loading...
وب سایت تخصصی دانلود پروژه ، تحقیق ها ، مقالات و کتب آموزشی رشته های دانشگاهی
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 142 پنجشنبه 29 مهر 1395 نظرات (0)

 

دانلود-ترجمه-مقاله-تشخیص-شیء-در-حال-حرکت-در-زمینه-پویا

مقاله تشخیص شیء در حال حرکت در زمینه پویا

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 1139


 

بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله تشخیص شیء در حال حرکت در زمینه پویا ؛ مقاله ای برای رشته مهندسی کامپیوتر در آن است که در 17 صفحه برای دانلود شما ترجمه شده است.

 

چکیده :

 یک روش جدید تشخیص شی در حال حرکت در زیمنه پویا است که در این مقاله ارائه شده است . در ابتدا ، الگوریتم تطبیقی هریس در این مقاله برای استخراج ویژگی نقاط ،‌پیشنهاد شده است و پس از آن الگوریتم  غربالگری برای توصیف ویژگی نقاط استخراج شده استفاده می شود .تابع شباهت نیز برای مطابقت با ویژگی نقاط ،‌استفاده می شود  و الگوریتم RANSAC برای از بین بردن انطباق های شبیه استفاده شده است . با توجه به این همسان سازی ، ما ماتریس تبدیل تکراری را جهات استفاده  برای جبران حرکت درپی زمینه ناشی از حرکت دوربین استفاده می کنیم و پس زمینه پویا را با مدل پس زمینه به روز رسانی می کنیم . در نهایت شی در حال حرکت را می توان با استفاده از روش تفاضل پس زمینه شناسایی نمود . نتایج تجربی نشان می دهد که این روش ، دقت استخراج ویژگی های نقاط و تشخیص حرکت هدف را در پس زمینه پویا با دقت بالایی دارد.

کلمات کلیدی :الگوریتم غربال کردن هریس ,تصحیح حرکت مدلسازی سابقه و هدف ,تشخیص حرکت شی.

۱-مقدمه :

تشخیص شی در حال حرکت جهن استخراج ویژگی نقاط در بیناییی کامپیوتر بسیار مهم است . در حال حاظر روش های اصلی جهت تشخیص شی در حال حرکت در پس زینه پویا براساس جریان نوری و جبران حرکتی می باشد . علاوه بر این ، روش هایی مانند تقسیم بندی حرکتی و منطق جنبشی یکپارچه پیشنهاد شده و نوع دیگری از روش بر اساس اختلاف بین ویژگی های نقاط از جشم در حال حرکت و پس زمینه آن است که معمولا این دسته ندی ، دو نوع از  نقاط را با الگوریتم مربوط به الگو به رسمیت می شناسد و عیب روش جریان نوری نیاز به محاسبات بزرگ نیاز دارد که الزامات سخت افزاری را می خواهد . جبران حرکت به طور گسترده ای استفاده می شود و همچنین روش های مختلف برای به دست آوردن پارامتر های حرکت مانند الگوریتم های طرح ریزی و الگوریتم ویژگی و الگوریتم بلوک کلاسیک وجود دارد . در این مقاله ما به وطر عمده در ویژگی الگوریتم تمرکز نموده ایم . مساحت و لبه و ویژگی نقطه یا گوشه فضای مورد نظر نیز استفاده می شود . استخراج گوشه از روش الگوریتم موراوک انجام می شود که توسط موراوک پیشنهاد شده است . این ساده بوده و ناشی از تعبیر ناپذیری چرخشی و حساسیت به سر و صدا را ندازد که منجر به استفاده به ندرت از آن می شود .یکی از گونه ها به طور گسترده مورد استفاده در الگوریتم تشخیص هریس است . اگه چه زمان  بیشتر در آن صرف محاسبات الگوریتم موراوک می شود ، آن مشکلات سابق را حل می کنند. در حالی که الگوریتم  هریس خود ، محدودیت هایی شامل آستانه ثابت و مقیاسی بدون تغییر ناپذیری را دارد . برای مشکل آستانه ثابت ،‌ پیشنهاد برای تنظیم آستانه به مقدار ۰۱/۰ زمان بوده که برابر حداکثر گوشه پاسخ می باشد و این مقدار P را بهبود می بخشد . روش آستانه براساس دو متغیر ارائه شده است . روش های بالا تنها با استفاده کامل از حداکثر محل تابع و پیشنهادی به مجموعه آستانه با مقدار K برای میانگین حداکثر تابع پاسخ محلی اقدام نموده ایم که در اینجا K مقدار ثابت است . مقایسه با الگوریتم هریس سنتی نسان می دد که این روش دقت تشخیص  بالایی دارد . توزین دقت تشخیص و زمان واقعی با تشخیص گوشه ها الگوریتم آستانه هریس و با استفاده از الگوریتم غربال کردن این گوشه توصیف می شود . هنگامی که با استفاده از تفریق پس زمینه برای استخراج جسم در حال حرکت اقدام می شود ،‌گام کلیدی به روز رسانی پس زمینه است . روش ما در این مقاله مورد استفاده قرار گرفته و بازده استخراج را بهبود بخشیده است .

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 112 پنجشنبه 29 مهر 1395 نظرات (0)

مدل-های-پیش-بینی-تجربی-برای-تأمین-تطبیقی-منابع-در-ابر

مدل های پیش بینی تجربی برای تأمین تطبیقی منابع در ابر

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: 
تعداد صفحات: 15
حجم فایل: 1297


بخشی از متن:

تعداد صفحه : 21


محاسبات ابری شرایط مقیاس پذیری منابع پویا برای سیستم های معاملاتی آنلاین سازمانی را فراهم می کند، این موضوع یکی از ویژگی های کلیدی تفاوت ابر از الگوی رایانش سنتی است. با این حال، مقدار دهی اولیه یک نمونه مجازی جدید در یک ابر آنی نیست؛ پلت فرم های میزبانی کننده از ابر تاخیر چند دقیقه ای را در تخصیص منابع سخت افزاری تحمیل می کنند. در این مقاله، ما استراتژی های تأمین و اندازه گیری مبتنی بر پیش بینی را با استفاده از شبکه های عصبی و رگرسیون خطی برای تامین منابع آینده توسعه می دهیم. نتایج تجربی نشان می دهند که روش پیشنهادی، مدیریت منابع تطبیقی تر برای برنامه های کاربردی موجود در محیط ابر ارائه می دهد، مکانیسمی مهم برای رسیدن به تخصیص منابع بر اساس تقاضا در ابر.

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 161 چهارشنبه 28 مهر 1395 نظرات (0)

 

مدل-پیشرفته-برای-پیش-بینی-کارآمد-حجم-کار-در-ابر

مدل پیشرفته برای پیش بینی کارآمد حجم کار در ابر

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: 
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 5119


 

بخشی از متن:

برآورد و پیش بینی حجم کار یکی از حوزه های تحقیقاتی مورد توجه در محاسبات ابری است. دلیل این موضوع مزایای متعدد آن است، که عبارتند از QoS(کیفیت سرویس)، مقیاس پذیری منابع به صورت خودکار، و زمان بندی وظایف/کارها. پیش بینی دقیق حجم کار برنامه های کاربردی در ابر بسیار دشوار است بویژه اگر آنها به شدت با هم متفاوت باشند. برای پرداختن به این موضوع، راه حل های موجود یا از روش های آماری استفاده می کنند، که به طور موثر الگوهای تکراری را شناسایی می کنند اما در پیش بینی بلند مدت خیلی دقیق نیستند و یا از روش های یادگیری استفاده می کنند، که یک مدل پیش بینی پیچیده را توسعه می دهند اما عمدتا قادر به تشخیص الگوهای غیر معمول نیستند. برخی از راه حل ها از ترکیبی از هر دو روش استفاده می کنند. با این حال، هیچ یک از آنها به موضوع جمع آوری اطلاعات به منظور بهبود دقت پیش بینی نمی پردازند. ما یک مدل پیشرفته برای پیش بینی حجم کار در ابر (AME-WPC) پیشنهاد می کنیم، که ترکیبی از روش های آماری و یادگیری است، و موجب بهبود دقت و صحت پیش بینی حجم کار برای برنامه های محاسبات ابری می شود و می تواند به صورت پویا به یک سیستم خاص اِعمال شود. روش های یادگیری از یک مجموعه داده آموزشی توسعه یافته استفاده می کنند، که ما از طریق تجزیه و تحلیل عوامل سیستم تعریف می کنیم که دارای تاثیر قوی در حجم کار نرم افزار است. ما مشکل پیش بینی حجم کار را از طریق طبقه بندی و همچنین رگرسیون حل می کنیم و راه حل خود را با استفاده از روش یادگیری ماشینی جنگل تصادفی در هر دو - داده های آموزشی مبنا و توسعه یافته تست می کنیم. به منظور بررسی مدل پیشنهادی، ما آزمون های تجربی خود را با روش یادگیری ماشینی KNN مقایسه می کنیم (K-نزدیکترین همسایه). نتایج تجربی نشان می دهند که ترکیب روش های آماری و یادگیری به طور قابل توجهی موجب بهبود دقت پیش بینی حجم کار در طول زمان می شود.

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 143 چهارشنبه 28 مهر 1395 نظرات (0)

آشنایی-با-پروتكل-مديريت-گروه-اينترنت-(igmp)

آشنایی با پروتكل مديريت گروه اينترنت (IGMP)

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 26
حجم فایل: 28


بخشی از متن:
آشنایی با پروتكل مديريت گروه اينترنت (IGMP) ، مطلب آموزشی و تحقیق مناسبی برای
مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات بوده که در 26 صفحه  و به تفصیل تهیه شده است.
این تحقیق مشتمل بر مضامین زیر است :  
مقدمه فایل 
تعریف IGMP
قالب پيغام IGMP
عملكرد IGMP
عضويت گروه با Ipv6
پروتكل مسيرياب
سيستم هاي خودكار
گرايشهاي مسيريابي
پروتكل گذرگاه مرزي
توابع
سه رويه تابعي در BGP 
پيغامهاي BGP
تبادل اطلاعات مسيريابي BGP
معماري سرويس هاي مجتمع 
ترافيك اينترنت 
ترافيك برگشت پذير 
ترافيك برگشت ناپذير
روش IS
اجزاء ISA 
و.......................

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 126 سه شنبه 27 مهر 1395 نظرات (0)

 

دانلود-ترجمه-مقاله-ردیابی-شی-فقط-با-نشانه-زمینه

مقاله ردیابی شی فقط با نشانه زمینه

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 22
حجم فایل: 4747


بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله ردیابی شی فقط با نشانه زمینه ؛ یک مقاله خوب برای رشته مهندسی کامپیوتر در 22 صفحه ترجمه شده و برای دانلود شما مهیا گردیده است.

چکیده :

 نشانه زمينه عمدتا نقش مکمل یا ضمیمه در بسياری از روش های قبلی برای ردیابی شی را بازی می کند . اگر ردیابی شی به عنوان یک مشکل طبقه بندی هدف ازمینه با نرمی رفتار کند . پس از آن شباهت با هدف و تفاوت از زمینه را را می توان به همان اندازه در نظرفته شود . این امر منجر به یک شوال جالب می شود :

آیا ممکن است ردیابی شی تنها با استفاده از نشانه های زمینه انجام شود ؟

پاسخ دادن به این سوال یک رویکرد ردیابی شی تنها با بهره گیری از نشانه های زمینه را ارائه می دهد . نتایج تجربی گسترده ای درتایید اعتبار احتمال ردیابی شی با استفاده از نشانه های زمینه انجام گیرد . نتایج نشان داده شده در این مقاله همچنین یک مرجع جدید در طراحی وش ردیابی شی بعدی را رائه می دهد .

کلمات کلیدی : نشانه های زمینه ، ردیابی شی .

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 170 سه شنبه 27 مهر 1395 نظرات (0)

 

دانلود-مقاله-ترجمه-شده-یک-سیستم-خبره-فازی-–-عصبی-برای-تشخیص

مقاله ترجمه شده یک سیستم خبره فازی عصبی برای تشخیص

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 15
حجم فایل: 130


 

بخشی از متن:

دانلود مقاله ترجمه شده یک سیستم خبره فازی – عصبی برای تشخیص ؛ یک مطلب و مقاله آموزشی خوب برای رشته مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات است که برای دانلود شما ترجمه گردیده است .

 

فایل اصلی ورد و به زبان انگلیسی می باشد و در 12 صفحه است.
فایل ترجمه فارسی ورد می باشد و در 15 صفحه است.

چکیده:

منطق فازی،یک شبکه عصبی و سیستم خبره است که برای ایجاد یک سیستم تشخیصی ترکیبی با یکدیگر ترکیب شده اند.با استفاده از چنین سیستمی ما یک روش جدید برای فراگیری مبانی دانش استفاده می کنیم. سیستم ما شامل یک سیستم خبره فازی همراه با یک بیس دانشی با منبع دوگانه است. دو سری قوانین لازم هستند ، که به صورت استنباطی از مثالهای ارائه شده و به صورت استقرایی توسط فیزیک دانان بدست آمده اند. یک شبکه عصبی فازی سعی میکند که از داده های نمونه یاد گرفته و این اجازه را می دهد که قوانین فازی برای دانش پایه را استخراج کنیم.تشخیص electroencephalogramsبا تفسیر عناصر نموداری بعنوان یک نوع مشاهده در روش ما بکار گرفته می شود. نتایج اولیه نشان دهنده احتمالات مورد نظر با استفاده از روش ما می باشد.  

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 226 سه شنبه 27 مهر 1395 نظرات (0)

 

عوامل-موفقیت-و-شکست-پروژه-های-it-در-سازمانها

عوامل موفقیت و شکست پروژه های IT در سازمانها

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 44
حجم فایل: 39


بخشی از متن:

عوامل موفقیت و شکست پروژه های IT در سازمانها ، مطلب آموزشی و مقاله مناسبی برای رشته حسابداری بوده که در 44 صفحه تهیه شده است.

 

مقدمه:

 

امروزه گسترش فعالیتهای بازرگانی، جهانی شدن و تغییرات وسیع تکنولوژیک در محیط سازمانها باعث گردیده که آنها برای حفظ بقاء و مزایای رقابتی خود از انعطاف پذیری لازم برخوردار باشند لازمه انعطاف پذیری تغییرات سریع است و تغییرات سریع بدون داشتن اطلاعات امکان پذیر نیست، در نتیجه اطلاعات که به عنوان یک منبع بسیار پر ارزش در کنار سایر عوامل موثر در هر سازمان مطرح است.

 وجود سیستم های اطلاعاتی یکپارچه از ضروریات حرکت به سمت کسب و کار الکترونیک و رقابت بوده و استفاده از فن آوری اطلاعات (IT) و سیستم های اطلاعاتی (IS) برای کلید سازمانها و شرکتها ضرورتی اجتناب ناپذیر می باشد.

 بسیاری از سازمانها به اهمیت فن آوری اطلاعات و تاثیر آن بر سرعت و دقت گردش کارها، رضایت بیشتر مشتریان یا سیستم های پشتیبانی، تصمیم گیری مدیران و به ویژه کارآیی آن واقف شده اند و این امر باعث گردیده که به سرعت ..............

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 139 دوشنبه 26 مهر 1395 نظرات (0)

 

دانلود-گزارش-کارآموزی-رشته-کامپیوتر-پیرامون-شبکه

گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر پیرامون شبکه

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 42
حجم فایل: 318


 

بخشی از متن:

دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر پیرامون شبکه ؛ یک نمونه گزارش کارآموزی خوب برای رشته مهندسی کامپیوتر است که برای دانلود در 42 صفحه مهیا گردیده است .

 

فهرست :

مقدمه

استراژی طراحی شبکه

شبکه کامپیوتری چیست ؟

مدل های شبکه

مدل شبکه نظیر به نظیر

مدل شبکه مبتنی بر سرویس دهنده

اجزا ءشبکه

انواع شبکه از لحاظ جغرافیایی

ریخت شناسی شبکه ” Net work Topology”

پروتکل های شبکه

مدل Open System Interconnection OSI

ابزارهای اتصال دهنده : ” Connectivity Devices”

کابل شبکه

کارت شبکه (Network Interface Adapter)

عملکردهای اساسی کارت شبکه

نصب کارت شبکه

تنظیمات مربوط به ویندوز برای ایجاد شبکه

آموزش لازم برای پرسنل فنی

لحاظ نمودن بودجه در نظر گرفته شده برای شبکه ( ارتقاء و یا ایجاد )

مدل آدرس دهی IP

IP Subnetting

————-

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 98 دوشنبه 26 مهر 1395 نظرات (0)

 

دانلود-گزارش-کارآموزی-رشته-کامپیوتر-در-دفتر-خدمات-کامپیوتری

گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در دفتر خدمات کامپیوتری

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 56
حجم فایل: 239


بخشی از متن:
دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در دفتر خدمات کامپیوتری ؛ یک نمونه گزارش کارآموزی خوب برای رشته مهندسی کامپیوتر است که برای دانلود در 56 صفحه مهیا گردیده است .

انواع فعالیت های انجام شده در خدمات رایانه ای عبارتند از:

۱تعمیروفروش انواع سیستم های سخت افزاری
۲اجرای شبکه داخلی برای شرکت ها
۳ارتقاء وتعویض انواع سیستم های کامپیوتری
۴نصب انواع ویندوز و پارتیشن بندی سیستم
۵تایپ سریع انواع پایان نامه ها وپروژه ها
۶طراحی وب سایت وانواع صفحات گرافیکی

و …

بخش اول – اسمبل و ارتقاء سیستم :
آشنایی با قطعات :
اول- مادر برد Main Board :
انتخاب مادربرد ، یکی از تصمیمات مهم در زمان تهیه و یا ارتقاء یک کامپیوتر است .انتخاب فوق ، علاوه بر تاثیر مستقیم بر عملکرد فعلی سیستم ، بیانگر انعطاف سیستم در زمان ارتقاء نیز می باشد . قابلیت های فعلی یک کامپیوتر و پتانسیل های ارتقاء آن در آینده ، جملگی به نوع مادربرد انتخابی بستگی خواهد داشت . امروزه بر روی مادربردها ، پورت های پیشرفته ای نظیر( Fireware)IEEE 1394و یا USB 2.0 و حتی کارت های ( تراشه ) صدای شش کاناله و کنترل های RAID وجود داشته که می توان از آنان در زمان ارتقاء سیستم و بدون نیاز به نصب امکانات جانبی دیگر ، استفاده بعمل آورد.

 

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 164 یکشنبه 25 مهر 1395 نظرات (0)

 

نقش-فن‌آوري-اطلاعات-در-بازار-سرمايه-ايران

نقش فن‌آوري اطلاعات در بازار سرمايه ايران

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 18
حجم فایل: 22


بخشی از متن:

نقش فن‌آوری اطلاعات در بازار سرمايه ايران ، مطلب آموزشی و مقاله مناسبی برای رشته کامپیوتر بوده که در 18 صفحه تهیه شده است.

 

فهرست مطالب

تعریف بورس

چكيده

مقدمه

بررسي وضعيت به كارگيري فن آوري اطلاعات در برخي از بورس‌هاي جهان 

بازار سرمايه ايران از داد و ستد سنتي تا داد و ستد الكترونيكي

امنیت اطلاعات 

راهكارهاي توسعة فن آوري اطلاعات در بازار سرمايه ايران 

 

نتيجه‌گيري و پيشنهادات

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 147 یکشنبه 25 مهر 1395 نظرات (0)

 

یک-تشخیص-گر-خطای-احتمالی-برای-شبکه‌ی-حسگر-بی‌سیم

یک تشخیص گر خطای احتمالی، برای شبکه‌ی حسگر بی‌سیم

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 1802


 

بخشی از متن:

در این مقاله قصد داریم تا یک روش متمرکز در تشخیص خطا به شکلی سخت‌افزاری را برای شبکه‌ی حسگر بی‌سیم ساخت یافته و آن‌هم بر مبنای چارچوب نایو بیز ارائه دهیم. برای بسیاری از شبکه های حسگر بی سیم، تأمین انرژی را می‌توان محدودیت اصلی شبکه دانست چرا که بسیاری از کاربردهای این شبکه در شرایط بحرانی قرار داشته و حسگرها تنها مجهز به منبع انرژی باتری می‌باشند. به عبارت دیگر، طول عمر باتری برابر با طول عمر شبکه‌ی حسگر می‌باشد. به منظور بیشینه سازی طول عمر شبکه، روشی را تحت عنوان تشخیص گر نایو بیز متمرکز ارائه می‌دهیم که اقدام به تحلیل زمان انتقال انتها به انتها در سطح گره ی سینک می‌کند. بنابراین همه‌ی محاسبات به صورت انحصاری بر روی گره ی حسگر صورت نمی‌گیرد و این مسئله باعث شده تا هیچ سربار انرژی ای به باتری هر گره ی حسگر تحمیل نشود. ارزیابی کارائی جامعی را نیز در این راستا انجام داده‌ایم. نتایج به دست آمده نشان می‌دهد که کارائی بهتری را می‌توان تحت شبکه‌ای با اندازه‌ی 1000 گره و آن‌هم در شرایط مختلف ترافیکی و تعداد مختلفی از گره‌های معیوب به دست آورد.

 



 

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 144 شنبه 24 مهر 1395 نظرات (0)

 

تأثير-سازنده-اينترنت-بر-اخلاق-كاربران-اینترنتی

تأثير سازنده اينترنت بر اخلاق كاربران اینترنتی

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 14
حجم فایل: 17


بخشی از متن:

تأثير سازنده اينترنت بر اخلاق كاربران اینترنتی ، مطلب آموزشی و مقاله مناسبی برای رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات بوده که در 14 صفحه تهیه شده است.

 

چكيده

 

در اين مقاله به تأثيرات مثبت اينترنت بر اخلاق كاربران پرداخته شده است. ديدگاه اتخاذ شده در اين مقاله مبتني بر قابليت‌هايي است كه به صورت بالقوه در اينترنت وجود دارد و مي‌تواند سبب تسهيل ارتباطات جهاني ميان انسان‌ها، از ميان برداشتن تبعيض‌ها در دستيابي به اطلاعات و در نهايت ايجاد جامعه اطلاعاتي جهاني شود.

 از نظر نويسندگان اين مقاله اينترنت عليرغم چهره فناوري‌محور خود مي‌تواند پديد آورنده فضايي باشد كه در آن اخلاق و روابط اجتماعي افراد تقويت گردد. معمولاً از چنين اخلاقي با عنوان «اخلاق سازنده» ياد مي‌شود.

 استفاده از اينترنت اخلاق خاص خودش را به شيوه‌اي خودكار در كاربرانش به وجود مي‌آورد، كاربراني كه در هر لحظه داده يا اطلاعاتي را توليد مي‌كنند.

 از اينرو «اخلاق اينترنتي» جداي از «اخلاق سازنده» نيست. مقاله حاضر با يادآوري امكان همكاري ميان اينترنت و انسان به منظور ارتقاي روابط انساني و اصول اخلاقي نگارش يافته است.

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 142 شنبه 24 مهر 1395 نظرات (0)

نقش-فناوری-اطلاعات-و-ارتباطات-در-رشد-اقتصادی

نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در رشد اقتصادی

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 58


بخشی از متن:

نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در رشد اقتصادی ، مطلب آموزشی و مقاله مناسبی برای رشته کامپیوتر بوده که در 20 صفحه تهیه شده است.

 

چكيده 

در اين مقاله با ارائة شواهد و قرائن موجود در جهان و با استناد به آمار و ارقام در سالهاي اخير سعي مي‌شود تاثيرفناوري اطلاعات و ارتباطات(TCI) در رشد اقتصادي نشان داده شود.

براي اين منظور از دو تحقيق ارزشمند که يکي توسط گيانگ و همکاران در بانک جهاني و ديگري توسط خوانگ در دانشگاه هاروارد انجام شده کمک بسياري گرفته‌مي‌شود.

 

در اين مقاله ابعاد مختلف تاثير فناوري اطلاعات و ارتباطات بر رشد اقتصادي ارائه شده و سعي مي‌شود چگونگي اين تاثيرات و روند آتي آنها ذکر گردند.

 

فناوري اطلاعات و ارتباطات به عنوان يک فناوري جديد در دهة 90 وارد بازار شد و به سرعت توسعه يافت. اين فناوري به دليل عمومي بودن آن با ساير فناوريها تفاوت اساسي دارد، به اين معني که تنها در حوزة فعاليت خود تاثيرگذار نيست، بلکه در کل فعاليتهاي اقتصادي و غيراقتصادي تاثير بسزائي در تسهيل انجام امور و بالا بردن بهره‌وري و کارائي دارد.

طي دهة 90 داستانها و روايتهاي بسياري دربارة انقلاب فناوري اطلاعات و ارتباطات مطرح‌شد. ولي پرسش مهم اين است که آيا پس از سپري شدن حدود 15 سال از شکوفائي و رونق فناوري اطلاعات و ارتباطات، اين فناوري توانسته است ..........

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 125 جمعه 23 مهر 1395 نظرات (0)

 

استفاده-از-الگوریتم-های-k-means-و-ژنتیک-برای-کاهش-ابعاد-توسط-یکپارچه-سازی-svm-برای-تشخیص-دیابت

استفاده از الگوریتم های k-means و ژنتیک برای کاهش ابعاد توسط یکپارچه سازی SVM برای تشخیص دیابت

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 14
حجم فایل: 556


 

بخشی از متن:

اداره و رسیدگی حجم زیادی از داده های موجود در صنعت مراقبت های بهداتشی دشوار می باشد. از این رو، فرایند "استخراج" برای پیدا کردن الگوی لازم و رابطه بین ویژگی های موجود، ضروری می باشد. داده کاوی پزشکی، یک زمینه مهم تحقیقاتی است که در آن الگوریتم های تکاملی خوشه بندی، یک نقش حیاتی ایفا می کنند. در این کار پژوهشی، k-means برای از بین بردن داده های نویزی و الگوریتم های ژنتیک برای پیدا کردن مجموعه بهینه از ویژگی ها و ماشین بردار پشتیبان به عنوان طبقه بندی کننده مورد استفاده قرار می گیرند. نتایج تجربی نشان می دهد که مدل پیشنهادی به دقت متوسط 98.79% برای کاهش مجموعه داده بیماران دیابتی"سرخپوستان پیما" که از مخزن یو "سی ای" استخراج شده است دست می یابد. همچنین روش پیشنهادی نتایج بهتری در مقایسه با روش آماده سازی داده های مبتنی بر خوشه بندی k-means اصلاح شده با طبقه بندی ماشین بردار پشتیبان (96.71%) به دست می آورد، همانطور که در مقالات توصیف شده است.

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 146 جمعه 23 مهر 1395 نظرات (0)

امنیت-شبکه

امنیت شبکه های کامپیوتری

فرمت فایل دانلودی: .DOC
فرمت فایل اصلی: ورد
تعداد صفحات: 30
حجم فایل: 88


 

بخشی از متن:

فهرست مطالبمقدمه ای بر امنیت شبکه انواع و منابع تهدیدهای شبکهاجرای فرامین غیر قانونی تخریب اطلاعات فایروالها باستیون هاستروتور لیست کنترل دسترسی (ACL) منطقه بیطرف (DMZ) پراکسی (Proxy) انواع فایروالها فیلتر کردن بسته سیستمهای ترکیبی (Hybrid systems) زمینه‌های اشتغال بازار کار

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 142 پنجشنبه 22 مهر 1395 نظرات (0)

آموزش-ahpبه-صورت-مرحله-به-مرحله

آموزش AHPبه صورت مرحله به مرحله

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 45
حجم فایل: 474


بخشی از متن:
اموزش کامل  AHPبه صورت مرحله به مرحله که در 45 صفحه برای دانلود تهیه شده است.

این فایل به طور کامل در مورد روش سلسله مراتبی توضیح داده. ضمن اینکه توضیحات همراه با مثال میباشد و میتواند به دانشجویان  و محققین کمک زیادی نماید.

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 129 پنجشنبه 22 مهر 1395 نظرات (0)

 

بهبود-در-نرخ-پیش-بینی-و-دقت-سیستم-تشخیص-دیابت-با-استفاده-از-ترکیب-هیبریدی-منطق-فازی

بهبود در نرخ پیش بینی و دقت سیستم تشخیص دیابت با استفاده از ترکیب هیبریدی منطق فازی

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 11
حجم فایل: 1548


 

بخشی از متن:

امروزه ابتلا به دیابت تبدیل به مشکل عمده سلامت در میان مردم در تمام سنین شده است. مشکل اصلی در این نوع از بیماری، پیش بینی آن است. اثبات شده است که اگر ابتلا به دیابت در مراحل اولیه تشخیص داده شود، قابل درمان است. بنابراین، تشخیص اولیه ابتلا به دیابت مهم است. روش های مختلفی برای کمک به تشخیص زودهنگام ابتلا به دیابت وجود دارد. در این مقاله ترکیبی از سه روش مختلف تشخیص زود هنگام ابتلا به دیابت ارائه شده است. این سه روش، سیستم فازی، شبکه عصبی، استدلال مبتنی بر مورد می باشند. با استفاده از ترکیبی از این روش ها، اثبات می شود که تشخیص ابتلا به دیابت در مراحل اولیه، امکان پذیر است. مزیت استفاده از این سیستم ها، نرخ دقت پیش بینی است که در مقایسه با سایر روش ها، بالاتر می باشد.

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 145 چهارشنبه 21 مهر 1395 نظرات (0)

گزارش-کارآموزی-آموزش-فتوشاپ

گزارش کارآموزی آموزش فتوشاپ

فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 105
حجم فایل: 2156

بخشی از متن:
فتوشاپ یکی از نرم افزارهای گرافیکی است که اساس کار آن بر پایه ی Bitmap می باشد. نرم افزار فتوشاپ متعلق به شرکت Adobe بوده و برای ویرایش تصاویر ، طراحی موارد گرافیکی چاپی یا غیر چاپی و ... مورد استفاده ی کاربران قرار می گیرد. 
ضمن اینکه این نرم افزار با چاپگرها و دستگاههای خروجی فیلم و زینک بصورت استاندارد هماهنگی دارد. برای مطالعه ی این دوره ی آموزشی نیاز است کاربران محترم آشنایی با سیستم عامل ویندوز داشته باشند.

فهرست مطالب:
مقدمه
فتوشاپ چیست؟     
نصب برنامه
شروع كار  
آشنایی با برخی از منوها     
FILE 
New  
Open     
Browse     
Open Recent     
Close     
Save     
Save as     
Import     
Export     
File in fo     
Save for web     
فرمان Revert     
Print with priview     
فرمان Jumpto     
منوي Edite     
Step for ward 
Step back ward 
Fade brush tool 
Cut 
Copy 
Copy merged 
Paste info  
Clear 
Check speilng 
Find and replace text 
Fill 
Stroke 
Free transform 
Trans form 
Define brush 
Purge 
Undo 
Clip board 
Histories  
Color settings  
Preset manager 
Preferences  
منوي  Select    
آشنايي و کار با ابزار Tool box     
1) Rectangular marguee   
Single column marguee 
Magnetic lasso 
magic wand  
Crop  
Slice  
Healine  
Brush  
History Brush  
Eraser  
Back ground Eraser tool  
magic Eraser tool  
Gradient tool  
Sharpen tool   
Smudge  
Burn tool  
ابزار ذره بين :Zoom Too
ابزار دست جابجايي تصوير
Crop Tool
Pen Tool
پنجره ها در فتوشاپ
پنجرة: Info
كار با لايه ها  پانل LAYER    55
گروه LOCK    59
LAYER PROPERTIES 
BLENDING OPTIONS 
DUPLICATE LEYER 
DELETE LEYER 
DELETE LAYER  
CREATE ANEWKAYER  
CREATE NEW FILL OR ADJASMENT KAYER  
CREATE ANEW SET  
ADD VECTOR MASK  
ADD A LAYER STYLE  
پنهان كردن لايه  
تركيب كردن لايه ها :Merge        
كار با فايلها و پسوندهاي مورد استفاده   كار با فايل ها  
Bitmap  قالب بندي استاندارد ويندوز به شمار مي آيد  
Graphical Interchange format (gif ) GIF     
Joint photographic Experts Group(jpg ) JPEG       
Portable Document Format(pdf) PDF   
Portable Network Graphic (png) PNG   
tif - TIFF Tagged- Image File Format   
Encapsulated postscript(eps) EPS   
RAW  
كاهش اندازة فايل     
تغيير اندازه يك تصوير  
آموزش چندین ترفند حرفه ای فتوشاپ 
آموزش ساخت لوگو یاهو مسنجر     
ساختن یه کره سه بعدی توپ توی فتوشاپ     
آموزش شبنم بر روی برگ     
آموزش نوشته الماسي     
ساخت منظره شب اقيانوس

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 121 چهارشنبه 21 مهر 1395 نظرات (0)

 

دانلود-مقاله-تکامل-بازیابی--به-صورت-مفهومی

مقاله تکامل بازیابی ، به صورت مفهومی

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 22
حجم فایل: 990


 

بخشی از متن:

دانلود مقاله تکامل بازیابی ، به صورت مفهومی ؛ یک مقاله عالی برای رشته های مهندسی کامپیوتر نرم افزار و فناوری اطلاعات است که در 22 صفحه ترجمه شده و برای دانلود قرار داده شده است.

 

چکیده :
در این فصل به بررسی توسعه روش بازیابی نرم افزار متحمل خطا و کارهای بعدی بر اساس این ‏رویکرد پرداخته ایم. این را با یک بررسی ازتوسعه و پیاده سازی طرح بلوک بهبود اساسی در سال ‏‏1970که در نیوکاسل اتفاق افتاد شروع می کنیم و سپس در ادامه به توصیف کار در نیوکاسل و ‏جاهای دیگر که به صورت طرح اولیه کار می کردند پرداخته و بهبود سیستم در زمان و حمایت برای ‏بهبود استفاده از مفاهیم برنامه نویسی شی گرا ، است.‏


مقدمه :
پروژه تحقیقاتی به منظور بررسی قابلیت اطمینان سیستم توسط اولین محقق در دانشگاه نیوکاسل ‏در سال 1971 آغاز شد این در زمانی بود که مشکلات نرم افزاری به عنوان مثال در سال 1968 به ‏وجود آمده بود و در همایش مهندسی نرم افزار ناتو در سال 1969 در مورد آنچه در آن زمان بحران نرم ‏افزار نامیده می شد مورد بررسی قرار گرفت. این بحث یکی از مهم ترین تلاشهای تحقیقاتی را در ‏تعدادی نقاط با هدف پیدا کردن ابزار تولید برنامه بدون خطا شروع شد با این حال در نیوکاسل برای ‏انجام هر کاری با وجود استفاده از بهترین روشهای موجود از رسیدن به کد بدون خطای تحقیقاتی ‏شروع شد که به عنوان یک هدف جالب توجه و ارزشمند در نظر گرفته شده بود. مرحله مقدماتی این ‏پروژه شامل مطالعه و تعیین یک نماینده برای سیستم های بزرگ نرمافزاری از جمله سیستم های ‏بانکی یارزرو خطوط هوایی بود.این داده های آماری تایید می کرد که گسل نرم افزاری باقیمانده ‏یکی از مهم ترین علل خرابی های سیستم بوده است.
 
این است که در تمام این سیستم ها کد ‏بخش قابل ملاحظه بوده و پیچیدگی آنها مربوط به مقررات تحمل خطا مانند چک کردن سازگاری داده ‏ها و طرح های محرکه بود. با این حال این مقررات هر چند به طور معمول و نه موقت اغلب موثر بودند ‏و در واقع به مقابله با برخی از خطاهای نرم افزاری موفق بوده که در عمل در سیستم های عملیاتی ‏مواجه شده بودند

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 152 چهارشنبه 21 مهر 1395 نظرات (0)

 

دانلود-ترجمه-مقاله-نرم-افزار-تحمل-خطا-در-سیستم-عامل-های-کامپیوتری

مقاله نرم افزار تحمل خطا در سیستم عامل های کامپیوتری

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 32
حجم فایل: 1145


 

بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله نرم افزار تحمل خطا در سیستم عامل های کامپیوتری ؛ مقاله ای خوب برای دانلود مناسب رشته های مهندسی کامپیوتر و نرم افزار و فناوری اطلاعات است که در 32 صفحه ترجمه شده و برای دانلود قرار داده شده است .

 

تحمل خطا در سیستم در این فصل تجزیه وتحلیل برای 3 سیستم عملیاتی VA*IVMS وBM/MVS و GUARDIAN می باشد. یزاساس اندازه گیری این سیستم ویزگی های اساسی  خطا در نرم افزار بررسی شده است. تحمل خطا در سیستم عامل ناشی از استفاده از بهبود می باشد. دو سطح از مدل های توسعه یافته به تجزیه وتحلیل خطا و بازیابی فرایندها در داخل سیستم یک سیستم عامل را در میان چندین نمونه از سیستم عامل های در حال اجرا در یک محیط توزیع شده است. ایناندازه گیری ها نشان می دهد که استفاده از جفت فرایند در سیستم ها  که در اصل برای تحمل خرابیهای سخت افزاری در نظرگرفته شده است. اجازه می دهد تا سیستم در حدود 70% از نقص در نرم افزار که به شکست پردازنده منجر می شود. را تحمل کند. اتصال  ضعیفی بین پردازنده ها به دلیل عدم پشتیبان گیری متفاوت از اجزا اصلی دلیل عمده برای اجرای نرم افزار تحمل خطا است. سیستم های IBM/MV تقریبا دو برابر زمانی روال بهبود را طی می کنند و در   مقایسه با مواردی که هیچ روال بهبودی ندارند در دسترس هستند. با این حال حتی زمانی که  که بهبود ارائه نشده است تقریاب با احتمال 50% نارسایی در سیستم وجود دارد. 

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 168 سه شنبه 20 مهر 1395 نظرات (0)

 

دانلود-ترجمه-مقاله-طراحی-و-پیاده-سازی-document-clustering-توزيع-شده-بر-پايه-mapreduce

مقاله طراحی و پیاده سازی Document clustering توزيع شده بر پايه MapReduce

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 7
حجم فایل: 231


 

بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله طراحی و پیاده سازی Document clustering توزيع شده بر پايه MapReduce ؛ مقاله ای برای رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات و کاربرد آن در رشته مدیریت است که در 7 صفحه برای دانلود شما ترجمه شده است.

 

چکيده:

در اين مقاله ما توضيح ميدهيم که Document Clustering براي مجموعه هاي بزرگ بوسيله Map-Reduce چگونه ميتواند به طور موثر اجرا شود. Hadoop یک چارچوب مناسب و انعطاف پذیر برای محاسبات توزیع شده  خوشه ای از ماشین آلات کالا پياده سازي و فراهم می کند. در اين مقاله طراحی و پیاده سازی tfidf والگوریتم K-Means در Map Reduce ارائه شده است. از همه مهمتر، کارایی و اثربخشی از الگوریتم بهبود یافته است و در نهایت، ما در مورد برخي نتايج بحث های مرتبطي خواهيم داشت.

واژه هاي مرتبط :  Map-Reduce, tfidf, K-Means clustering

مقدمه :

با توسعه سریع اینترنت، حجم عظیمی از اسناد باید در یک زمان کوتاه پردازش شود. تحقیق در وب کاوی در مورد  روش مقیاس پذیر و قابل انطباق با اسناد جمعی تمرکز دارد [1]. ذخیره سازی و محاسبات جرم داده های اسناد در یک سیستم توزیع شده یک روش جایگزین است [2]. در محاسبات توزیع شده، مشکل تقسيم وظایف است، به طوري که هر کدام توسط یک کامپیوتر حل شود. با این حال، بسیاری از مشکلات مانند برنامه ریزی کار، تحمل خطا و ارتباط بیندستگاه برای برنامه نویسان با تجربه کم، با سیستم موازی و توزیع شده بسیار مشکل است. در این مقاله ما تجربه ها و یافته های Document Clustering را بر اساس  Map-Reduce توصیف می کنيم. Map-Reduce[3] ، یک چارچوب است که برنامه نویسان تنها نیاز به مشخص نمودن تابع Map  و Reduce  دارند تا وظيفه هاي بزرگ را به صورت موازي در مورد خوشه هاي بزرگ بر روي ماشین آلات کالا اجرا نمايند. در مرحله پيش پردازش سند ، ما يک الگوريتم تکرار شونده براي محاسبه وزن tfidf در Map-Reduce  به منظور ارزیابی مهمبودن یک دوره براي  یک سند در یک مجموعه طراحي ميکنيم. سپس يک Mean Cluster در Map Reduceاجرا مي شود تا تمام اسناد رو به k خوشه تقسيم کند که هر سند متعلق به يک خوشه با همين معنا است. از همه مهمتر، در می یابیم که نادیده گرفتن شرایط با بالاترین فرکانس سند نمی تواند سرعت الگوریتم ما در Map-Reduce را بهبود ببخشد ، اما دقت خوشه سند را کمی بهبود مي بخشد. آزمایش نشان می دهد که روش مار رشدتقریبا خطی  در زمان مورد نیاز در حال اجرا  با افزایش اندازه مجموعه برای مجموعه هاي حاوی  چند ده هزار سند خواهد داشت.

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 152 سه شنبه 20 مهر 1395 نظرات (0)

 

دانلود-ترجمه-مقاله-بررسی-تکنیکهای-document-clustering-و-مقایسه-lda-و-movmf

مقاله بررسی تکنیکهای Document Clustering و مقایسه LDA و moVMF

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 8
حجم فایل: 253


 

بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله بررسی تکنیکهای Document Clustering و مقایسه LDA و moVMF ؛ مقاله ای برای رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات و کاربرد آن در رشته مدیریت است که در 8 صفحه برای دانلود شما ترجمه شده است.

 


A Survey of Document Clustering Techniques & Comparison of LDA and moVMF

چکیده :

این پروژه به طور کلی به بررسی تکنیکهای Document Clustering که به طور گسترده استفاده شده است می پردازد.ما با استفاده از مدل فضای برداری از طریق تکامل آن و گسترش به دیگر مدل های پیچیده تر و آماری صدا آغاز می کنیم. ما جزئیات  دو مدل ، مخلوطی از Von Mises-Fisher و Latent Dirichlet Allocation را از آنجاییکه در سال های اخیر توجه گسترده ای را با توجه به عملکرد خوب خود را بیش از سایر مدل ها داشته اند مقایسه می کنیم. در نهایت میبینیم آزمایشهای بیشتر نیازمند موضوع یا اشیا دیگر است.

کلمات کلیدی :

VSM, LSA, pLSA, K-means, Hierarchical Clustering, LDA, moVMF, Spherical Admixture Model

1-  پیش زمینه

امروزه اطلاعات بر روی اینترنت در حال انفجار نمایی در طول زمان است، و حدود 80٪  آن به صورت متن ذخیره شده است. بنابراین متن کاوی موضوع پرطرفداری است. یکی از زمینه های تحقیق به طور ویژه Document Clustering  است که یک موضوع عمده در جامعه بازیابی اطلاعات است. و مشخصا"  برنامه های کاربردی گسترده ای در جهان واقعی است ، به طور مثال موتورهای جستجو. به طور معمول، یک موتور جستجو اغلب هزاران صفحه در پاسخ به پرس و جو گسترده را برمی گرداند و این کار را برای کاربران برای فهرست و یا برای شناسایی اطلاعات مربوطه دشوار می کند. متد Clustering میتواند به صورت یک گروه خودکار برای بازیابی یک لیست از دسته های معنی دار استفاده شود  به عنوان موتورهای جستجو سازمانی مانند Northern Light و Vivisimo  یا نرم افزار منبع باز مانند Carrot2 . همچنین گوکل متد Clustering را برای مطابقت وبسایتهای خاص همراه با پرس و جو استفاده می کند. به این صورت که از یک وب سایت می تواند به عنوان مجموعه ای از موضوعات(موضوع چند سند) ببیند و یک query  از خودش یا ترکیبی از چند مبحث باشد. این به طور گسترده توسط جامعه موتورهای جستجو بهینه سازی مورد مطالعه قرار گرفته است. برای پیدا کردن یک راه برای بهینه سازی یک وب سایت، مناقصه مطلوب در کلمات کلیدی خاص تعیین می کنیم  ، و به این ترتیب ROI  را در کمپینهای آنلاین بهبود می دهیم. در نهایت، با افزایش شبکه های اجتماعی در سال های اخیر، مانند فیس بوک و توییتر، اطلاعات معنایی بیشتر در دسترس هستند و در حال حاضر مقدار قابل توجهی از اطلاعات را منتقل می کنند .

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 164 دوشنبه 19 مهر 1395 نظرات (0)

 

دانلود-ترجمه-مقاله-مقایسه-و-بررسی-روش-های-خوشه-بندی-اسناد-(داکیومنت)

مقاله مقایسه و بررسی روش های خوشه بندی اسناد (داکیومنت)

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 342


 

بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله مقایسه و بررسی روش های خوشه بندی اسناد (داکیومنت) ؛ مقاله ای برای رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات و کاربرد آن در رشته مدیریت است که در 17 صفحه برای دانلود شما ترجمه شده است.

 

A Comparison of Document Clustering Techniques

چکیده :

این مقاله به بررسی نتایج حاصل از مطالعات تجربی روش های متداول خوشه بندی اسناد (داکیومنت) می پردازد. به خصوص در این مقاله، دو روش اصلی خوشه بندی داکیومنت به نام های خوشه‌بندی سلسله مراتبی متراکم و روش k-mean را بررسی و مقایسه می کنیم. (در روش k-means از الگوریتم استانداردk و متغیر آن وbisecting K-means استفاده کرده ایم). خوشه بندی سلسله مراتبی اغلب به عنوان روش خوشه بندی با کیفیت بهتر به تصویر کشیده می شود، اما به دلیل پیچیدگی های زمانی کوادراتیک یا درجه دوم آن محدودیت هایی هم دارد. در مقابل، روش k-means و متغیرهای آن دارای پیچیدگی های زمانی بصورت خطی است اما خوشه های درجه دوم و پایین تری بوجود می آورد. برخی مواقع، روش سلسله مراتبی و k-means به منظور دست یابی به بهترین روش با هم ترکیب می شوند. با این حال، نتایج بدست آمده از تحقیق ما حاکی از این است که روش k-meansbisectingبهتر از استاندارد k-means است و بهتر و مناسب تر از روش سلسله مراتبی است که ما معیارهای ارزیابی خوشه را آزمایش کردیم. توضیحاتی برای این نتایج بدست آمده داریم که مبتنی بر تجزیه و تحلیل جزئییات الگوریتم خوشه بندی و ماهیت داده های داکیومنت ارائه شده است.

1) پیش زمینه و انگیزه و هدف تحقیق

خوشه بندی اسناد (داکیومنت) برای استفاده در حوزه های متعددی ازجمله معنای متن و بازیابی اطلاعات بررسی شده است. درابتدا، روش خوشه بندی اسناد (داکیومنت) در جهت بهبود دقت و یا فراخوان در سیستم های بازیابی اطلاعات [Rij79, Kow97] بررسی شد و روشی کارآمد برای این منظور مشخص گردید[BL85]. به تازگی خوشه بندی به منظور استفاده در مرور یک مجموعه ای از اسناد (داکیومنت) ارائه می شود [CKPT92] و یا در سازماندهی نتایج که بواسطه یک موتور جستجو برای کاربر مفید واقع می شود. [ZEMK97]. خوشه بندی اسناد (داکیومنت) همچنین برای تولید خودکار خوشه های سلسله مراتبی استفاده شده است [KS97]. (نسل خودکار رده بندی اسناد (داکیومنت) وب همانند موارد تولیدی یاهو (www. yahoo. com) اغلب به عنوان یک هدف ذکر شده است.). یک روش تاحدودی متفاوت هم به این صورت است که خوشه های طبیعی در رده بندی سند در حال حاضر موجود (یاهو) وجود دارد. [AGY99]. و پس از آن از این خوشه ها به منظور تولید یک رده بندی سند موثر برای اسناد (داکیومنت) جدید استفاده می شود. خوشه بندی سلسله مراتبی متراکم و روش k-means دو روش خوشه است که معمولا برای خوشه بندی سند استفاده می شود. خوشه بندی سلسله مراتبی گرچه کندتر است اما اغلب از روش k-means بهتر و کاربردی تر است. مطالعه شناخته شده گسترده ای در این زمینه وجود دارد که در [DJ88] بتفصیل بیان شده است، این مباحث نشانگر این است که خوشه بندی سلسله مراتبی نسبت به k-means ارجح تر است، گرچه باید به این نکته توجه داشته باشید که این نتایج از طریق داده های غیر داکیومنت بدست آمده است. در حوزه داکیومنت، پراکندگی / جمع آوری [CKPT92]، سیستم بازبینی داکیومنت مبتنی بر خوشه بندی با استفاده از یک روش ترکیبی که شامل هر دو روش خوشه بندی ذکر شده است انجام می گیرد. K-means روشی است که بعلت کارآمدی آن مورد استفاده قرار می گیرد و روش خوشه بندی سلسله مراتبی متراکم به دلیل کیفیت آن مورد توجه است. تحقیقات اخیر در ایجاد سلسله مراتب اسناد (داکیومنت) [LA99] استفاده از برخی از تکنیک های خوشه بندی [CKPT92] را ملزم ساخته و نتیجه این تحقیقات نشان می دهد که خوشه بندی سلسله مراتبی از روش K-means بهتر است. اگرچه این نتایج تنها در مورد یک مجموعه داده واحد کاربرد دارد و یکی ازنتایج عمده ای تحقیق ما محسوب نمی شود.

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 119 دوشنبه 19 مهر 1395 نظرات (0)

دانلود-ترجمه-مقاله-مدیریت-اطلاعات-مالی-برای-دانشگاه-ها-با-استفاده-از-نرم-افزار-open-source

مقاله مدیریت اطلاعات مالی برای دانشگاه ها با استفاده از نرم افزار open-source

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 29
حجم فایل: 598


 

بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله مدیریت اطلاعات مالی برای دانشگاه ها با استفاده از نرم افزار open-source ؛ مقاله ای برای رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات و کاربرد آن در رشته مدیریت است که در 29 صفحه برای دانلود شما ترجمه شده است.

 

چکیده:

در این مقاله یک مدل برای تجزیه و تحلیل نتایج مختلف تولید شده توسط برنامه کاربردی TTFنظریه متانسب با فناوری برای مدیریت اطلاعات مالی و اقتصادی بیان میشود.این مدل توسط گودهو 1995گسترش یافته است که دارای دو روش: (1)نقش کلیدی در طراحی فناوری و ایفای نقش و انجام وظیفه توسط مدیر است. هر دوی این جنبه ها بسته به ارزیابی های ساخته شده از یک سری از ویژگیها یا ابعاد ذاتی به مدل میتواند اصلاح شود(2). انتشار ازاد از کد منبع برنامه نه تنها اجازه میدهد که دانش انتقال پیدا کند بلکه جوامع مجازی را ایجاد میکند که از طریق کار مشترک و تبادل تجارب میتواند به یک تناسب بهتری ا ز یک تکنولوژی و وظیفه ای که در دست است برسید.این مدل در بخشهای مختلفی از دانشگاه کراندا (اسپانیا)معرفی شده و در هر دو سطح فردی و گروهی نتایج به دست امده و رد ارزیابی قرار گرفته است.این ارزیابی با استفاده از دیدگاه های مدیران انجام شده است.      

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 106 یکشنبه 18 مهر 1395 نظرات (0)

دانلود-ترجمه-مقاله-تحلیل-تاثیر-تکنیک-های-استخراج-داده-بر-پایگاه-داده-ها

مقاله تحلیل تاثیر تکنیک های استخراج داده بر پایگاه داده ها

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 774


 

بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله تحلیل تاثیر تکنیک های استخراج داده بر پایگاه داده ها ؛ مقاله ای برای رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات و کاربرد آن در مدیریت پایگاه داده است که در 17 صفحه برای دانلود شما ترجمه شده است.

 

چکیده مقاله:

در جامعه ی اطلاعاتی امروز شاهد روند رو به رشد شرکت های الکترونیکی و ذخیره سازی اطلاعات آنها در پایگاه های داده ای بزرگ هستیم. استخراج داده سبب دانش افروزی میشود. استخراج اطلاعات میتواند مفاد بارزشی از پایگاه داده ها آشکار کند که به دانش افروزی و بهبود تجارت هوشمند کمک میکند. در این مقاله به این موضوغات می پردازیم که تکنیک های استخراج داده ای چه تاثیری بر سیستم های پایگاه داده ای دارند، چگونه میتوان با استفاده از آنها به اطلاعات مورد نظر دست یافت، به چه ابزارهایی برای استفاده از آنها نیاز است، طرفداران و منتقدان اصلی آنها چه کسانی هستند. با تمامی این تفاسیر برآنیم تا نشان دهیم چگونه میتوان تکنولوژی استخراج داده ای را در تکنیک های آن گنجاند.

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 153 یکشنبه 18 مهر 1395 نظرات (0)

 

دانلود-ترجمه-مقاله-پیشرفت-های-اخیر-در-زمینه-خوشه-بندی-داکیومنت

مقاله پیشرفت های اخیر در زمینه خوشه بندی داکیومنت

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 25
حجم فایل: 927


 

بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله پیشرفت های اخیر در زمینه خوشه بندی داکیومنت ؛ مقاله ای برای رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات و کاربرد آن در رشته مدیریت اطلاعات است که در 25 صفحه برای دانلود شما ترجمه شده است.

 

Recent Developments in Document Clustering

این گزارش مروری کوتاه بر وضعیت فعلی پژوهش  های انجام گرفته بر خوشه بندی داکیومنت دارد و پیشرفت های اخیر در این حوزه را معرفی می کند. الگوریتم های خوشه بندی با دو سناریو فرضی در ذهن در نظر گرفته می شود: خوشه بندی query آنلاین با محدودیت کارآمدی شدید و خوشه بندی آفلاین با تاکید بر صحت انجام. تجزیه و تحلیل مقایسه ای الگوریتم ها همراه با یک جدول خلاصه ویژگی های مهم انجام شده و مشکلات باز و همچنین تحقیقات آتی در این حوزه مورد بحث قرار می گیرد.

محتوا

  1. 1.      مقدمه
  2. 2.      خوشه بندی خوب، بد و زشت
  3. 3.      مدل فضای برداری

 3.1 پیش‌ پردازی

 3.2 مثال

  1. 4.      توسعه k-means

 4.1 k-meanکروی آنلاین

  4.2 k-means کرنل

  1. 5.      الگوریتم زایشی

 5.1 مدل گاسین

5.2 حداکثر انتظار

 5.3 مدل میزس-فیشر

 5.4 k-means مبتنی بر مدل

  1. 6.      خوشه بندی طیفی 

6.1 خوشه تقسیم و ادغام

 6.2 خوشه بندی fuzzyفازی

  1. 7.      کاهش ابعادسنجی

7.1 تجزیه و تحلیل مولفه های اصلی

7.2 تجزیه ماتریس نامنفی

  7.3کوکلاسترینگ طیفی نرم

 7.4 لینگو

  1. 8.      مدل مبتنی بر عبارت

 8.1 خوشه بندی درختی

8.2 نمودار ضمیمه داکیومنت

  1. 9.      تحلیل مقایسه ای

 9.1 خوشه بندی جستجو Query

9.2 خوشه بندی مجموعه    

10.  نتیجه گیری

 

   مقدمه

خوشه بندی داکیومنت و یا متن زیر مجموعه ای از حوزه بزرگتر از خوشه بندی داده ها است که مفاهیم را از  زمینه های بازیابی اطلاعات (IR)، پردازش زبان طبیعی (NLP)، و یادگیری ماشین (ML) قرض می گیرد. خوشه بندی اسناد از این پس به سادگی به عنوان خوشه بندی معرفی شده است.

فرایند خوشه بندی با هدف کشف گروه بندی های طبیعی است و بنابراین  یک نمای کلی از رده ها(موضوعات) در مجموعه اسناد ارائه می دهد. در زمینه هوش مصنوعی،به عنوان یادگیری ماشین بدون سرپرست شناخته شده است. خوشه بندی را نباید با طبقه بندی اشتباه گرفت. در مسئله طبقه بندی شماره رده و ویژگی های آن بصورت قیاسی شناخته شده است و اسناد در این رده اختصاص داده است. در مقابل، در مسئله خوشه بندی همانطور که در شماره1 است ویژگی ها و یا عضویت (ترکیب) هر رده از پیش شناخته شده است. این تفاوت در شکل 1 نشان داده شده است. طبقه بندی مثالی از یادگیری ماشینی نظارت شده است.

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 180 یکشنبه 18 مهر 1395 نظرات (0)

مستندات-سیستم-انبارداری-شرکت-تولیدی-کفش

مستندات سیستم انبارداری شرکت تولیدی کفش

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 54
حجم فایل: 972


 

بخشی از متن:

مستندات سیستم انبارداری شرکت تولیدی کفش ، مطلب آموزشی و پروژه مناسبی برای رشته مهندسی کامپیوتر و حسابداری بوده و در 54 صفحه تهیه شده است.

 


این پروژه فوق العاده کامل بوده و به تفصیل به بررسی سیستم انبارداری آن شرکت می پردازد و مشتمل بر مضامین زیر است :

فصل اول : معرفی
   1-1) ضعف برنامه های انبار موجود 
   1-2) انگیزه تحقیق 
   1-3) هدف پروژه  
   1-4) روش انجام پروژه 
فصل دوم : مروری بر فرآیند انبارداری 
   2-1) تعریف انبار 
   2-2) دلایل استفاده از انبار 
   2-3) انواع موجودیهای انبار 
   2-4) سازمان انبار 
   2-5) وظایف انباردار 
   2-6) دیاگرام جریان اطلاعات در انبار 
فصل سوم : طراحی نرم افزار 
   3-1) گزارش شناخت سیستم 
   3-2) گزارش کامل آنالیز سیستم 
   3-3) پیاده سازی بانک اطلاعاتی 
فصل چهارم : پیاده سازی نرم افزار 
   4-1)  مقدمه 
   4-2) تعریف چند واژه 
   4-3) چند نکته پیرامون پیاده سازی نرم افزار 
   4-4) ارزیابی پروژه 
   4-5) قسمتهایی از کد برنامه 
پیوست
   فرم های طراحی شده برنامه

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 114 شنبه 17 مهر 1395 نظرات (0)

گزارش-كارآموزي-در-مركز-تلفن-شهيد-منتظري

گزارش كارآموزي در مركز تلفن شهيد منتظري

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 49
حجم فایل: 8035

بخشی از متن:
مقدمه: 
شركت كارا تلفن به دنبال هدف توليد مراكز تلفن در رنجهاي مختلف پس از تكميل ظرفيتهاي خود در رنج مراكز تلفن سانترال، اكنون سيستم تمام ديجيتال خود را كه از 256 پورت تا 16000 پورت قابل گسترش است، به صنعت مخابرات و ارتباطات تقديم مي‌كند. 
هدف از ساخت چنين سيستمي، كارايي بالا در سطح استانداردهاي جهاني در عين پائين بودن قيمت و سادگي نصب و نگهداري و مديريت سيستم در شبكه مخابراتي است. اين سيستم مي‌تواند بصورت RX (Rural exchange)، PABX ، LX ( Local exchange)، LTX ( Local /Transit exchange )، TX ( Transitexchange) مورد استفاده قرار گيرد و در نتيجه قابليت انعطاف كاملي به جهت برخورداري از سيستم كنترل SPC دارد. 
اين مدرك به منظور آشنائي هرچه بيشتر پرسنل مديريت و نگهداري سيستم سوئيچ KTDSS تهيه گرديده است و هدف از آن ارائه اطلاعات كلي دراين زمينه مي‌باشد كه از بخش‌هاي زير تشكيل يافته است: 

فهرست مطالب:
فصل اول
مقدمه
فصل دوم
بخش اول: كليات سيستم KTDSS    
1-1) كاربردهاي سيستم     
1-2) تكنولوژي ساخت    
1-3) ظرفيت سيستم    
1-4) پيكره بندي سيستم    
1-5) امكانات سيستم    
بخش دوم: ساختار سخت افزار    
2- ساختار سخت افزار    
2-1) واحد كنترل اصلي (Control Unit)    
بخش سوم: كارايي سيستم KTDSS    
فصل سوم
3- كارايي سيستم     
3-1) قابليت تحمل خرابي (Fault Tolerant)     
3-2) قابليت گسترش سيستم     
3-3) ترافيك سيستم     
3-4) امنيت شارژينگ     
3-5) سرويسهاي مربوط به مشتركين سيستم     
بخش چهارم: مشخصات الكتريكي و مخابراتي سيستم KTDSS    
4- مشخصات الكتريكي و مخابراتي سيستم KTDSS     
4-1) مشخصات سيستمي     
4-2) مشخصات الكتريكي

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 145 شنبه 17 مهر 1395 نظرات (0)

گزارش-كارآموزي-در-کارگاه-کامپیوتر-دانشگاه-آزاد

گزارش كارآموزي در کارگاه کامپیوتر دانشگاه آزاد

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 111
حجم فایل: 10892

بخشی از متن:
این گزارش شامل چهار فصل می باشد. فصل اول سخت افزار کامپیوتر و فصل دوم مراحل نصب ویندوز ویستا و فصل سوم آشنایی با شبکه و مراحل راه اندازی آن و فصل چهارم طريقه نصب نرم افزار هايي که در کارگاه آشنا شده ام می باشد.

فهرست مطالب:
مقدمه
فصل اول: آشنایی با سخت افزار کامپیوتر 
1 ) مقدمه ای بر کامپیوتر 
1-1) دستگاه های ورودی وخروجی در کامپیوتر(لیست قطعات کامپیوتر) 
1-2)  برد اصلی 
1-3) ریز پردازنده 
1 -4) میزان حافظه RAM مورد نیاز 
1 -5) کارت های شبکه 
SCREEN SAVER  (6-1     
فصل دوم: آموزش نصب ویندوز ویستا 
فصل سوم: آشنایی با شبکه ومراحل راه اندازی آن
معرفی کارت شبکه و راه اندازی و نگهداری شبکه از لحاظ سخت افزاری 
طریقه شبکه کردن دو رایانه به طور مستقیم 
تنظیمات شبکه در ویندوز 
فصل چهارم: طريقه نصب نرم افزار ها
مراحل نصب نرم افزار NetSupport 
طريقه نصب نرم افزار maple 
طريقه نصب نرم افزار spss 
 طريقه نصب نرم افزار WinRAR  

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 211 جمعه 16 مهر 1395 نظرات (0)

 

طراحی-فروشگاه-اینترنتی-موبایل-با-زبان-php

طراحی فروشگاه اینترنتی موبایل با زبان php

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: php, mysql, php, doc, mp4
تعداد صفحات: 22
حجم فایل: 11108

بخشی از متن:
توضیحات:
در پروژه حاضر یک فروشگاه اینترنتی با امکانات کامل در اختیار شما قرار گرفته است که با زبان برنامه نویسی PHP و بانک اطلاعاتی MySQL نوشته شده است. 

چكیده:
این پایان‌نامه درباره ی پروژ ه طراحی  و پیاده سازی صفحات پویای وب برای یك فروشگاه اینترنتی صحبت می‌كند. این پروژه دو دیدگاه دارد: دیدگاه مدیریتی و دیدگاه كاربری؛ در دیدگاه كاربری امكان جستجوی محصولات، دیدن جزئیات هر یك، و سپس صدور درخواست خرید آنها وجود دارد. سبد خریدی برای كاربر تشكیل می‌شود و پس از اتمام انتخاب محصولات، خرید انجام می‌شود و سفارش كاربر به نشانی محل سكونت وی ارسال می‌گردد. مزیت استفاده از این سایت واریز آنلاین پول و مشاهده ی محصولات به واسطه ی لینک موجود است. در دیدگاه مدیریتی سیستم ، مدیر سایت پس از وارد كردن نام کاربری و رمز عبور خود، منوی مدیریتی را مشاهده می‌كند و با دیدن لیست مورد نظر، امكان حذف و افزودن هر آیتم را دارد.
واژه های كلیدی: خرید،PHP, MySQL, Apache, HTM

قابلیت‌ های این پروژه عبارتند از:
- پنل مدیریت
-دسته بندی محصولات و امکان مدیریت محصولات
- امکان عضویت و مدیریت کاربران عضو شده
- امکان جستجو
- امکان ارسال پیام برای مدیر سایت
- سبد خرید مخصوص هر کاربر
- اسلاید شومحصولات
- دارای فایل داکیومنت با توضیحات کامل
- آموزش ویدویی نحوه اجرای پروژه 
- و...

برای دانلود فایل آموزش ویدویی نحوه اجرای پروژه اینجا کلیک نمایید.


فهرست مطالب داکیومنت:چكیده
مقدمه 
مزایای ایجاد فروشگاه اینترنتی برای فروشندگان
مزایای خرید از فروشگاههای اینترنتی برای خریداران
نیازمندی های پروژه
1- پی اچ پی چیست؟
2-  نرم افزار طراحی وب ادوبی دریم ویور
 3- نرم افزار شبیه ساز وب سرور بر روی کامپیوتر
قابلیت های کلیدی نرم افزار XAMPP
PhpMyAdmin
بخش های مختلف سایت 
1- مدیریت سیستم 
2- فروشگاه آنلاین (قابل مشاهده توسط کاربران)
موارد کاربرد یک بازدیدکننده 
موارد کاربرد مدیر سایت 
جداول دیتابیس 
1- جدول دسته ها 
2- جدول کاربر
3- جدول محصولات 
4- جدول سفارشات 
5- جدول سبد خرید 
6- جدول پیام ها 
بخش های مختلف سیستم 
1- بخش مدیریت 
1- 1- بخش مدیریت دسته ها 
1-2- بخش مدیریت محصولات 
1-3- بخش مدیریت سفارشات 
1-4- بخش مدیریت پیام ها 
1-5- بخش مدیریت کاربران 
2- سایر بخش ها و صفحات سایت 
2-1- جدیدترین محصولات 
2-2- سبد خرید 
2-3- صفحه تماس با ما 
2-4- صفحه ثبت نام
2-5- صفحه ثبت خرید 
2-6- بخش ورود کاربران
2-7- صفحه درباره ی ما
2-8- بخش جدیدترین ها 
2-9- بخش پرفروش ترین ها 

 

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 139 سه شنبه 05 مرداد 1395 نظرات (0)
آموزش-ساخت-اپل-آی-دی-به-تعداد-بالا
آموزش ساخت اپل آی دی به تعداد بالا
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 1005

بخشی از متن:
توضیحات:
آموزش کامل و تصویری ساخت Apple ID USA به تعداد بالا و رفع ارور Support itunes، در این فایل بطور کامل نحوه ساخت اپل آی دی با توجه به مشکلات اخیر itunes بصورت صد در صد تضمینی تشریح شده است.

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 170 یکشنبه 20 تیر 1395 نظرات (0)
گزارش-کارآموزی-خدمات-کامپیوتری
گزارش کارآموزی خدمات کامپیوتری
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 58
حجم فایل: 508

بخشی از متن:
بخشی از متن:
این موسسه در سال 1380 راه اندازی و با اسمبل کردن کامپیوتر و ارایه خدمات کامپیوتری در ابتدا کار خود را آغاز نمود. این شرکت کار خود را با ارائه و راه اندازی شبکه محلی برای موسسات، ادارات، مدارس و همچنین نوشتن برنامه های تجاری حوضه فعالیت خود را گسترش داد. هم اکنون این موسسه در زمینه آموزش کامپیوتر و نیز نرم افزارهای پر کاربرد فعالیت خود را شروع کرده است. و هم اکنون یکی از فعالترین ارائه دهندگان خدمات است.

فهرست مطالب:
فصل اول: آشنای با مکان کارآموزی
تاریخچه شرکت    
نمودار سازمانی    
اهداف    
فعالیتها    
فصل دوم: شبکه
شبکه چیست؟    
اهداف شبکه    
تقسيم بندي شبكه ها از لحاظ مقياس جغرافيايي
1- شبكه محلي LAN    
2- شبكه شهري MAN     
3- شبكه بندي وسيع WAN   
اينترنت چيست ؟    
ايجاد شبكه    
فصل سوم: کارت شبکه
كارت واسط شبكه NIC    
1- ISA     
2- PCI    
3- USB    
وظيفه كارت شبكه     
وظيفه CPU ي كارت شبكه    
Boot ROM     
Jumper Address     
MAC Address     
فورمت آدرس    
عوض كردن MAC Address     
نمايش كادر مكالمه     
Client/Server   
آدرس IP     
تخصیصIP به کامپیوتر    
فصل چهارم: نرم افزار شبکه    
مدل های مرجع    
الف- مدل مرجع OSI    
1-لایه فیزیکی    
2-لایه پیوند داده    
3-لایه شبکه    
4-لایه انتقال     
5-لا یه شبکه    
6-لایه ارائه    
7-لایه کاربرد    
ب- مدل مرجع TCP/IP    
محاسن Pocket     
فصل پنجم: کابل کشی شبکه    
 تضعیف سیگنال     
میزان مقاومت در برابر امواج الکترو مغناطیسی موجود در محیط    
انواع کابل واتصالات مربوط به آن ها     
کواکسیال    
1-کواکسیال  thinnet    
 2-کواکسیال thicknet  (نازک)    
زوج بهم تابیده و اتصالات آن    
جدول مقایسه کابل های شبکه    
Bridge     
Repeater       
Route    
هاب  و انواع آن     
قفسه های توزیع (Rack)    
انواع توپولوژي شبكه    
1- توپولوژي BUS     
2-توپولوژي رينگ - حلقوي     
3- توپولوژي هيبريدي    
4- توپولوژي ستاره اي    
ساخت کابل CROSS    
تهیه کابل رابط شبکه ستارهای    
فصل ششم: معماری شبکه    
انتخاب تكنولوژي براي شبكه    
الف- اترنت   
1-الف- 10base 2   
2-ب.10Base5   
3-ج-10BaseT   
4-د-100Base X   
Token Ring   
فصل هفتم: شبكه هاي خصوصي مجازي    
مقدمه    
مفاهيم VPN     
شبكه هاي LAN جزاير اطلاعاتي     
سرويس دهنده AAA    
تكنولوژي هاي VPN     
سخت افزار VPN    
روتر مختص  VPN      
فايروال PIX

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 168 جمعه 04 تیر 1395 نظرات (0)
پروژه کد نویسی و اجرای بازی شباهت اعداد 

با سلام خدمت شما سروران، "  پروژه کد نویسی و اجرای بازی شباهت اعداد   " برای دانلود و ارائه خدمت شما آماده گردیده است . برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

پروژه-کد-نویسی-و-اجرای-بازی-شباهت-اعداد

برنامه کد نویسی و اجرای بازی (شباهت اعداد) با ++C شامل سورس برنامه و فایل اجرایی، مناسب دانشجویان فنی و مهندسی برای درس برنامه سازی کامپیوتر

دانلود فایل

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 137 دوشنبه 16 فروردین 1395 نظرات (0)
گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، پاورپوینت آموزش Free Hand را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

این مجموعه یکی از بهترین مجموعه آموزش های گام به گام نرم افزار نادر و برتر Free Hand میباشد که در قالب پاورپوینتی زیبا در مجموع 30 اسلاید فوق العاده همراه با تمامی جزئیات این نرم افزار تهیه شده است توصیه اکید میکنیم هرگز این محصول شگرف از دست ندهید
دسته بندی نرم افزار
بازدید ها 6
فرمت فایل ppt
حجم فایل 19940 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30
پاورپوینت آموزش Free Hand

فروشنده فایل

کد کاربری 977
کاربر

این مجموعه یکی از بهترین مجموعه آموزش های گام به گام نرم افزار نادر و برتر  Free Hand میباشد که در قالب پاورپوینتی زیبا در مجموع 30 اسلاید فوق العاده همراه با تمامی جزئیات این نرم افزار تهیه شده است توصیه اکید میکنیم هرگز این محصول شگرف از دست ندهید.

آموزش جامع گام به گام  Free Hand در پاورپوینت
پروژه پاورپوینت آموزش جامع Free Hand
پروژه ی  پاورپوینت آموزش جامع  Free Hand
 پاورپوینت آموزش جامع  نرم افزار Free Hand

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 165 شنبه 14 فروردین 1395 نظرات (0)
پاورپوینت بررسی نسل های تلفن همراه 

با سلام خدمت شما سروران، "  پاورپوینت بررسی نسل های تلفن همراه   " برای دانلود و ارائه خدمت شما آماده گردیده است . برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

پاورپوینت-بررسی-نسل-های-تلفن-همراهدانلود پاورپوینت بررسی نسل های تلفن همراه؛ این فایل در قالب پاورپوینت قابل ویرایش، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی می باشد.دانلود فایل

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 129 یکشنبه 08 فروردین 1395 نظرات (0)
پاورپوینت مهندسی اینترنت فصل 7 

با سلام خدمت شما سروران، "  پاورپوینت مهندسی اینترنت فصل 7   " برای دانلود و ارائه خدمت شما آماده گردیده است . برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

پاورپوینت-مهندسی-اینترنت-فصل-7در این فصل اصول کلی برنامه نویسی شبکه و مفهوم ”برنامه نویسی سوکت“ socket programming را مورد بررسی قرار می دهیم.دانلود فایل

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 150 یکشنبه 08 فروردین 1395 نظرات (0)
پاورپوینت رمزنگاری 

با سلام خدمت شما سروران، "   پاورپوینت رمزنگاری  " برای دانلود و ارائه خدمت شما آماده گردیده است . برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

پاورپوینت-رمزنگاریداده هایی که به راحتی قابل فهم هستند و هیچ نکته و ابهام خاصی در درک آنها وجود ندارد متن ساده یا متن آشکار نامیده می شوند.دانلود فایل

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 174 شنبه 07 فروردین 1395 نظرات (0)
تفاوت شبکه های حسگر بیسیم و موردی 

با سلام خدمت شما سروران، "  تفاوت شبکه های حسگر بیسیم و موردی   " برای دانلود و ارائه خدمت شما آماده گردیده است . برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

تفاوت-شبکه-های-حسگر-بیسیم-و-موردیدر این پروژه در مورد شبکه های موردی سیارو شبکه های حسگر بیسیم تحقیق به عمل رسیده است. هم چنین مزایا ، معایب ، خصوصیات ، کاربردها و عملکردهای شبکه های موردیسیارو شبکه های حسگر بیسیم مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است. شبکه های موردی سیارجزء همان شبکه های محلی کامپیوتر است اما با این تفاوت که سیستمدانلود فایل

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 170 جمعه 06 فروردین 1395 نظرات (0)
وب و نقش آن در زندگی 

با سلام خدمت شما سروران، "  وب و نقش آن در زندگی   " برای دانلود و ارائه خدمت شما آماده گردیده است . برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

وب-و-نقش-آن-در-زندگیدر این پروژه به بحث درباره موج آینده توسعه شبکه جهانی وب، موسوم به وب معنایی می پردازد. وب معنایی شیوه ای برای ایجاد یک وب است که در آن رایانه ها می توانند از شبکه ای از داده های منبع استفاده کرده، آنها را تعبیر، تحلیل و پردازش کرده و به کاربر ارائه نماینددر پروژه به اجمال به توصیف وب معنایی می پرددانلود فایل

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 139 جمعه 06 فروردین 1395 نظرات (0)
پاورپوینت-نانومکاترونیک
پاورپوینت نانومکاترونیک

 

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، پاورپوینت نانومکاترونیک را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 22
حجم فایل: 1574
قیمت: : 5000 تومان

بخشی از متن:

دانلود پاورپوینت نانومکاترونیک

این فایل در قالب پاورپوینت قابل ویرایش، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی می باشد 

قالب: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 22

توضیحات: 

تا سال ۱۹۷۴ از لغت نانوتکنولوژی استفاده نشده بود تا این که یکی از محققین ژاپنی بنام نوریو تانیگوچی این لغت را در ارتباط با مهندسی مواد در اندازه های نانومتری مورد استفاده قرار داد. با تولید ساختارهایی در مقیاس نانومتر، امکان کنترل خواص ذاتی مواد از جمله دمای ذوب، خواص مغناطیسی، ظرفیت بار و حتی رنگ مواد بدون تغییر در ترکیب شیمیایی به وجود می ‌آید. امروزه مهندسین مکانیک در کنار فعالیت بر روی ابرسازه ها و ابرماشین ها بر روی سیستم های الکترومکانیکی که در ابعاد میکرومتری ساخته می شوند، نیز فعالیت بسیار وسیعی دارند. میکرومترهایی که از کنار هم قرار گرفتن ساختارهای نانو ایجاد شده اند. هدف نانومکاترونیک ، ساخت دستگاه ها در ابعاد نانو می باشد. به مجموع مهندسی مکانیک، کنترل، الکترونیک و کامپیوتر مهندسی مکاترونیک می گویند. ساختمان محصولات نانومکاترونیکی از محصولات نانوالکترونیکی و نانومکانیکی یا به عبارتی دیگر نانوالکترومکانیکی ساخته شده است که به صورت یک پارچه در کنار هم قرار گرفته و هوشمندانه ایفای نقش می کنند.
فهرست:
تعریف مکاترونیک
میدان تنوع مکاترونیک
نانو چیست؟
نانو
فناوری
یک نانومتر چقدر است؟
تاریخچه نانو و مکاترونیک
چرا کوچک سازی؟
اثر افزایش سطح
ساخت ساختار نانو مقیاس
نانوالکترونیک
نانومکانیک
نانومکاترونیک
نانوربات ها در پزشکی
نحوه عملکرد نانو ربات ها
منابع انرژی نانو ربات ها
معایب نانوربات ها
نانو جراحی
نانوربات ربات های خود تخریب
منابع

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
با سلام من مهندس بشیری هستم، مهندسی IT از دانشگاه تهران .این وبلاگ متعلق به وب سایت دارای نماد اعتماد الکترونیک همه جور فایل است که به شما آخرین مقالات و پروژه های دانشگاهی را ارائه می دهد.
X بستن تبليغات
X بستن تبليغات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • بهترین هتل های تهران
  • ادعیه برای انواع حاجات
  • قیمت هتل مشهد
  • مدل لباس نامزدی
  • ثامن
  • اشک و درد
  • دانشمند.کام
  • live for love
  • همه چیز درباره ی جهان
  • همه چیز درباره ی جهان
  • خراسان اس ام اس
  • همه چی
  • هرچی که بخوای- محمدحسین
  • شهر موسیقی
  • ترفندها و کسب بیت کوین
  • شیخ آباد قم شکست عشقی
  • سایت اطلاع رسانی لوله و پروفیل
  • گل صبا
  • وب نوشته های یك جراح
  • AgentArena
  • دانلود وطن
  • کانون کار گروه های همیاری نور افرینش
  • تقدیم به محبوب دلها شبنم قلی خانی
  • irandownload
  • رازهاي موفقيت
  • تکنولوژی
  • جالب ترین
  • مهندس پوریا حسینی
  • سایتهای کلیکی معتبر
  • دانلود مقالات دانشگاهی
  • دانلود پروژه های دانشگاهی
  • کسب درآمد حلال از اینترنت بدون سرمایه
  • فروش انواع فایل های قابل دانلود
  • نقل و انتقالات فوتبال انگلیس
  • اخبار باشگاه منچسترسیتی
  • اخبار باشگاه لیورپول
  • اخبار فوتبال انگلیس
  • اخبار باشگاه آرسنال
  • اخبار روز فوتبال دنیا
  • اخبار باشگاه چلسی
  • اخبار ورزشی روز
  • اخبار باشگاه منچستر یونایتد
  • اخبار لیگ برتر انگلیس
  • سیستم همکاری در فروش همه جور فایل
  • دانلود پروژه ها و پایان نامه های دانشگاهی
  • پنجره طلایی اولین بسته آموزش درآمد خانگی با تضمین بازپرداخت وجه
  • فروشگاه لباس زنانه
  • هاست لینوکس
  • ثبت آگهي رايگان
  • ابزار وبلاگ و سایت
  • افزایش بازدید واقعی
  • افزایش بازدید سایت و وبلاگ
  • چت
  • افزایش بازدید رایگان
  • شارژر همراه
  • سفارش عینک آفتابی
  • کش ورزشی
  • دستگاه ورزشی
  • گن لاغری مردانه
  • دانلود آهنگ جدید
  • چت فارسی
  • خرید شارژر همراه پاور بانک
  • ادعیه برای انواع حاجات
  • آموزش آشپزی رنگین
  • بروزترین مطالب برای بهترینها
  • راهنمای گرفتن پذیرش و بورس تحصیلی
  • سوالات آزمونهای فنی و حرفه ای
  • سوالات آزمون های استخدامی
  • دانلود پروژه های مهندسی برق
  • دانلود پروژه ها و تحقیق های رشته کشاورزی
  • تحقیق و پروژه های تربیت بدنی
  • دانلود مقالات حقوق
  • پروژه های رشته کامپیوتر
  • پایان نامه و مقالات روانشناسی
  • دانلود پروژه های مهندسی مکانیک
  • دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد سالهای گذشته
  • همه چیز در مورد خودرو
  • بزرگترین مرکز دانلود علمی آموزشی
  • کافه راگر پاسداران برج سفید
  • ایران آرنا| تبادل لینک
  • یک باکس | تبادل لینک
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • تبادل لینک رایگان
  • تفریح و خنده
  • خرید نرم افزار اتوکد
  • تبادل لینک 3 طرفه
  • تبادل لینک خودکار
  • تبادل لینک سه طرفه
  • سفرنامه مشهد
  • سفرنامه اصفهان
  • سفرنامه گرجستان
  • سفرنامه تفلیس
  • سفرنامه ایروان
  • سفرنامه ارمنستان
  • سفرنامه تایلند
  • سفرنامه مالزی
  • سفرنامه آنتالیا
  • سفرنامه دبی
  • سفرنامه استانبول
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2179
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 171
  • آی پی دیروز : 277
  • بازدید امروز : 232
  • باردید دیروز : 1,165
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,397
  • بازدید ماه : 20,081
  • بازدید سال : 67,419
  • بازدید کلی : 894,394