرزند ناشنوا هستند و بعد متوجه شدیم در این منطقه افراد ناشنوای زیادی وجود دارد و از طرفی بهزیستی هم ترجیح می‌داد بازوهای كمك به ناشنوایان بیشتری داشته باشد تا این افراد تحت حمایت قرار بگیرند. ناشنوایی را معلولیت خاموش نامگذاری كرده‌اند به همین دلیل برای فعالیت اصلی ناشنوایان را انتخاب كردیم. به قول آقای دكتر فرهادی كه بنیان‌گذار كاشت حلزونی در ایران است، شایع‌ترین معلولیت در جهان، ناشنوایی است و تنها در ایران حدود هزار كودك ناشنوا متولد می‌شود كه سال گذشته 800 كودك جراحی شدند. خوشبختانه به گفته بهزیستی كشور امسال این رقم افزایش پیدا كرده است.

این گروه نه‌تنها صدای كسی را نمی‌شنوند بلكه صدای خودشان را هم نمی‌توانند به گوش كسی برسانند. مظلومیت آنها دلیل انتخاب ما شد. نمی‌توان اسم این گروه را معلول گذاشت چون به‌راحتی و با یك جراحی ساده می‌توان یك دنیا را به این كودكان و خانواده‌شان هدیه داد. این مشكل حتی به‌راحتی قابل حل است و با درست شدن آن، نه یك فرد بلكه یك خانواده نجات پیدا می‌كند؛ برای اینكه كودكان ناشنوا با این مشكل خانواده‌شان را هم درگیر می‌كنند.
 

 

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 202 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (0)


باز هم به اواخر تابستان نزدیک شدیم و طبق رسم سال‌های گذشته اپل، در واپسین روزهای فصل گرم سال، با دستاورد جدید اپل در صنعت موبایل آشنا شدیم. یک مراسم شکیل برگزار شد و طی آن، اپل مانند سال گذشته دو گوشی را رونمایی نمود.
کیفیت ساخت انقلابی؟ دوربین 8 مگاپیکسلی؟ صفحه‌نمایش بزرگ‌تر؟ NFC؟ خوب پس چه چیزی در این گوشی یک مزیت جدید برای آن ایجاد می‌نماید؟ این‌ها که اکثرا در محصولات 2 سال پیش سایر کمپانی‌ها حضور داشتند! آیا در سال 2014  باید از شنیدن این مشخصات شگفت‌زده شویم؟ یعنی باید باور کنیم که همه نوآوری‌های اپل با خاک‌سپاری استیو جابز، دفن شدند؟ اما نه، این نمی‌تواند پایان کار کمپانی‌ای باشد که عنوان باارزش‌ترین برند جهان را یدک می‌کشد. شاید دلیل اینکه ما هم در مورد محصولات ساخت اپل این‌قدر سخت‌گیر شده‌ایم، همین اعتبار نام اپل است. پس اجازه دهید بدون توجه به هر یک از این اعداد و ارقامی که از پیشرفت‌های محصولات جدید در کنفرانس‌های اپل اعلام می‌گردند، به بررسی پرچم‌داران امسال اپل بپردازیم و در آخر جواب این سوال را بدهیم که آیا آیفون 6 می‌تواند اپل را سربلند نماید یا خیر؟

طراحی و ساخت

مستقیم بریم سر اصل مطلب، طراحی و ساخت! جایی که در مورد گوشی‌های اپل همیشه حرف‌های زیادی برای گفتن وجود دارد، و البته حاشیه‌های زیادی که سعی می‌کنیم به اکثر آن‌ها اشاره‌ای داشته باشیم.


 


همان‌طور که گفتیم، اصلی‌ترین تغییر آیفون 6 به بزرگ‌تر شدن آن برمی‌گردد. بزرگ‌تر شدنی که باعث تغییر هیچ یک از المان‌های متمایز کننده گوشی‌های اپل از دیگران نشد، المان‌هایی مانند کلید هوم معروف این گوشی، لبه‌های انحنادار، فضای زیاد بالا و پایین صفحه‌نمایش و البته کیفیت ساخت عالی، همه در این گوشی هم مانند دیگر گوشی‌های ساخت اپل وجود دارند.

اما بدنه این گوشی هم مانند دو نسل قبل، کاملا از آلومینیوم ساخته شده که همان حس کیفیت فوق‌العاده را به کاربر منتقل می‌نماید. به محض اینکه گوشی را در دست می‌گیرید، خنکی آلومینیوم باعث القای حس کیفیت به شما می‌گردد که مشابهش را شاید بتوان فقط در HTC One احساس نمود. اما با اولین نگاه به گوشی، یک آیپد مینی کوچک، اولین تصویری بود که در ذهنمان تداعی شد. دیگر خبری از لبه‌های تراشیده شده با الماس در دور قاب نیست و با یک قاب کاملا انحنادار مشابه طراحی آیپد مینی مواجه هستیم. در مورد اینکه آیا این طراحی نسبت به طراحی iPhone 5 و 5s بهتر شده یا بدتر نظری نمی‌دهیم، چرا که اعتقاد داریم در این مورد نظرات بسیار متفاوت است و به سلیقه افراد بستگی دارد. شاید اگر بخواهم نظر شخصی خودم را در این مورد دخیل کنم، هنوز هم طراحی آیفون 5 را برتر از دیگر گوشی‌های ساخت اپل و شاید دیگر کمپانی‌ها بدانم، اما این دلیلی بر زیبا نبودن آیفون 6 نیست. با این حال باید اذعان کنیم این لبه‌های گرد در دست بهتر جای می‌گیرد و بهتر می‌نشیند. با اینکه از لیز بودن قاب پشتی هم نمی‌توان چشم‌پوشی نمود.




نمای جلویی گوشی یک تغییر بزرگ نسبت به مدل قبلی داشته که در همان نگاه اول کاملا به چشم می‌آید. شیشه صفحه‌نمایش این گوشی مقداری از قاب بیرون‌تر است و در محل اتصال به قاب مقداری هم خمیدگی دارد که چشم را به خود جلب می‌کند. ترکیبی که بی‌شباهت به لومیا 920 نوکیا هم نیست. جالب اینکه وقتی مدتی با این گوشی کار می‌کنید، بعد از نگاه به آیفون 5 حس عجیبی از تخت بودن صفحه‌نمایش‌های قبلی به شما دست می‌دهد که بیشتر به عادت کردن چشم به خمیدگی گوشه‌های صفحه مرتبط است.


خوشبختانه اپل این گوشی را نیز در همان سه رنگ قبلی یعنی خاکستری، نقره‌ای و بژ تولید نموده تا کماکان سه حق انتخاب برای خریداران وجود داشته باشد. سه رنگی که همانند آیفون 5s تکرار شده و باز هم خبری از رنگ مشکی در این مدل نیست. اما موردی که انتظارش را نداشتیم، خش‌پذیری کمتر این گوشی نسبت به مدل‌های قبلیست. در کل مدتی که این گوشی را تست می‌کردیم، هیچ خط و خشی در استفاده معمول بر روی آن حک نشد. جالب اینکه در زمان آیفون‌های 5 و 5s در همین حین خط و خش‌هایی بر روی گوشی‌ها نقش بسته بودند.

 

 


نگاهی به اطراف گوشی که داشته باشیم، در قسمت جلویی صفحه‌نمایشی را می‌بینیم که در بالا و پایین آن به میزان کافی فضای خالی وجود دارد! در ابعادی کمتر از آیفون 6، ال‌جی توانسته در Nexus 5 یک صفحه‌نمایش 5 اینچی را جای دهد که به دلیل همین کم کردن فضای اطراف صفحه‌نمایش بوده. اما در این فضا، در قسمت بالایی می‌توان دوربین مکالمات تصویری، سنسور مجاورت و بلندگو را مشاهده نمود. قسمت پایینی هم که فقط میزبان کلید هوم معروف اپل است.

 

 

اما یکی از مهم‌ترین تغییرها در چیدمان کلیدها در این گوشی اتفاق افتاد. کلید پاور که پیش‌تر بر روی لبه بالایی قرار داشت، به سمت راست بدنه منتقل شد تا با توجه به بلندتر شدن طول بدنه، دسترسی به آن برای کاربران راحت‌تر شده باشد.

 

اما لبه سمت چپ گوشی تغییری را شاهد نبوده و همانند سابق، کلیدهای کنترل صدا و البته سوئیچ قطع و وصل صدا را در خود جای داده است.

 

 

لبه بالایی دیگر یک لبه کاملا صیقلیست و بر روی لبه پایینی هم، درگاه Lightning، جک 3.5 میلی‌متری صدا، میکروفون و بلندگو تعبیه شده‌اند.

 



اما طراحی پشت گوشی چگونه است؟ به محض اینکه گوشی را برگرداندیم، خود را در چالش سطل آب یخ یافتیم! آیا بر روی قاب پشتی گوشی جدید اپل، جوش زده است؟ دوربین آیفون 6 از بدنه این گوشی مقداری بیرون زده که حتی در زمان عرضه Nexus 5 هم این مدل طراحی را بد نامیدیم، حال بعد از گذشت یک سال، جناب آقای سِر جانی آیو دوربین این گوشی را خارج از بدنه طراحی نموده‌اند!


به شدت ترجیح می‌دادیم قطر این گوشی یک میلی‌متر بیشتر بود، اما دوربین با بدنه هم سطح بود. مسلما خارج بودن دوربین از بدنه معایب فراوانی دارد که اگر از جنبه منظره بد آن بگذریم، لنز دوربین همواره در خطر خط افتادن و یا حتی شکستن است. پس این نکته را یک پوئن بسیار منفی در طراحی آیفون 6 می‌دانیم. در کنار دوربین هم، لنز و میکروفون قرار گرفته‌اند.


یکی دیگر از مواردی که بسیار به چشم می‌آید، خطوط بالا و پایین قاب پشتی است که تا حدودی بر روی زیبایی گوشی تاثیر گذاشته است. شاید اگر تضاد رنگ این خطوط با بدنه این‌چنین زیاد نبود، کمتر آزار دهنده به نظر می‌رسید. با این حال، این بخش از طراحی هم می‌تواند بسته به سلیقه افراد قضاوت شود.


با اینکه سایز صفحه‌نمایش آیفون جدید نسبت به قبل، حدود 17.5 درصد افزایش یافته، اما طول گوشی حدود 11 درصد بیشتر شده و اپل مقداری از فضای بالا و پایین صفحه‌نمایش کم نموده. مسلما این تلاش اپل برای تسهیل کار با گوشی با یک دست صورت پذیرفته که می‌توان آن را ادای احترامی از سمت تیم کوک در جهت آرامش روح استیو جابز دانست. همچنین، تلاش برای باریک‌تر کردن گوشی هم در همین راستا بود که البته کاش صورت نمی‌گرفت و دوربین این گوشی را در بدنه حفظ می‌نمود.


در مجموع، طراحی این گوشی دستخوش تغییرات زیادی گشته که بسیاری از آن‌ها مثبت بوده و البته موارد منفی‌ای هم وجود داشته است. با این حال، در زمان معرفی گوشی و در دستان تیم کوک، از چهره گوشی به مراتب کمتر خوشمان آمد تا زمانی که در دست با آن کار کردیم. این گوشی را جزو قشر بدعکس جامعه قرار می‌دهیم که خودش به مراتب از عکس‌هایش جذاب‌تر و دل‌نشین‌تر است و بهتر است که در شبکه‌های اجتماعی فعالیت زیادی نداشته باشد.

صفحه‌نمایش

 

با اینکه ترجیح می‌دادیم آیفون 6 بالاخره رزولوشن بالاتری ارائه دهد، اما از این رزولوشن موجود با اعداد عجیب 750×1334 پیکسل هم خیلی ناراضی نیستیم.

 

بالاخره اپل صفحه‌نمایش گوشی‌هایش را بزرگ‌تر نمود. این هم یکی دیگر از مواردیست که به سختی می‌شد در زمان حیات استیو جابز انتظارش را داشت. اما تیم کوک که دیگر نفر اول اپل محسوب می‌گردد، خود را موظف به ادامه راه استیو جابز نمی‌داند و تفکرات خود را در کوپرتینو جاری ساخته که یکی از آن‌ها، توجه به خواسته مخاطبان و ساخت گوشی‌های بزرگ‌تر از 4 اینچیست. آیفون 6 با صفحه‌نمایشی 4.7 اینچی از نوع IPS که همان پنل مورد علاقه اپل برای محصولاتش محسوب می‌گردد تولید شده است.


 خیلی عجیب نبود زمانی که در معرفی این گوشی، رزولوشن صفحه‌نمایش آن 1334×750 پیکسل اعلام گردید، چراکه با وجود سایز 4.7 اینچی و این رزولوشن، به همان تراکم پیکسلی 326ppi می‌رسیم که در چند نسل قبلی آیفون‌ها هم دیده بودیم. در واقع، اپل با این رزولوشن استاندارد رتینا را معرفی نمود و حال در سال 2014 هم به همین رزولوشن و اعتقادش برای کافی بودن این مقدار برای چشم انسان وفادار مانده. شاید از نظر عددی، این رزولوشن در مقایسه با رزولوشن رقیبان این گوشی که کمترینشان Full HD است، تا حدودی خنده‌دار به نظر آید، اما چشم‌های پر خطای بشری اعتقادات اپل را تایید می‌نماید و با همین رزولوشن هم، بیننده محو کیفیت و تصویرهای نمایش داده شده در صفحه‌نمایش این گوشی خواهد شد!


یکی از مواردی که می‌توان بهبودش در صفحه‌نمایش آیفون 6  نسبت به 5s را احساس نمود، میزان روشنایی صفحه است. با اینکه حداکثر روشنایی صفحه‌نمایش آیفون 5s هم حدود 580 نیت و جزو پرنورترین‌ها بود، روشنایی این گوشی از مدل پیشین هم بیشتر شده تا با بیش از 600 نیت روشنایی، یکی از نورانی‌ترین صفحات نمایش موجود بر روی گوشی‌ها را تا به امروز شاهد باشیم. بالطبع، با وجود پنل IPS فوق‌العاده‌ای که در این صفحه‌نمایش استفاده شده، رنگ‌ها هم بسیار واقعی و طبیعی و البته با حداکثر دقت تولید گشته به نمایش گذاشته می‌شوند. در مورد زاویه دید این پنل‌ها هم که به کرات گفته‌ایم و احتیاجی به توضیح مکررات نیست، فقط می‌توان گفت با وجود یک صفحه‌نمایش نسبتا بزرگ 4.7 اینچی و البته زاویه دید فوق‌العاده این صفحه‌نمایش، انتظار اینکه در مکان‌های عمومی مانند مترو، سایر افراد نتوانند فعالیت‌های شما را در گوشیتان رصد کنند، انتظار بیجاییست.


در کل، با اینکه از رزولوشن تکراری اپل تا حدودی دل‌زده شده‌ایم، اما تصمیم جسورانه تیم کوک برای تولید گوشی با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر از 4 اینچ را بسیار تحسین می‌کنیم. واقعا در تمامی این سال‌ها می‌شد جای خالی اپل را در بازار فبلت‌ها احساس نمود که دیگر این جای خالی توسط پرچم‌داران جدید اپل پر شده است.

سخت افزار

به بخش عجایب گوشی‌های اپل خوش آمدید. این جا، جاییست که طرفداران اپل و صد البته مدیران این کمپانی، همواره به آن می‌نازند و همواره هم تا پیش از این، سربلند بوده‌اند. حالا می‌خواهیم آیفون 6 را از نظر سخت‌افزاری بررسی نماییم.
اعدادی که در بازار امروز در بخش سخت‌افزار محصولات اعلام می‌گردند، ما را بدعادت نموده. پردازنده‌های 8 هسته‌ای، فرکانس‌های 2 گیگاهرتز به بالا، 3 گیگا بایت حافظه رم (که از رم کامپیوتری که من این نقد را در آن تایپ نمودم بیشتر است) و غیره. همه این اعداد باعث شده اپل خود را به زحمت نیندازد و هیچ‌وقت از قطعاتی که در محصولاتش به کار برده چیزی نگوید. اما چون اپل نگفته دلیل نمی‌شود که ما هم نگوییم. پس به این قسمت توجه نمایید:
سخت‌افزار آیفون 6 از چیپست جدید اپل با نام A8 که شامل یک پردازنده دو هسته‌ای 64 بیتی با فرکانس 1.4 گیگا هرتز، یک پردازشگر گرافیکی از نوع PowerVR GX6450 و یک گیگابایت حافظه رم تشکیل می‌شود.

شاید با خواندن این مشخصات متوجه شدید که چرا اپل تمایلی برای گفتن مشخصات دقیق سخت‌افزار گوشی‌هایش نشان نمی‌دهد. در کنار این چیپست، همانند قبل یک چیپ کمکی با نام M8 وجود دارد که قدرتمندتر از قبل، حرکات را درک می‌نماید. در واقع با کمک این چیپ ست است که گوشی متوجه می‌شود که شما در حال حرکت با دوچرخه هستید یا دویدن یا خواب. از دیگر مزایای این چیپ، صرفه‌جویی در مصرف باتری است، چرا که مثلا در زمانی که شما درحال دوچرخه‌سواری باشید، گوشی دیگر در حال جستجوی مداوم شبکه‌های Wi-Fi نخواهد بود و این به کمتر مصرف شدن باتری کمک شایانی می‌نماید.
اما اجازه دهید قدرت این سخت‌افزار ظاهرا خجالت‌آور اپل را در عمل بسنجیم.

 

 

در بنچمارک GeekBench 3 که عملکرد پردازنده را در حالت تک هسته‌ای و چند هسته‌ای بررسی می‌نماید، نتایج نشان از قدرت بسیار خوب این پردازنده دو هسته‌ای داشت، طوری که فاصله زیادی بین این گوشی با پرچم‌داران دارای Snapdragon 801 و یا هشت هسته‌ای‌های سامسونگ وجود نداشت.




 

 



اما در تست Basemark OS II که به صورت کلی دستگاه را از نظر عملکرد CPU، GPU، حافظه، مرورگری و ... مورد آزمایش قرار می‌دهد، این گوشی توانست عملکردی بهتر از  همه گوشی‌های موجود در بازار تا به امروز را به ثبت رساند.






 



نتایج تست Basemark X که به صورت اختصاصی عملکرد گرافیکی دستگاه را مورد بررسی قرار می‌دهد هم حاکی از بی رقیب بودن گوشی‌های جدید اپل در بازار بود.





 

 

تست GFX 3 هم تست گرافیکی دیگریست که جزئیات بیشتری را به چالش می‌کشد. نتایج واقعا خارج از انتظار هستند! با اینکه آیفون 6 از رزولوشن 1080p بهره نمی‌برد، اما در تست Off Screen این بنچمارک هم نتایج فوق‌العاده‌ای کسب می‌کند تا به این نتیجه برسیم که پردازشگر گرافیکی PowerVR GX6450، عملکرد بی‌نقصی دارد.




نتایج تست‌ها را نیز با تست‌های مرورگری اینترنت یعنی Kraken 2 و BrowserMark به پایان می‌رسانیم تا با دیدن آن‌ها، بیش از پیش متعجب شوید.

در پایان، باید گفت که امسال هم اپل گوشی‌هایی تولید نمود که در زمان ورودشان به بازار، قدرتمندترین‌های بازار هستند. پردازشگر گرافیکی PowerVR عملکردی بهتر از نمونه‌های مشابهش یعنی Adreno 420 که بر روی غول‌های Snapdragon 805‌ای بازار قرار دارند به نمایش گذاشت و پردازنده 2 هسته‌ای 64 بیتی اپل هم برتری‌اش را به رخ 4 هسته‌ای‌های Krait 400 بازار کشید تا باز هم در زمینه عملکرد سخت‌افزاری، کاربران امسال اپل هم نگرانی‌ای نداشته باشند. اپل کماکان باید در این بخش خود را مدیون سیستم‌عامل انحصاری‌اش بداند که می‌تواند با بهره‌گیری از حداکثر توانایی سخت‌افزار، چنین نتایجی را رقم بزند.
پس باز هم اپل با حداقل سخت‌افزار، حداکثر خروجی را به کاربرانش تحویل می‌دهد تا کماکان در مورد برترین عملکرد سخت‌افزاری، جای شک و شبهه‌ای باقی نگذارد.
اما راه‌های ارتباطی بی‌سیم این گوشی، از همیشه کامل‌تر است. شبکه‌های 3G و 4G با تعداد باندهای بیشتر از همیشه توسط این گوشی پشتیبانی می‌شوند. همچنین، سرعت Wi-Fi در این گوشی با وجود پشتیبانی آن از استاندارد ac بسیار بهتر از قبل شده. Bluetooth نسخه 4 هم که حضور دارد و البته NFC هم بالاخره به این گوشی راه پیدا کرد. البته از NFC این گوشی فقط می‌توان برای پرداخت‌های آنلاین توسط ApplePay استفاده نمود که چندان زمان نزدیکی برای استفاده از این قابلیت در ایران متصور نیستیم. درگاه ارتباطی این گوشی هم مانند گذشته Lightning است و کماکان متاسفانه از USB On The Go پشتیبانی صورت نمی‌پذیرد.

نرم‌افزار

اما عجایبی که در قسمت قبل در موردشان صحبت کردیم، اکثرا به واسطه سیستم‌عامل انحصاری اپل رقم می‌خورند. آیفون 6 به صورت پیش‌فرض از نسخه 8 سیستم‌عامل iOS استفاده می‌نماید. این نسخه از iOS تغییرات ظاهری کمی نسبت به نسخه قبلی داشته، اما در این قسمت سعی می‌کنیم به طور اجمالی نگاهی به سیستم‌عامل این گوشی داشته باشیم. به طور کلی، هر ساله و در نقد آیفون‌های قبلی هم، به طور مفصل در مورد قابلیت‌ها و امکانات iOS صحبت نمودیم. بنابراین به تکرار مکررات نمی‌پردازیم.
همانند قبل، دو راه برای باز کردن قفل صفحه‌نمایش وجود دارد، یکی تعیین رمز 4 رقمی (که البته می‌توان به جای رمز 4 رقمی، از رمز با تعداد کاراکتر نامحدود هم استفاده نمود) و یا استفاده از Touch ID. شاید بهتر بود در مورد عملکرد TouchID در بخش سخت‌افزار می‌گفتیم، اما الان هم دیر نیست.


حسگر اثر انگشت آیفون 6 هم مانند قبل عملکردی بی‌نقص دارد و چون به اندازه کافی با آن آشنا شده‌اید، به توضیح جزئیات آن نخواهیم پرداخت.

 



نحوه چیدمان اپلیکیشن‌ها در این نسخه تغییری نکرده، فقط با بزرگ‌تر شدن صفحه‌نمایش یک ردیف اضافه شده که البته می‌توان انتخاب نمود که یک ردیف اپلیکیشن اضافه شود یا همان تعداد اپلیکیشن با مقداری افزایش ابعاد، بزرگ‌تر نمایش داده شوند.







 




پنل کنترل سنتر که با کشیدن انگشت از پایین به بالا در هر صفحه‌ای باز می‌شود، تغییری در چیدمان نداشته و فقط از نظر گرافیکی مقداری رنگ‌ها تغییر داشته‌اند. با اینکه این منو از iOS 7 پا به سیستم‌عامل اپل گذاشت، ولی عملکردی فوق‌العاده دارد. مزیتی که این منو به منوی Notification اندروید دارد، این است که بدون احتیاج به بستن اپلیکیشن، می‌توانید تغییراتی مانند قطع کردن یا وصل کردن Wi-Fi و یا تغییر نور صفحه‌نمایش و ... را انجام دهید.





 


اما Notification Center هم که با کشیدن انگشت از بالا به پایین ظاهر می‌شد، تغییراتی داشته. قبلا صفحات Today،  All و Missed وجود داشت که یکی از آن‌ها حذف شده و به جای آن الان فقط صفحات Today و Notification قرار گرفته است. یک قابلیت مفید در این بخش اضافه شده که از همان بخش Notification Center می‌توانید به مسیج هایتان پاسخ دهید.
در همین بخش امکان اضافه کردن ویجت هم اضافه شده که هنوز چندان مورد توجه برنامه نویسان قرار نگرفته، چرا که ویجت‌ها باید توسط سایر توسعه‌دهندگان تولید شوند و برای نصب در فروشگاه اپل قرار گیرند.

مانند قبل، با دو مرتبه فشردن کلید Home، صفحه مالتی تسک باز می‌شود که در بالای این صفحه، لیست افرادی که در علاقه‌مندی‌های شما قرار دارند وجود دارد. با وجود این منو، در هر برنامه‌ای که باشید می‌توانید با باز کردن صفحه مالتی تسک، اعمالی مانند تماس یا ارسال مسیج را انجام دهید.





یکی دیگر از برتری‌های iOS به دیگر سیستم‌عامل‌ها، منوی سرچ بسیار قدرتمند آن با نام Spotlight است. منویی که در هر صفحه‌ای انگشتتان را بر روی صفحه به پایین بکشید ظاهر می‌شود و آماده جستجو کردن کلمه مورد نظر شماست. پیش‌تر کلمه‌ای که در این منو می‌نوشتید از داخل برنامه‌ها، کانتکت ها، متن مسیج‌ها و غیره جستجو می‌شد. اما در iOS 8 جستجو از اینترنت مانند ویکی‌پدیا، IMDB و App Store و ... هم صورت می‌پذیرد.

بر خلاف اکثر گوشی‌های هوشمند رده بالا که برای اجرای بازی‌ها از واسط  گرافیکی OpenGL ES استفاده می‌کنند، اپل واسط گرافیکی (API) انحصاری خود را برای iOS 8 طراحی کرده که Metal نام دارد. طبق ادعای اپل، Metal ارتباط بهتر و بهینه‌تری بین سخت‌افزار و نرم‌افزار برقرار می‌کند که به سازندگان بازی‌های کامپیوتری این امکان را می‌دهد تا بتوانند بازی‌های باکیفیت‌تر و در عین حال روان‌تری را برای آیفون بسازند. بازی‌هایی که طبق ادعای اپل می‌توانند از لحاظ کیفیت با بازی‌های کامپیوترهای رومیزی رقابت کنند.
برتری Metal آنجاییست که برنامه نویسان و بازی‌سازان به جای کار با درایورهای گرافیکی، می‌توانند به طور مستقیم با پردازنده‌ی گرافیکی درگیر شوند و بتوانند به پردازنده‌ی گرافیکی بگویند که چطور محاسبات گرافیکی را انجام دهد.
در حال حاضر بخشی در App Store برای بازی‌هایی که از Metal استفاده می‌کنند تعبیه شده و بازی‌های معروفی نظیر Asphalt 8، با این رابط جدید، بازسازی شده‌اند. لازم به ذکر است که تنها چیپست‌های A7 و جدیدتر از Metal پشتیبانی می‌کنند و بنابراین تنها کاربران گوشی‌های iPhone 5s، iPhone 6 و iPhone 6 Plus قادر به استفاده از Metal خواهند بود.

اما همیشه تایپ کردن در دستگاه‌های ساخت اپل لذت‌بخش بود، چراکه کیبورد استاندارد اپل بسیار کامل و کم نقص بود و با توجه به حساسیت و هوشمندی بالای iOS در درک لمس‌ها، تایپ در دیوایس‌های اپلی به راحتی صورت می‌پذیرفت. حال اپل امکان نصب کیبوردهای دیگر را هم ایجاد نموده تا کاربران بتوانند برای تنوع، از کیبوردهای دیگری هم استفاده کنند. برای مثال، با نصب اپلیکیشن SwiftKey بر روی آیفون 6 می‌توان از همه امکانات کیبوردهای متنوع و کاربردی این برنامه استفاده کرد. در ضمن، کیبورد استاندارد اپل هم، بسیار هوشمندانه کلمات پر استفاده شما را شناسایی می‌نماید و با تایپ حروف اول کلمه، کلمات مشابه را پیشنهاد می‌دهد که در اکثر مواقع، عملکرد دقیق و کاربردی‌ای دارد.در کل، iOS 8 هیچ تغییر انقلابی‌ای را برای کاربر به وجود نیاورده، اما باید در نظر داشته باشیم که اکثر مواقع برای مواردی که نارضایتی در پی داشته‌اند و یا عملکردی عالی نداشته‌اند به انقلاب نیاز است، که این مورد در مورد iOS اپل هیچ‌وقت صدق نمی‌کرده و این سیستم‌عامل همواره عملکرد مناسبی داشته که چندان نیازی به یک انقلاب بر روی آن احساس نمی‌شد. با این حال، اضافه شدن مواردی که ذکر کردیم، تا حدودی کار با iOS را برای کاربران راحت‌تر نموده و تجربه بهتری را نسبت به iOS 7 به ارمغان خواهد آورد.

باتری و عملکرد باتری

 

باز هم  اپل از ظرفیت باتری گوشی‌های جدید خود چیزی نگفت، اما مشخص شده که باتری آیفون 6 یک باتری لیتیوم پلیمری 1810 میلی‌آمپر ساعتیست. این ظرفیت نسبت به ظرفیت 1440 میلی‌آمپر ساعتی آیفون 5s افزایش داشته، اما فراموش نکنید که صفحه‌نمایش هم بزرگ‌تر شده و پیکسل‌ها نزدیک به 2 برابر تعدادشان بیشتر شده. باتری این گوشی در حالت آماده به کار، حدود 8 روز دوام آورد که این به خودی خود نسبت به آیفون 5s عدد بهتریست. اما در استفاده معمولی شامل مکالمه، پخش ویدئو، مرورگری اینترنت و مقداری هم بازی، این گوشی هم عملکردی شبیه به آیفون 5s داشت و حدود 1.5 روز دوام آورد. البته مقداری بهبود در این زمینه احساس می‌شد اما نه به صورتی که ما را شگفت‌زده کند. در کل، با توجه به بزرگ‌تر شدن صفحه‌نمایش، شاید انتظار داشتیم که باتری عملکردی بدتر و یا برابر با آیفون 5s داشته باشد، اما خوشبختانه باتری این گوشی شارژدهی بیشتری نمود تا باعث امیدواری کاربرانش گردد.

دوربین

دوربین آیفون 6 مجهز به سنسور تصویر 8 مگاپیکسلی است. دقیقا همان رزولوشنی که از آیفون 4s به بعد شاهد بوده‌ایم. سایز سنسور تصویر دوربین این گوشی، دقیقا به اندازه‌ی سایز سنسور تصویر آیفون 5s است. در حقیقت بزرگ‌ترین تغییرات دوربین نسبت به مدل پیشین را می‌توانیم در سرعت و دقت فوکوس خودکار و آپدیت‌های نرم‌افزاری ببینیم.


اپل در دوربین این گوشی، از یک نوع فن‌آوری استفاده کرده که پیش‌تر شبیه به آن را بر روی دوربین DSLR کانن، یعنی 70D دیده بودیم. یک نوع فن‌آوری فوکوس خودکار تشخیص فاز (Phase Detection) وابسته به سنسور تصویر که اپل آن را فوکوس پیکسل (Focus Pixel) می‌نامد. البته اپل در به کار گیری این فن‌آوری بر روی دوربین گوشی‌های همراه پیشتاز نیست و قبلا، دوربین‌های سامسونگ گلکسی S5 و ال‌جی G3 مجهز به این نوع فوکوس خودکار شده بودند.



چیپست قوی‌تر و فوکوس خودکار سریع‌تر، به آیفون 6 کمک کرده که در تشخیص چهره، خیلی دقیق‌تر و سریع‌تر عمل کند. لرزش گیر تصویر آیفون 6 برخلاف برادر بزرگ‌ترش یعنی آیفون 6 پلاس از نوع دیجیتالی است؛ با این حال اپل قول داده که این لرزش گیر تصویر وظیفه‌ی خود را به خوبی انجام می‌دهد. رزولوشن عکس‌های پانورامای دوربین این گوشی نیز افزایش یافته و اکنون آیفون 6 می‌تواند عکس‌های پانورامای 43 مگاپیکسلی بگیرد. به هر صورت چیپست جدید A8 کاری کرده که همه چیز سریع‌تر شود، از شات‌های سریع‌تر در هنگام عکاسی HDR گرفته تا بالا آمدن اپلیکیشن دوربین.


دوربین جلویی گوشی شاهد بهبودهای چشمگیری بوده است. طبق ادعای اپل، دوربین دوم آیفون 6، می‌تواند تا 81 درصد نور بیشتری را نسبت به دوربین دوم 5s جذب کند. البته از آن جایی که نسبت کانونی لنز بر روی همان عدد F/2.2 ثابت مانده، خیلی در این مورد مطمئن نیستیم. جالب‌ترین بهبود را باید در عکاسی پیاپی دید. دوربین جلویی این گوشی می‌تواند با سرعت 10 فریم بر ثانیه عکاسی پیاپی کند. بعلاوه این دوربین می‌تواند عکس‌های HDR بگیرد و ویدیوی HDR نیز ضبط کند.
به لطف iOS 8، واسط کاربری دوربین میزبان بهبودهایی بوده است. اگر صفحه را برای فوکوس کردن لمس کنید، گوشی امکان تغییر نوردهی از طریق بالا و پایین بردن یک اسلایدر را به شما می‌دهد. بدین ترتیب شما می‌توانید بسته به نوع صحنه، جبران نوردهی را تغییر دهید. بعلاوه می‌توانید فوکوس و نوردهی را قفل کنید و البته، این چیز جدیدی نیست.
در قسمت سمت چپ صفحه‌ی اپلیکیشن دوربین، اپل کنترل‌هایی را برای سوییچ کردن به دوربین جلویی قرار داده است. در کنار آن نیز دکمه‌ی تایمر (قابلیت تنظیم بر روی 3 یا 10 ثانیه)، انتخاب مود HDR و در نهایت دکمه‌ی تنظیمات فلاش قرار دارد.


در کنار دکمه‌ی لمسی شاتر، اسلایدری قرار دارد که به وسیله‌ی آن می‌توانید به مود عکاسی (Photo)، عکاسی با نسبت مربعی (Square)، پانوراما، ویدیو، اسلوموشن و تایم لپس بروید. برای فعال کردن مود عکاسی پیاپی، کافیست که دستتان را اندکی بیشتر بر روی دکمه‌ی شاتر نگه دارید.
وقتی عکاسی با آیفون 6 را شروع می‌کنید، نکته‌ای که بلافاصله متوجه آن می‌شوید، سرعت است. قطعا آیفون 5s کند نبود، ولی آیفون 6 به وضوح سریع‌تر است. زمان تاخیر بین عکس‌ها بسیار کاهش یافته و پردازش عکس‌های HDR تنها یک ثانیه طول می‌کشد.


گستره‌ی دینامیکی این دوربین عالی است. قسمت‌های روشن‌تر و تاریک‌تر عکس، نوردهی بسیار مناسبی دارند و در مواقعی بسیار، اصلا به عکاسی HDR نیاز نیست. غلظت رنگ عکس‌ها اندکی از حالت طبیعی بیشتر است؛ با این حال به نظر می‌رسد این کلکی است که بیشتر سازندگان گوشی‌های همراه برای زیباتر کردن عکس دوربین‌ها می‌زنند. خوشبختانه غلظت رنگ‌ها در ذوق نمی‌زند.
طبق معمول همه‌ی گوشی‌های آیفون، تفکیک جزئیات در بزرگنمایی زیاد بسیار عالیست. سوژه‌ها در شرایط نوری خوب، کاملا با جزئیات زیاد و شارپ هستند. باید گفت که شارپنس گوشه‌های تصویر نسبت به آیفون 5s افزایش یافته و اکنون گوشه‌های تصویر نیز مثل وسط تصویر تفکیک جزئیات خوبی دارد.
مود HDR آیفون 6، دو عکس می‌گیرد و آن‌ها را با یکدیگر ترکیب می‌کند تا یک عکس با نوردهی مناسب و گستره‌ی دینامیکی زیاد به دست آید. به نظر می‌رسد که در مود HDR، سایه‌ها به حال خود رها می‌شوند و تنها عملی که صورت می‌گیرد، سعی در افزایش جزئیات مناطق پرنور است. به طور کلی اثر عکس‌های HDR را خیلی حس نکردیم و به نظر می‌رسد که زیاد چشمگیر نباشد.
عکاسی در نور ضعیف دوربین آیفون 6 بهبودهای چشم‌گیری نسبت به مدل پیشین داشته است. به لطف لرزش گیر تصویر دیجیتالی موثر، دوربین می‌تواند سرعت شاتر را تا حد زیادی پایین بیاورد و بدین ترتیب نوردهی خوبی از صحنه داشته باشد. این طوری آیسو (ISO) نیز بر روی مقادیر پایین قرار می‌گیرد تا عکس باکیفیت‌تری بدست آید. با این حال همچنان خطر لرزش دست و حرکت سوژه و در نهایت تار شدن صحنه وجود دارد. در حقیقت باید گفت که در آیفون 5s به ندرت دیده بودیم سرعت شاتر پایین‌تر از 1/30 ثانیه انتخاب شود، ولی در آیفون 6 سرعت شاتر تا 1/15 ثانیه نیز می‌رسد.
از زمانی که اپل توانایی عکاسی پانوراما را بر روی دوربین گوشی‌های خود قرار داد، یکی از بهترین عملکردهای عکاسی پانوراما را می‌توانیم بر روی گوشی‌های این شرکت ببینیم. عمل دوختن عکس‌ها به یکدیگر خیلی عالی انجام می‌گیرد و تقریبا خطایی از این بابت مشاهده نمی‌شود. باید اشاره کرد که عمل عکاسی پانوراما با آیفون 6 بسیار ساده است تقریبا فرقی با یک ضبط ویدئویی ساده ندارد.

مقایسه‌ی دوربین آیفون 6 با دوربین آیفون 5s

از آن جایی که رزولوشن و سایز سنسور تصویر آیفون 6 نسبت به آیفون 5s هیچ تغییری نداشته، ممکن است برای بسیاری این پرسش مطرح شود که برای افرادی که عکاسی با موبایل برای آن‌ها اهمیت زیادی دارد، ارزش تعویض گوشی از آیفون 5s به آیفون 6 وجود دارد یا خیر؟ بگذارید پاسخ این پرسش را بدهیم.
از بزرگ‌ترین تفاوت‌های آیفون 6 نسبت به آیفون 5s را باید در میزان نویز دید. اپل ادعا می‌کند که در آیفون 6 الگوریتم پیشرفته‌تری را در کاهش نویز عکس‌ها به کار گرفته است. بنابراین در عکس‌های آیفون 6 باید نویز کمتر و جزئیات بیشتری را شاهد باشیم. واقعیت این است که در تصاویر، عکس باکیفیت‌تری را از آیفون 6 نسبت به آیفون 5s شاهد هستیم. کیفیت بیشتر که علاوه بر کاهش نویز، مقدار زیادی از آن را می‌توانیم مدیون جذاب‌تر شدن عکس به دلیل غلظت رنگ بیشتر بدانیم.
در عکاسی شرایط نوری ضعیف، طبق انتظار، آیفون 6 سرعت پایین‌تری را برمی‌گزیند و البته آیسو (ISO) را بر روی مقادیر شبیه به 5s حفظ می‌کند. بدین صورت شاهد مقداری نوردهی بیشتر در عکس‌های 6 نسبت به 5s هستیم. تفاوت در مقدار نویز را این جا می‌توانیم ببینیم، عکس‌های آیفون پیشین نویزهای بزرگ‌تری دارند و عکس‌های آیفون 6، نویز کوچک‌تر و قابل تحمل تر. به طور کلی جزئیات عکس‌های شرایط نوری ضعیف آیفون 6، اندکی بهتر است.
در عکاسی شرایط نوری ضعیف، حواسمان به فوکوس خودکار تشخیص فاز هم بود، دوربین آیفون 6 اندکی سریع‌تر عمل می‌کرد. به طور کلی باید گفت که اگر در عکاسی با گوشی همراه جدی و اکنون صاحب یک آیفون 5s هستید، خیلی لازم نیست آیفون 6 بخرید. عکاسی دوربین تفاوت خیلی چشمگیری ندارد، مگر اینکه نمایشگر بزرگ‌تر گوشی، دیگر ویژگی‌های آن یا ضبط ویدئویی پیشرفته‌تر آن را بپسندید.

فیلم‌برداری

از بزرگ‌ترین پیشرفت‌های دوربین آیفون 6 نسبت به 5s را می‌توانیم در فیلم‌برداری ببینیم. علاوه بر فیلم‌برداری Full HD 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه، دوربین این گوشی می‌تواند فیلم‌های فول اچ دی را با سرعت 60 فریم بر ثانیه نیز ضبط کند. این در حالیست که مدل پیشین می‌توانست ویدیوهای 720p را با سرعت 120 فریم بر ثانیه ضبط کند و اکنون آیفون 6 توانایی ضبط این ویدیوها را در رزولوشن 240 فریم بر ثانیه دارد.
خیلی دوست داشتیم توانایی فیلم‌برداری 4K را بر روی این گوشی می‌دیدیم، ولی شاید اپل آن را برای آیفون 6s حفظ کرده است. اکنون بسیاری از گوشی‌های اندرویدی این کار را انجام می‌دهند، با این حال نکته‌ی اصلی این جاست که سنسور 8 مگاپیکسلی 4:3 این گوشی، رزولوشن کافی افقی برای ویدیوهای 4K را ندارد.
وقتی در اپلیکیشن دوربین به مود اسلوموشن می‌روید، نشانگری برای تعیین سرعت فیلم‌برداری ظاهر می‌شود. در آن جا می‌توانید از بین 120 فریم بر ثانیه و 240 فریم بر ثانیه انتخاب کنید. در حالت پیش‌فرض، مود ضبط ویدیوی این گوشی ویدیوهای فول اچ دی را با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط می‌کند. برای فعال کردن ضبط 60 فریم بر ثانیه باید به تنظیمات دوربین بروید.
اپل لرزش گیر تصویر دیجیتالی ویدیو را بهبود داده تا شاهد لرزش گیر پیشرفته‌تری نسبت به آن چه در 5s دیده بودیم باشیم. اپل اکنون این لرزش گیر دیجیتالی فیلم‌برداری را، لرزش گیری سینماتیک (Cinematic Stabilization) نامیده است. در آزمایش‌هایی که انجام دادیم، به خوبی این بهبود را احساس کردیم. قطعا از آیفون 6 پلاس انتظار بیشتری داریم چرا که این گوشی مجهز به لرزش گیر تصویر اپتیکال است.
فیلم‌برداری فول اچ دی دوربین آیفون 6 با نوردهی عالی و جزئیات فراوان حقیقتا یکی از بهترین‌هاست. فوکوس خودکار در حین فیلم‌برداری خیلی خوب انجام می‌گیرد، با این حال اتومبیل‌های گذری می‌توانند به راحتی دوربین را گیج کنند.


هرچند که بیت ریت فیلم‌برداری فول اچ دی 30 فریم بر ثانیه‌ی این گوشی 18 مگابیت بر ثانیه است، ولی ضبط صدا خیلی خوب نیست. ضبط صدا با بیت ریت 63 کیلوبیت بر ثانیه صورت می‌گیرد و هرچند که بر روی بدنه‌ی آیفون 6 چند میکروفون وجود دارد، ولی صدا تنها در یک کانال ضبط می‌شود.
کیفیت ضبط ویدئویی فول اچ دی 60 فریم بر ثانیه مثل کیفیت ضبط 30 فریم بر ثانیه است؛ با این تفاوت که در این مود، حرکت سوژه‌ها خیلی سریع و آسان صورت می‌گیرد. بیت ریت این ویدیوها کاملا بالاتر است و به 25 مگابیت بر ثانیه می‌رسد. با این حال نسبت به بیت ریت 40 تا 50 مگابیت بر ثانیه‌ای ویدیوهای 4K اصلا بالا به نظر نمی‌رسد.
اگر بخواهیم بیشتر درباره‌ی ویدیوهای اسلوموشن صحبت کنیم، باید گفت که ویدیوهای 240 فریم بر ثانیه با بیت ریت 40 مگابیت بر ثانیه و ویدیوهای 120 فریم بر ثانیه با بیت ریت 27 مگابیت بر ثانیه ضبط می‌شوند. این به معنی اشغال حجم زیادی از حافظه‌ی گوشی است؛ به صورتی که یک کلیپ 20 ثانیه‌ای ویدیوی 240 فریم بر ثانیه، حدود 115 مگابایت از حافظه را اشغال می‌کند. این مقدار برای ویدیوی 120 فریم بر ثانیه، 90 مگابایت است. در ویدیوهای اسلوموشن همچنان نمایش جزئیات عالی است. به طور کلی همان‌طور که در مدل پیشین هم دیده بودیم، تماشای ویدیوهای اسلوموشن بسیار جذاب است.

 

جمع‌بندی

بالاخره اپل هم آیفون بزرگ تولید نمود. حرفی که این روزها از همه می‌شنویم، اکثرا هم با حالت تمسخر میگویند. بدون توجه به اینکه کمپانی اپل یک تغییر بزرگ را در راس امور داشته و دیگر توسط شخصی به نام تیم کوک رهبری می‌گردد، نه استیو جابز. بالطبع با به وجود آمدن تغییرات در سطوح بالای یک سازمان، بسیاری از سیاست‌ها هم تغییر می‌کند که این هم یکی از آن‌ها بود. شاید اگر استیو جابز هنوز در راس امور بود، با آیفون 4.7 اینچی هیچ‌وقت مواجه نمی‌شدیم. اما به هر شکل در سال 2014 اپل آیفون‌های بزرگ خود را معرفی نمود و پا به عرصه فبلت‌ها گذاشت. حالا دیگر سامسونگ، ال‌جی، سونی، HTC و دیگر تولیدکنندگان با خیال آسوده گوشی 5 اینچی تولید نمی‌کنند و همواره باید سنگینی حضور نماینده اپل را هم احساس نمایند.


آیفون 6 با کیفیت عالی همیشگی محصولات اپل تولید شد. با اینکه به طراحی آن ایراداتی وارد نمودیم، اما باید بپذیریم که اپل به خوبی کارش را در تولید محصولات با کیفیت بلد است. دوربین این گوشی با حفظ بیشتر مشخصات قبلی، ما را از نظر کیفیت شگفت‌زده نمود. صفحه‌نمایش آیفون جدید باز هم با رزولوشنی عجیب، تمام نیازهای کاربر را پوشش می‌دهد و موجب رضایت مصرف کننده خواهد شد. iOS 8 با اینکه تغییرات زیادی نداشت، اما مانند قبل در عین سادگی عملکردی کم نقص را به نمایش می‌گذارد. عملکرد باتری این گوشی مقداری بهتر از قبل است ولی هنوز هم نمی‌توان باتری این گوشی را عالی دانست. عملکرد سخت‌افزاری گوشی هم که دیگر جای گلایه ای برای کاربر باقی نمی‌گذارد.


 در کل، همه منتظر نوآوری از اپل هستند، یا شاید انقلاب، اما می‌توان تنها انقلاب صورت گرفته در این گوشی را قد کشیدن آن دانست، که اتفاق کم اهمیتی هم نیست. اتفاقی که منجر به کوچ بسیاری از افراد به سمت گوشی جدید ساخت اپل هم شد، کسانی که واقعا گوشی 4 اینچی را کوچک می‌دانستند و اکنون با حق انتخاب‌های جدید، به سمت آیفون جدید اپل گرایش پیدا کرده‌اند. همان‌طور که در نقد هم گفتیم، آیفون 6 بهتر از چیزی بود که ابتدا تصور می‌کردیم. سخت است بگوییم که این آیفون را به اندازه آیفون 5 در زمان معرفی دوست داشتیم، اما باید پذیرفت که آیفون 6 و آیفون 6 پلاس بهترین گوشی تولید اپل تا به این تاریخ محسوب می‌گردد که یک مجموعه کامل و کم نقص از امکانات کافی را به کاربرش اهدا می‌نماید.

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 193 یکشنبه 21 دی 1393 نظرات (0)

برترین ها - امیررضا شاهین نیا: در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره های هر جامعه ای نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با طرفداران خود و مردم انتخاب کرده اند.

 چهره های جامعه ما نیز از این قضیه مستثنی نیستند و بسیاری از ستارگان سینما، موسیقی، ورزش، سیاست و ... ما با داشتن یک یا چند صفحه در شبکه های اجتماعی مختلف قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

در این سری مطالب ما تصمیم گرفته‎ایم گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و ... در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

*******
سلفی مهرانه خانم مهین ترابی با دوستش از روی «پل طبیعت» در بوستان آب و آتش که گویا بخشی از سریال «همه چیز آنجاست» شهرام شاه حسینی در آن جا فیلمبرداری شده است.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)


از آنجایی که مسئولان میراث فرهنگی کشوران اقدام مثبتی برای بازگرداندن آثار باستانی دزدیده شده توسط کشور های اروپایی نکردند، نیما جان خودش دست به کار شد و برای تلافی این موضوع، برج ایفل را از جایش کند تا با خود به ایران بیاورد. دستش هم درد نکند!


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



الهه حصاری و هادی ساعی در حاشیه اکران «پی 22». از آنجایی که دو شغله بودن (دولتی) طبق قانون کشور ممنوع است و هادی ساعی عضو شورای شهر تهران می‌باشد، پس دوستان توجه داشته باشید که بازیگری در این مملکت شغل به حساب نمی آید. این هم اطلاعات عمومی امروز!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



پگاه آهنگرانی در حال سخنرانی در یک همایش که نه می‌دانیم چیست، و نه می‌دانیم کجاست.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



سلفی جالب حسین مهری با همه عوامل سریال «همه چیز آنجاست». استاد جمشید مشایخی، امین زندگانی، الهام حمیدی و سایر بازیگران و عوامل در عکس حضور دارند. این عکس را الهام حمیدی به اشتراک گذاشته بود.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



محمد صادقی، سارا خوئینی ها و پژمان بازغی در پشت صحنه سریال «بیقرار». میتوان حدس زد که جناب صادقی نقش رئیس یک باند مافیا را بر عهده دارد، سارا خانم هم یک خانم خلافکار و همه فن حریف است و پژمان بازغی هم طبق معمول نقش یک پلیس خانواده دار را که یک دختربچه هم دارد، بازی خواهد کرد!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



برج سازی با دنت یکی از تفریحات سالم ترانه علیدوستی هنگام دیر کردن گریمور است. تفریح سالمِ یک هنرمند سالم!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



سلفی ارسلان قاسمی در دندانپزشکی. خدارا شکر نورِ خانم دکتر به اندازه کافی هست که هواداران شاهد دندان های صدفی ارسلان جان نباشند!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



الناز حبیبی اغراق کرد که خیلی خوشحال و شاد است. البته الناز جان خیلی هم نیاز به اعتراف نبود، هر کس یک بار راهش به اینستاگرامتان بیافتد خودش خیلی زود به همین نتیجه می‌رسد.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



از آنجایی که کمبود فضا برای چسباندن جملات تاثیر گذار در دفتر کار بهرام رادان وجود دارد، بهرام از لیوان خود برای آن استفاده کرده است.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



هادی کاظمی در اولین کار تلویزیونی خود در سال 75 زمانی که 20 سال بیشتر نداشت. معلوم است هادی از همان ابتدا علاقه زیادی به بازی کردن در نقش پیرمرد ها داشت.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



عکس هنری علی شادمان با ژست «خیره به افق». آقایان عزیز توجه داشته باشید که در این ژست حتماً باید زیپ کاپشن بالا و دستان در جیب شلوار باشد وگرنه به درد نمی‌خورد. اخم هم باشد که چه بهتر.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



شهاب رمضان، خواننده خوش صدا و با احساس کشورمان هر از چند گاهی یک سلفی دقیقاً همین شکلی می‌اندازد و در زیرش اطلاعاتی درباره کارش می‌دهد و با حاشیه ها کاری ندارد.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



نورا هاشمی، تک دختر مهدی هاشمی و گلاب آدینه، یکی از ستاره‌های بی سر و صدای تئاتر و سینمای کشورمان.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



عکس بدون توضیح محمدرضا گلزار در اینستاگرامش. عکسی که هنوز آمار دقیقی از کشته ها و مجروحین هواداران و عشاق در زیر آن بدست نیامده است!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



هانیه توسلی هم مانند تمامی ستاره ها، نتوانست دوری از اینستاگرام را تحمل کند و بی سر و صدا  و با صفحه‌ای جدید، و البته با دسترسی محدود و نه همگانی، به اینستاگرام برگشت و این سلفی را آپلود کرد. تنها تفاوت هانیه با بقیه دوستانِ «خداحافظی کرده و برگشته»، مدت زمان نسبتاً طولانیِ غیبت او بود. چون اکثراً خداخافظی ها به یک روز هم ختم نمی‌شود و در چند ساعت سر و تهش جمع می‌گردد! هانیه توسلی نزدیک به 2 ماه فعالیت نداشت.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)


همیشه یک راه برای عرضه و نمایش عکس جدید پیدا می‌شود. پس از سلام و احوال پرسی که دلیلی برای گذاشتن عکس های جدید چهره ها شده بود، حالا نوبت جملات عارفانه و حکیمانه است که به بهانه آن عکس خود را به نمایش بگذارند و لایک بگیرند. آزاده مهدیزاده هم از همین روش جدید استفاده کرده است.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



پیمان معادی در حال گوش دادن به نکته های «پیتر ساتلر» کارگردان مشهور هالیوودی در پشت صحنه فیلم «Camp X-Ray» است. عکسی که روز گذشته پیمان در صفحه اینستاگرام‌اش گذاشته بود.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



گویا علیرضا خان حقیقی خیابان های سیدنی را با استیجِ فشن شو اشتباه گرفته است!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



طعنه مریم معصومی به مخاطب خاص اش که گویا بدجوری از چشم مریم افتاده است! آن هم این همه چشم!

خیلی جالب است دقیقاً همین جمله را چند وقت پیش زیر پست یکی دیگر از عزیزان دیدم، با این تفاوت که جای اسفند، خرداد نوشته بود! این بحثِ محبوب ویژگی‌های شخصیتی متولدین هر ماه هم پروژه‌ای است برای خودش! با این خروجی که در کلّیت، همه رفتار ها در همه ماه ها مشترک است و فقط یک مقدار پس و پیش شده و دُزَش فرق دارد!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



زمستان امسال حسابی چهره ها را سر در گم کرده است. چون فقط اسمش زمستان است، هوایش بیشتر بهاری و پاییزی است. همین موضوع در به رخ کشیدن تیپ ها و لباس های زمستانی هم خلل وارد کرده است. تا کی صبر کنند تا برف ببارد؟ تا کجا؟؟

البته برخی ها هم مثل یکتا خانم ناصر، صبر زیادی ندارد و در زیر آفتاب تیپ زمستانی زده و عکسشان را میگیرند و کاری با هوا ندارند!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



عکس زیبای عباس غزالی با خواهرزاده خوش خنده اش.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



چشم. به توصیه های زیر عکس آزاده نامداری گوش می‌کنیم و درگیر عکس نمی‌شویم. فقط آزاده جان از ما این را نخواه که این سوال را نپرسیم روزبه نعمت اللهی بین آن هم خانم در آسانسور چه می‌کند!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



بازارگردی نیوشا ضیغمی و دوستش، در حال انتخاب گل کلم مرغوب برای انداختن ترشی.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



جمله تکان دهنده و دوازده ریشتری این هفته علی کریمی. حضور در اردوی تیم ملی علی آقا را در زمینه به اشتراک گذاشتن جملات قصار کم‌کار کرده بود که با کمک جناب کی‌روش این وضعیت به روند قبل بازگشته است!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



تتلو و خواهرش در گذر زمان. عمو تتل با این عکسش ذهنیت همه را نسبت به ظاهرِ آینده پسر بچه های بامزه تغییر داد!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)


یغما گلرویی داشت در پشت بام خانه شان شعر می‌نوشت که ناگهان نسیمی از مشرق زمین آهنگ وزیدن گرفت و گردی از غبار روزگار را به دیدگان یغما فکند! تا یغما قلم از کاغذ بخاست و دستی برای رفع درد بر آورد، عکاسباشی فرصت مغتنم شمرد و انگشت مبارک به شات همی فشرد تا شکاری باشد از لحظه ای بدیع و دل نواز!

با عرض پوزش از تغییر لحن، ولی دست خودمان نیست. کلاً یغما گلرویی طبع نوشتنمان را عوض می‌کند!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



لیلا اوتادی به این راحتی ها بی‌خیال چالش عکس بدون آرایش نمی‌شود!

پ.ن: طبق پیش بینی ها هیچ کدام از بازیگران زن در این چالش شرکت نکردند.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



جایزه «بدون شرح ترین» عکس این شماره با احترام تقدیم می‌شود به این سلفی رامبد جوان و علی ضیا. به قول عادل تصویر به اندازه کافی گویاست ما چیزی نگویم بهتر است. رامبد جان شما که سن و سالی ازتان گذشته دیگر چرا؟!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



احسان حدادی در بین دختران مدرسه ای که با این عکس از لطف و محبت دختر خانم ها تشکر کرده است. احسان جان اگر بدانی با حضورت در کلاس چقدر این عزیزان را خوشحال کرده ای اشک در چشمانت جمع می‌شود. کنسل شدن کلاس ریاضی، آن هم زنگ آخر، از قهرمانی در جام جهانی هم شیرین تر است!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



بهاره رهنما طی یک رفتار تکراری در بین چهره ها، عکس کلوز آپ از یک چشم گذاشت که گویا چشم دخترش پریا بود. کاری که قبل تر ها الناز شاکردوست، محسن افشانی، ارسلان قاسمی و سایر دوستان چشم رنگی انجام داده بودند.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



عکس یادگاری شهاب حسینی و ابوالفضل پور عرب در کنار رضا صفایی یا همان «طوفان»، بازیگر فیلمفارسی های به یاد ماندنی که ماشاالله تکان نخورده است! ابوالفضل پورعرب هم با ظاهر جدید و هالیوودی اش خیلی شبیه "شان پن" شده است.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)


باز هم عکس مونتاژ شده عجیب از بهنوش بختیاری. همه ما بهنوش خانم را با همین عکس هایش قبول کرده ایم و با او کنار آمده ایم!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



نیمه شب بود که ناگهان مجتبی محرمی به یاد دوست و همبازی مرحوم‌اش، زنده یاد سیروس قایقران افتاد و این عکس را آپلود کرد. روح کاپیتان سیروس همیشه شاد باشد.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



اگر می‌خواهید در زندگی خود همیشه شاد باشید، فقط کافی است این زوج عزیز را الگوی خود قرار دهید. سحر ولدبیگی و نیما فلاح.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



امید حاجیلی با این عکس عملیات تروریستی خود در سالن میلاد را لو داد.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



با نهایت ناامیدی و استیصال شما را به تماشای عکس امیرمحمد زند در کابین خلبان دعوت می‌کنم...

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



این روزها اگر تنها یک دلیل برای رفتن به اینستاگرام داشته باشیم، دیدن عکس های استاد کشاورز است. همین و بس!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



شهرزاد کمالزاده.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



لیلا اوتادی با گذاشتن عکس‌های کودکی اش خواست تاکید کند که از همان کودکی آرایش نمی‌کرده و صورت اش کاملاً اوریجینال است!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



گلاره عباسی و خواهرزاده اش که به حرف خاله جان هیچ اعتنایی نکرده و آنطرف دیگر را نگاه می‌کند!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



سلفی بهنوش طباطبایی با نمایی از ساحل جزیره قشم و خلیج فارس و خاطره‌ای جالب از اعتیادش به اینترنت!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



زانیار خسروی با این عکس تولد عشقش را در صفحه طرفداران خود تبریک گفت.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)


پریناز ایزدیار هم از همان روش جدید که قبلاً گفتیم برای گذاشتن عکس تازه اش استفاده کرد. بله در بین چهره ها همه چیز خیلی زود همه گیر می‌شود.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



امین زندگانی و همسرش الیکا عبدالرزاقی در کنار رضا یزدانی و همسر و دخترش که شباهت بسیار زیادی با پدر دارد. این اولین بار است که عکسی از خانواده رضا یزدانی در فضاهای اجتماعی درز می‌کند. البته به لطف الیکا خانم که عکس را به اشتراک گذاشته است!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



نازنین بیاتی. ستاره کم سن و سال، ساده، صمیمی، واقعاً هنرمند و بسیار محبوب و دوست داشتنی. برای اثبات این گزاره ها شما را به تماشای فیلم «دربند» ساخته پرویز شهبازی دعوت می‌کنم.


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)


سلفی نفیسه روشن و همسر و برادرش در کنار خاطره حاتمی و سایر دوستان. آن عزیزی که شال گردن خود را با پالتوی نفیسه ست کرده، همسرِ خانم روشن هستند. آن دوستی هم که زحمت سلفی را کشیده، برادرش است. خاطره حاتمی هم احتمالاً آن شب سردرد شدیدی داشته است!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



مازیار فلاحی با این کاردستی که ملاحظه می‌کنید 200 هزار نفری شدن صفحه اش را تبریک گفت و از هواداران تقدیر و تشکر کرد.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



سارا منجزی و خواهرش.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



این هم عکس آتلیه ای لیلا بلوکات که این عکس بیشتر در صفحات هواداران پرسپولیس دست به دست می‌شد، تا صفحات هواداری بازیگران و هنرمندان!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



عکس شهرام حقیقت‌دوست در اروپا و لذت سوار شدن به اتوبوس هایی اروپایی! خدا نصیب همه مان کند!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



روناک یونسی و همسر جان در شب تولد روناک خانم. تبریک ویژه و تشکر از سرکار خانم یونسی که هیچ گاه ما را در گرد آوری این مطالب تنها نگذاشت!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)



روزگار است دیگر... مُد ها تغییر می‌کند، رفتار ها عوض می‌شوند، ارزش ها ضد ارزش می‌شود و بعضا ضد ارزش ها ارزش می‌شوند، آن هم چه «ضد ارزش» هایی! پیام صادقیان، حسین ماهینی و دوستان اگر مَرد بودید 20 سال پیش این عکس را به اشتراک می‌گذاشتید! خدا را شکر که همه چیز در حال آپدیت شدن است!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (62)
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 186 شنبه 20 دی 1393 نظرات (0)

نشریه معتبر علمی «ساینس» در آخرین نسخه‌ خود، ۱۰مورد از مهم‌ترین موفقیت‌های علمی سال ۲۰۱۴ را انتخاب کرد. کاوشگر «فیله»، درمان جدید بیماری دیابت نوع یک، از نمونه‌های موفق بر شمرده شده هستند.

به گزارش برترین‌ها به نقل از دویچه‌وله، مجله "ساینس" ماموریت سفینه "روزتا" و فرود کاوشگر "فیله" در "پی‌۶۷/چوریوموف-گراسیمنکو-چوری" در روز ۱۲ نوامبر را به عنوان بزرگترین پیشرفت علمی سال ۲۰۱۴ انتخاب کرده است. این کاوشگر به دنبال ریشه‌های زندگانی در کره زمین و چگونگی پیدایش کهکشان است.

«ساینس» ۱۰ موفقیت علمی سال ۲۰۱۴ را انتخاب کرد


قدمت‌ نقاشی‌های قدیمی که در غارها وجود دارند، به ۴۰ هزار سال می‌رسد. آنها در این سال در یک غار آهکی در یکی از جزایر اندونزی کشف شدند. پیش از این، قدیمی‌ترین اسناد نقاشی‌های انسان در اروپا پیدا شده بودند.

«ساینس» ۱۰ موفقیت علمی سال ۲۰۱۴ را انتخاب کرد


تیم محققان موسسه "اسکریپس" در جنوب کالیفرنیا موفق شدند که به دی‌ان‌‌ای یک باکتری، که دارای ۴ عضو تشکیل دهنده است، دو عضو دیگر اضافه کنند. آنها با این کار موفق شدند که ساختار ژنتیکی یک موجود زنده را تغییر دهند. هدف آنها این بود که ببینند آیا این دی‌ان‌ای. گسترش یافته قابلیت‌های جدید دارد یا نه.

«ساینس» ۱۰ موفقیت علمی سال ۲۰۱۴ را انتخاب کرد


بسیاری از تیم‌های تحقیقی به دنبال این سوال رفتند که دایناسورها تا چه اندازه با پرندگان هم ریشه هستند. نتایج تحقیق آنها این بود که دایناسورها در ابتدا جثه‌ای سبک داشتند تا بتوانند راحت‌تر پناهگاه پیدا کنند. اما آنها در مراحل تکاملی بعدی بالدار شدند.

«ساینس» ۱۰ موفقیت علمی سال ۲۰۱۴ را انتخاب کرد


دو تیم علمی روش‌های جدید برای کپی کردن سلول‌هایی که انسولین تولید می‌کنند یافته‌اند. این سلول‌ها باعث ترشح کافی انسولین در لوزالمعده می‌شوند. اما در بیمارانی که دارای دیابت نوع یک هستند، این سلول‌ها تخریب شده‌اند. این دسته از بیماران باید به خود انسولین تزریق کنند. حال این امید وجود دارد که برای این بیماری درمانی یافت شود.

«ساینس» ۱۰ موفقیت علمی سال ۲۰۱۴ را انتخاب کرد


محققان کشف کردند که اگر به موش‌ها پروتئینی به نام GDF11، برگرفته از خون حیوانات جوان، تزریق شود، ماهیچه‌ها و مغز آنها تجدید نیرو می‌کنند. برخی پژوهشگران دیگر از خون و پلاسمای خون استفاده کردند و توانستند اثبات کنند که حافظه موش‌ها بهتر شده است.

«ساینس» ۱۰ موفقیت علمی سال ۲۰۱۴ را انتخاب کرد


با نور لیزر دانشمندان توانستند برنامه سلول‌های مغزی‌ای که از طریق ژنتیکی تغییر داده بودند را عوض کنند. از طریق این روش آنها حتی قادر به این شدند که تجربیات بد را با تجربیات خوب جایگزین کنند. به همین خاطر دانشمندان استنفورد امیدوارند که بتوانند از این طریق با بیماری‌های مغزی مقابله کنند.

«ساینس» ۱۰ موفقیت علمی سال ۲۰۱۴ را انتخاب کرد


شرکت آی بی ام امسال چیپ‌هایی از فلز نیمه‌هادی تولید کرد که مغز انسان را تقلید می‌کردند. آنها در این زمینه گام بلندی برداشته‌اند. این چیپ که TrueNorth نام دارد، قابلیت بالایی در تشخیص طرح‌حا و تعیین اشیا دارد.

«ساینس» ۱۰ موفقیت علمی سال ۲۰۱۴ را انتخاب کرد


دانشمندان انفورماتیک موفق شدند که گروهی از چند روبات را طوری طراحی کنند که خود و بدون کمک انسان ساختارهای ساده بسازند. امری که در این میان مهم است، همکاری بین روبات‌هاست.

«ساینس» ۱۰ موفقیت علمی سال ۲۰۱۴ را انتخاب کرد


در اینجا دانشجویان کارهای نهایی ساخت یک ماهواره را انجام می‌دهند. از این گونه ماهواره‌های مکعبی تاکنون بسیار ساخته شده است اما در سال ۲۰۱۴ ، ۷۵ عدد از آنها به مدار نزدیک به کره زمین فرستاده شدند. آنها برای انجام کارهای تحقیقی مناسب هستند اما فضای زیادی برای دستگاه‌های مختلف ندارند.

«ساینس» ۱۰ موفقیت علمی سال ۲۰۱۴ را انتخاب کرد
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 208 شنبه 20 دی 1393 نظرات (0)

آسانسور – پروژه درس روشهای اجرایی ساختمان

قیمت: 5000 تومان

آسانسور تحقیق درس روشهای اجرایی ساختمان است که برای شما با کمترین قیمت در سایت قرار گرفته
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 242 جمعه 19 دی 1393 نظرات (0)

پروژه سازه های فولادی – ساختمان 5 طبقه اسکلت فلزی

قیمت: 9000 تومان

مشخصات پروژه  :




سازه مورد نظراسکلت فلزی و دارای 5 طبقه می باشد
یک طبقه پارکینگ و سایر طبقات مسکونی هستند
محل قرار گیری ساختمان شهر تهران است
ضخامت سقف سازهای 30 سانتیمتر. 5 سانتیمتر دال و 25 سانتیمتر ارتفاع تیرچه
در این سازه ارتفاع ساختمان از روی پی تا بام برابر 50/18 متر می باشد
نمای شمالی و جنوبی با سنگ مرمر پوشش داده می شود و هیچ پوششی روی دیوار قرار داده نمی شود و کف پوش طبقات نیز از نوع سنگ مرمریت می باشد و در طبقات مسکونی آویز تیرها با استفاده از سقف کاذب پوشانده می شود
آجر کاری دیوارهای داخلی و نما و پارتیشن ها با استفاده از آجر مجوف سفالی و ملات ماسه سیمان صورت می گیرد
این پروژه شامل این مطالب است
:




بارگزاری




نقشه های اتوکد شامل پلان ها و دیتیل اتصالات و ...




فایل های مدلسازی شده ایتبس




دفترچه محاسبات




فایل ورد قابل ویرایش

خرید        سوال از فروشنده

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 187 جمعه 19 دی 1393 نظرات (0)

دکوراسیون داخلی شیک و مدرن کافی شاپ

قیمت: 5000 تومان

بدون شک برای ایجاد یک محل کسب و کار جدید، اول از همه بحث تزئینات و دکوراسیون داخلی و زیبایی مغازه یا فروشگاه و ... مطرح می شود. چرا که دید مشتری اول از هر چیزی، به نوع چیدمان و دکوراسیون فروشگاه جلب خواهد شد و این خود نوعی باعث جلب توجه و جذب مشتری خواهد گردید.




برای این کار هم بهترین روش، استفاده از طرح های طراحان و معماران داخلی یا دیدن نمونه کارهای شیک و به روز از نمونه های موجود و ایده برداری از آنها می باشد.




در اینجا،تمامی فایل های طراحی داخلی شیک و مدرن یک کافی شاپ، که در منطقه ولنجک تهران دایر خواهد شد، قرار داده شده که شما عزیزان می توانید تمامی عکس های موجود ( 13 عکس با فرمت Jpg )، را با کیفیت عالی دانلود کرده و برای ایده برداری مورد استفاده قرار دهید.




این طراحی، توسط شرکت مهراز نوین گستر ( یکی از نامدارترین شرکت ها در امر دکوراسیون و معماری داخلی )، انجام شده که در نوع خود واقعا بی نظیر و خلاقانه است.




در زیر، چند نمونه از عکس های این کافی شاپ را مشاهده می فرمائید.





        

        

خرید        سوال از فروشنده

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 147 پنجشنبه 18 دی 1393 نظرات (0)

بانک ایمیل ده میلیون کاربر فعال اینترنتی

قیمت: 4000 تومان

بانک ایمیل ده میلیون کاربر فعال اینترنتی

 

 مابرای شما مجموعه ۱۰ میلیون ایمیل کاربران فعال اینترنتی را برای شما جمع آوری کرده ایم که می توانید از آن ها در زمینه های متفاوتی استفاده نمایید از جمله:

 

بازاریابی محصولات اینترنتی

 

شناساندن محصولات خود به دیگران

 

دعوت از دیگران جهت بازدید از سایت یا وبلاگ خودتان

 

افزایش فروش اینترنتی محصولاتتان
استفاده در ایمیل مارکتینگ ها

 

وهر آنچه به ذهنتان می رسد

 

توجه داشته باشید تمامی این ایمیل ها فعال می باشند و در آذرماه سال1393جمع آوری شده اند همچنین شما در هیچ کجای اینترنت نمی توانید این بانک ایمیل(ده میلیون آدرس ایمیل کاربر فعال اینترنتی)را به این قیمت تهیه نمایید پس فرصت را از دست ندهعید و همین الان اقدام به خرید نمایید.

خرید        سوال از فروشنده

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 262 پنجشنبه 18 دی 1393 نظرات (0)

مجموعه کامل آموزش تعمیر پراید

قیمت: 11000 تومان

پراید تان را خودتان تعمیر کنید

روش های فوق العاده و بی نظیر برای تعمییر کردن ماشین توسط خودتان

شما هم می توانید یک مکانیک عالی شوید

بدون نیاز به هزینه وخرج های اضافه اتومبیل تان را تعمییر کنید

بله شما هم می توانید.

1 . سیستم سوخت رسانی(کاربراتور) 2 . تعمیرگیربکس و دیفرانسیل پراید 3 . آموزش تنظیم موتور پراید 4 . فنربندی جلو و عقب پراید 5 . سیستم فرمان پراید 6 . سیستم تعلیق 7 . تعمیر موتور اتومبیل پراید 8 . اکسل جلو و عقب پراید 9 . سیستم ترمز اتومبیل (ترمز جلو و عقب ) 10 . بلبرینگ پراید 11 . پمپ زیر پا و بوستر ترمز و …
مجموعه ای بی نظیر در عرصه تعمیرات خودرو که به شما این امکان را میدهد که بدون کمک گرفتن از دیگران، خودتان پراید خودتان را تعمیر کنید و از هزینه های مربوط به تعمیرات خودرو خلاص شوید.
تدریس توسط اساتید مجرب و کارآزموده با زبانی ساده و رسا
این مجموعه آموزشی به همه تعمیرکاران و همه دارندگان خودرو پراید و علاقه مندان به تعمیر پراید توصیه میشود که شما با خرید اینترنتی این محصول میتوانید به راحتی به یک مکانیک خودرو پراید تبدیل شوید.

اگر شما هم یک اتومبیل پراید دارید که می خواهید مشکلات فنی آن را خودتان برطرف کنید این مجموعه آموزشی را تهیه بفرمایید. کسانی که می خواهند مکانیک شوند و هنوز با تعمیرات پراید آشنایی ندارند می توانند از این مجموعه آموزشی استفاده کنند.

کاملا مفید و کاربردی

شامل آموزش های زیر :

سیستم سوخت رسانی(کاربراتور)

تعمیرگیربکس و دیفرانسیل

آموزش تنظیم موتور

فنربندی جلو و عقب

سیستم فرمان

سیستم تعلیق

تعمیر موتور اتومبیل

اکسل جلو وعقب

سیستم جرقه (دلکو)

سیستم ترمز اتومبیل (ترمز جلو و عقب )

بلبرینگ

پمپ زیر پا و بوستر ترمز و …

با خرید این مجموعه مکانیک خودروی خویش باشید!!

خرید        سوال از فروشنده

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 186 پنجشنبه 18 دی 1393 نظرات (0)
- رشته: کارشناس آمار
- مقطع: کارشناسی
- تاریخ آزمون: دفترچه سوالات عمومی شامل سالهای 84 و 86 و 89 - دفترچه سوالات تخصصی تاریخ 1389/3/7
- مواد امتحانی: 
50 سوال اختصاصی (فاقد پاسخنامه)
3 دفترچه سوال عمومی (60 سوال سال 84 / 60 سوال سال 86 / 100 سوال سال 89) - شامل دروس (ادبیات فارسی، معارف اسلامی، اطلاعات عمومی و سیاسی، ریاضی، کامپیوتر، زبان انگلیسی) (فاقد پاسخنامه)

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 281 پنجشنبه 18 دی 1393 نظرات (0)

مترجم پرسرعت آنلاین

قیمت: 6500 تومان

باسلام خدمت شما

 

این نرم افزار مترجم فارسی را به انگلیسی و انگلیسی را به فارسی با سرعتی باور نکردنی ترجمه میکند این نرم افزار را در هیچ جای دیگری پیدا نخواهید کرد و سرعت ترجمه آن به سرعت اینترنت شما بستگی دارد با این حال ما تنظیماتی را برای سرعت نرم افزار برای شما قرار داده ایم این نرم افزار از نرم افزار هایی است که یک معلم زبان انگلیسی باید آن را داشته باشد. این نرم افزار تنها در صورتی کار می کند که کامپیوتر شما به اینترنت متصل باشد. من خودم از این مترجم استفاده میکنم و سرعت فوق العاده ای دارد. مثلامیتواند 50 خط را در عرض حداقل یک دقیقه ترجمه کند البته باید دقت کنید که بعد از هر کلمه یک فاصله(اسپیس)بیاندازید.
واگر ورژن جدیداین نرم افزارهم ارائه بشه بدون هیچ زحمت وبدون اینکه حجمی ازاینترنت شمابگیرداپدیت میشود که جدیدا هم ورژن جدیداین نرم افزار ارائه شده که امکانات بیشتری به ان اضافه شده مثلا اگر متن را انگلیسی بنویسیدبه فارسی ترجمه میکندواگربه فارسی بنویسید به طور خودکاربه انگلیسی ترجمه میکند درصورتی که گزینه (خودکار)را تیک زده باشید.واگرگزینه (خودکار)را تیک نزنیدبایدتنظیمات را به طوردستی انجام دهید.

 

این مترجم حجم بسیارکمی دارد و با قیمت تنها 6500 تومان فروخته می شود.

 

 

 

 

خرید        سوال از فروشنده

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 172 چهارشنبه 17 دی 1393 نظرات (0)

دانلود سوالات آزمون استخدامی شهرداری ها

قیمت: 3000 تومان

1700 نمونه سوال عمومی استخدامی شهرداری ها همراه با پاسخنامه
250 نمونه سوال زبان و ادبیات فارسی + پاسخنامه
50 نمونه سوال آمار مقدماتی + پاسخنامه
290 نمونه سوال کامپیوتر و فناوری اطلاعات + پاسخنامه
250 نمونه سوال معارف اسلامی + پاسخنامه
200 نمونه سوال ریاضی و آمار مقدماتی + پاسخنامه
380 نمونه سوال اطلاعات سیاسی و اجتماعی + پاسخنامه
260 نمونه سوال زبان انگلیسی + پاسخنامه
مجموعه قوانین شهرداری ها
سوالات استخدامی آزمون سالهای گذشته شهرداریها در رشته های شغلی زیر می باشد:
متصدی امور دفتری – مسئول دفتر – کارگزین – مسئول خدمات اداری – مسئول خدمات مالی – حسابدار 1 – مامور حراست – کاردان امور فرهنگی – کاردان روابط عمومی – کاردان ثبت اسناد و املاک – متصدی نجات – کاردان حفاظت و مرمت آثار تاریخی – کاردان امور باغبانی – کارشناس امور اداری – کارشناس برنامه و بودجه – حسابدار 2 – کارشناس بهداشت حرفه ای و صنعتی و طبیعی – آتش نشان 1 و 2 – حسابرس – کارشناس بازرسی و نظارت – کارشناس برنامه ریزی و آموزش مدیریت دولتی – کارشناس امور فرهنگی – کارشناس امور هنری – کارشناس امور ورزشی – کارشناس روابط عمومی – کارشناس برنامه ریزی – کارشناس حقوقی – کارشناس مطالعات اقتصادی – کارشناس بازرگانی داخلی – آمارشناس – کارشناس مطالعات اجتماعی – کارشناس ثبت اسناد و املاک – کارشناس آتش نشانی – کارشناس حفاظت و مرمت اثار تاریخی – کاتو گراف – کارشناس امور باغبانی – کارشناس اقتصاد کشاورزی – کارشناس حاصلخیزی خاک و خاک شناسی – کارشناس آزمایشگاه

خرید        سوال از فروشنده

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 261 چهارشنبه 17 دی 1393 نظرات (0)

نرم افزار تلویزیون دیجیتال در اندروید بدون اینترنت + آموزش

قیمت: 8000 تومان

کانال های تلویزیونی دیجیتال بر روی اندروید بدون نیاز به اینترنت !!!!!!

با استفاده از چند کار بسیار ساده و نرم افزار ضمیمه شده و آموزش مربوطه که ضمیمه این فایل هست میتونید که تمام کانال های تلویزیونی دیجیتال رو بر روی گوشی و تبلت اندروید خود بدون نیاز به اینترنت داشته باشید.

پیش نیاز : آندروید 4 به بالا و دستگاه اگر روت شده باشد بهتر است . 

تست شده توسط گیرنده های
X-vision , MyGia , Provision بر روی تبلت های ASUS 
و گوشیها و تبلت های
SAMSUNG N8000 , SAMSUNG S4
و SONY
این نرم افزار بر روی اکثر گوشیها اندرویدی قابل اجرا است
گوشیها و تبلتهای فوق تنها نمونه ای از دیوایسهایی است که تست شده اند .
گوشیتون باید از قابلیت USB OTG پشتیبانی کنه
باید گیرنده دیجیتال هم داشته باشید.

توجه
محصول بصورت دانلودی میباشد 

خرید        سوال از فروشنده

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 177 چهارشنبه 17 دی 1393 نظرات (0)

کتاب كسب درآمد خارج از تصور از اينترنت

قیمت: 4000 تومان

کتاب الکترونيکي( PDF ): رمز و راز هاي کسب درآمد نا محدود از اينترنت رمز و رازهاي دستيابي به بازارهاي سود آور بدون صرف هزينه هاي هنگفت وِيژه افراد, شرکت هاي کوچک و متوسط

مشخصات محصول: يک فايل پي دي اف داراي90 صفحه
خريد به صورت نقدي است و فايل PDF پس از واریز و اطلاع آن به ایمیل شما ارسال میگردد.
 مهم ترين سوالي که همواره در ذهن جوانان و علاقمندان به تجارت اينترنتي بوجود مي‏آيد، در مورد محصول يا محصولات مناسب جهت فروش از طريق اين شبکه جهاني ‏است هدف از اين کتاب، گشودن مسير فکري نو براي شماست.
ما مدعي يک شبه پولدار شدن شما نيستيم چون چنين چيزي محال است. هيچ درآمد پايداري بدون صرف زمان، تفکر و سرمايه گذاري معقول و مناسب، بدست نمي‏آيد. پس شما در اين کتاب به دنبال خواندن مطالب غير واقعي و جملات تحريک کننده و فاقد پايه و اساس علمي نباشيد.

ما با هم در اين کتاب، در هر صفحه آن با موضوعات جذابي روبرو خواهيم شد که حتي اگر خود آنها مستقيما براي ما پول ساز نباشند، ولي دانستن و بکار گرفتن آنها در روش‏هاي بازاريابي، کمک بزرگي به ما خواهند کرد.

نحوه استفاده از کتاب اين کتاب در دو فصل مختلف تدوين شده است که به شرح زير است:

فصل اول: مفاهيم و موضوعات اوليه که خواننده را وارد مسير فکري جديد کرده تا بداند که در اين کتاب، چه نوع موضوعات و روش هاي علمي را دنبال خواهيم کرد. در فصل اول، به موضوعاتي اشاره خواهد شد که بسياري از خوانندگان کتاب، يا قبلا با آنها آشنا نبوده اند و يا به اندازه کافي آنها را جدي نگرفته و با دقت کمي از کنار آنها عبور کرده‌اند.

فصل دوم: اين فصل که شالوده اصلي کتاب است، مفهوم مهم و علمي بازاريابي هدفمند، بازاريابي خاص يا همان Niche Marketing را توضيح داده و به طور علمي و عملي و گام به گام، خواننده را وارد اين موضوع کرده و روش استفاده از اين نوع بازاريابي در جهت کسب درآمد از اينترنت را آموزش مي‌دهد.

فصل دوم کتاب در شش قسمت به شرح زير طراحي شده است:

1- آموزش انتخاب موضوعات و روش هاي علمي
2- آموزش و آشنايي با مفهوم مهم و علمي بازاريابي هدفمند
3- آموزش افزايش ميزان سودآوري تجارت آنلاين خود به طور خارق العاده‌
4- رمز و رازهاي توليد محصول براي فروش، با سرعت زياد و هزينه بسيار اندک
5- فعال سازي و شروع تجارت و بازاريابي در يک بازار خاص در هفت روز يا كمتر
6- آموزش رموز يافتن يك بازار سود آور حتي اگر هيچ ايده تجاري خاصي نداشته باشيد روش‌هاي دو برابر و سپس چند برابر كردن فعاليت‌هاي بازاريابي خاص و افزايش فروش و ساير موارد بسيار مفيد بهمراه آموزش هاي تصويري

خرید        سوال از فروشنده

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 200 چهارشنبه 17 دی 1393 نظرات (0)

دانلود نرم‌افزار حسابداری

قیمت: 12500 تومان

اگر در فکر داشتن یک برنامه حسابداری شخصی با کارکرد آسان، قیمت مناسب و بدون آشنایی با مهارت های حسابداری هستید، خرید این محصول به شما پیشنهاد می شود. قابل حمل و کم حجم.
این نرم افزار در حقیقت یک «برنامه کاربردی در محیط مایکروسافت اکسس» می‌باشد و از قابلیت های جالب مایکروسافت اکسس برای ذخیره، ویرایش و گزارش گیری تراکنش های مالی استفاده می کند. با نصب مایکروسافت اکسس 2003 یا نسخه جدیدتر می توانید به راحتی با آن کار کنید و تراکنش های مالی شخصی و روزانه خود را در آن ذخیره و گزارش گیری نمائید.

قابلیت ها و امکانات اضافه شده به این نسخه(3.0):

- با خرید این نسخه، نسخه های بعدی (در صورت وجود)، به صورت رایگان برایتان ارسال خواهد شد.
- پشتیبانی همیشگی توسط برنامه نویس 
- ایجاد فایل پشتیبان رمزگزاری شده
- عدم وابستگی به محل فایل های برنامه
- امکان کپی کردن فایل ها در حافظه های قابل حمل و اجرا از همانجا
- اعلام سررسید اقساط وامهای پرداختی، قبل از سررسید به صورت خودکار
- مدیریت چک های دریافتی (علاوه بر چک های پرداختی) و اعلام سررسید چک ها قبل از سررسید به صورت خودکار
- امکان تعریف و مدیریت هزینه هایی که پرداخت متناوب و منظم دارند (برای مثال اقساط بیمه اتومبیل)
- اعلام سررسید اقساط هزینه های متناوب قبل از سررسید به صورت خودکار
- نمایش وضعیت وام ها در هر زمان
- نمایش وضعیت هزینه های متناوب در هر زمان
- نمایش وضعیت چک های دریافت و پرداختی در هر زمان
- تهیه گزارش از هزینه های متناوب و کل هزینه ها
- تهیه گزارش از چک های پرداختی
- صدور و مدیریت سند حسابداری
- جستجوی حساب ها و اشخاص بر اساس نوع، نام، شماره ثلفن ثابت و همراه جهت انتخاب راحت تر در فرمهای ورود اطلاعات و نیز فرمهای     گزارشگیری



جهت مشاهده تصاویری از محیط برنامه روی لینک های زیر کلیک کنید:


تصویر یک  تصویر دو   تصویر سه  تصویر چهار  تصویر پنج   تصویر شش

تصویر هفت   تصویر هشت  




امکانات موجود از قبل:

- قابل اجرا در محیط ویندوزهای 32 بیتی (تست شده در ویندوز سون ، ویستا و نسخه های قبلی ویندوز مانند xp).
- تعریف، ویرایش طرف حساب ها و حسابها (حساب های بانکی، نقدی، طرف حساب های دائمی و عمومی، افراد خانواده، ... )
- تعریف، ویرایش گروه هزینه ها و بابت ها و همچنین گروه بندی بابت ها به تفکیک گروه مربوطه
- تعریف، ویرایش گروه درآمد ها و بابت های آنها و نیز گروه بندی آنها به تفکیک گروه.
- تعریف سال بودجه و بودجه بندی هزینه ها جهت مقایسه با پرداخت هایی که بابت آنهام انجام شده و برآورد هزینه های آتی - تعریف دسته چک
- تعریف برچسب ها
- تعریف اعضای خانواده -مرتبط کردن تراکنش های مورد نظر به برچسب ها و افراد خانواده -عملیات مربوط به چک های پرداختی
- نمایش چک های پاس نشده قبل از سررسید به صورت خودکار
- مدیریت دریافت وام های دریافتی و اقساط - ذخیره، ویرایش و حذف تراکنش های مالی (دریافت ها، پرداخت ها و نقل و انتقالات بین حساب ها)
- مشاهده خلاصه وضعیت حساب ها و طرف حساب در هر زمان (نمایش موجودی اولیه، میزان کل دریافت، کل پرداخت و موجودی فعلی حساب ها و طرف حسابها)
- مساهده خلاصه وضعیت بدهکاران در هر زمان .
- مشاهده خلاصه وضعیت بستانکاران در هر زمان. - مشاهده خلاصه وضعیت بودجه بندی سال فعلی و سال های قبل در هر زمان (میزان بودجه تخصیص داده شده، خرج شده و میران اعتبار باقیمانده) به صورت نمایش گزارش و امکان گرفتن خروجی اکسل
- مشاهده جزئیات بودجه بندی به تفکیک گروه/بابت هزینه ها در هر زمان(ماننده مورد قبل) بهصورت پیش نمایش و امکان گرفتن خروجی اکسل
- تهیه گزارش گردش حسابها و طرف حساب ها به صورت کلی و نیز با انتخاب حساب خاص در محدوده تاریخی معین با امکان گرفتن خروجی اکسل
- تهیه گزارش هزینه ها به تفکیک گروه ها و بابت ها و در محدوده تاریخی مورد نظر با امکان گرفتن خروجی اکسل
- تهیه گزارش درآمد ها به تفکیک گروه ها و بابت ها و در محدوده تاریخی مورد نظر با امکان گرفتن خروجی اکسل
- تهیه گزارش از نقل و انتقالات بین حساب ها و طرف حسابها مانند موارد قبل - تهیه گزارش از برچسب ها با امکان گرفتن خروجی اکسل و پیش نمایش
- تهیه گزارش از تراکنش های مربوط به افراد خانواده با امکان گرفتن خروجی اکسل و نیز پیش نمایش
- تهیه گزارش از چک ها - تهیه گزارش از خرج های اضافی و صحیح با امکان گرفتن خروجی اکسل - امکان تخصیص رمز ورود برای جلوگیری از دسترسی دیگران به اطلاعات و داده ها ذخیره شده.
- تهیه فایل پشتیبان از داده های ذخیره شده
- بازنشانی داده ها از روی فایل پشتیبان
- نمایش تقویم شمسی و ساعت سیستم روی فرم اصلی
- کاربری  آسان
- ساده ترین نرم افزار حسابداری و مدیریت پول شخصی 

شما می توانید این برنامه را روی فلش مموری یا هر حافظه قابل حملی کپی کرده و هر زمان با اتصال آن به کامپیوتر شخصی در منزل و یا محل کار یا هر جای دیگر از آن استفاده کنید. در پوشه برنامه یک فایل راهنما وجود دارد. قبل از استفاده حتماً آن را مطالعه نمایید. 

با خرید این نسخه، نسخه های بعدی( در صورت وجود) به صورت رایگان برایتان ارسال خواهد شد. بدین منظور در فرم سفارش خرید، حتماً آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به صورت صحیح وارد کنید.

خرید        سوال از فروشنده

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 201 سه شنبه 16 دی 1393 نظرات (0)

قلم خش گير خودرو ( رنگ فابريك)

قیمت: 16500 تومان

اين قلم خشگير مطابق با کد رنگ خودرو شما بوده و با شستشو پاك نمي شود .

مناسب برای خودروهاي ايران خودرو و سايپا

کد رنگ را از کجا پیدا کنیم ؟

کد رنگ خودرو معمولا در يکي از چهار قسمت ماشين درج مي گردد :
1 - لاي درب راننده
2 - لاي درب شاگرد
3 - کنار شماره موتور ماشين بر روي پلاک فلزي
4 - بر روي شيشه هاي عقب خودرو بر روي برگه کاغذي ( در خودرو هاي صفر )


(( حتما کد رنگ را در قسمت سئوال مشتري يادداشت نمائيد ))



توجه بسیار مهم :

خریداران محترم مستحضر باشند که هیچ نوع قلم خشگیری وجود ندارد که خش بدنه خودرو را مانند روز اول کند ،این قلم و تمامی قلم های خشگیر فقط برای ترمیم رنگ میباشند . ( فریب تبلیغات غیر واقعی را نخورید )

طريقه ارسال :

پرداخت وجه به مامور پست - تحويل 3 الي 5 روز كاري .
جهت ارسال محصول نوشتن كد پستي 10 رقمي در انتهاي آدرس الزامی است .
در صورت نوشتن آدرس محل کار محصول سريع تر به دست شما خواهد رسيد.


خرید        سوال از فروشنده

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 161 سه شنبه 16 دی 1393 نظرات (0)

دستگاه تست رنگ مگنتي کارشناس II

قیمت: 30000 تومان

قلم تشخیص رنگ کارشناس دو مناسب برای افرادی است که :

قصد خريد خودرو هاي گران قيمت دارند .

کارشان خريد و فروش ماشين است .



(( شما با استفاده از این محصول خودتان کارشناس رنگ شدگی خودرو می شود ))




مشخصات محصول :


داراي درجه TOP و SIDE براي قسمت هاي افقي و عمودي

دارای جعبه مخصوص نگهداری

همراه کاتالوگ فاری و انگلیسی

داراي برچسب هلوگرام و شماره ثبت 118418


این محصول به دلیل مخروطی بودن آهن ربای آن کمترین برخورد را با بدنه خودرو دارد و این یکی از دلایل دقت بالای محصول میباشد ، تا حدی که می تواند قطعات تعویض شده را هم تشخیص دهد .


دقت بعمل آمده در کارخانه :

قبل از خارج شدن هر دستگاه از کارخانه , استاندارد کاليبراسيون دقت ضخامت سنج چک مي شود .
اعداد خوانده شده از نظر دقت دستگاه در ابتدا و انتها اندازه گيري و براي درجه بندي ضخامت چک مي شود .
بدليل ضد ضربه بودن غلاف و ضد زنگ بودن قطعات بکار رفته , دستگاه نياز به تعميرات خاص ندارد .
عمر دستگاه در صورت استفاده درست نا محدود ميباشد .


طريقه ارسال :

پرداخت وجه به مامور پست - تحويل 3 الي 5 روز كاري .
جهت ارسال محصول نوشتن كد پستي 10 رقمي در انتهاي آدرس الزامی است .
در صورت نوشتن آدرس محل کار محصول سريع تر به دست شما خواهد رسيد.

خرید        سوال از فروشنده

درباره ما
Profile Pic
با سلام من مهندس بشیری هستم، مهندسی IT از دانشگاه تهران .این وبلاگ متعلق به وب سایت دارای نماد اعتماد الکترونیک همه جور فایل است که به شما آخرین مقالات و پروژه های دانشگاهی را ارائه می دهد.
X بستن تبليغات
X بستن تبليغات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • بهترین هتل های تهران
  • ادعیه برای انواع حاجات
  • قیمت هتل مشهد
  • مدل لباس نامزدی
  • ثامن
  • اشک و درد
  • دانشمند.کام
  • live for love
  • همه چیز درباره ی جهان
  • همه چیز درباره ی جهان
  • خراسان اس ام اس
  • همه چی
  • هرچی که بخوای- محمدحسین
  • شهر موسیقی
  • ترفندها و کسب بیت کوین
  • شیخ آباد قم شکست عشقی
  • سایت اطلاع رسانی لوله و پروفیل
  • گل صبا
  • وب نوشته های یك جراح
  • AgentArena
  • دانلود وطن
  • کانون کار گروه های همیاری نور افرینش
  • تقدیم به محبوب دلها شبنم قلی خانی
  • irandownload
  • رازهاي موفقيت
  • تکنولوژی
  • جالب ترین
  • مهندس پوریا حسینی
  • سایتهای کلیکی معتبر
  • دانلود مقالات دانشگاهی
  • دانلود پروژه های دانشگاهی
  • کسب درآمد حلال از اینترنت بدون سرمایه
  • فروش انواع فایل های قابل دانلود
  • نقل و انتقالات فوتبال انگلیس
  • اخبار باشگاه منچسترسیتی
  • اخبار باشگاه لیورپول
  • اخبار فوتبال انگلیس
  • اخبار باشگاه آرسنال
  • اخبار روز فوتبال دنیا
  • اخبار باشگاه چلسی
  • اخبار ورزشی روز
  • اخبار باشگاه منچستر یونایتد
  • اخبار لیگ برتر انگلیس
  • سیستم همکاری در فروش همه جور فایل
  • دانلود پروژه ها و پایان نامه های دانشگاهی
  • پنجره طلایی اولین بسته آموزش درآمد خانگی با تضمین بازپرداخت وجه
  • فروشگاه لباس زنانه
  • هاست لینوکس
  • ثبت آگهي رايگان
  • ابزار وبلاگ و سایت
  • افزایش بازدید واقعی
  • افزایش بازدید سایت و وبلاگ
  • چت
  • افزایش بازدید رایگان
  • شارژر همراه
  • سفارش عینک آفتابی
  • کش ورزشی
  • دستگاه ورزشی
  • گن لاغری مردانه
  • دانلود آهنگ جدید
  • چت فارسی
  • خرید شارژر همراه پاور بانک
  • ادعیه برای انواع حاجات
  • آموزش آشپزی رنگین
  • بروزترین مطالب برای بهترینها
  • راهنمای گرفتن پذیرش و بورس تحصیلی
  • سوالات آزمونهای فنی و حرفه ای
  • سوالات آزمون های استخدامی
  • دانلود پروژه های مهندسی برق
  • دانلود پروژه ها و تحقیق های رشته کشاورزی
  • تحقیق و پروژه های تربیت بدنی
  • دانلود مقالات حقوق
  • پروژه های رشته کامپیوتر
  • پایان نامه و مقالات روانشناسی
  • دانلود پروژه های مهندسی مکانیک
  • دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد سالهای گذشته
  • همه چیز در مورد خودرو
  • بزرگترین مرکز دانلود علمی آموزشی
  • کافه راگر پاسداران برج سفید
  • ایران آرنا| تبادل لینک
  • یک باکس | تبادل لینک
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • تبادل لینک رایگان
  • تفریح و خنده
  • خرید نرم افزار اتوکد
  • تبادل لینک 3 طرفه
  • تبادل لینک خودکار
  • تبادل لینک سه طرفه
  • سفرنامه مشهد
  • سفرنامه اصفهان
  • سفرنامه گرجستان
  • سفرنامه تفلیس
  • سفرنامه ایروان
  • سفرنامه ارمنستان
  • سفرنامه تایلند
  • سفرنامه مالزی
  • سفرنامه آنتالیا
  • سفرنامه دبی
  • سفرنامه استانبول
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2179
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 303
  • آی پی دیروز : 305
  • بازدید امروز : 1,430
  • باردید دیروز : 1,699
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 8,827
  • بازدید ماه : 15,890
  • بازدید سال : 63,228
  • بازدید کلی : 890,203