loading...
وب سایت تخصصی دانلود پروژه ، تحقیق ها ، مقالات و کتب آموزشی رشته های دانشگاهی
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 159 چهارشنبه 28 مهر 1395 نظرات (0)

بلاک-های-آماده-اتوکد-معماری-شامل-اشل-درخت-و-فضای-سبز

بلاک های آماده اتوکد معماری شامل اشل درخت و فضای سبز

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: dwg
حجم فایل: 739


بخشی از متن:

تمامی معماران در هنگام طراحی یک پلان قطعا نیاز به مبلمان دارند. یکی از ویژگی های نرم افزار اتوکد Block های آن است که این امکان را به طراحان می دهد تا اشکال مورد نظر خود را ذخیره کرده و در دفعات بعد از آنها استفاده کنند.

 

قطعا هیچ طراحی تمام مبلمان یک خانه را درون نرم افزار اتوکد از ابتدا طراحی نمی کند و همگی از طرح ها و مجموعه بلاک های مبلمان آماده شده را استفاده می کنند. در این مجموعه ما سعی کردیم تا کلکسیونی از انواع بلاک های مورد نیاز برای طراحی های پلان و محوطه را در اختیار معماران و طراحان قرار دهیم که شامل : انواع مبلمان، کمد، صندلی، وسایل آشپزخانه، دستشویی، حمام، اتوموبیل، درخت و .... است که تمامی موارد ذکر شده همراه با بلاک های نما هم می باشند.

 

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 147 سه شنبه 27 مهر 1395 نظرات (0)

 

نقشه-اتوکد-ساختمان-7-طبقه-اجرا-شده-در-بلوار-پروین-تهران

نقشه اتوکد ساختمان 7 طبقه اجرا شده در بلوار پروین تهران

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: dwg
تعداد صفحات: 1
حجم فایل: 919


 

بخشی از متن:

این فایل حاوی تمام نقشه های اتوکد معماریساختمان 7 طبقه ، طراحی شده توسط برترین و با سابقه ترین اتوکدیست های استان تهران می باشد که در منطقه بلوار پروین تهران اجرا شده است و دارای تاییدیه شهرداری تهران می باشد . چند میلیون تومان هزینه و ساعت ها زمان صرف طراحی ایننقشه اتوکد حرفه ای گردیده است . این نقشه می تواند بهترین نمونه کار دارای مجوز برای اتوکدیست های حرفه ای جهت استفاده در نقشه هایشان و یک نقشه آموزشی فوق العاده برای آماتورها جهت یادگیری تمام و کمال نقشه کشی با اتوکد باشد. 

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 139 سه شنبه 27 مهر 1395 نظرات (0)

 

دانلود-تحقیق-کفپوش-های-رایج-در-ساختمان-سازی

تحقیق کفپوش های رایج در ساختمان سازی

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: powerpoint
تعداد صفحات: 9
حجم فایل: 959


بخشی از متن:

كاشي و سراميك :

اين كفپوش ها زيبا هستند و از نظر قيمت و استحكام و كيفيت و طراحي داراي تنوع بالايي هستند

پاركت :

 

از كفپوش هاي زيبا به حساب  مي آيد كه با محيط زيست نيز سازگار است ( متعهد به معماري سبز 

كفپوش هاي epoxy :

 

به صورت يكپارچه و با جنسهاي مختلف در دسترس هستند.آنها معمولا لاتكس يا پلي استر يا تركيبات  urethane هستندكه به صورت مايع بكار برده مي شوند تا يك سطح كاملا يكپارچه بوجود بياورند. آنها مقاومت مناسبي دارند و از آنها معمولا در مناطق مرطوب ، آزمايشگاهها و كارخانه هاي مواد غذايي استفاده مي كنند.

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 235 دوشنبه 26 مهر 1395 نظرات (0)

پلان-ساختمان-4-طبقه-بتنی-اجرا-شده-در-خیابان-ولیعصر

پلان ساختمان 4 طبقه بتنی اجرا شده در خیابان ولیعصر

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: DWG
حجم فایل: 1644


بخشی از متن:

اطلاعات فایل :  نقشه طراحی معماری و تمامی پلان های معماری یک ساختمان 4 طبقه ، 4 واحدی می باشد که در منطقه ولیعصرتهران بزرگ اجرا شده است. تمامی استانداردها در آن لحاظ گردیده است.در نقشه پیش رو فایل های پلان تیپ طبقات،پلان پارکینگ ، برش ، نما ، پلان شیب بندی بام و دیگر پلان های تکمیلی موجود است.

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 140 دوشنبه 26 مهر 1395 نظرات (0)

گزارش-آزمایش-تعیین-ضریب-نفوذپذیری-خاک-(آزمایشگاه-مکانیک-خاک)

گزارش آزمایش تعیین ضریب نفوذپذیری خاک (آزمایشگاه مکانیک خاک)

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 6
حجم فایل: 74


بخشی از متن:

گزارش آزمایش تعیین ضریب نفوذپذیری خاک ؛ یک گزارش کار آزمایشگاه مکانیک خاک رشتهمهندسی عمران است که برای دانلود آماده شده است .

مشتمل بر موارد ذیل می باشد: شماره آزمایش - عنوان آزمایش – موضوع و هدف آزمایش – تجهیزات و مواد لازم برای آزمایش به همراه عکس و شکل آنها – تئوری آزمایش همراه با شکل و دیاگرام های تهیه شده با فوتوشاپ – روش انجام آزمایش – محاسبات آزمایش – ارائه نتایج آزمایش و بیان آنها بصورت نمودار و دیاگرام – منابع احتمالی خطا

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 223 یکشنبه 25 مهر 1395 نظرات (0)

طراحی-فرهنگسرا-کامل-تصویر

طراحی فرهنگسرا کامل +تصویر

فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 77
حجم فایل: 783


بخشی از متن:

 

فصل اول شناخت موضوع طراحی

فصل دوم    شناخت بسته طراحی

فصل سوم    برنامه فیزیکی

فصل چهارم بررسی نمونه های مشابه

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 196 یکشنبه 25 مهر 1395 نظرات (0)

 

تست-بازسازی-شهری-با-استفاده-از-فرهنگ-و-هنر-در-شهر-سنبا--مركز-تاریخی-شهر-اوزاكا-با-تمركز-بر-بازسازی

تست بازسازی شهری با استفاده از فرهنگ و هنر در شهر سنبا : مركز تاریخی شهر اوزاكا با تمركز بر بازسازی

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 24
حجم فایل: 3752


 

بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله تست بازسازی شهری با استفاده از فرهنگ و هنر در شهر سنبا : مركز تاریخی شهر اوزاكا با تمركز بر بازسازی فضای شهری ؛ یک مقاله خوب برای رشته مهندسی معماری در 24 صفحه ترجمه شده و برای دانلود شما مهیا گردیده است.

 

چکیده ترجمه :

بازسازی شهری از طریق فرهنگ و هنر توجه بسیاری از شهر ها را در سراسر جهان به خود جلب كرده است . در این مقاله محقق از طریق تخصص خود در برنامه ریزی شهری در نظر دارد بااستفاده از پتانسیل فرهنگ و هنر مسیر های جدید بازسازی شهری را مورد مطالعه قرار دهد . مطالعه موردی شهر سنبا در مركز اوزاكا واقع در كشور ژاپن است كه اساسا ساختار منطقه ای خود را حفظ نموده و به عنوان قلب اوزاكا جایگاه خود را به عنوان یك مركز اقتصادی برای بیش از 400سال حفظ نموده است . لذا این آزمایش در باز سازی شهری از طریق فرهنگ و هنر و توسعه و روند آن می باشد . نتایج این آزمایش به وضوح نشان می دهد كه همراه با تلاش برای گسترش به اشتراك گذاری معنا و مفهوم منابع خفته در مركز تاریخی شهر از طریق رسانه ای مانند هنر امكان پذیر بوده و همچنین یك پیشرفت اساسی در نوع باز سازی شهری با عنوان مدیریت منطقه شناخته شده است كه در آن تجدید حیات و تنوع فعالیت ها به سمت بازسازی شهری وجود داشته و همچنین افزایش بازدید كنندگان را در بر خواهد داشت . علاوه بر این از طریق این معنی این مقاله نشان می دهد كه این چشم انداز در آینده جهت باز شهری در مركز تاریخی آن است .

كلمات كلیدی : بازسازی شهری از طریق استفاده از فرهنگ و هنر در بسیاری از شهرهای سراسر جهان مورد توجه قرار گرفته است . ( بیا بچینی و پاركینسون 1993و بویر 1988 و اوزوكین 1982)

به عنوان مثال تجدید حیات محلی از طریق بازسازی ساختمان های تاریخی و نو سازی و تبدیل محله های تاریخی می باشد و راه اندازی فضاهای شهری مانند تئاتر و یا موزه ها و استفاده از آنها به عنوان فضایی برای بیان هنر همیشه مد نظر بوده و همه تلاش می كنند تا آن شناخته شود . ( انجمن تحقیقات پراید سال 2008 و دانشگاه شهر اوزاكا 2008)

چنین روشی اغلب به عنوان آزمایش مورد بحث بوده و افقهای جدیدی با هدف تقویت فرهنگ و سیاست های هنری داشته و یا به عنوان وسیله ای جهت استفاده از نام تجاری شهر ها و سیاست های گردشگری است كه موضوعات مورد علاقه محبوب را ارائه می كند كه توسط حوزه ی سیاست موجود محدود شده است . با این حال از نظر نویسنده به طور عمده مطالعات برنامه ریزی شهری شایستگی توجه به سمت بازسازی شهری از طریق فرهنگ و هنر دارد اما توسعه آن با شیوه ای پیچیده در ارتباط است . این مقاله تعهداتی در سنبا در شهر اوزاكا را با محوریت تمركز فعالیت محقق در نظر دارد و یك مورد در رابطه با دانشگاه ها و شهروندان جهت بازسازی شهری از طریق فرهنگ و هنر را در نظر دارد .

ساختار مقاله :

این مقاله به شروع زیر است :

بخش 3 یك مرور از نظریه شهر خلاق به عنوان سیاست شهری با تمركز فرهنگ و هنر را در بر دارد و در بخش 4 مشكلات قابل لمسی توسط برنامه ریزی شهری در شهرستان های بزرگ ارائه می شود .

در بخش 5 مطالعه ی موردی اشاره شده است در این مقاله در باره ی شهر سنبا در اوزاكا است كه یكی از نماینده ها ی شهر های تاریخی ژاپن می باشد و پس از ارائه ی مسائل به سمت بازسازی آن اقدام خواهد شد . و در بخشی 6 الی 8 به عنوان مثال كافه هنر سنبا به عنوان عامل اصلی بازسازی شهری معرفی شده كه توسط دانشگاه بوده و با تمركز بر فرهنگ و هنر می باشد . بنابراین ترتیب زمانی برای آن امكان پذیر است . بر این اساس بخش 9 معنای بازسازی شهری از طریق هنر به صورت قابل لمسی ارائه خواهد شد و در فصل 10 نتیجه گیری ارائه می شود . 

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 148 شنبه 24 مهر 1395 نظرات (0)

 

دانلود-ترجمه-مقاله-بازبینی-زمینه-گرایی-تاریخی

دانلود ترجمه مقاله بازبینی زمینه گرایی تاریخی

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 13
حجم فایل: 972


 

بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله بازبینی زمینه گرایی تاریخی ؛ یک مقاله خوب برای رشته مهندسی معماری در 13 صفحه ترجمه شده و برای دانلود شما مهیا گردیده است.

 


برای مقابله با مشکلات روش شناختی در زمینه گرایی از تشخیص های مفید بین متن و چکیده ها و تاریخچه و قسمت های تاریخی آن استفاده می کنیم. متن شامل نتیجه یا قسمت پژوهش است. حتی یک چشم انداز را از پس زمینه داده هایی که ما به آن اضافه می کنیم به دست می دهد. متن تاریخچه در زمینه گرایی به عنوان اصل معتبر در نظر گرفته می شود  و یا نشان از بازسازی متن دارد. این است که با یک چشم انداز به یک متن نگاه می کنیم. تاریخ بی میل برای استخراج قضاوت های اخلاقی حاضر بوده  و یا اعمال آنها را به گذشته تعمیم می دهد. به ظطور گسترده تر از هر تعمیم  اجتماعی بیش از واحدهای طولانی زمانی می توان نتیجه گرفت و آن نتیجه مسئولیت نمایش  اهمیت دادن جذابیت ها می باشد. دوره های مختلف تاریخی وجود دارد. زمینه گرایی تاریخی ممکن است به عنوان یک تفسیر تاریخ نگارها در نظر گرفته شود. بیهوده من تاکید می کنم که کار حاضر به طور گسترده تری منطق را داشته و کمتر در آن بر شفافیت های تاریخی تاکید شده است.

موضوع واضح  و عدم امکان:

زمینه گرایی چیزی پرواضح است  و امکان  پذیر نیست. این ناشی از درک . دیدگاه به دست آمده توسط هر ناظر بوده  است که از هر داده مستقل به دست آمده و بدون آلودگی است. ما ابزاری جهت اندازه گیری دمای مایعات داریم و می دانیم سوپ پخته شده خوشمزه است. رمان جدید من به طور خودکار حسن هایی را به وجود می آورد، نمی توانم به هر گونه داده بدون اضافه کردن چیزی از خودم رسیدگی کنم. ناظر یک متن را توسط حالت تطبیقی بررسی می کند . آن را می خواند. این موقعیت می تواند که این نمو به صورت متنی خودکار انجام شده است و زمینه گرایی توصیفی به وجود می آید و این چیزی پرواضح است. اگر DC یا همان زمینه گرایی توصیفی به یک روش اصلی تبدیل شود/ف ما باید به جای ایده در زمینه به دنبال چیزهای دیگر در زمینه گرایی باشیم که به آن روش زمینه گرایی MC گفته می شود. MC جوهره زمینه گرایی تاریخی است. بیش از این مورد که پرواضح است،MC با منابع عدم امکان در ارتباط بوده و بدیهی است که  از تحقیق به کار رفته و ما نیازی به آن نخواهیم داشت. همانطور که ما نمی توانیم  از آن اجتناب کنیم، آن بی معنی است که آن را انجام  دهیم. لذا تقاضای ما با این پیش فرض است که بگوییم ما انتخاب این کار را داریم یا نه. اما از انجا که ما انتخابی نداریم، تقاضای انتزاعی ما روش متنی را انتخاب می کند به سادگی ممکن است. نه تنها این ، تنها حس در زمینه گرایی تاریخی ممکن استنگاهی به زمینه چشم انداز از جمله در پس زمینه یک متن لازم است. این یک موضوع از ادعاهای مکمل و استدلال مربوطه بوده و به یک متن اضافه می شود. متن مجموعه ای اولیه از ادعا و استدلال ها است. متن یک مجموعه این ادعاها را ارائه می کند. در حال حاضر زمینه گرایی تاریخی را به عنوان یک تقاضا در هر متن به کار می گیرند. اگر همیشه این استفاده باشد یعنی متن اساسا با یک گذاره تقلیل همراه است که باید به نوبه خود بررسی شود. اجازه دهید بگوییم که قرار است یک متن به نام T1 در کنار متن T2 قرار گرد و همچنین  من با اضافه کردن T3 به آن انجام دادم. اما من باید یک متن Tn را به دست آورم. من نمی توانم این کار را انجام دهم. در حال حاضر آنچه را نمی توانم، انجام نمی دهم. اگر یک شرط لازم برای درک بیانیه یک متن باشد، این است که من قادر هستم آن را در چهارچوب قرار داده  و ادعاهای خود را بر اساس متن قادر به یک آزمون یکسان ارائه می کنم. این بدان معنی است که ادعاهای متنی من نمی تواند وجود داشته باشد مگر اینکه بیش از حد در زمینه باشد. تا جایی که ادعای متنی من خارج از چهارچوب باشد. می تواند بدون حکم ان را پذیرفت، اما من نمی توانم همه چیز را در زمینه قرار دهم. چنین تقاضایی بی نهایت  قدیمی است لذا باید توقف کرد. تقاضا برای بخشی از زمینه در حقیقت ضروری بوده و پس از آن خود را متوقف کنید. حتی اگر از حقیقت دور شوید.

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 148 شنبه 24 مهر 1395 نظرات (0)

پلان-کامل-اجرا-شده-ساختمان-بتنی-5-طبقه-در-منطقه-9-تهران

پلان کامل اجرا شده ساختمان بتنی 5 طبقه در منطقه 9 تهران

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .dwg
تعداد صفحات: 1
حجم فایل: 1558


 

بخشی از متن:

پلان کامل اجرا شده ساختمان بتنی 5 طبقه در منطقه 9 تهران 

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 135 جمعه 23 مهر 1395 نظرات (0)

نقشه-اتوکد-ساختمان-11-طبقه-اجرا-شده-در-خیابان-ولیعصر-تهران

نقشه اتوکد ساختمان 11 طبقه اجرا شده در خیابان ولیعصر تهران

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: dwg
تعداد صفحات: 1
حجم فایل: 3294


 

بخشی از متن:

این فایل حاوی تمام نقشه های اتوکد معماریساختمان 11 طبقه ، طراحی شده توسط برترین و با سابقه ترین اتوکدیست های استان تهران می باشد که در منطقه خیابان ولیعصر تهران اجرا شده است و دارای تاییدیه شهرداری تهران می باشد . چند میلیون تومان هزینه و ساعت ها زمان صرف طراحی ایننقشه اتوکد حرفه ای گردیده است . این نقشه می تواند بهترین نمونه کار دارای مجوز برای اتوکدیست های حرفه ای جهت استفاده در نقشه هایشان و یک نقشه آموزشی فوق العاده برای آماتورها جهت یادگیری تمام و کمال نقشه کشی با اتوکد باشد. 

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 189 جمعه 23 مهر 1395 نظرات (0)

نقشه-اتوکد-ساختمان-6-طبقه-اجرا-شده-در-میدان-فاطمی-غربی-تهران

نقشه اتوکد ساختمان 6 طبقه اجرا شده در میدان فاطمی غربی تهران

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: dwg
تعداد صفحات: 1
حجم فایل: 3491


 

بخشی از متن:

این فایل حاوی تمام نقشه های اتوکد معماریساختمان 6 طبقه ، طراحی شده توسط برترین و با سابقه ترین اتوکدیست های استان تهران می باشد که در منطقه میدان فاطمی تهران اجرا شده است و دارای تاییدیه شهرداری تهران می باشد . چند میلیون تومان هزینه و ساعت ها زمان صرف طراحی ایننقشه اتوکد حرفه ای گردیده است . این نقشه می تواند بهترین نمونه کار دارای مجوز برای اتوکدیست های حرفه ای جهت استفاده در نقشه هایشان و یک نقشه آموزشی فوق العاده برای آماتورها جهت یادگیری تمام و کمال نقشه کشی با اتوکد باشد. 

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 115 جمعه 23 مهر 1395 نظرات (0)

نقشه-اتوکد-ساختمان-8-طبقه-اجرا-شده-در-میدان-سپاه-تهران

نقشه اتوکد ساختمان 8 طبقه اجرا شده در میدان سپاه تهران

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: dwg
تعداد صفحات: 1
حجم فایل: 827


 

بخشی از متن:

این فایل حاوی تمام نقشه های اتوکد معماریساختمان 8 طبقه ، طراحی شده توسط برترین و با سابقه ترین اتوکدیست های استان تهران می باشد که در منطقه میدان سپاه تهران اجرا شده است و دارای تاییدیه شهرداری تهران می باشد . چند میلیون تومان هزینه و ساعت ها زمان صرف طراحی ایننقشه اتوکد حرفه ای گردیده است . این نقشه می تواند بهترین نمونه کار دارای مجوز برای اتوکدیست های حرفه ای جهت استفاده در نقشه هایشان و یک نقشه آموزشی فوق العاده برای آماتورها جهت یادگیری تمام و کمال نقشه کشی با اتوکد باشد. 

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 135 پنجشنبه 22 مهر 1395 نظرات (0)

 

نقشه-کامل-اتوکد-ساختمان-4-طبقه-8-واحدی-(اجرا-شده-در-جنت-آباد)

نقشه اتوکد ساختمان 4 طبقه 8 واحدی (اجرا شده در جنت آباد)

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: dwg
حجم فایل: 659


 

بخشی از متن:

نقشه تقدیم شده نقشه طراحی معماری و تمامی پلان های معماری یک ساختمان 4 طبقه ، 8 واحدی می باشد  در منطقه جنت آباد تهران بزرگ اجرا شده است. تمامی استانداردها در آن لحاظ گردیده است.در نقشه پیش رو فایل های پلان تیپ طبقات،پلان پارکینگ ، برش ، نما ، پلان شیب بندی بام و دیگر پلان های تکمیلی موجود است.

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 148 پنجشنبه 22 مهر 1395 نظرات (0)

 

نقشه-اتوکد-ساختمان-10-طبقه-اجرا-شده-در-الهیه-تهران

نقشه اتوکد ساختمان 10 طبقه اجرا شده در الهیه تهران

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: dwg
تعداد صفحات: 1
حجم فایل: 4277


 

بخشی از متن:

این فایل حاوی تمام نقشه های اتوکد معماریساختمان 10 طبقه ، طراحی شده توسط برترین و با سابقه ترین اتوکدیست های استان تهران می باشد که در منطقه الهیه تهران اجرا شده است و دارای تاییدیه شهرداری تهران می باشد . چند میلیون تومان هزینه و ساعت ها زمان صرف طراحی این نقشه اتوکد حرفه ای گردیده است . این نقشه می تواند بهترین نمونه کار دارای مجوز برای اتوکدیست های حرفه ای جهت استفاده در نقشه هایشان و یک نقشه آموزشی فوق العاده برای آماتورها جهت یادگیری تمام و کمال نقشه کشی با اتوکد باشد. 

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 117 چهارشنبه 21 مهر 1395 نظرات (0)

 

نقشه-اتوکد-ساختمان-4-طبقه-اجرا-شده-در-میدان-هروی-تهران

نقشه اتوکد ساختمان 4 طبقه اجرا شده در میدان هروی تهران

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: dwg
تعداد صفحات: 1
حجم فایل: 1820


بخشی از متن:

این فایل حاوی تمام نقشه های اتوکد معماریساختمان 4 طبقه ، طراحی شده توسط برترین و با سابقه ترین اتوکدیست های استان تهران می باشد که در منطقه میدان هروی تهران اجرا شده است و دارای تاییدیه شهرداری تهران می باشد . چند میلیون تومان هزینه و ساعت ها زمان صرف طراحی ایننقشه اتوکد حرفه ای گردیده است . این نقشه می تواند بهترین نمونه کار دارای مجوز برای اتوکدیست های حرفه ای جهت استفاده در نقشه هایشان و یک نقشه آموزشی فوق العاده برای آماتورها جهت یادگیری تمام و کمال نقشه کشی با اتوکد باشد. 

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 222 چهارشنبه 21 مهر 1395 نظرات (0)

 

تحقیق-مجموعه-تاریخی-معبد-زیگورات-(چغازنبیل)

تحقیق بررسی معماری معبد زیگورات چغازنبیل
فرمت فایل دانلودی: .rar

فرمت فایل اصلی: word
تعداد صفحات: 40
حجم فایل: 811


بخشی از متن:

 تعدادی ازسرفصل ها و بخشی از این پروژه به شرح زیر است:

-تاریخچه

چغازنبیل

 

-چُغازَنبیل نیایشگاهی باستانی است که در زمان ایلام عیلامی‌ها  و در حدود ۱۲۵۰ پیش از میلاد ساخته شده‌است. چغازنبیل بخش به‌جامانده از شهر دوراونتش است و در نزدیکیشوش (شهر باستانی) در استان خوزستان قرار دارد.

 

-جایگاه

-ابعاد

-معماري زيگورات 

-شهر دور-اونتاش 

-مصالح و...   +عکس

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 130 سه شنبه 20 مهر 1395 نظرات (0)

تحقیق-اعمال-روش-های-نوین-سیستم-های-گرمایشی-و-سرمایشی

تحقیق اعمال روش های نوین سیستم های گرمایشی و سرمایشی

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: word
تعداد صفحات: 16
حجم فایل: 244


بخشی از متن:

تعدادی ازسرفصل ها و بخشی از این پروژه به شرح زیر است:

-راهکارهای صرفه جویی انرژی در ساختمان

-استانداردسازی شرایط محیط بیرون

-شرایط مربوط به معماری و فیزیک و مصالح ساختمان

-تخمین صحیح تجهیزات گرمایشی و سرمایشی

 

-سیستم های سرمایشی مرکزی

-پیشرفته کردن برج های خنک کن

-سیستم گرمایش مرکزی

-استفاده از بویلرهای با سایز مناسب

 

-استفاده از سیستم های نوین گرمایشی و سرمایشی و... توضیح+عکس

 

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 224 سه شنبه 20 مهر 1395 نظرات (0)

دانلود-تحقیق-مرکز-فرهنگی-حیدر-علی-اُف-آذربایجان--زاها-حدید

معماری مرکز فرهنگی حیدر علی اُف آذربایجان زاها حدید

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: word
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 1133


بخشی از متن:

تعدادی ازسرفصل ها و بخشی از این پروژه به شرح زیر است :

مرکز فرهنگی حیدر علی اُف آذربایجان - زاها حدید

 

پس از برگزاری مسابقه ای در سال 2007 ، شرکت معماری زاها حدید برای طراحی مرکز فرهنگی حیدر علی اُف برگزیده شد. معمار ایرانی تیم طراحی شرکت زاها حدید، خانم "سارا شیخ اکبری" مسئولیت طراحی داخلی این پروژه را بر عهده داشته است.

 

 طرح مرکز فرهنگی حیدر علی اُف، ارتباطی سیال و پیوسته بین درون ساختمان و میدان اطرافش برقرار کرده است.

سازه ی مرکز فرهنگی حیدر علی اُف متشکل از مشارکت دو سیستم است؛ سازه بتنی که با سیستم سازه فضاکار ترکیب گشته تا به ستون هایی با فواصل وسیع دست پیدا نماید و بدین جهت عناصر عمودی سازه توسط سیستم دیوارها مستور گشته اند تا بازدیدکنندگان سیالیت و جریان بدون وقفه در فضای داخل را تجربه نمایند.

 

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 115 دوشنبه 19 مهر 1395 نظرات (0)

 

نقشه-اتوکد-ساختمان-6-طبقه-اجرا-شده-در-منطقه-کن-تهران

نقشه اتوکد ساختمان 6 طبقه اجرا شده در منطقه کن تهران

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: dwg
تعداد صفحات: 1
حجم فایل: 850


 

بخشی از متن:

این فایل حاوی تمام نقشه های اتوکد معماریساختمان 6 طبقه ، طراحی شده توسط برترین و با سابقه ترین اتوکدیست های استان تهران می باشد که در منطقه کن تهران اجرا شده است و دارای تاییدیه شهرداری تهران می باشد . چند میلیون تومان هزینه و ساعت ها زمان صرف طراحی این نقشه اتوکد حرفه ای گردیده است . این نقشه می تواند بهترین نمونه کار دارای مجوز برای اتوکدیست های حرفه ای جهت استفاده در نقشه هایشان و یک نقشه آموزشی فوق العاده برای آماتورها جهت یادگیری تمام و کمال نقشه کشی با اتوکد باشد. 

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 118 دوشنبه 19 مهر 1395 نظرات (0)

 

پلان کامل اتوکد خانه ویلایی دوبلکس با طرحی بسیار زیبا (حرفه ای)

پلان-کامل-اتوکد-خانه-ویلایی-دوبلکس-با-طرحی-بسیار-زیبا-(حرفه-ای)

این پروژه شامل پلان کامل اتوکد خانه ویلایی ,نما, برش ,سایت پلان ,پلان تمام طبقات,پلان مبلمان و... می باشد.
دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 171 یکشنبه 18 مهر 1395 نظرات (0)

 

نقشه-اتوکد-ساختمان-5-طبقه-اجرا-شده-در-خیابان-فرجام-تهران

نقشه اتوکد ساختمان 5 طبقه اجرا شده در خیابان فرجام تهران

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: dwg
تعداد صفحات: 1
حجم فایل: 2596


 

بخشی از متن:

این فایل حاوی تمام نقشه های اتوکد معماریساختمان 5 طبقه ، طراحی شده توسط برترین و با سابقه ترین اتوکدیست های استان تهران می باشد که در منطقه خیابان فرجام تهران اجرا شده است و دارای تاییدیه شهرداری تهران می باشد . چند میلیون تومان هزینه و ساعت ها زمان صرف طراحی ایننقشه اتوکد حرفه ای گردیده است . این نقشه می تواند بهترین نمونه کار دارای مجوز برای اتوکدیست های حرفه ای جهت استفاده در نقشه هایشان و یک نقشه آموزشی فوق العاده برای آماتورها جهت یادگیری تمام و کمال نقشه کشی با اتوکد باشد. 

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 153 یکشنبه 18 مهر 1395 نظرات (0)

 

نقشه-و-محاسبات-سازه-ای-یک-ساختمان-اسکلت-فولادی-5-طبقه

نقشه و محاسبات سازه ای یک ساختمان اسکلت فولادی 5 طبقه

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: zip
حجم فایل: 4348


 

بخشی از متن:

نقشه و محاسبات سازه ای یک ساختمان اسکلت فلزی 5 طبقه, یک مجموعه کامل آموزشی از نقشه های معماری و سازه ای و محاسبات و ایتبس سازه اسکلت فلزی مناسب برای پروژه فولاد و پروژه سازه های فولادی در رشته مهندسی عمران می باشد .

مشخصات:
سازه مورد نظراسکلت فلزی و دارای 5 طبقه می باشد
یک طبقه پارکینگ و سایر طبقات مسکونی هستند
محل قرار گیری ساختمان شهر تهران است
ضخامت سقف سازهای 30 سانتیمتر. 5 سانتیمتر دال و 25 سانتیمتر ارتفاع تیرچه
در این سازه ارتفاع ساختمان از روی پی تا بام برابر 50/18 متر می باشد
نمای شمالی و جنوبی با سنگ مرمر پوشش داده می شود و هیچ پوششی روی دیوار قرار داده نمی شود و کف پوش طبقات نیز از نوع سنگ مرمریت می باشد و در طبقات مسکونی آویز تیرها با استفاده از سقف کاذب پوشانده می شود
آجر کاری دیوارهای داخلی و نما و پارتیشن ها با استفاده از آجر مجوف سفالی و ملات ماسه سیمان صورت می گیرد.

شامل این مطالب می باشد :

 

بارگزاری
نقشه های اتوکد شامل پلان ها و دیتیل اتصالات و ...
فایل های مدلسازی شده ایتبس
دفترچه محاسبات
فایل ورد قابل ویرایش

 

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 158 شنبه 17 مهر 1395 نظرات (0)

 

آشنايي-با-معماري-كاخ-چهلستون-اصفهان

آشنايي با معماري كاخ چهلستون اصفهان

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: word
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 305


بخشی از متن:

پروژه کاخ چهلستون اصفهان به تجزیه و تحلیل کامل این بنای مشهورمی پردازد که در 21 صفحه همراه عکس با چیدمانی شکیل وزیبا برای شما عزیزان آماده شده است.

 

تعدادی ازسرفصل ها و بخشی از این پروژه به شرح زیر است:

نظر جهانگردان خارجی مشهور

 تاریخچه بنا

ویژگی ها و اطلاعات  معماری

 

 

در ضلع جنوبي «ميدان نقش جهان» باغي وسيع در خيابان سپه به نام «کاخ چهلستون اصفهان» وجود دارد که پس از سال­ها، هنوز پذيراي علاقمندان به اين اثر تاريخي نصف جهان است. به گفته برخي مورخان، «شاه عباس اول» جشن نوروز بيست و سومين سال سلطنت خود را در اين کاخ برگزار نموده است. اين کاخ محل پذيرايي رسمي «شاه عباس دوم» از ميهمانان خود بود. شاه عباس دوم که از سال 1052 تا 1077 هجري قمري در اصفهان سلطنت مي­نموده، شهر اصفهان را از جنوب و غرب گسترش داد. وي همانند شاه عباس اول، علاقه فراواني به ساختن بناهاي مختلف مذهبي، کاخ­ها، پل­ها و مدارس داشت. به نوشته کتاب «روضه الصفا»، شاه عباس دوم «عمارت چهلستون»، «پل خواجو»، «باغ طاووس خانه»، «باغ شبکه»، «باغ قوشخانه» و «باغ سعادت آباد» را ساخت و «چهارباغ بالا» و «باغ هزارجريب» را مرمت نمود. همچنين «تالار کاخ عالي قاپو» و کاشيکاري «صحن امام رضا (ع)» در مشهد نيز از کارهاي او به شمار مي آيد و ...

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 126 شنبه 17 مهر 1395 نظرات (0)

 

حوض-در-معماری-سنتی-ایران

حوض در معماری سنتی ایران

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: word
تعداد صفحات: 18
حجم فایل: 265


 

بخشی از متن:

 حوض در معماری سنتی ایران  به تجزیه و تحلیل کامل ونقش حوض در معماری می پردازد که در 18 صفحه همراه عکس با چیدمانی شکیل وزیبا برای شما عزیزان آماده شده است.

 


تعدادی ازسرفصل ها و بخشی از این پروژه به شرح زیر است:

 

تاریخچه حوض و آبنما

ویژگی های معماری آن

مکان های قرار گیری حوض و ...

اغلب آبنماها در جایی قرار داده میشوند که بناهای مجاور در آن منعکس شوند و بدین ترتیب اندازه را دوچندان میکنند. قصه ستونهای عمارت چهلستون اصفهان و انعکاس تصویر ستونهای آن در حوض شرقی برای همه آشناست. از این جهت تناسب نما و وسعت حوض مدنظر قرار میگرفت. پیشتر از این دوره هم، آبگیرها در طول تاریخ معماری ایرانی حضور دارند. در تختجمشید از دوره معماری هخامنشیان سنگابهای در کنار ورودی کاخ آپادانا بهدست آمده که احتمالا" جهت نگهداری آب چشمههای مقدس و تبرک بوده است و...

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 98 جمعه 16 مهر 1395 نظرات (0)

 

نقشه-اتوکد-ساختمان-3-طبقه-اجرا-شده-در-خیابان-15-خرداد-تهران

نقشه اتوکد ساختمان 3 طبقه اجرا شده در خیابان 15 خرداد تهران

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: dwg
تعداد صفحات: 1
حجم فایل: 1940


بخشی از متن:

این فایل حاوی تمام نقشه های اتوکد معماریساختمان 3 طبقه ، طراحی شده توسط برترین و با سابقه ترین اتوکدیست های استان تهران می باشد که در خیابان 15 خرداد تهران اجرا شده است و دارای تاییدیه شهرداری تهران می باشد . چند میلیون تومان هزینه و ساعت ها زمان صرف طراحی این نقشه اتوکد حرفه ای گردیده است . این نقشه می تواند بهترین نمونه کار دارای مجوز برای اتوکدیست های حرفه ای جهت استفاده در نقشه هایشان و یک نقشه آموزشی فوق العاده برای آماتورها جهت یادگیری تمام و کمال نقشه کشی با اتوکد باشد. 

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 123 جمعه 16 مهر 1395 نظرات (0)

 

آشنایی-با-معماري-بافت-قدیم-ابیانه

آشنایی با معماری بافت قدیم ابیانه

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: word
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 173


بخشی از متن:

پروژه آشنایی با معماري بافت قدیم ابیانه به تجزیه و تحلیل کامل وبافت قدیم ابیانهمی پردازد که در   21صفحه همراه عکس با چیدمانی شکیل وزیبا برای شما عزیزان آماده شده است.


تعدادی ازسرفصل ها و بخشی از این پروژه به شرح زیر است:

ویژگی معماری

ویژگی جغرافیایی

مسجد ها و امامزاده ها

تاریخچه وبافت قدیم ابیانه

خانه های قدیمی

ویژگی خانه های قدیمی و بادگیرها

معماری اصیل و سنتی ابیانه و...

 

روستاي ابيانه در شمال غرب «کوه کرکس» قرار گرفته است. از کيلومتر 54 جاده کاشان به نطنز، نزديک پل هنجن، جاده اي فرعي به سمت غرب مي رود که پس از طي اندک راهي به رودخانه «برز رود» مي رسد. پس از گذشتن از چهار روستا در انتهاي رودخانه برزرود و در شمال غرب کوه کرکس، به روستاي ابيانه که در بن بستي واقع گرديده مي­رسيم. اين روستا 2100 متر بالاتر از سطح دريا قرار گرفته و ...

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 153 پنجشنبه 15 مهر 1395 نظرات (0)

 

آشنایی-با-معماری-باغ-فین-کاشان

آشنایی با معماری باغ فین کاشان

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: word
تعداد صفحات: 18
حجم فایل: 519


بخشی از متن:

پروژه آشنایی با معماری باغ فین کاشان به تجزیه و تحلیل کامل ,معماری باغ فین کاشان  می پردازد که در 18  صفحه همراه عکس با چیدمانی شکیل وزیبا برای شما عزیزان آماده شده است.

تعدادی ازسرفصل ها و بخشی از این پروژه به شرح زیر است:

تاریخچه

ویژگی های جغرافیایی

ویژگی های معماری

تجزیه و تحلیل کامل و جامع معماری بنا

سرگذشت بنا در طول تاریخ

حمام ها و گرم خانه ها

تاریخ ثبت ملی و ...

 

در جنوب کاشان و در مجاورت چشمه ي سليمانيه، باغ فين با مساحتي بالغ بر 23700 متر مربع قرار دارد.احداث باغ را براي نخستين بار بهپادشاهان آل بويه نسبت داده اند. عمارات کهنه ي باغ، در عهد ايلخانان مغول مرمت و بازسازي مجدد گرديده است. آثار موجود در اين باغ متعلق به دوره هاي اسلامي به ويژه دوره سلطنت حکومت صفويه مي باشد اما قدمت و سرگذشت باغ همدوره با جاري شدن چشمه سليمانيه در اين منطقه مي باشد و...

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 137 پنجشنبه 15 مهر 1395 نظرات (0)

 

آشنایی-با-خانه-طباطبايي-ها-كاشان

آشنایی با خانه طباطبايی ها كاشان

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: word
تعداد صفحات: 32
حجم فایل: 803


بخشی از متن:

پروژه  معماری آشنایی با خانه طباطبايي ها كاشان  به تجزیه و تحلیل کامل وخانه طباطبايي ها كاشان می پردازد که در  32 صفحه همراه عکس با چیدمانی شکیل وزیبا برای شما عزیزان آماده شده است.


تعدادی ازسرفصل ها و بخشی از این پروژه به شرح زیر است:

ویژگی های معماری بنا

تاریخچه بنا

موقعیت جغرافیایی

نظر کارشناسان

ویژگی های داخلی بنا

مصالح بنا

بخش های مختلف بنا و ...

 

خانه طباطبايي‌ها» يکي از خانه هاي بسيار باشکوه و جزو برترين خانه هاي ساخته شده در کاشان محسوب مي شود. اين خانه بسيار شگفت‌انگيز با تزئينات بکار رفته در آن، جزو شاهکارهاي دوران قاجاريه است. تاريخ ساخت آنرا به سال هاي مابين 1255-1250 هجري قمري نسبت مي دهند. در عين حال کتيبه‌اي که بر سر اتاق شاه نشين قابل مشاهده است، مربوط به سال 1298 هجري قمري مي باشد ولي به نظر مي رسد اين تاريخ، زمان اتمام نقاشي هاي صورت گرفته در بنا باشد و...

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 229 چهارشنبه 14 مهر 1395 نظرات (0)

 

آشنایی-با-معماری-كاخ-عالي-قاپو

آشنایی با معماری كاخ عالی قاپو

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: word
تعداد صفحات: 18
حجم فایل: 416


بخشی از متن:

پروژه آشنایی با معماری كاخ عالي قاپو به تجزیه و تحلیل کامل و این بنا می پردازد که در   18 صفحه همراه عکس با چیدمانی شکیل وزیبا برای شما عزیزان آماده شده است.


تعدادی ازسرفصل ها و بخشی از این پروژه به شرح زیر است:

ویژگی های معماری

تاریخچه بنا

ویژگی های جغرافیایی

ویژگی های برجسته کاخ و جنبه های زیبایی

توصیفات و ...

 

کاخ عالي قاپو از بناهاي شاخصي است که به دست شاه عباس کبير در قرن 11 هجري در اصفهان ساخته شد. اصفهان در آن زمان پايتخت بود و بين 500 تا 600 هزار نفر جمعيت داشت. کاربري اصلي اين فضا و هدف از ساخت آن اين بود که يک هسته مرکزي جهت حل و فصل امور کشور و دربار پادشاه بوجود آيد و از اين رو است که مورخين معاصر و شاه عباس اول از آن با نام دولتخانه مبارکه نقش جهان ياد کرده اند و...

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 699 چهارشنبه 14 مهر 1395 نظرات (0)

 

آشنایی-با-معماری-مسجد-امام-اصفهان

آشنایی با معماری مسجد امام اصفهان

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: word
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 515


بخشی از متن:

پروژه آشنایی با معماری مسجد امام اصفهان به تجزیه و تحلیل کامل ومعماری مسجد امام اصفهان     می پردازد که در  20 صفحه همراه عکس با چیدمانی شکیل وزیبا برای شما عزیزان آماده شده است.


تعدادی ازسرفصل ها و بخشی از این پروژه به شرح زیر است:

ویژگی های معماری

تاریخچه

ویژگی های جغرافیایی

مسجد امام اصفهان در گذر زمان

تجزیه وتحلیل معماری داخلی بنا

ویژگی های گنبد مسجد

کتیبه ها ,درها , طاق ها ,کاشی ها,ایوان ها و نقش و نگارها و ...

 

 

مسجد امام يا مسجد جامع عباسي يکي از زيباترين مساجد اصفهان و حتي ايران به حساب مي آيد. اين مسجد به واسطه تزئينات بسيار زيبا و شگفت انگيز بکار رفته در آن، شهرتي جهاني دارد. در کتاب «تاريخ عالم آراي عباسي»، اسکندربيک ترکمان تاريخ شروع ساخت مسجد را 1020 هجري قمري به دستور «شاه عباس کبير» ذکر مي کند و...

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 240 سه شنبه 13 مهر 1395 نظرات (1)

تحقیق-معماری-پست-مدرن

تحقیق معماری پست مدرن

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word
تعداد صفحات: 108
حجم فایل: 1301

بخشی از متن:

معماری پست مدرن
 

تحقیق معماری پست مدرن

این تحقیق که به تحلیل و بررسی معماری پست مدرن میپردازد ابتدا به سراغ مفهوم پست مدرن میرود اندیشه ها را بررسی میکند شهرسازی دوران پست مدرن را بررسی میکند انگاه پیشگامان این معماری و اثارشان را بررسی میکند ایت تحقیق در فرمت word قابل ویرایش و در 108 صفحه میباشد

پسامدرنیسم، به عنوان یک جنبش فکری گسترده‏ای ـ که رشته‏های مختلف از هنر، معماری و ادبیات تا فلسفه، نظریه اجتماعی و سیاست را درنوردیده است ـ از دهه 1960 میلادی و به خصوص در جریان رویدادهای اخیر این دهه در اروپا و آمریکا، شکل گرفت و همراه با جنبش‏های انتقادی، اجتماعی و سیاسی در دهه‏های 1970 و 1980م گسترش یافت
فهرست:
چکیده
بخش اول پسامدرنیسم
اصول پست مدرنيسم
واژگان پست مدرن
زمينه هاي پيدايش پست مدرنيسم
بخش دوم پست مدرن در معماری و شهرسازی
مقدمه
شهرسازی پست مدرن
پست مدرن در معماری
گرایشات پست مدرن در معماری
معماری سپید
بخش سوم پيشگامان معماري پست مدرن
رابرت ونچوری
تجزیه وتحلیل نمونه ای از نقد معماری دوره پست مدرن
جیمز استرلینگ
چارلز جنکز
پست مدرن سفید
نتیجه گیری
بخش چهارم آرمانگرایی های قرن بیستم
خلیج توکیو-کنزو تانگه
گروه آرشیگرام:شهر هماهنگ با فناوری
آلدو فان آیک، مخالفت با تفکر دو قطبی
بخش پنجم ساختارگرایی در پسا مدرن
ساختارگرایی در معماری
كانستراكتيويسم
ماشين در جايگاه منبع الهام
رويكرد متديك در مطالعه آزمايشگاهي معماري
منابع
 
دانلود فایل

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 219 سه شنبه 13 مهر 1395 نظرات (0)

دانلود-تحقیق-معماری-ارگانیک

دانلود تحقیق معماری ارگانیک

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word
تعداد صفحات: 106
حجم فایل: 3964

بخشی از متن:
تحلیل و بررسی معماری ارگانیک
 

دانلود تحقیق معماری ارگانیک این تحقیق به تحلیل و بررسی معماری ارگانیک میپردازد ابتدا به بررسی طبیعت و رابطه انسان میپردازد سپس به سراغ سبک های معماری و معماران ارگانیک و اثار انها را معرفی میکند این تحقیق در فرمت word قابل ویرایش و در 106 صفحه میباشد

ما احساس كرديم كه قبل از هر توضيحي راجع به ارتباط طبيعت و معماري يا همان معماري ارگانيك، بهتر است درباره طبيعت و پتانسيلي كه در خود نهفته دارد و چگونگي استفاده از اين پتانسيل و... صحبت كنيم و در ادامه به چگونگي تأثير آن بر معماران و در نهايت در آثارشان برسيم!
« ارتباط با طبیعت، ضروری ترین شرط برای هنرمند است، هنرمند انسان است؛ او خود طبیعت است؛ بخشی از طبیعت است در میان فضای طبیعی
مقدمه  ................................................  4
ارتباط انسان با طبیعت در معماری  .....................................................  6
سرچشمه تفاوت ها در مکاتب طراحی در طبیعت  ...............  6
 دسته بندی دیدگاه ها  .....................................   6
 مبانی مکاتب چهارگانه طراحی در طبیعت  .....................  7
  الگو واره اول : نگرش های طبیعت ستیز و سکولار ( بهره کشی و تسلط و
مقابله با طبیعت ) ..............  7
الگو واره دوم : نگرش های طبیعت گریز ( بی تفاوت )  .......  9
الگو واره سوم : نگرش های طبیعت گرا  ................. 10
 رابطه طبیعت و ماوراء طبیعت در این دیدگاه  .............. 11
 معماری فراکتال و آشوب  .................................... 13
  معماری طبیعت گرای شکلی  ...................... 14
 رویکردهای گوناگون درباره رابطه انسان، طبیعت و معماری بر پایه جهان
بینی های گوناگون  ......................... 17
 واژه شناسي هندسه  ......................................... 18
 تعريف هندسه در ميان فيلسوفان  ............................. 18
 هندسه انساني و غير انساني در سامانه ها  ...................... 18
 هندسه ذاتي و تطابقي شكل دهنده به هويت هر سامانه ........... 19
 هندسه ارگانيك  ...................................20
 معماری ارگانیک  ............................ 22
 رابطه ی ارگانیسم با محیط خود و قیاس آن با معماری  ............  24
 رابطه ی بین فرم و عملکرد  .........................  25
زندگینامه فرانک لوید رایت  ...........................  27
توصیف فرانک لوید رایت  .................................  28
چند شاهکار فرانک لوید رایت  ....................... 30
فالینگ واتر یا خانه آبشار  ............................  31
موزه گوگنهایم نیویورک  ...........................  31
فرانک  و معماری ارگانیک  ............................  33
شناسنامه حرفه ای فرانک لوید رایت  ...................  34
نوشته های رایت  ...........................  34
آثار معماری  .........................................  35
 ویژگی کارهای مسکونی رایت  ........................... 36
سنت گرایی محتوایی ( باطنی )  ........................  36
برخی از عناصر فرم و فضای معماری معرف طبیعت گرایی رایت  ........  37
مدرنیسم ................................... 38
لوئيس ساليوان  .................................. 51
تادائو آندو  ...............................  55
هوگو آلوار هنريك آلتو  ....................................  64
شخصيت خصوصي آلتو  ........................................ 66
ويژگي هاي معماري آلوار آلتو ................................... 67
زندگینامه  ......................................... 70
معماری فنلاند قبل از ۱۹۳۰ ............................... 73
نخستین بناهایی که «آلتو» ساخت .............................  73
« آلتو» معماری چیره دست  ...................................  74
کارهای معماری آلتو  .........................................  75
فرانک گری  ...............................................  87
هوشنگ سیحون  ....................................  94
زندگی نامه  ...................................  94
پیشینه معماری  ...................................  94
پیشینه نقاشی  .......................................  95
برخی از آثار (معماری)  ..................................  95
منابع  ................................  98
 
دانلود فایل

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 120 سه شنبه 13 مهر 1395 نظرات (0)

تحقیق-مدرنيسم-معماری-و-شهرسازی-منشور-آتن

تحقیق مدرنيسم معماری و شهرسازی منشور آتن

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word
تعداد صفحات: 31
حجم فایل: 109
بخشی از متن:

مدرنيسم معماری و شهرسازی منشور آتن
 

تحقیق مدرنيسم معماری و شهرسازی منشور آتن این تحقیق به تحلیل و بررسی مفهوم مدرنیسم میپردازد اثار لوکوربوزیه را که در منشور اتن نقش داشت بررسی میکند و به تحلیل منشور اتن میپردازد این تحقیق در فرمت word قابل ویرایش و در 31 صفحه میباشد

واژه مدرنیسم به معنای نو گرایی و نو سازی است و مدرنیزاسیون عملی که منتج از مدرنیسم و مبتنی بر مدرنیته و افکار مدرن است . پیدایش مدرنیته با پیدایش جوامع مدرن (كشورهای اروپای غربی) هم زمان بوده است ولی در اینكه آغاز مدرنیته چه زمانی است میان محققان توافق نیست ولی عمدتاً از سال 1890 تا1930 مد نظر است
فهرست:
معماري لوكوربوزيه
خانه دم - اينو
ویلا سيتروئن
ویلا ساوا
حجم ورودی
پیانو سلطنتی
جداره روی بام
سیستم هندسی
حرکت
کلیسای رونشان
ویلا شودان
آپارتمان مسکوني مارسي
مجلس اتحاد شوروی
منشور آتن
نحوه نگرش نسبت به مسئله شهر در منشور آتن
فرض هاي اساسي در منشور آتن ( ديدگاه كلي طراحان )
نحوه برخورد منشور آتن با عناصر و پديده هاي شهري و عوامل اقتصادي ، اجتماعي و سياسي
منابع
دانلود فایل

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 324 سه شنبه 13 مهر 1395 نظرات (0)

دانلود-پاورپوینت-برنامه-فیزیکی-مجتمع-تجاری

دانلود پاورپوینت برنامه فیزیکی مجتمع تجاری

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 52
حجم فایل: 6497

بخشی از متن:
برنامه فیزیکی معماری مجتمع تجاری
 

دانلود پاورپوینت برنامه فیزیکی مجتمع تجاری این پاورپوینت به تحلیل و بررسی برنامه فیزیکی برای طراحی و معماری مجتمع تجاری میپردازد برای طراحی یک مجتمع تجاری اصولی لازم است که در این پروژه نکات لازم توضیح داده شده است این پاورپوینت در 52 اسلاید میباشد

فهرست:
نکاتی در طراحی مجموعه های خريد
مکانیابی سایت
طراحی سایت
طراحی داخلی و گزینش مبلمان
نور
پذیرایی- سرگرمی
طراحی سايت آکوستيکی
نور در معماری فضاهای تجاری
رنگ در معماری
اشكال با رنگ و معماری
دانلود فایل

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 188 سه شنبه 13 مهر 1395 نظرات (0)

نقشه-اتوکد-خوابگاه

نقشه اتوکد خوابگاه

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: dwg-jpg
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 9881

بخشی از متن:
نقشه اتوکد خوابگاه
 

دانلود پروژه پلان اتوکد خوابگاه این پروژه شامل پلان های طبقه همکف و طبقه اول خوابگاه میباشد و دارای برش و نمای اتوکدی میباشد همچنین دارای فایل اتوکد سه بعدی از خوابگاه میباشد و دارای 16 رندر زیبا و با کیفیت میباشد

دانشجویان قسمت اعظم وقت خود را در خوابگاه بسر می برند لذا رعایت استاندارد ها در این اماكن هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ روحی و نیز از جنبه پیشرفت تحصیلی این افراد مورد اهمیت می باشد
دانلود فایل

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 144 سه شنبه 13 مهر 1395 نظرات (0)

پلان-اتوکد-مجتمع-تفریحی-توریستی

پلان اتوکد مجتمع تفریحی توریستی

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: dwg-jpg
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 11208

بخشی از متن:
پلان اتوکد مجتمع تفریحی توریستی
 

دانلود پروژه پلان اتوکد مجتمع تفریحی توریستی این پروژه اتوکدی دارای 4 پلان از تمامی طبقات همکف و اول و پلان طبقات میباشد و دارای یک پلان سه بعدی نیز میباشد این پروژه عالی دارای 19 رندر با کیفیت زیبای داخلی و بیرونی میباشد پروژه ای مناسب برای درس های طرح معماری

گردشگری به عنوان یکی از منابع درآمد و ایجاد اشتغال در سطح ملی می تواند رهیافتی برای توسعه اقتصادی در قلمرو ملی باشد. گردشگری به خصوص در زمانی که سود فعالیتهای دیگر بخش های اقتصادی در حال کاهش باشد، جایگزین مناسبی برای آنها و راهبردی برای توسعه است
دانلود فایل

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 123 سه شنبه 13 مهر 1395 نظرات (0)

پلان-اتوکد-مرکز-تجاری-تفریحی

پلان اتوکد مرکز تجاری تفریحی

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: dwg-jpg
تعداد صفحات: 12
حجم فایل: 18078

بخشی از متن:
پلان اتوکد مرکز تجاری تفریحی
 

دانلود پروژه پلان اتوکد مرکز تجاری این پروژه اتوکدی شامل پلان های همکف پلان طبقه اول سایت پلان پروژه و دارای 4 نمای زیبا و 2 برش نیز میباشدهمچنین دارای 10 رندر زیبای باکیفیت داخلی و بیرونی نیز میباشد

مراکز تجاري تفريحي به مفهوم کلي به محلي سرپوشيده و يا روبازي اطلاق مي گردد که تعدادي فروشگاه را شامل گرديده که اين فروشگاه ها مي توانند ازيک يا چند صنف مختلف تشکيل گردند. اين محل کانون دادوستد بوده وارتباط مستقيم بين عرضه و تقاضا را برقرارمي نمايد.
امروزه مراکز تجاري تفريحي ساختمان هاي نويني هستند که به منظور رفع نيازخريداران وبهبود اقتصاد مشترک بين چند صنف ايجاد مي گردند
دانلود فایل

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 147 سه شنبه 13 مهر 1395 نظرات (0)

دانلود-پاورپوینت-مطالعات-بخش-زنان-و-زایمان

دانلود پاورپوینت مطالعات بخش زنان و زایمان

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 58
حجم فایل: 8432
بخشی از متن:

مطالعات معماری بخش زنان بیمارستان
 

دانلود پاورپوینت مطالعات بخش زنان و زایمان این پاورپوینت به تحلیل و بررسی مطالعات بخش زنان و زایمان بیمارستان میپردازد معماری ان را برسی میکند دیاگرام ها روابط و ارتباطات را تحلیل میکند این پاورپوینت در 58 اسلاید میباشد

فهرست:
موقعیت قرارگیری در بیمارستان
انواع مراجعین
دیاگرام روندعادی برای یک مادر نزدیک به زایمان
فضاهای اصلی وضوابط کار در بخش زایمان
ریزفضاهای بخش زنان زایمان
انواع اتاق های بخش زنان و زایمان
بخش زنان و زایمان بیمارستان امام رضا
بخش زنان و زایمان بیمارستان سینا
 بخش زنان و زایمان بیمارستان رضوی
بخش زنان و زایمان بیمارستان مهر
دانلود فایل

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 544 سه شنبه 13 مهر 1395 نظرات (0)

دانلود-پاورپوینت-برنامه-فیزیکی-درمانگاه

دانلود پاورپوینت برنامه فیزیکی درمانگاه

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 5796

بخشی از متن:
معماری درمانگاه
 

دانلود پاورپوینت برنامه فیزیکی درمانگاه این پاورپوینت به تحلیل و بررسی برنامه فیزیکی درمانگاه میپردازد معماری درمانگاه از اهمیت خاصی دارد پاورپوینت با بررسی انواع درمانگاه دیاگرام انها و روابط انها را تحلیل میکند این پاورپوینت در 21 اسلاید میباشد  فهرست:

انواع درمانگاه
محل استقرار درمانگاه
تسهیلات خدمات سرپایی
عوامل موثر در طراحی درمانگاه
فضاهاي درمانگاه
دیاگرام ارتباطی
نمونه ها
دانلود فایل

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 189 سه شنبه 13 مهر 1395 نظرات (0)

دانلود-پاورپوینت-برنامه-فیزیکی-بخش-جراحی

دانلود پاورپوینت برنامه فیزیکی بخش جراحی

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 5912

بخشی از متن:
برنامه فیزیکی معماری بخش جراحی بیمارستان
 

دانلود پاورپوینت برنامه فیزیکی بخش جراحی این پاورپوینت به تحلیل و بررسی برنامه فیزیکی بخش جراحی بیمارستان میپردازد معماری ان را بررسی میکنید دیاگرام ها روابط و ارتباطات ان را تحلیل میکند این پاورپوینت در 21 اسلاید میباشد

فهرست:
بخش جراحی
ریزفضاهای بخش جراحی
ریزفضاهای بخش بستری جراحی
مراحل کلی
دسته بندی اعمال جراحی
مراحل بیمار جراحی قبل عمل
مراحل بیمار جراحی بعد عمل
دیاگرام روابط عملکردی واحد اعمال جراحی1و2
محل قرارگیری اتاقهای عمل در بیمارستان
فضاهای اصلی بخش جراحی
خط بندی های فضا جراحی
اتاق عمل
دایره استریل و تیم جراحی
اجزاء داخلی اتاق جراحی
محل قرارگیری فضای اسکراب
محوطه اسکراب
گالریهای رؤیت در جراحی
دانلود فایل

تعداد صفحات : 11

درباره ما
Profile Pic
با سلام من مهندس بشیری هستم، مهندسی IT از دانشگاه تهران .این وبلاگ متعلق به وب سایت دارای نماد اعتماد الکترونیک همه جور فایل است که به شما آخرین مقالات و پروژه های دانشگاهی را ارائه می دهد.
X بستن تبليغات
X بستن تبليغات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • بهترین هتل های تهران
  • ادعیه برای انواع حاجات
  • قیمت هتل مشهد
  • مدل لباس نامزدی
  • ثامن
  • اشک و درد
  • دانشمند.کام
  • live for love
  • همه چیز درباره ی جهان
  • همه چیز درباره ی جهان
  • خراسان اس ام اس
  • همه چی
  • هرچی که بخوای- محمدحسین
  • شهر موسیقی
  • ترفندها و کسب بیت کوین
  • شیخ آباد قم شکست عشقی
  • سایت اطلاع رسانی لوله و پروفیل
  • گل صبا
  • وب نوشته های یك جراح
  • AgentArena
  • دانلود وطن
  • کانون کار گروه های همیاری نور افرینش
  • تقدیم به محبوب دلها شبنم قلی خانی
  • irandownload
  • رازهاي موفقيت
  • تکنولوژی
  • جالب ترین
  • مهندس پوریا حسینی
  • سایتهای کلیکی معتبر
  • دانلود مقالات دانشگاهی
  • دانلود پروژه های دانشگاهی
  • کسب درآمد حلال از اینترنت بدون سرمایه
  • فروش انواع فایل های قابل دانلود
  • نقل و انتقالات فوتبال انگلیس
  • اخبار باشگاه منچسترسیتی
  • اخبار باشگاه لیورپول
  • اخبار فوتبال انگلیس
  • اخبار باشگاه آرسنال
  • اخبار روز فوتبال دنیا
  • اخبار باشگاه چلسی
  • اخبار ورزشی روز
  • اخبار باشگاه منچستر یونایتد
  • اخبار لیگ برتر انگلیس
  • سیستم همکاری در فروش همه جور فایل
  • دانلود پروژه ها و پایان نامه های دانشگاهی
  • پنجره طلایی اولین بسته آموزش درآمد خانگی با تضمین بازپرداخت وجه
  • فروشگاه لباس زنانه
  • هاست لینوکس
  • ثبت آگهي رايگان
  • ابزار وبلاگ و سایت
  • افزایش بازدید واقعی
  • افزایش بازدید سایت و وبلاگ
  • چت
  • افزایش بازدید رایگان
  • شارژر همراه
  • سفارش عینک آفتابی
  • کش ورزشی
  • دستگاه ورزشی
  • گن لاغری مردانه
  • دانلود آهنگ جدید
  • چت فارسی
  • خرید شارژر همراه پاور بانک
  • ادعیه برای انواع حاجات
  • آموزش آشپزی رنگین
  • بروزترین مطالب برای بهترینها
  • راهنمای گرفتن پذیرش و بورس تحصیلی
  • سوالات آزمونهای فنی و حرفه ای
  • سوالات آزمون های استخدامی
  • دانلود پروژه های مهندسی برق
  • دانلود پروژه ها و تحقیق های رشته کشاورزی
  • تحقیق و پروژه های تربیت بدنی
  • دانلود مقالات حقوق
  • پروژه های رشته کامپیوتر
  • پایان نامه و مقالات روانشناسی
  • دانلود پروژه های مهندسی مکانیک
  • دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد سالهای گذشته
  • همه چیز در مورد خودرو
  • بزرگترین مرکز دانلود علمی آموزشی
  • کافه راگر پاسداران برج سفید
  • ایران آرنا| تبادل لینک
  • یک باکس | تبادل لینک
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • تبادل لینک رایگان
  • تفریح و خنده
  • خرید نرم افزار اتوکد
  • تبادل لینک 3 طرفه
  • تبادل لینک خودکار
  • تبادل لینک سه طرفه
  • سفرنامه مشهد
  • سفرنامه اصفهان
  • سفرنامه گرجستان
  • سفرنامه تفلیس
  • سفرنامه ایروان
  • سفرنامه ارمنستان
  • سفرنامه تایلند
  • سفرنامه مالزی
  • سفرنامه آنتالیا
  • سفرنامه دبی
  • سفرنامه استانبول
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2179
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 277
  • بازدید امروز : 139
  • باردید دیروز : 1,165
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,304
  • بازدید ماه : 19,988
  • بازدید سال : 67,326
  • بازدید کلی : 894,301