loading...
وب سایت تخصصی دانلود پروژه ، تحقیق ها ، مقالات و کتب آموزشی رشته های دانشگاهی
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 110 پنجشنبه 29 مهر 1395 نظرات (0)
دانلود-مقاله-مدیریت-ریسک
دانلود مقاله مدیریت ریسک
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 15
حجم فایل: 354

بخشی از متن:
دانلود مقاله مدیریت ریسک ؛ مطلب علمی آموزشی پژوهشی مناسب برای مقاله رشته مهندسی صنایع و مدیریت است که در 15 صفحه برای دانلود مهیا گردیده است . این مجموعه بصورت انحصاری تهیه شده و در این سایت قرار گرفته و نمونه آن در هیچ سایت اینترنتی دیگری موجود نیست.


مقدمه

دنیای امروز با سرعت بسیار زیادی در حال توسعه و تغییر است. هر لحظه ممکن است که اتفاقاتی در زمینه کاری هر سازمانی رخ بدهد و مشکلاتی را بوجود اورد. پس همیشه باید این حوادث و اثرات ان را از قبل پیش بینی کرد. برای مدیریت ریسک هایی که با ان مواجه است اهمیت بسیار زیادی دارد. در واقع سازمان ها باید ریسک هایی را که می پذیرند ، مدیریت کنند. این یکی از شرط هایی است که سازمان باید ام را رعایت کند تا بتواند در کنار دیگر رقبا وجود داشته باشد.

در واقع شرایط کنونی اقتصاد در دنیا به نحوی شده است که عدم اطمینان از آینده بر امورات سازمان ها اثر گذاشته است . سازمان ها این نکته را باید مدنظر قرار بدهند که تغییرات همیشه وجود دارد و این مدیریت هست که باید با پیش بینی بتواند این تغییرات را کنترل کند. پیتر دراکر در دهه 1970 جمله زیبایی را در خصوص فعالیت اقتصادی عنوان کرد. وی اذعان کرد که فعالیت اقتصادی یعنی بکار گیری منابع کنونی برای بدست آوردن یک آینده نامطمئن. این جمله به خوبی نشان می دهد که بزرگان علم مدیریت هم ، از تغییراتی که آینده هر سازمانی را خدشه‌دار می کند آگاهند.

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 163 پنجشنبه 29 مهر 1395 نظرات (0)
نظام-آراستگی-5s
نظام آراستگی 5S
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 15
حجم فایل: 420

بخشی از متن:
نظام آراستگی 5S ؛ مقاله ای آموزشی پژوهشی مناسب برای مقاله رشته مهندسی صنایع و مدیریت است که در 15 صفحه برای دانلود مهیا گردیده است  . این مجموعه بصورت انحصاری تهیه شده و در این سایت قرار گرفته و نمونه آن در هیچ سایت اینترنتی دیگری موجود نیست.

چکیده :

نظام آراستگی S5  مجموعه فعالیت هایی است که در قالب یک نظام فرهنگی  مدیریتی انجام می شود و بر ایجاد و حفظ محیطی سامان یافته ، مرتب، پاکیزه ، استاندارد ، منظم و تمیز برای کار تأ کید می ورزد .در واقع پنج  اصل برای دستیابی به یک محیط کار با کیفیت می باشد....


هر 5 اصل نظام آراستگی محیط کار در این مقاله بخوبی شرح داده شده و مورد بررسی قرار گرفته است.

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 113 پنجشنبه 29 مهر 1395 نظرات (0)
سيستم-جامع-نظام-پيشنهادات
سيستم جامع نظام پيشنهادات
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 14
حجم فایل: 296

بخشی از متن:
سيستم جامع نظام پيشنهادات ؛ یک مطلب علمی آموزشی مناسب برای رشته های مدیریت و مهندسی صنایع است که در 14 صفحه برای دانلود شما قرار گرفته است.

مقدمه و تعریف نظام پیشنهادات :

     نظام پیشنهادات در واقع سیستمی است که بویسله آن افراد بعنوان پیشنهاد دهنده، این امکان را داشته باشند تا پیشنهادات و ایده‌های خود را ارائه دهند و سیستم هم این توانایی را داشته باشد که در زمان کوتاه آن پیشنهاد را بررسی کند و جواب مناسب را به سازمان بدهد. سیستم به نحوی است که پیشنهادات مناسب پس از بررسی و تائید به واحد مربوطه ارجاع داده می‌شود...............

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 236 چهارشنبه 28 مهر 1395 نظرات (0)
دانلود-ترجمه-مقاله-بهینه-سازی-پارامترهای-فراوری-شکلات-در-آسیاب-گلوله-ای
دانلود ترجمه مقاله بهینه سازی پارامترهای فراوری شکلات در آسیاب گلوله ای
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 656

 

بخشی از متن:
دانلود ترجمه مقاله بهینه سازی پارامترهای فراوری شکلات در آسیاب گلوله ای ؛ مقاله ای در مورد رشته مهندسی صنایع غذایی است که در 20 صفحه برای دانلود شما ترجمه شده است.

چکیده :
هدف از این کار بهینه سازی آسیاب براسا فرایند فراوری و تصفیه شکلات از نظر زمان فراوری و مصرف ‏انرژی است.آزمایش پس از  طرح ریزی مرکب مرکزی‎(CCD)‎‏ برنامه ریزی شده و با توجه به زمان ‏فراوری‎(RT)‎‏ و سرعت شفت همزن‎(as)‎‏ به عنوان عوامل در نظر گرفته شده است. متغیرهای تجربی ‏اندازه گیری ویژگی ها و شکلات های بدون قالب ریزی شده را  در نظر گرفته است. مدل دوم داده ها را ‏بررسی می کند. ضریب مصرف انرژی نیز مهم بوده و همچنین محتوای مقدار اهن و اندازه ذرات مهم ‏است. 
 
بهینه سازی عبارتست از  به حداقل رساندن زمان فراوری با استفاده از تابع مطلوب. قبل از آزمایش ‏شرایط کار 70دور در دقیقه بوده و زمان فراوری 58دقیقه بوده است. شرایط مطلوب محاسبه شده توسط ‏بهینه سازی به شرح زیر است.58دور در دقیقه و 38.5 دقیقه برای زمان فراوری. شرایط کاری جدید ‏مشخص شده برای آسیاب گلوله ای در نظر گرفته شده است که خروجی109 کیلوگرم بر ساعت تا 156 ‏کیلوگرم بر ساعت را داشته و 43%افزایش بهره وری  دیده می شود. تجربه و شواهد در شرایط بهینه ‏سازی انجام شده برای اثبات نتایج بدست آمده انتظارات موجود را از متغیر وابسته تایید می کند.‏
 
 
کلیدواژه ها:

شکلات

طراحی تجربی

فراوری آسیاب میله ای

بهینه سازی،تابع مطلوب

 
 
 
مقدمه :
براساس قانون فعلی اروپا ‏Dir.200036/CE:UE2000)‎‏ تهیه شکلات به عنوان یک ‏محصول بدست امده از کاکائو و شکر است که شامل کمتر از 35% مواد جامد کاکائوی بوده و مقدار کمتر از ‏‏18%کره کاکائو و کمتر از 14%کاکائوی بدون چربی خشک می باشد. روش های سنتی شکلات گیری ‏براساس مخلوط کردن مواد تشکیل دهنده بوده و سپس انها توسط فرایند آسیاچرخشی خرد شده و ‏کنچینگ و معتدل سازی انجام می شود. 
 
مهم تر از همه فرایند کنچینگ است که به منوظر حذف رطوبت ‏و طعم نامطلوب می باشد. در حالی که با این فرایند شکلات بسایر دلپذیر می شود. علاوه براین از انجا ‏که فرایند آسیاب چرخشی قبلا انجام شده است سطوح جدیدی را به وجود آورده است که توسط ‏کنچینگ پوشش داده نشده است. این سطوح جدید زاید بوده و بهبود خواص را در پی خواهد ‏داشت(بکت1999). دمای کار نیز برای تنظیم بسیار ضروری است چرا که باید کره کاکائو در محصول ‏نهایی به صورت جامد پایدار باقی بماند(تالبوت1999). 
 
 
فراوری شکلات بستگی به نوع محصول،شیر و نوع ‏فرایند  ومیله های آهنی اسیاب در مقابل موادی مانند شیرخشک که به صورت گرانوله بوده یا پودر ‏شکر بستگی دارد. این عملیات ممکن است پرزحمت بوده و براساس  هزینه های جاری خود مانند ‏سرمایه،تعمیر ونگهداری و انرژی مورد ارزیابی قرار گرفته و ویژگی های محصول مانند توزیع اندازه ‏ذرات و شکل ذرات و میزان الودگی ها در محصول نهایی موثر باشد. 
 
انتخاب تجهیزات برای کاهش اندازه ‏ذرات بستگی به عوامل بسیاری مانند نوع خوراک دستگاه و اندازه ذرات نهایی و نوع ماده در حال فراوری ‏است. فراوری شکلات اغلب با استفاده از 5 رول انجام می شود. 4 رول آسیاب است که به صورت عمودی در ‏وسط قرار دارد در حالی که یک رول خوراک دهنده با یک زاویه پایین تر از رول های قبلی قرار دارد. ‏میزان تغذیه تعیین توان و ظرافت نهایی شکلات را بر عهده داشته و با تغییر فاصله رول ها می توان ‏سرعت تولید را تغییر داد.(زیگلر و هاگ 1999). بسیاری از تولید کنندگان شکلات ها در ابعاد کوچک ‏نیاز به کارگاه های شکلات سازی کوچک و جمع وجود دارند که شامل سیستم فراوری رولی بوده و به ‏صورت سنتی می باشند.‏
دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 122 چهارشنبه 28 مهر 1395 نظرات (0)
ارزيابي-فعاليت-و-كارايي-واحدهاي-تحقيق-و-توسعه-(r-d)-در-صنايع-ايران
ارزيابي فعاليت و كارايي واحدهاي تحقيق و توسعه (R&D) در صنايع ايران
فرمت فایل دانلودی: .DOC
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 15
حجم فایل: 70

بخشی از متن:
ارزيابي فعاليت و كارايي واحدهاي تحقيق و توسعه (R&D) در صنايع ايران ، مطلب آموزشی و تحقیق مناسبی برای رشته های مهندسی صنایع و مدیریت می باشد که در 15 صفحه تهیه و آماده شده است .


این تحقیق به تفصیل به بررسی و ارزيابي فعاليت و كارايي واحدهاي تحقيق و توسعه (R&D) در صنايع ايران می پردازد و مشتمل بر مضامین زیر است :

مقدمه
طرح هاي تحقيقاتی
نحوه ي همكاري و ارتباط صنعت با دانشگاه ها و مراكز تحقيقاتی
ضرورت انجام دادن فعاليت تحقيق و توسعه در صنايع
عوامل محدود كننده ی تحقيق و توسعه در صنعت
ديدگاه مديران صنايع در زمينه ي توسعه ي فن آوری
نتيجه گيری و جمع بندی
و.....................


دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 113 چهارشنبه 28 مهر 1395 نظرات (0)
دانلود-ترجمه-مقاله-عرضه-محصول-به-محض-تولید-و-تحویل-محصول-و-تامین-این-زنجیره
دانلود ترجمه مقاله عرضه محصول به محض تولید و تحویل محصول و تامین این زنجیره
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 475

 

بخشی از متن:
دانلود ترجمه مقاله عرضه محصول به محض تولید و تحویل محصول و تامین این زنجیره ؛ مقاله ای مناسب برای رشته مهندسی صنایع و مدیریت و اقتصاد است و در 17 صفحه برای دانلود شما عزیزان ترجمه شده است.

چکیده :
تولید به موقع و توزیع کالا با سرعت بالا مخصوصا در مواد فاسد شدنی یکی از عوامل حساس در ‏پشتیبانی زنجیره ی تامین می باشد. مشکل اساسی در این مسئله برنامه ریزی کاملا متفاوت و ‏مسیریابی مشکلات که هر یک ترکیبی از پیچیدگی ها را دارند می باشد. از دیدگاه های عملی تر ‏مشکل اساسی بین مقدار ریسک و بازده می باشد.
 
با وجود این مشکلات قابل توجه معامله, ما پیشنهاد ‏می کنیم یک روش جدید بر اساس یک الگوریتم تکاملی ترکیبی همراه با فناوری هوشمند را در ‏راستای تولید و عرضه به کار ببندیم تا تولید و عرضه و محدودیت های آن و بررسی تاخیر در عرضه ‏مواد آماده شده را بررسی کند. نمونه مورد مطالعه بر اساس داده های به دست آمده نشان می دهد که این ‏روش پتانسیل خوبی برای بهبود این امر دارد. ‏
 
 
 
کلیدواژه ها:

‎الگوریتم ژنتیک

مدیریت تامین زنجیره

فناوری هوشمند تحویل پیوسته

 
 
مقدمه :
اخیرا صنعت تولید در حال تجربه کردن یک تجربه ی استراتژیک می باشد که در آن تکامل فرآیند به ‏سمت تمرکز زدایی از بسیاری از فعالیت های تولیدی،افزایش اهمیت زنجیره تولید می باشد این ‏زنجیره تولید می تواند به عنوان شبکه های شبکه های پویایی نیمه مستقل در مراکز تولیدی برای پی ‏گیری اهداف فردی و جمعی مورد استفاده می باشد. 
 
به عنوان مثال شرکت های مستقلی که قادر به،ارائه ‏خدمات تکمیلی خوبی را برای تولید خود دارند ممکن است بخشی از بار مالی محصول و هزینه های ‏تولید در راستای این هماهنگ سازی کاهش یابد کنترل و بهینه سازی مواد،اطلاعات وجریان مالی در ‏زنجیره تامین در حال حاضر به منزله یک حوزه ی پژوهشی مهم قلمداد می شود. از نظر لجستیکی ‏مدیریت تامین زنجیره شامل مجموعه ای از ترکیب پیچیده و به هم وابسته مشکلاتی از قبیل دست ‏یابی به مواد خام،برنامه ریزی در راستای امکانات تولید و مسیر یابی صحیح حمل و نقل حتی زمانی ‏که هریک از پارامترها به صورت مستقل در نظر گرفته می شوند باز هم هریک از مشکلات لجستیکی ذکر ‏شده از پیچیدگی بسیار بالایی برخوردار هستند با این حال یک نیاز قوی برای پیدا کردن راه حل ‏های رضایت بخش برای حل این مشکلات در زمان کوتاه مهم است یک مدل فرا تکنولوژی به نظر می ‏رسد که مناسب برای بررسی این پیچیده گی در زنجیره تامین باشد که به آن الگوریتم ژنتیک ‏‏(‏‎(GAS‎‏ می باشد.‏
 
 
فهرست مطالب :
رویکرد ترکیبی تکاملی :‏‏1‏
چکیده :‏‏1‏
کلید واژه ها :‏‏2‏
‏1- مقدمه :‏‏2‏

‏2- تحویل پیوسته و زنجیره ای :‏‏4‏

‏2- مشتری زمان کمی را منتظر باشد.‏‏6‏

‏4روش ترکیبی تکاملی :‏‏9‏

الگوریتم ژنتیکی :‏‏9‏

‏2-4 فناوری هوشمند سازی :‏‏10‏
‏5 - مطالعه موردی:‏‏12‏
‏6 نتیجه گیری:‏‏14‏
دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 107 سه شنبه 27 مهر 1395 نظرات (0)
دانلود-ترجمه-مقاله-محرکه-و-مدل-سازی-برنامه-زمان-اجرا
دانلود ترجمه مقاله محرکه و مدل سازی برنامه زمان اجرا
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 6888

بخشی از متن:
دانلود ترجمه مقاله محرکه و مدل سازی برنامه زمان اجرا؛ مقاله ای خوب و ترجمه شده برای رشته مهندسی صنایع و میریت است که در 20 صفحه ترجمه شده و برای دانلود قرار گرفته است .

فهرست موضوعات مقاله :

چکیده
۱ مقدمه
۲ کارهای مرتبط
۳-ا جرای برنامه بدون محرکه
۴-۱ مدل
۴-۲ زمان اجرا با فاصله های بازرسی
۵ محرکه در برنامه مدولار
۵-۱ زمان اجرای یک برنامه مدولار
۵-۲ زمان اجرای یک نیاز پردازشی
۶-۱ مدل
۶-۲ زمان اجرای نیاز به پردازش
۷ نتیجه گیری

ترجمه چکیده و کلمات کلیدی این مقاله:

محرکه روش معمول مورد استفاده برای کاهش زمان اجرای برنامه های طولانی مدت است.با محرک ، وضعیت برنامه د حال اجرا را که به صورت متناوب است را می توان آزاد کرد.پس از وقوع یک شکست،برنامه سابق اجرا می شودو از اول دوباره شروع نمی شود.با توجه به اینکه محرکه همیشه می تواند مفید باشد و اگر این باشد یک استراتژی مطلوب ممکن است به طوری که برای به حداقل رساندن زمان اجرای مورد انتظار و یا به حداکثر رساندن احتمال زمان اجرای بیش از حد بحرانی عمل کند.در این فصل ما چندین مدل از محرکهو بهبود در برنامه را بر حسب به دست آوردن توزیع زمان اجرای برنامه معرفی می کنیم.ما با مراجعه به برخی از نتایج موجود و همچنین معرفی و تجزیه تحلیل مدلهای جدید اقدام می کنیم.نشان داده شده است که انتظار می رود اجرا به طور خطی(نمایی)نیاز به محرکه دارد.علاوه بر این ، این مدل م تواند در مقایسه با استراتژی های مختلف محرکه و برای تعیین فاصله بهینه بین باررک مورد استفاده قرار بگیرد.در طول فصل و در هر زمان که مناسب است،سعی کنید کارهای تحقیقاتی دیگر را اضافه کنید.

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 118 سه شنبه 27 مهر 1395 نظرات (0)
دانلود-مقاله-ترجمه-شده-معیار-و-عملکرد-صنعت
دانلود مقاله ترجمه شده معیار و عملکرد صنعت
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 349

بخشی از متن:

دانلود مقاله ترجمه شده معیار و عملکرد صنعت ؛ مقاله ای خوب که مناسب رشته مهندسی صنایع بوده و به مسائل اقتصاد و مدیریت نیز مربوط می شود . برای دانلود در 17 صفحه ترجمه شده است .

Benchmarking and industry performance

چکیده :

در این مقاله به تجزیه و تحلیل بهره وری مناسب و تئوری سازمان صنعتی  پرداخته شده است. این مقاله ثابت می کند. که یک سازمان صنعتی اگر کارآمد باشد. باید میزان تحمل ان اثبات شود. عملکرد صنعتی در بازده و شرایط فنی، تجزیه و تحلیل شده و هم چنین به عنوان یک جزء سازمان صنعتی می تواند شرایط را تغییر دهد.اندازه گیری عملکرد نشان می دهد که سازگاری با شاخص بهره وری وجود داشته و  اجزای آن جهت ارائه وضعیت قابل پیگیری است.

کلمات کلیدی: محدوده اقتصادی، سازمان صنعتی، کارایی، تجمع، بهره وری

1-   مقدمه :

در این مقاله من به تعریف معیار از طریقیک تابع در نقشه با دو آرگومان یعنی محک زدن شرکت و خروجی ان پرداخته ایم. که به صورت یک بردار اسکالر از صنعت سازمان یعنی بهره وری شرکت است. یک نقشه برداری خلاصه از برنامه های شرکت جهت شناسایی بهترین فناوری ها و یا معیار برای شرکت انجام شده است. عملکرد یک شرکت، میزان خروجی و ورودی را اندازه گیری کرده و بهره وری را با یک مفهوم به منظور صراحت اتصال به عملکرد بهره وری فوق نشان می دهد. این عملکرد ممکن است. مقداری بیش از عملکرد شرکت را نشان دهد اگر منابع بهتر به شرکت اختصاص داده شود. حد صنعتی  بر سازمان اثر گذرا است. و برئو در سال1995 عیوب را در اقتصاد یک سازمان به عنوان یک منبع ناکارآمدی کل به رسمیت شناخته و دیورت در سال 1983 آنها را برای تجزیه و تحلیل اقتصاد سازمان و تمرکز بر تحریف قسمت ها بررسی نموده است. من این ایده ها را در چهار چوب تحلیل فعالیت ها عملیاتی نمودم اما این بدون استفاده از اطلاعات قیمت های خارجی مانند قیمت های جهانی می باشد. اخبار دیگر این است که تئوری من در رابطه با معیار گسترش روابط دو عملکرد مبتنی بر مقدار اقدامات بوده و دیورت شاخص قیمت را اندازه گیری و باقیمانده را برای تولید محاسبه نموده است.

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 206 دوشنبه 26 مهر 1395 نظرات (0)
دانلود-مقاله-ارزیابی-قابلیت-اطمینان-و-بهبود-سیستم-توزیع-در-حضور-تولید-پراكنده-بر-اساس-حالت-آماده-به
دانلود مقاله ارزیابی قابلیت اطمینان و بهبود سیستم توزیع در حضور تولید پراكنده بر اساس حالت آماده به
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 29
حجم فایل: 898

بخشی از متن:
دانلود مقاله ارزیابی قابلیت اطمینان و بهبود سیستم توزیع در حضور تولید پراكنده بر اساس حالت آماده به کار ؛ یک مقاله ترجمه شده عالی برای رشته مهندسی صنایع و سیستم ها و مدیریت است که برای دانلود در 29 صفحه ترجمه شده است.

چکیده ترجمه :

در این مقاله روش تكمیلی بر اساس ارزیابی قابلیت مورد اطمینان و بهبود تصمیم های پراكنده D-J ارائه شده است حالت آماده به كار در بهره برداری از DJ برای این منظور در نظر گرفته شده است قابلیت اطمینان از سیستم ، با توجه به بهینه سازی در شكست در هر یك از بخشهای با محدودیت های زیر مواجه است .

نرخ شركت و یا تعمیر و شاخص های قابلیت اطمینان

مشتری و انرژی یعنی SAIDI و AFNS تكامل ویرایش  DE در بهینه سازی PSO  و هماهنگی PSO بر اساس توسعه الگوریتم های محاسباتی بوده اسیت طراحی و توسعه در یك سیستم توذیع نمونه اجرا شده است.

كلمات كلیدی :سیستم توزیع: شاخص قابلیت اطمینان ، نرخ خراب، مدت تعمیر ، تكامل دیزاینس PSO

مقدمه :

سیستم های توذیع شده در اصل نسل های جدید طراحی شده است از این روز افزایش سطح نفوذ DJ باعث تغییرات در برنامه ریزی ، بهره برداری و نگهداری سیستم های توذیع شده است. حضور  DJ در شبكه توذیع و برنامه ریزی شبكه تاثیر گذاشته و بهره برداری و تعمیر و تعمیر نگهداری و خدمات كمكی و كیفیتی خدمات و جنبه های نظارتی را در پی دارد.

آكرمن و همكاران واژه DG به عنوان برق در سیستم های متصل به شبكه های توذیع در نظر گرفته شده است و امتیازات كوچكی را مشخص نموده و در سیستم های سیم اپراتور ها ممكن است DG را داشته باشد و یا ممكن است برای مصرف كنندگان بزرگ DG نصب شود و در رابطه با كنترل مشتریان است در دست بودن چنین تعلقی و كنترل DG ممكن است بالا باشد اما ممكن است كمك بزرگی برای بهبود شاخص های  قابلیت اطمینان شبكه توذیع باشد ، قابلیت اطمینان یك سیستم توذیع ممكن است با افزایش اصلاح میزان شكست و زمان تعمیر هر بخش از شبكه باشد این تغییرات ممكن است نیاز به سرمایه گذاری اضافی در مقابل  DG را از سوی دیگر هزینه در هر واحد DG به صورت انرژی ممكن است بالا باشد. علاوه بر این شاخص قابلیت اطمینان است در مدت زمان وقفه می تواند پایدار باشد زمان لازم برای راه اندازی DG باید برای قابلیت اطمینان بهره وری سیستم توذیع به حساب بیاید اگر این میان به اندازه كافی كوتاه باشد مشتریان اولین وقفه زودگذر در رنج می برند در حالی كه اگر وقفه ها پایدار باشد این رنج برای مشتریان كاهش می یابد الگوریتم های بهینه سازی قابلیت مختلفی با كاهش میزان شكست و زمان تعمیر هر بخش از سیستم های توذیع توسعه یافته است سالام و همكارانش بحثی بر اساس تعیین شاخص های قابلیت اطمینان مطلوب در سیستم توذیع را با استفاده از روش توذیع نسبت ارائه نموده اند چانگ وو روش طراحی برای بدست آوردن طراحی قابلیت اطمینان سیستم اطمینان برق با استفاده از دو نقطه قابلیت الگوریتم را توسعه داده اند.

دانلود فایل
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 115 دوشنبه 26 مهر 1395 نظرات (0)
مقاله-روش-گسترش-qualiflex-برای-تجزیه-و-تحلیل-چند-معیاره-تصمیم-گیری-بر-اساس-دو-نوع-مجموعه-فازی-و--
مقاله روش گسترش QUALIFLEX برای تجزیه و تحلیل چند معیاره تصمیم گیری بر اساس دو نوع مجموعه فازی و ...
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 27
حجم فایل: 652

بخشی از متن:
مقاله روش گسترش QUALIFLEX برای تجزیه و تحلیل چند معیاره تصمیم گیری بر اساس دو نوع مجموعه فازی و برنامه های کاربردی جهت تصمیم گیری های پزشکی ؛ یک مقاله خوب برای رشته مدیریت و مهندسی صنایع و مدیریت در علوم پزشکی است که در 27 صفحه ترجمه شده است.

The extended QUALIFLEX method for multiple criteria decision analysis based

on interval type-2 fuzzy sets and applications to medical decision making


روش گسترش    QUALIFLEX  برای تجزیه و تحلیل چند معیاره تصمیم گیری بر اساس دو نوع مجموعه فازی و برنامه های کاربردی جهت تصمیم گیری های پزشکی


تعداد صفحات انگلیسی: 11 صفحه
تعداد صفحات ترجمه فارسی: 17 صفحه
دانلود متن انگلیسی


مقدمه
 پلینک تعمیم جایگشت ژاگوت لاگرز را برای توسعه انعطاف پذیری معیارهای چند گانه تصمیم گیری وکاربرد و در آن روش QUALIFLEX شناخته شد. روش QUALIFLEX از یک مدل برتر سرچشمه گرفته که مجموعه ای از رتبه بندهای اولویت دار را در خود دارد که بهترین شاخص می باشد ( هوانگ و یونگ 1381) روش QUALIFLEX روشهای متعدد معیارهای تصمیم گیری در رابطه با مشکلات را با آزمایش این که چگونه هر یک از رتبه بندی ها ممکن است با معیارهای مختلف پشتیبانی شود را بررسی نمود(لادلیما و همکارانش 2003) مزیت اصلی QUALIFLEX در روش درمان صحیح و اطلاعات ترتیبی است
دانلود فایل
درباره ما
Profile Pic
با سلام من مهندس بشیری هستم، مهندسی IT از دانشگاه تهران .این وبلاگ متعلق به وب سایت دارای نماد اعتماد الکترونیک همه جور فایل است که به شما آخرین مقالات و پروژه های دانشگاهی را ارائه می دهد.
X بستن تبليغات
X بستن تبليغات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • بهترین هتل های تهران
  • ادعیه برای انواع حاجات
  • قیمت هتل مشهد
  • مدل لباس نامزدی
  • ثامن
  • اشک و درد
  • دانشمند.کام
  • live for love
  • همه چیز درباره ی جهان
  • همه چیز درباره ی جهان
  • خراسان اس ام اس
  • همه چی
  • هرچی که بخوای- محمدحسین
  • شهر موسیقی
  • ترفندها و کسب بیت کوین
  • شیخ آباد قم شکست عشقی
  • سایت اطلاع رسانی لوله و پروفیل
  • گل صبا
  • وب نوشته های یك جراح
  • AgentArena
  • دانلود وطن
  • کانون کار گروه های همیاری نور افرینش
  • تقدیم به محبوب دلها شبنم قلی خانی
  • irandownload
  • رازهاي موفقيت
  • تکنولوژی
  • جالب ترین
  • مهندس پوریا حسینی
  • سایتهای کلیکی معتبر
  • دانلود مقالات دانشگاهی
  • دانلود پروژه های دانشگاهی
  • کسب درآمد حلال از اینترنت بدون سرمایه
  • فروش انواع فایل های قابل دانلود
  • نقل و انتقالات فوتبال انگلیس
  • اخبار باشگاه منچسترسیتی
  • اخبار باشگاه لیورپول
  • اخبار فوتبال انگلیس
  • اخبار باشگاه آرسنال
  • اخبار روز فوتبال دنیا
  • اخبار باشگاه چلسی
  • اخبار ورزشی روز
  • اخبار باشگاه منچستر یونایتد
  • اخبار لیگ برتر انگلیس
  • سیستم همکاری در فروش همه جور فایل
  • دانلود پروژه ها و پایان نامه های دانشگاهی
  • پنجره طلایی اولین بسته آموزش درآمد خانگی با تضمین بازپرداخت وجه
  • فروشگاه لباس زنانه
  • هاست لینوکس
  • ثبت آگهي رايگان
  • ابزار وبلاگ و سایت
  • افزایش بازدید واقعی
  • افزایش بازدید سایت و وبلاگ
  • چت
  • افزایش بازدید رایگان
  • شارژر همراه
  • سفارش عینک آفتابی
  • کش ورزشی
  • دستگاه ورزشی
  • گن لاغری مردانه
  • دانلود آهنگ جدید
  • چت فارسی
  • خرید شارژر همراه پاور بانک
  • ادعیه برای انواع حاجات
  • آموزش آشپزی رنگین
  • بروزترین مطالب برای بهترینها
  • راهنمای گرفتن پذیرش و بورس تحصیلی
  • سوالات آزمونهای فنی و حرفه ای
  • سوالات آزمون های استخدامی
  • دانلود پروژه های مهندسی برق
  • دانلود پروژه ها و تحقیق های رشته کشاورزی
  • تحقیق و پروژه های تربیت بدنی
  • دانلود مقالات حقوق
  • پروژه های رشته کامپیوتر
  • پایان نامه و مقالات روانشناسی
  • دانلود پروژه های مهندسی مکانیک
  • دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد سالهای گذشته
  • همه چیز در مورد خودرو
  • بزرگترین مرکز دانلود علمی آموزشی
  • کافه راگر پاسداران برج سفید
  • ایران آرنا| تبادل لینک
  • یک باکس | تبادل لینک
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • تبادل لینک رایگان
  • تفریح و خنده
  • خرید نرم افزار اتوکد
  • تبادل لینک 3 طرفه
  • تبادل لینک خودکار
  • تبادل لینک سه طرفه
  • سفرنامه مشهد
  • سفرنامه اصفهان
  • سفرنامه گرجستان
  • سفرنامه تفلیس
  • سفرنامه ایروان
  • سفرنامه ارمنستان
  • سفرنامه تایلند
  • سفرنامه مالزی
  • سفرنامه آنتالیا
  • سفرنامه دبی
  • سفرنامه استانبول
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2179
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 260
  • آی پی دیروز : 305
  • بازدید امروز : 1,046
  • باردید دیروز : 1,699
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 8,443
  • بازدید ماه : 15,506
  • بازدید سال : 62,844
  • بازدید کلی : 889,819