loading...
وب سایت تخصصی دانلود پروژه ، تحقیق ها ، مقالات و کتب آموزشی رشته های دانشگاهی
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 192 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

دانلود-ترجمه-مقاله-اثر-شیوه-های-مدیریت-منابع-انسانی-بر-روی-انگیزه-و-یادگیری-کارکنان

مقاله اثر شیوه های مدیریت منابع انسانی بر روی انگیزه و یادگیری کارکنان

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 12
حجم فایل: 247


 

بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله اثر شیوه های مدیریت منابع انسانی بر روی انگیزه و یادگیری کارکنان ؛ مقاله ای خوب برای رشته مدیریت است که در 12 صفحه ترجمه شده و برای دانلود قرار گرفته است.

 

خلاصه ی اجرایی:

موضوع این مقاله انگیزه ی منابع انسانی می باشد که به عنوان یکی از مهم ترین راه های توسعه ی سازمانی شناخته شده است. انگیزه یکی از مفاهیم مهم در توسعه ی منابع انسانی در بسیاری از سازمان ها می باشد، معمولاً انگیزه برای یک کارمند یک ویژگی خاص است و عملکرد او را تا حد بالایی افزایش می دهد. این به دلیل این است که شرکت هزینه زیادی صرف جلسات آموزش وتفریحی برای ایجاد انگیزه برای کرکنان می کند، انگیزه می تواند به عنوان میل به تفهیم و جلو بردن یک فرد نسبت به کاری است که انجام می دهد. به عنوان مثال هنگامی که فرد به یک کار مواجه است، انگیزه است که تعیین می کند که فرد وظیفه ی خاصی را باتوجه به الزامات آن با علاقه انجام دهد. علاوه بر این عدم وجود انگیزه منجر به عملکرد پایین و از دست دادن رقابت و در نتیجه از دست دادن منابع مولد برای سازمان می شود. به همین دلیل است که مدیران استرس این را دارند که سطح بالایی از انگیزه انجام کار در کارکنان وجود داشته باشد. انگیزه نیروی معرکه ای است که باعث رسیدن به اهداف می شود. انگیزه ذاتی و یا اکتسابی می باشد. این اصطلاح به طور کلی برای انسان به کار برده می شود اما به لحاظ نظری می توان برای رفتار حیوانات نیز توصیف شود. ولی این مقاله اشاره به انگیزه در انسان دارد. با توجه به نظریه های مختلف انگیزه ممکن است در یک نیاز اساسی برای به حداقل رساندن درد فیزیکی و یا به حداکثر رساندن لذت ریشه داشته باشد و یا ممکن است شامل نیازهای خاصی مانند غذا خوردن و استراحت و یا یک شیء مورد نظر و یا دلایل دیگری مثل نوع دوستی، خودخواهی، اخلاق و یا اجتناب از مرگ و میر باشد. مفهوم انگیزه نباید با اراده یا خوش بینی اشتباه گرفته شود. انگیزه به احساسات مرتبط است ولی با آن متمایز می باشد.

شما ممکن است قادر به حفظ حقایق در حافظه ی کوتاه مدت خود نباشید ولی چطور بعضی اشخاص را در حافظه ی بلند مدت خود نگه می دارید؟

شرکت های موفق نیاز به پرورش یک محیط کاری خوب دارند به طور کلی که یادگیری کارمندان نیز در سطح بالایی قرار بگیرد. این شامل تمام مراحلی است که یک شرکت می تواند اینکه مطمئن شود کارمند خود یک دلیل برای ترک نکردن شغل خود دارد، انجام دهد. ارتباط مدیریت منابع انسانی با عملکرد کارکنان، یک ارتباط مستقیم است به طوری که افزایش تعهد کارکنان نسبت به سازمان و دیگر اثرات مثبت انگیزه را در پی دارد. ما در حال حاضر یک چهارچوب نظری داریم که در آن اثرات انگیزشی از مدیریت منابع انسانی وجود دارد. استفاده از ایده ی مدیریت منابع انسانی مشروط به شدت آن است.

کلمات کلیدی: انگیزه کارکنان، مدیریت منابع انسانی، عوامل انگیزشی شغلی وعملکرد سازمانی.

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 179 جمعه 21 خرداد 1395 نظرات (0)
تحقیق بررسی نظام برنامه ریزی کشور ترکیه 

با سلام خدمت شما سروران، "  تحقیق بررسی نظام برنامه ریزی کشور ترکیه   " برای دانلود و ارائه خدمت شما آماده گردیده است . برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

تحقیق-بررسی-نظام-برنامه-ریزی-کشور-ترکیه

مبانی و روشهای برنامه ریزی شهری، نمونه موردی بررسی نظام برنامه ریزی کشور ترکیه، بخشی از متن: برنامه ریزی که فرایند حل مشکلات فعلی و آینده را توصیف می کند کهمی تواند،ابزار تنها با روش های تجهیزات در کل موثر باشد. رویکرد برنامه ریزی کل به مناطق و مکان ها می تواند تنها در یک سیستم سلسله مراتبی تحقق ..

دانلود فایل

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 169 یکشنبه 15 فروردین 1395 نظرات (0)
تحقیق-تحولات-جمعیتی-در-دوران-معاصر-ایران
تحقیق تحولات جمعیتی در دوران معاصر ایران

 

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، تحقیق تحولات جمعیتی در دوران معاصر ایران را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 571
قیمت: : 3500 تومان

بخشی از متن:

مقدمه
جمعيت يكي از اركان به وجود آمدن كشورها است كه در كنار جغرافياي مناسب مي تواند باعث افزايش قدرت يك كشور شود. جغرافيا يك عامل تقريباً ثابت و تغييرناپذير در طول زمان است در حالي كه كه جمعيت يك كشور تحت تأثير عوامل مختلفي قرار دارد و در طول زمان مي تواند در معرض تغييرات فراواني قرار بگيرد. نرخ رشد جمعيت1 و نرخ باروري2 دو شاخص مهم در تعيين جمعيت هر کشور مي باشند که در اين نوشتار به بررسي وضعيت موجود و مطلوب آنها در ايران مي پردازيم.
کشورها برای رسیدن به رفاه و توسعه نیازمند برنامه ریزی هستند تا بتوانند نیازها و امکانات خود را در کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت پیش بینی کنند.
در کشورهای در حال توسعه نظیر ایران، هدف برنامه ریزی باید دستیابی همه جانبه و پایدار باشد. این در حالی است که در کشورهای توسعه یافته هدف از برنامه ریزی تثبیت شرایط اقتصادی و استفاده همه جانبه از ظرفیت های موجود همچنین جلوگیری از نوسانات بازار و تضمین اشتغال کامل است.(مصری، 1387: 20)
یکی از مهمترین مسائلی که امروزه در برنامه ریزی برای هر کشور می بایست مد نظر قرار گیرد برنامه ریزی جمعیت می باشد. در نیمه دوم قرن بیستم، مهم ترین چالش علمی و اجتماعی درخصوص برنامه ریزی جمعیت، رشد سریع و تمرکز فزایندة آن در یک یا چند نقطة شهری به خصوص در کشورهای جهان سوم بود.
نخست، غرب این پدیده را برجسته کرد و آن را نوعی ناهنجاری منجر به عدم تعادل و بی عدالتی در توزیع فرصت ها و ناکارآمدی نظام فرآیند نامید. به دنبال آن، کشورهای جهان سوم نیز به بحث در خصوص این پدیده برخاستند ودر جست وجوی راه های غلبه بر این مشکل برآمدند. (امکچی، 1383: 13)
 امروزه ، جمعیت مردمی که در مناطق شهری زندگی می کنند، از تمام ادوار تاریخ انسان بیشتر است. روند شهرنشینی بازگشت ناپذیر است. تخمین زده شده است که جمعیت شهری دنیا تا سال 2025 دوبرابر شده و به بیش از 5 میلیارد خواهد رسید، که بیش از 90٪ این رشد در کشورهای در حال توسعه خواهد رسید.
• همچنین براساس تخمین های سازمان ملل، 60درصد جمعیت جهان در سال 2030 در شهرها زندگی خواهند کرد که باعث تغییرات گسترده در سبک زندگی، کاربری زمین، تقاضا برای انرژی و دیگر منابع دیگر و همچنین فشار محیطی خواهد شد.
• این رشد شتابان شهری به ویژه درشهرهای بزرگ موجب عدم تعادل در پراکنش جمعیت و نظام نامتعادل توزیع خدمات گردیده است: بنابراین برنامه ریزان، سیاست گذاران و مدیران شهری را با چالش جدی مواجه کرده است. به نظر می رسد با این رشد اجتناب ناپذیر جمعیت، بهینه ترین راه حل این است که با برنامه ریزی صحیح بتوان از سنگینی وزنه های جمعیتی جلوگیری کرد. در ایران نظیر بسیاری از کشورهای در حال توسعه این روند روز به روز در حال افزایش است.
در ادامه سیرروند توسعه شهری و افزایش شهرنشینی در ایران بررسی خواهد شد.
دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 222 سه شنبه 25 اسفند 1394 نظرات (0)
پاورپوینت-نقشه-کلان-تحریم-ها-به-تفکیک-بخش-های-اقتصادی
پاورپوینت نقشه کلان تحریم ها به تفکیک بخش های اقتصادی

 

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، پاورپوینت نقشه کلان تحریم ها به تفکیک بخش های اقتصادی را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: PPT
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 225
قیمت: : 4900 تومان

بخشی از متن:

دانلود پاورپوینت نقشه کلان تحریم ها به تفکیک بخش های اقتصادی

این فایل در قالب پاورپوینت قابل ویرایش، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی می باشد 

قالب: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 17

توضیحات: 

حوزه جدیدی از تحریمها که از دید تحریم‌کنندگان مغفول مانده باشد وجود نداد و لذا تحریمهای آتی محدود در حوزه‌های هفتگانه فوق خواهد بود. توسعه تحریمهای آتی در برخی موارد با افزودن مرحله جدیدی به تحریمها (افزودن سطر جدید به جداول) و در برخی موارد از طریق تشدید نظارت بر تحریمهای وضع شده و افزایش جریمه‌های آنها خواهد بود. روند پیشروی آمریکا و اتحادیه اروپا نشان می‌دهد که هرچند اروپا تا حدود شش سال قبل، عملاً مشارکتی در تحریمها علیه ایران نداشت، اما طی سالهای اخیر با سرعت بالایی در این مسیر پیشروی کرده و در حال حاضر حتی در برخی حوزه‌ها (نظیر حمل و نقل) از آمریکا پیشی گرفته است. در حال حاضر تحریمهای اتحادیه اروپا درون‌سرزمینی بوده و حوزه شمول آنها محدود به کشورهای اروپایی است، اما تحریمهای آمریکا برون‌سرزمینی بوده و شامل کلیه کشورها و شرکتهایی که با ایران تعامل تجاری، صنعتی، مالی و… داشته باشند می‌شود. یکی از روندهای قابل پیش‌بینی برای تحریم‌های آتی، برون‌سرزمینی شدن تحریمهای اتحادیه اروپا است که فشار بر ایران را به طور چشمگیری افزایش خواهد داد.

فهرست :

نقشه کلان تحریم ها

تحریم های تجاری

تحریم های مالی و بانکی

تحریم های نفت و گاز

تحریم های حمل و نقل

تحریم های حمل و نقل دریایی

تحریم های حمل و نقل هوایی

تحریم های تکنولوژی

تحریم زیرساختهای ارتباطی

جمع بندی وضعیت تحریم ها

تمرکز تحریم ها بر نقاط ضعف اقتصاد ایران

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 130 دوشنبه 17 اسفند 1394 نظرات (0)
پرسش-مهر-بعد-از-توافق-هسته-ای-و-لغو-تحریم-ها
پرسش مهر بعد از توافق هسته ای و لغو تحریم ها

 

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، پرسش مهر بعد از توافق هسته ای و لغو تحریم ها را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 201
قیمت: : 8000 تومان

بخشی از متن:

دانلود مقاله پرسش مهر بعد از توافق هسته‌ای و لغو تحریم‌ها، فرصت‌های پیش روی ما

این فایل در قالب Word قابل ویرایش، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی می باشد 

قالب: Word 

تعداد صفحات: 21

توضیحات:

چکیده

مذاکرات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و کشورهای گروه 1+5 که پس از قریب دو سال به توافقی موسوم به برجام (برنامه جامع اقدام مشترک) در تاریخ 14 ژوئیه 2015 و قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد منتهی گردید که دارای 5 ضمیمه فنی می‌باشد: 1) پارامترهای هسته‌ای؛ 2) تعهدات مربوط به تحریم‌ها 3) همکاری‌های هسته­ای در حوزه غیرنظامی 4) کمیسیون مشترک 5) طرح اجرایی می‌باشد که این مسئله بنا به مهم بودنش ذهن دولت و ملت را به خود جلب کرده است و دوراندیشی دولتمردان نظرخواهی ملت را برانگیخته است که در این مقاله هم به این موضوع و مسئله‌ی مهم به عنوان امری جهانی توجه شده است و توافق هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 را به عنوان منشاء و سرآغاز تحولات و رخدادهای بسیار گسترده و چشمگیری در ابعاد سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در سطوح  منطقه­ای دانست، اما اینکه این تحولات و رخدادها مثبت یا منفی، موافق یا متناظر با منافع ملی ما باشد تا حدودی بسته به عملکرد و اجماع ملی ما در این خصوص دارد.

در این مقاله، ابتدا فرضیه‌ی تأثیر مثبت یا منفی توافقات بر رشد اقتصادی و رفاه مردم نوشته شد، بعد جواب این فرضیه داده شد و بعد هم چالش‌های پیش رو برای انجام تعامل تجاری بعد از برداشتن تحریم‌ها، فرصت‌های اقتصادی در حوزه جهانی برای کشور و انواع فرصت‌های اقتصادی بعد از توافق هسته‌ای و تأثیر مذاکرات در اقتصاد جهان و ارز و طلا و قیمت نفت مسکن  و واردات و صادرات نوشته شد و در آخرهم پیشنهاداتی برای بعد از توافق هسته‌ای به دولت داده شد.

 کلمات کلیدی: توافق هسته‌ای، تعامل تجاری، فرصت‌های اقتصادی، تأثیر مذاکرات اقتصاد جهان

فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

فرضیه

بحث

شرایط و ابزارهای پیش رو برای انجام تعامل تجاری بعد از برداشتن تحریم‌ها

چالش‌های پیش رو برای انجام تعامل تجاری بعد از برداشتن تحریم‌ها

فرصت‌های اقتصادی در حوزه جهانی برای کشور

انواع فرصت‌های اقتصادی بعد از توافق هسته‌ای

اقتصاد جهان تحت تأثیر مذاکرات

تأثیر رفتارهای هیجانی بر ارز و طلا

کاهش قیمت نفت و بازارهای جدید

سکون بازار مسکن

صعود شاخص بورس

تأثیر لغو تحریم‌ها در حوزه مالی

فرصت تورم تولید کننده بعد از توافق هسته‌ای

فرصت­های توافق هسته­ای برای صادرات

فرصت‌های ایجاد شده در حوزه واردات بعد از توافق هسته‌ای

پیشنهادات به دولت بعد از توافق هسته‌ای

مدیریت انتظارات توجیهی برای انفعال دولت در اقتصاد نشود

خلاصه فرصت‌های به وجود آمده بعد از توافق

نتیجه ­گیری

منابع

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 201 چهارشنبه 28 بهمن 1394 نظرات (0)
نقش-ولایت-و-مرجعیت-در-زمان-غیبت
نقش ولایت و مرجعیت در زمان غیبت

 

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، تحقیق نقش ولایت و مرجعیت در زمان غیبت را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 52
حجم فایل: 112
قیمت: : 5900 تومان

بخشی از متن:
نقش ولایت و مرجعیت در زمان غیبت ، مطلب آموزشی و تحقیق مناسبی برای دروس اندیشه اسلامی و معارف اسلامی بوده که در 52 صفحه تهیه شده است .


این تحقیق به تفصیل به بررسی نقش ولایت و مرجعیت در زمان غیبت امام زمان می پردازد . این تحقیق مشتمل بر مضامین زیر است : 

ضرورت و لزوم حکومت در جامعه
لزوم حکومت دینی
دلایل لزوم حکومت در عصر غیبت
سنت و رویه رسول اکرم صلی الله علیه و آله
ضرورت استمرار اجرای احکام
رویه مسلمانان صدر اسلام
رویه امیرالمؤمنین علی ابن ابی طالب علیه السلام
ماهیت و کیفیت قوانین اسلام
گزینه ولایت فقیه برترین گزینه ها، برای حکومت دینی
«ولایت » چیست؟
«فقیه » کیست؟
دلایل ولایت فقیه
الف: دلایل نقلی
ب: دلیل عقلی
وظایف و شؤون ولی فقیه (حاکم اسلامی)
مرجعیت دینى (علمى و سیاسى ) شیعه در عصر غیبت کبرى
نهاد مرجعیت و تداوم خط امامت و رسالت
مراحل و دوره هاى مرجعیت
مرحله تقیه 
مرحله تلاش براى تصدى حکومت 
مرحله تصدى حکومت 
مراحل مرجعیت شیعه (از دیدگاه شهید صدر)
مدعیان مهدویت و بابیّت
در زمان غیبت امام عصر (عج) ولایت الهی متعلق به کیست؟
رابطه مرجعيت با ولايت فقيه چگونه است؟
مرجعیت انتصابی است یا اکتسابی؟
نحوه تعيين مصداق مرجعیت
ساز و کار معرفی مرجع
معیارهای عملی مرجعیت
مرجعیت و رهبری (رابطه مرجعیت و ولایت فقیه)
معنا و مفهوم ولایت فقیه
پیشینه اعتقادی مردم
پیشینه فقهی
ادلّه
مبنای مشروعیت
نظریه نصب
نظریهٔ انتخاب
ولایت مطلقهٔ فقیه
ولایت فقیه و قانون اساسی
مدار خبرگان ـ رهبری
نظرات مختلف پیرامون ولایت فقیه
و...............................
دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 131 یکشنبه 25 بهمن 1394 نظرات (0)
زندگی-و-سیره-امام-زمان-مهدی-موعود-(ع)
زندگی و سیره امام زمان مهدی موعود (ع)

 

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، تحقیق زندگی و سیره امام زمان مهدی موعود (ع) را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 42
حجم فایل: 75
قیمت: : 5900 تومان

بخشی از متن:

زندگی و سیره امام زمان مهدی موعود (ع) ، مطلب آموزشی و تحقیق مناسب برای دروس تاریخ تحلیلی صدر اسلام همچنین دروس اندیشه اسلامی و معارف اسلامی بوده که در42 صفحه تهیه شده است .

 

این تحقیق مشتمل بر مضامینی همچون : آشنایی با اهل بیت عصمت و طهارت ، آشنایی با زندگی آن حضرت ، کودکی و جوانی و .... ، سیره عملی آن حضرت ، اخلاق و فضایل آن حضرت ، سخنان معصومین راجع به آن حضرت ، چهل حدیث گرانبها از آن حضرت و ..................

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 203 یکشنبه 25 بهمن 1394 نظرات (0)
فلسفه-قیام-مختار
فلسفه قیام مختار

 

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، تحقیق فلسفه قیام مختار را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 15
حجم فایل: 69
قیمت: : 4900 تومان

بخشی از متن:

فلسفه قیام مختار ، مطلب آموزشی و تحقیق مناسبی برای دروس اندیشه اسلامی و معارف اسلامی و تاریخ تحلیلی صدر اسلام بوده و در 15 صفحه تهیه شده است.

                       

در این تحقیق ما به تفصیل به بررسی فلسفه قیام مختار و زیر و بم داستان می پردازیم . این تحقیق مشتمل بر مضامین زیر است : 


مختار كیست؟

یارى رسانی به مسلم بن عقیل

دستگیرى مختار توسط ابن زیاد

آزادى مختار از زندان

بازگشت مختار به كوفه

فلسفه قیام مختار

تصمیم سران كوفه

مزار و زیارت نامه مختار

سخنى در باب انتقام مختار از دشمنان

 

امام حسین،‌محرم

و.........................
دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 169 یکشنبه 25 بهمن 1394 نظرات (0)
زندگی-و-سیره-امام-حسن-عسگری-(ع)
زندگی و سیره امام حسن عسگری (ع)

 

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، تحقیق زندگی و سیره امام حسن عسگری (ع) را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 45
حجم فایل: 88
قیمت: : 5900 تومان

بخشی از متن:

زندگی و سیره امام حسن عسگری (ع) ، مطلب آموزشی و تحقیق مناسب برای دروس تاریخ تحلیلی صدر اسلام همچنین دروس اندیشه اسلامی و معارف اسلامی بوده که در45 صفحه تهیه شده است .

 

این تحقیق مشتمل بر مضامینی همچون : آشنایی با اهل بیت عصمت و طهارت ، آشنایی با زندگی آن حضرت ، کودکی و جوانی و .... ، سیره عملی آن حضرت ، اخلاق و فضایل آن حضرت ، سخنان معصومین راجع به آن حضرت ، چهل حدیث گرانبها از آن حضرت و ..................

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 186 شنبه 24 بهمن 1394 نظرات (0)
زندگی-و-سیره-امام-هادی-(ع)
زندگی و سیره امام هادی (ع)

 

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، تحقیق زندگی و سیره امام هادی (ع) را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 57
حجم فایل: 106
قیمت: : 5900 تومان

بخشی از متن:

زندگی و سیره امام هادی (ع) ، مطلب آموزشی و تحقیق مناسب برای دروس تاریخ تحلیلی صدر اسلام همچنین دروس اندیشه اسلامی و معارف اسلامی بوده که در57 صفحه تهیه شده است .

 

این تحقیق مشتمل بر مضامینی همچون : آشنایی با اهل بیت عصمت و طهارت ، آشنایی با زندگی آن حضرت ، کودکی و جوانی و .... ، سیره عملی آن حضرت ، اخلاق و فضایل آن حضرت ، سخنان معصومین راجع به آن حضرت ، چهل حدیث گرانبها از آن حضرت و ..................

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 706 شنبه 24 بهمن 1394 نظرات (0)
زندگی-و-سیره-امام-جواد-(ع)
زندگی و سیره امام جواد (ع)

 

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، تحقیق زندگی و سیره امام جواد (ع) را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 40
حجم فایل: 89
قیمت: : 5900 تومان

بخشی از متن:

زندگی و سیره امام جواد (ع) ، مطلب آموزشی و تحقیق مناسب برای دروس تاریخ تحلیلی صدر اسلام همچنین دروس اندیشه اسلامی و معارف اسلامی بوده که در40 صفحه تهیه شده است .

 

این تحقیق مشتمل بر مضامینی همچون : آشنایی با اهل بیت عصمت و طهارت ، آشنایی با زندگی آن حضرت ، کودکی و جوانی و .... ، سیره عملی آن حضرت ، اخلاق و فضایل آن حضرت ، سخنان معصومین راجع به آن حضرت ، چهل حدیث گرانبها از آن حضرت و ..................

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 187 شنبه 24 بهمن 1394 نظرات (0)
زندگی-و-سیره-امام-رضا-(ع)
زندگی و سیره امام رضا (ع)

 

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، تحقیق زندگی و سیره امام رضا (ع) را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 43
حجم فایل: 80
قیمت: : 5900 تومان

بخشی از متن:

زندگی و سیره امام رضا (ع) ، مطلب آموزشی و تحقیق مناسب برای دروس تاریخ تحلیلی صدر اسلام همچنین دروس اندیشه اسلامی و معارف اسلامی بوده که در43 صفحه تهیه شده است .

 

این تحقیق مشتمل بر مضامینی همچون : آشنایی با اهل بیت عصمت و طهارت ، آشنایی با زندگی آن حضرت ، کودکی و جوانی و .... ، سیره عملی آن حضرت ، اخلاق و فضایل آن حضرت ، سخنان معصومین راجع به آن حضرت ، چهل حدیث گرانبها از آن حضرت و ..................

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 203 شنبه 24 بهمن 1394 نظرات (0)
زندگی-و-سیره-امام-جعفر-صادق-(ع)
زندگی و سیره امام جعفر صادق (ع)

 

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، تحقیق زندگی و سیره امام جعفر صادق (ع) را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 44
حجم فایل: 79
قیمت: : 5900 تومان

بخشی از متن:

زندگی و سیره امام جعفر صادق (ع) ، مطلب آموزشی و تحقیق مناسب برای دروس تاریخ تحلیلی صدر اسلام همچنین دروس اندیشه اسلامی و معارف اسلامی بوده که در44 صفحه تهیه شده است .

 

این تحقیق مشتمل بر مضامینی همچون : آشنایی با اهل بیت عصمت و طهارت ، آشنایی با زندگی آن حضرت ، کودکی و جوانی و .... ، سیره عملی آن حضرت ، اخلاق و فضایل آن حضرت ، سخنان معصومین راجع به آن حضرت ، چهل حدیث گرانبها از آن حضرت و ..................

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 232 شنبه 24 بهمن 1394 نظرات (0)
زندگی-و-سیره-امام-محمد-باقر-(ع)
زندگی و سیره امام محمد باقر (ع)

 

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، تحقیق زندگی و سیره امام محمد باقر (ع) را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 32
حجم فایل: 58
قیمت: : 5900 تومان

بخشی از متن:

زندگی و سیره امام محمد باقر(ع) ، مطلب آموزشی و تحقیق مناسب برای دروس تاریخ تحلیلی صدر اسلام همچنین دروس اندیشه اسلامی و معارف اسلامی بوده که در32 صفحه تهیه شده است .

 

این تحقیق مشتمل بر مضامینی همچون : آشنایی با اهل بیت عصمت و طهارت ، آشنایی با زندگی آن حضرت ، کودکی و جوانی و .... ، سیره عملی آن حضرت ، اخلاق و فضایل آن حضرت ، سخنان معصومین راجع به آن حضرت ، چهل حدیث گرانبها از آن حضرت و ..................

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 145 جمعه 23 بهمن 1394 نظرات (0)
زندگی-و-سیره-امام-سجاد-(زین-العابدین)-(ع)
زندگی و سیره امام سجاد (زین العابدین) (ع)

 

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، تحقیق زندگی و سیره امام سجاد (زین العابدین) (ع) را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 57
حجم فایل: 108
قیمت: : 5900 تومان

بخشی از متن:

زندگی و سیره امام سجاد (ع) ، مطلب آموزشی و تحقیق مناسب برای دروس تاریخ تحلیلی صدر اسلام همچنین دروس اندیشه اسلامی و معارف اسلامی بوده که در57 صفحه تهیه شده است .

 

این تحقیق مشتمل بر مضامینی همچون : آشنایی با اهل بیت عصمت و طهارت ، آشنایی با زندگی آن حضرت ، کودکی و جوانی و .... ، سیره عملی آن حضرت ، اخلاق و فضایل آن حضرت ، سخنان معصومین راجع به آن حضرت ، چهل حدیث گرانبها از آن حضرت و ..................

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 207 جمعه 23 بهمن 1394 نظرات (0)
زندگی-و-سیره-سید-الشهدا-امام-حسین-(ع)
زندگی و سیره سید الشهدا امام حسین (ع)

 

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، تحقیق زندگی و سیره سید الشهدا امام حسین (ع) را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 68
حجم فایل: 137
قیمت: : 5900 تومان

بخشی از متن:

زندگی و سیره امام حسین (ع) ، مطلب آموزشی و تحقیق مناسب برای دروس تاریخ تحلیلی صدر اسلام همچنین دروس اندیشه اسلامی و معارف اسلامی بوده که در68 صفحه تهیه شده است .

 

این تحقیق مشتمل بر مضامینی همچون : آشنایی با اهل بیت عصمت و طهارت ، آشنایی با زندگی آن حضرت ، کودکی و جوانی و .... ، سیره عملی آن حضرت ، اخلاق و فضایل آن حضرت ، سخنان معصومین راجع به آن حضرت ، چهل حدیث گرانبها از آن حضرت و ..................

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 118 جمعه 23 بهمن 1394 نظرات (0)
زندگی-و-سیره-امام-حسن-مجتبی-(ع)
زندگی و سیره امام حسن مجتبی (ع)

 

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، تحقیق زندگی و سیره امام حسن مجتبی (ع) را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 41
حجم فایل: 69
قیمت: : 5900 تومان

بخشی از متن:

زندگی و سیره امام حسن مجتبی (ع) ، مطلب آموزشی و تحقیق مناسب برای دروس تاریخ تحلیلی صدر اسلام همچنین دروس اندیشه اسلامی و معارف اسلامی بوده که در41 صفحه تهیه شده است .

 

این تحقیق مشتمل بر مضامینی همچون : آشنایی با اهل بیت عصمت و طهارت ، آشنایی با زندگی آن حضرت ، کودکی و جوانی و .... ، سیره عملی آن حضرت ، اخلاق و فضایل آن حضرت ، سخنان معصومین راجع به آن حضرت ، چهل حدیث گرانبها از آن حضرت و ..................

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 159 جمعه 23 بهمن 1394 نظرات (0)
زندگی-و-سیره-امیرالمونین-امام-علی-(ع)
زندگی و سیره امیرالمونین امام علی (ع)

 

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، تحقیق زندگی و سیره امیرالمونین امام علی (ع) را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 53
حجم فایل: 103
قیمت: : 5900 تومان

بخشی از متن:

زندگی و سیره امام علی (ع) ، مطلب آموزشی و تحقیق مناسب برای دروس تاریخ تحلیلی صدر اسلام همچنین دروس اندیشه اسلامی و معارف اسلامی بوده که در53 صفحه تهیه شده است .

 

این تحقیق مشتمل بر مضامینی همچون : آشنایی با اهل بیت عصمت و طهارت ، آشنایی با زندگی آن حضرت ، کودکی و جوانی و .... ، سیره عملی آن حضرت ، اخلاق و فضایل آن حضرت ، سخنان معصومین راجع به آن حضرت ، چهل حدیث گرانبها از آن حضرت و ..................

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 138 جمعه 23 بهمن 1394 نظرات (0)
زندگی-و-سیره-حضرت-محمد-مصطفی-(ص)
زندگی و سیره حضرت محمد مصطفی (ص)

 

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، تحقیق زندگی و سیره حضرت محمد مصطفی (ص) را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 40
حجم فایل: 125
قیمت: : 5900 تومان

بخشی از متن:
زندگی و سیره حضرت محمد (ص) ، مطلب آموزشی و تحقیق مناسب برای دروس تاریخ تحلیلی صدر اسلام همچنین دروس اندیشه اسلامی و معارف اسلامی بوده که در40 صفحه تهیه شده است .این تحقیق مشتمل بر مضامینی همچون : آشنایی با اهل بیت عصمت و طهارت ، آشنایی با زندگی آن حضرت ، کودکی و جوانی و .... ، سیره عملی آن حضرت ، اخلاق و فضایل آن حضرت ، سخنان معصومین راجع به آن حضرت ، چهل حدیث گرانبها از آن حضرت و ..................

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 196 پنجشنبه 22 بهمن 1394 نظرات (0)
بررسی-انقلاب-مخملی-گرجستان
بررسی انقلاب مخملی گرجستان

 

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، تحقیق بررسی انقلاب مخملی گرجستان را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 51
قیمت: : 5900 تومان

بخشی از متن:
بززسی انقلاب مخملی گرجستان ، تحقیق آموزشی و مطلب مناسبی برای رشته تاریخ و علوم سیاسی است که برای دانلود در 20 صفحه مهیا شده است.

این تحقیق به طور مفصل به بررسی انقلاب مخملی گرجستان و مسائل پیرامونی آن می پردازد . در ادامه به تعدادی از سرفصل های این تحقیق می پردازیم :
آشنایی با کشور گرجستان
تاریخ گرجستان
انقلاب مخملی چیست؟
انقلاب مخملی گل سرخ گرجستان
انتخابات و اعتراضات
تعویض قدرت
نقش بنیاد سوروس
بحران آجارستان
تأثیرات بین‌المللی
نقش آمریکا در انقلاب مخملی گرجستان
روند شکل گیری انقلاب گل سرخ 
بررسی و ریشه یابی دلایل وقوع انقلاب  سرخ گرجستان 
بعد داخلی
بحران اقلیت ها
مشکلات اقتصادی (اقتصاد ناکارآمد)
مسأله زمین 
فساد گسترده در دستگاههای دولتی
عدم تحول در ساختار های سیاسی
بعد بین المللی
و ............................
دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 181 جمعه 16 بهمن 1394 نظرات (0)
نسل-کشی-ارامنه-توسط-عثمانی-ها
نسل کشی ارامنه توسط عثمانی ها

 

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، تحقیق نسل کشی ارامنه توسط عثمانی ها را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 42
حجم فایل: 94
قیمت: : 6700 تومان

بخشی از متن:
نسل کشی ارامنه توسط عثمانی ها ، تحقیق آموزشی و مطلب مناسبی برای رشته تاریخ و علوم سیاسی است که برای دانلود در 42 صفحه مهیا شده است.

ما در این تحقیق به طور مفصل به بررسی نسل کشی ارامنه توسط عثمانی ها می پردازیم . این مطلب مشتمل بر سر فصل های زیر می باشد :
تحقیق نسل کشی ارامنه توسط عثمانی ها
تاریخچه ماجرا
علت‌های نسل‌کشی ارمنیان
کنگره ارزروم-نبرد ساری قمیش
پان ترکیسم - پان‌تورانیسم
کنگره ارزروم و نتیجه آن
فاجعه ساری قمیش و آغاز نسل‌کشی ارمنیان
ارمنیان در دوران دولت عثمانی
استبداد عبدالحمیدی
رویدادها
مسئله ارمنی
کشتار حمیدیه
قتل‌عام آدانا
جنبش آزادی بخش ملی ارمنی
مقاومت موسی داغ
مقاومت وان
قتل‌عام ارمنی‌های ترابزون
قانون تهجیر
تبعید یا نابودسازی؟
واژه نسل ‌کشی
ارمنی‌ستیزی
کشتار سفید
اسناد نسل‌کشی
سیاست کمالیست‌ها و ترکیه امروزی
اظهارات و عقاید رهبران ناسیونالیستی و پان ترکیسمی تُرک‌ها
اظهارات مقامات آلمانی
نقش تشکیلات مخصوصه در نسل‌کشی ارمنیان
دستگیری و قتل‌عام مشاهیر ارمنی
و ...........................
دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 183 جمعه 16 بهمن 1394 نظرات (0)
مروری-بر-400-سال-استعمار-انگلیس
مروری بر 400 سال استعمار انگلیس

 

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، تحقیق مروری بر 400 سال استعمار انگلیس را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 25
حجم فایل: 64
قیمت: : 5500 تومان

بخشی از متن:
مروری بر 400 سال استعمار انگلیس ، تحقیق آموزشی و مطلب مناسبی برای رشته تاریخ و علوم سیاسی است که برای دانلود در 25 صفحه مهیا شده است.

ما در این تحقیق به طور مفصل به بررسی 400 سال استعمار انگلیس در دنیا می پردازیم . این مطلب مشتمل بر سر فصل های زیر می باشد :
تاریخچه و تعریف استعمار
آغاز استعمار انگلستان در آسیا
گسترش استعمار به آفریقا
سربازان بوئر در جنگ بوئرها (1902- 1899)
زنان و كودكان بوئر در اردوگاه بلوم فونتاين - 1902
كودك بوئر مبتلا به سوء تغذيه در بلوم فونتاين – 1902
بمباران شیمیایی عراق به دستور چرچيل
قتل عام 600 هزار آلمانی به دستور چرچیل
شکنجه و آزمایش گازهای سمی بر روی سربازان هندی
قفس اسرار‌آمیز لندن، شکنجه‌گاه مخفی انگلستان
عمارت‌‌هاي كنسينگتون در هايد پارك لندن
جنايت در ايرلند شمالي 
و .........................................
دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 180 جمعه 16 بهمن 1394 نظرات (0)
زندگی-نامه-و-سیره-امام-خمینی
زندگی نامه و سیره امام خمینی

 

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، تحقیق زندگی نامه و سیره امام خمینی را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 26
حجم فایل: 63
قیمت: : 5500 تومان

بخشی از متن:
زندگی نامه و سیره امام خمینی ، تحقیق آموزش و مطلب مناسبی است که مناسب برای دروس عمومی و معارف اسلامی و اندیشه سیاسی امام خمینی بوده که در 26 صفحه تهیه شده است.

این تحقیق مشتمل بر سر فصل های زیر است :
رندگی اولیه امام خمینی
هجـرت امام خمینی به قـم و تحصيل دروس تكميلـى
ازدواج امام خمینی و تشکیل خانواده
امـام خمينـى در سنگـر مبـارزه و قيــام
قيام 15 خرداد
تبعيـد امـام خمينـى از تـركيه به عراق
امـام خمينـى و استمـرار مبـارزه ( 1350 ـ 1356 )
اوجگيـرى انقلاب اسلامـى در سـال 1356 و قيـام مـردم
هجـرت امـام خمينـى از عراق به پـاريـس
بـازگشت امـام خمينـى به ايـران پـس از 14 سـال تبعيـد
جنگ تحميلـى و دفـاع 8 سـاله امام خمينى و ملت ايـران
دفـاع از پيامبـر اسلام و ارزشهاى دينـى آخـريـن رويارويـى امام خمينى با غرب
سالهاى آخر عمر امام خمينى و حوادث ناگوار
رحلت امـام خمينـى 
روز شمار برخی مبارزات و تبعیدهای حضرت امام خمینى (ره)
و .............................
دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 161 جمعه 16 بهمن 1394 نظرات (0)
مقاله-بررسی-فرصت-های-پیش-آمده-بعد-از-توافق-هسته‌-ای
مقاله بررسی فرصت های پیش آمده بعد از توافق هسته‌ ای

 

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، مقاله بررسی فرصت های پیش آمده بعد از توافق هسته‌ ای را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 22
حجم فایل: 38
قیمت: : 8000 تومان

بخشی از متن:

دانلود مقاله بررسی فرصت‌های پیش آمده بعد از توافق هسته‌ای

این فایل در قالب Word قابل ویرایش، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی می باشد 

قالب: Word 

تعداد صفحات: 22

توضیحات:

چکیده

توافق جامع هسته‌ای میان ایران و گروه 1+5 که قرار است تا تیرماه بین 2 طرف امضا شود، تأثیرها و گشایش‌های بسیاری را در اقتصاد ایران در پی خواهد داشت. لغو کامل تحریم‌های اقتصادی و آسان شدن تبادلات پولی و مالی و تجاری، فضای کسب و کار و زمینه برای رشد سرمایه‌گذاری را فراهم خواهد ساخت هرچند نباید انتظار داشت که این تحولات با سرعت اتفاق بیافتد. پس از اجرایی شدن برنامه جامع اقدام مشترک، تمامی قطعنامه‌های شورای امنیت لغو خواهد شد و همه تحریم‌های اقتصادی و مالی چندجانبه اروپا و یک‌جانبه آمریکا از جمله تحریم‌های مالی، بانکی، بیمه، سرمایه‌گذاری و تمامی خدمات مرتبط با آن‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله نفت، گاز، پتروشیمی و خودروسازی فوراً لغو خواهند شد. همچنین تحریم‌ها علیه اشخاص حقیقی و حقوقی، سازمان‌ها، نهادهای دولتی و خصوصی تحت تحریم‌های مرتبط هسته‌ای ایران از جمله بانک مرکزی، سایر مؤسسات مالی و بانکی، سوئیفت، کشتیرانی و هواپیمایی جمهوری اسلامی و کشتیرانی نفت به طور همه جانبه فوراً برداشته می‌شود. هرچند که عده‌ای معتقدند اقتصاد کشور نباید به مذاکرات گره‌زده شود.

در این مقاله به بررسی فرصت‌هایی که بعد از توافق هسته در اختیار کشورمان قرار می‌گیرد می‌پردازیم.

کلمات کلیدی: توافق هسته‌ای، فرصت‌ها، راهکارها، تحریم

فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

بررسی فرصت‌های پیش آمده بعد از توافق هسته‌ای

1- آزاد شدن پول و اعتبارات بلوکه شده

2- مولفه‌های لغو تحریم و تأثیر آن بر بازار تکنولوژی

3- لغو تحریم‌های بانکی و بیمه‌ای و رونق بازرگانی

4- لغو تحریم‌های سرمایه‌گذاری و امکان حضور شرکت‌های بزرگ در کشور

5- گارانتی و خدمات پس از فروش در سطح بالاتری ارائه خواهد شد

6- فرصت‌های پیش رو بعد از لغو تحریم‌های نفت، گاز پتروشیمی

7- فرصت‌های پیش رو در صنعت خودرو

8- فرصت‌های پیش رو در صنعت هواپیماسازی و کشتیرانی

نتیجه ­گیری

منابع

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 209 جمعه 16 بهمن 1394 نظرات (0)
جنایات-آمریکا-در-هیروشیما-و-ناگازاکی
جنایات آمریکا در هیروشیما و ناگازاکی

 

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، تحقیق جنایات آمریکا در هیروشیما و ناگازاکی را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 30
حجم فایل: 220
قیمت: : 6700 تومان

بخشی از متن:
جنایات آمریکا در هیروشیما و ناگازاکی ، تحقیق آموزشی و مطلب مناسبی برای رشته تاریخ و علوم سیاسی است که برای دانلود در 30 صفحه مهیا شده است.

این تحقیق به طور مفصل به بررسی دلایل بمباران اتمی آمریکا در هیروشیما و ناگازاکی و مسائل پیرامونی آن می پردازد . در ادامه به تعدادی از سرفصل های این تحقیق می پردازیم :
عملیات اول: بمباران هیروشیما
عملیات دوم: بمباران ناگازاکی
مراسم یادبود هیروشیما
دُرناهای کاغذی
واکنش‌ها در برابر بمباران هسته‌ای
ممنوعیت نوشتن در باره هیروشیما و ناکازاکی در آمریکا
پروژه مانهاتن
چه کسانی در ساخت بمب اتمی آمریکا نقش داشتند ؟
بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی فاقد ارزش نظامی بود
ژاپن همچنان می تواند علیه آمریکا اقامه دعوا کند
هیروشیما و ناکازاکی آزمایشگاه های انسانی سلاح های هسته ای آمریکا
هفتاد سال پس از بمباران هیروشیما:آمریکا چگونه جنایت خود را توجیه می‌کند؟
دفاعیه‌ی هیروشیما
«تجدیدنظرطلبان»
مصاحبه : ایمان خدشه ناپذیر ما به بزرگترین نسل آمریکا
دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 145 جمعه 16 بهمن 1394 نظرات (0)
جنایات-اسرائیل-در-جنگ-33-روزه-با-لبنان
جنایات اسرائیل در جنگ 33 روزه با لبنان

 

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، تحقیق جنایات اسرائیل در جنگ 33 روزه با لبنان را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 30
حجم فایل: 62
قیمت: : 6700 تومان

بخشی از متن:
جنایات اسرائیل در جنگ 33 روزه با لبنان ، تحقیق آموزشی و مطلب مناسبی برای رشته تاریخ و علوم سیاسی است که برای دانلود در 30 صفحه مهیا شده است.

این تحقیق به تفصیل به بررسی جنایات اسرائیل در جنگ 33 روزه با لبنان ، از ابتدا تا انتها می پردازد . در ادامه به تعدادی از سرفصل های این تحقیق می پردازیم :
شروع درگیری بین دو طرف
هدف جنگ 33 روزه
روز شمار جنگ 33 روزه
اتفاقات پیش آمده هر کدام از روزهای جنگ به تفکیک روز
آمار تلفات و خسارات در جنگ ۳۳ روزه
برخی جنایات بزرگ در جنگ 33 روزه
کشتار قانا 
کشتار مجتمع مسکونی امام حسن(ع)
واکنش دولت ها در قبال تجاوز اسرائیل به لبنان
و..................
دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 130 پنجشنبه 15 بهمن 1394 نظرات (0)
تاریخچه-جنگ-بوسنی-و-هرزگوین
تاریخچه جنگ بوسنی و هرزگوین

 

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، تحقیق تاریخچه جنگ بوسنی و هرزگوین را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 23
حجم فایل: 60
قیمت: : 5500 تومان

بخشی از متن:
تاریخچه جنگ بوسنی و هرزگوین ، تحقیق آموزشی و مطلب مناسبی برای رشته تاریخ و علوم سیاسی است که برای دانلود در 23 صفحه مهیا شده است.

در این تحقیق به طور مفصل به بررسی جنگ بین بوسنی و هرزگوین و صرب ها می پردازد. این تحقیق مشتمل بر سرفصل های زیر می باشد :
پیشینه ماجرا 
شرح درگیری ها
جغرافیای بوسنی
تاریخ سرزمین بوسنی 
ساختار جمعیتی در بوسنی و هرزگوین
استقلال بوسنی و هرزگوین
دلایل حملات صرب‌ها به بوسنی
روایت جنایت در بوسنی
سربنیتسا اوج کشتار در بوسنی
کوچه تک تیر‌اندازان در سارایوو
زنان مسلمان قربانیان جنگ در بوسنی
راه‌اندازی «انجمن زنان آسیب‌دیده جنگ بوسنی»
خاطرات تلخ زن بوسنیایی از جنایات صرب‌ها
فرجام جنایتکاران بوسنی
جنایتکاران باقی مانده
واکنش ایران به قتل عام در بوسنی
کمک های ایران به بوسنی و هرزگوین
و .................................
دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 170 پنجشنبه 15 بهمن 1394 نظرات (0)
بررسی-جنگ-و-جنایات-آمریکا-در-حمله-به-عراق
بررسی جنگ و جنایات آمریکا در حمله به عراق

 

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، تحقیق بررسی جنگ و جنایات آمریکا در حمله به عراق را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 40
حجم فایل: 274
قیمت: : 6700 تومان

بخشی از متن:
بررسی جنگ و جنایات آمریکا در حمله به عراق ، تحقیق آموزشی و مطلب مناسبی برای رشته تاریخ و علوم سیاسی است که برای دانلود در 32 صفحه مهیا شده است.این مطلب مشتمل بر تعدادی از این مضامین می باشد :پیش زمینه جنگخلع سلاح عراق و اطلاعات پیش از جنگبازگشت بازرسی‌های سازمان مللجنگ‌افزارهای کشتار جمعیمخالفت با جنگحمله به عراقشرح جنگ عراقپس از حمله به عراقحکومت ائتلاف موقت و گروه بازرسی عراقدستگیری سران دولت سابقگسترش شورش‌هاانتخابات و تشکیل دولت انتقالیجنگ داخلی و تشکیل دولت دائمیگزارش گروه بازرسی عراق و اعدام صدامافزایش نیروهای آمریکاییو ...................

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 133 پنجشنبه 15 بهمن 1394 نظرات (0)
تاریخچه-جنایات-آمریکا-در-ایران
تاریخچه جنایات آمریکا در ایران

 

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، تحقیق تاریخچه جنایات آمریکا در ایران را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 31
حجم فایل: 76
قیمت: : 6700 تومان

بخشی از متن:
تاریخچه جنایات آمریکا در ایران ، تحقیق آموزشی و مطلب مناسبی برای رشته تاریخ و علوم سیاسی است که برای دانلود در 31 صفحه مهیا شده است.

ایت تحقیق مشتمل بر سر فصل های زیر می باشد . ابتدا به صورت مختصر به بررسی جنایات و توطئه های آمریکا می پردازیم سپس به تفصیل هر کدام از رویداد ها را بررسی می کنیم :
نخستین نشان از آمریکای بی‌نام نشان
تبانی آمریکا برای اشغال ایران
کودتای ننگین 28مرداد - دخالت مستقیم سازمان جاسوسی آمریکا
تصویب قانون کاپیتولاسیون در مجلس سنا
ماجرای لانه جاسوسی و حمله نظامی به طبس
همکاری با جنایات صدام
حمله به هواپیمای ایرباس ایرانی
تحریم‌های ظالمانه
ترور دانشمندان جوان ایرانی
حمله به ناوها و نفتكشهاى ايران
كودتاى نوژه
حضور در خليج فارس
قانون داماتو و تحريم ايران
ماموريت هايزر
و....................
دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 167 پنجشنبه 15 بهمن 1394 نظرات (0)
آشنایی-با-هولوکاست-ایرانی-در-جنگ-جهانی-اول
آشنایی با هولوکاست ایرانی در جنگ جهانی اول

 

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، تحقیق آشنایی با هولوکاست ایرانی در جنگ جهانی اول را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 41
قیمت: : 5500 تومان

بخشی از متن:
آشنایی با هولوکاست ایرانی در جنگ جهانی اول ، تحقیق آموزشی مناسبی برای رشته تاریخ و علوم سیاسی بوده و برای دانلود در 17 صفحه مهیا شده است.

این تحقیق به طور جامع و کامل به بررسی موضوع قحطی در ایران در جنگ جهانی اول و جنایاتی که بر سر مردم ایران آمد ، می پردازد. از ابتدا به واکاوی موضوع می پردازد و هولوکاست ایرانی را به تفصیل بررسی مینماید.
دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 169 پنجشنبه 15 بهمن 1394 نظرات (0)
آشنایی-با-جنگ-ویتنام-و-جنایات-آمریکا-در-این-جنگ
آشنایی با جنگ ویتنام و جنایات آمریکا در این جنگ

 

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، تحقیق آشنایی با جنگ ویتنام و جنایات آمریکا در این جنگ را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 331
قیمت: : 5500 تومان

بخشی از متن:
تحقیق آشنایی با جنگ ویتنام و جنایات آمریکا در این جنگ ، تحقیق مناسبی برای رشته علوم سیاسی و تاریخ است که برای دانلود در 17 صفحه مهیا شده است.

در این تحقیق به بررسی جنگ ویتنام و جنایاتی که آمریکا در این جنگ انجام داده است می پردازیم . ابتدا از نحوه پیدایش جنگ شروع و به نقش کشورها در این جنگ و رویدادهای مهم آن می پردازیم. 
دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 185 چهارشنبه 14 بهمن 1394 نظرات (0)
آشنایی-با-تاریخچه-جنگ-جهانی-اول-و-دوم
آشنایی با تاریخچه جنگ جهانی اول و دوم

 

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، تحقیق آشنایی با تاریخچه جنگ جهانی اول و دوم را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 51
حجم فایل: 119
قیمت: : 6700 تومان

بخشی از متن:
تحقیق آشنایی با تاریخچه جنگ جهانی اول و دوم ، تحقیق مناسبی برای رشته علوم سیاسی و تاریخ است که برای دانلود در 51 صفحه مهیا شده است.در این تحقیق ابتدا به طور مفصل به بررسی نحوه پیدایش هر کدام از این جنگ های جهانی می پردازیم ، سپس جنگ کشورهای مختلف با هم را بررسی می کنیم و به بررسی نقش کشورهای مختلف در این جنگ می پردازیم. در ادامه از جنایات کشورها علیه هم گفته و در انتها به بررسی نحوه پایان یافتن جنگ و تلفات و دستاوردهای آن می پردازیم.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 197 چهارشنبه 14 بهمن 1394 نظرات (0)
تاریخچه-جنگ-6-روزه-اعراب-با-اسرائیل
تاریخچه جنگ 6 روزه اعراب با اسرائیل

 

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، تحقیق تاریخچه جنگ 6 روزه اعراب با اسرائیل را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 15
حجم فایل: 46
قیمت: : 5500 تومان

بخشی از متن:
تاریخچه جنگ 6 روزه اعراب با اسرائیل ، مطلب علمی و تحقیق مناسبی برای رشته علوم سیاسی و تاریخ بوده و برای دانلود در 15 صفحه مهیا شده است.

در این تحقیق ، ابتدا به بررسی تاریخچه جنگ های اعراب با اسرائیل پرداخته ، سپس به تاریخچه جنگ 6 روزه اعراب با اسرائیل به تفصیل می پردازیم . از دلایل شروع جنگ شروع نموده ، به جنایات رژیم اشغال گر قدس پرداخته و به دلایل پایان جنگ می پردازیم . 
دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 142 چهارشنبه 14 بهمن 1394 نظرات (0)
تاریخچه-جنایات-آمریکا-در-100-سال-اخیر
تاریخچه جنایات آمریکا در 100 سال اخیر

 

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، تاریخچه جنایات آمریکا در 100 سال اخیر را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 41
حجم فایل: 86
قیمت: : 6700 تومان

بخشی از متن:
تحقیق تاریخچه جنایات آمریکا در 100 سال اخیر ، مطلب علمی و تحقیق مناسبی برای رشته علوم سیاسی و تاریخ است که برای دانلود در 41 صفحه مهیا شده است.

در این تحقیق به تفصیل به بررسی جنایاتی که ایالات متحده آمریکا در 100 سال اخیر مرتکب شده است می پردازیم. هر کدام از جنایات را به طور مفصل بررسی نموده و اطلاعات جامعی در این مورد در اختیار شما قرار می دهیم.
دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
درباره ما
Profile Pic
با سلام من مهندس بشیری هستم، مهندسی IT از دانشگاه تهران .این وبلاگ متعلق به وب سایت دارای نماد اعتماد الکترونیک همه جور فایل است که به شما آخرین مقالات و پروژه های دانشگاهی را ارائه می دهد.
X بستن تبليغات
X بستن تبليغات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • بهترین هتل های تهران
  • ادعیه برای انواع حاجات
  • قیمت هتل مشهد
  • مدل لباس نامزدی
  • ثامن
  • اشک و درد
  • دانشمند.کام
  • live for love
  • همه چیز درباره ی جهان
  • همه چیز درباره ی جهان
  • خراسان اس ام اس
  • همه چی
  • هرچی که بخوای- محمدحسین
  • شهر موسیقی
  • ترفندها و کسب بیت کوین
  • شیخ آباد قم شکست عشقی
  • سایت اطلاع رسانی لوله و پروفیل
  • گل صبا
  • وب نوشته های یك جراح
  • AgentArena
  • دانلود وطن
  • کانون کار گروه های همیاری نور افرینش
  • تقدیم به محبوب دلها شبنم قلی خانی
  • irandownload
  • رازهاي موفقيت
  • تکنولوژی
  • جالب ترین
  • مهندس پوریا حسینی
  • سایتهای کلیکی معتبر
  • دانلود مقالات دانشگاهی
  • دانلود پروژه های دانشگاهی
  • کسب درآمد حلال از اینترنت بدون سرمایه
  • فروش انواع فایل های قابل دانلود
  • نقل و انتقالات فوتبال انگلیس
  • اخبار باشگاه منچسترسیتی
  • اخبار باشگاه لیورپول
  • اخبار فوتبال انگلیس
  • اخبار باشگاه آرسنال
  • اخبار روز فوتبال دنیا
  • اخبار باشگاه چلسی
  • اخبار ورزشی روز
  • اخبار باشگاه منچستر یونایتد
  • اخبار لیگ برتر انگلیس
  • سیستم همکاری در فروش همه جور فایل
  • دانلود پروژه ها و پایان نامه های دانشگاهی
  • پنجره طلایی اولین بسته آموزش درآمد خانگی با تضمین بازپرداخت وجه
  • فروشگاه لباس زنانه
  • هاست لینوکس
  • ثبت آگهي رايگان
  • ابزار وبلاگ و سایت
  • افزایش بازدید واقعی
  • افزایش بازدید سایت و وبلاگ
  • چت
  • افزایش بازدید رایگان
  • شارژر همراه
  • سفارش عینک آفتابی
  • کش ورزشی
  • دستگاه ورزشی
  • گن لاغری مردانه
  • دانلود آهنگ جدید
  • چت فارسی
  • خرید شارژر همراه پاور بانک
  • ادعیه برای انواع حاجات
  • آموزش آشپزی رنگین
  • بروزترین مطالب برای بهترینها
  • راهنمای گرفتن پذیرش و بورس تحصیلی
  • سوالات آزمونهای فنی و حرفه ای
  • سوالات آزمون های استخدامی
  • دانلود پروژه های مهندسی برق
  • دانلود پروژه ها و تحقیق های رشته کشاورزی
  • تحقیق و پروژه های تربیت بدنی
  • دانلود مقالات حقوق
  • پروژه های رشته کامپیوتر
  • پایان نامه و مقالات روانشناسی
  • دانلود پروژه های مهندسی مکانیک
  • دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد سالهای گذشته
  • همه چیز در مورد خودرو
  • بزرگترین مرکز دانلود علمی آموزشی
  • کافه راگر پاسداران برج سفید
  • ایران آرنا| تبادل لینک
  • یک باکس | تبادل لینک
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • تبادل لینک رایگان
  • تفریح و خنده
  • خرید نرم افزار اتوکد
  • تبادل لینک 3 طرفه
  • تبادل لینک خودکار
  • تبادل لینک سه طرفه
  • سفرنامه مشهد
  • سفرنامه اصفهان
  • سفرنامه گرجستان
  • سفرنامه تفلیس
  • سفرنامه ایروان
  • سفرنامه ارمنستان
  • سفرنامه تایلند
  • سفرنامه مالزی
  • سفرنامه آنتالیا
  • سفرنامه دبی
  • سفرنامه استانبول
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2179
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 191
  • آی پی دیروز : 277
  • بازدید امروز : 265
  • باردید دیروز : 1,165
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,430
  • بازدید ماه : 20,114
  • بازدید سال : 67,452
  • بازدید کلی : 894,427