loading...
وب سایت تخصصی دانلود پروژه ، تحقیق ها ، مقالات و کتب آموزشی رشته های دانشگاهی
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 150 پنجشنبه 18 دی 1393 نظرات (0)

هند: ورزش یوگا انجام دهید.

عموما یوگا پادزهری برای استرس و ورزشی برای انعطاف پذیری بیشتر است و به ندرت از آن به عنوان ورزشی برای کاهش وزن یاد می کنند. اما مطالعه ای که اخیرا انجام شده، نشان می دهد شاخص توده بدنی در افرادی که ورزش یوگا را انجام می دهند معمولا نسبت به ورزشکاران رشته های دیگر پایین تر است. کارشناسان علت این کاهش وزن بیشتر را این طور توضیح می دهند که ورزشکاران به طور کلی یوگا را انجام می دهند معمولا نسبت به ورزشکاران رشته های دیگر پایین تر است. کارشناسان علت این کاهش وزن را این طور توضیح می دهند که ورزشکاران به طور کلی یوگا را با معده خالی انجام می دهند و این امر –با توجه به وضعیت بدنی- باعث می شود حجم ماهیچه ها افزایش یافته و به سوخت و ساز بدن کمک کند.

راهکارهایی جهانی برای لاغر شدن (1)



امریکا: با حواس خود بازی کنید!

بسیاری از مطالعات انجام شده در آمریکا نشان می دهند که بوها، صداها و رنگ ها می توانند در تنظیم اشتها به ما کمک کنند.

بینایی

اگر در اتاقی با دیوارهای آبی رنگ غذا بخورید، اشتهایتان کاهش می یابد. رنگ آبی با میل به غذا خوردن تناقض دارد چرا که این رنگ معمولا با مواد غذایی متناسب نیست. لزومی ندارد رنگ اتاق یا آشپزخانه خود را تغییر دهید. کافیست از وسایل جانبی مثل بشقاب، دستمال یا نورهای متمایل به آبی بهره بگیرند.

نورهای مصنوعی به شدت بر اشتها تاثیر دارند. پیش از این ثابت شده که بسیاری از رستوران ها از نورهای ملایم برای تحریک اشتهای مشتریان خود بهره می گیرند. برعکس، نور زیاد و درخشان باعث می شود متعادل غذا بخوریم.

شنوایی

گوش دادن به موسیقی آرامش بخش در هنگام صرف غذا، دو فایده کلی دارد: در وهله اول باعث آهسته تر شدن سرعت جویدن لقمه ها و در نتیجه ارسال به موقع پیام سیری به مغز و هضم بهتر غذا می شود. اما همچنین با آرامش کلی که ایجاد می کند، وسوسه غذا خوردن احساسی را کاهش می دهد.

بویایی

شیرینی هرچقدر هم خوشمزه باشد، عطر وانیل، میل خوردن آن را کاهش می دهد. طبق مطالعه ای که بر روی 160 نفر انجام شده است، نوشیدنی همراه با وانیل، میل خوردن مواد غذایی و نوشیدنی های شیرین را تا حد زیادی کم می کند.


تایلند: غذاهای تند و پرادویه بخورید!

غذاهای تایلندی یکی از تندترین غذاهای جهان هستند. ثابت شده فلفل قرمز سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد اما مزیت اصلی غذاهای تند این است که سرعت غذا خوردن را کم می کند. وقتی ما سریع غذا می خوریم- مانند آنچه در امریکای شمالی رایج است- معده دیرتر سیگنال سیری را به مغز می فرستد؛ در نتیجه از آنچه نیاز داریم بیشتر غذا می خوریم.

به علاوه برخی از مواد غذایی که در آشپزی آسیایی رواج دارند –مخصوصاً زنجبیل- سرشار از خواص درمانی برای سلامتی هستند.

زنجبیل اثرات مثبتی در ترشح دوپامین دارد که هورمون شادی آور است و مسئول اصلی عشق، احساسات و انگیزه در انسان.

در میان ادویه ها، دارچین هم دارای اثر مثبت انگیزشی و شادی آور است.

نکته مثبت دیگر این است که این ادویه ها و چاشنی ها در عین اینکه غنی از عطر و طعم هستند، هیچ کالری ندارند.

راهکارهایی جهانی برای لاغر شدن (1)

 


سوئیس: موسلی بخورید!

بیش از صد سال قبل، اولین بار پزشکی سوییسی، موسلی را برای تغذیه بیمارن بستری شده در بیمارستان درست کرد. موسلی، ترکیبی از غلات، میوه های خشک و مغزهای روغنی همراه با شیر، ماست یا شیرسویا است که معمولا به عنوان صبحانه در سوییس مصرف می شود اما امروزه سوییسی ها موسلی را به عنوان میان وعده و گاهی همراه نهار مصرف می کنند.

غلات، میوه ها و مغزهایی که در این ترکیب وجود دارد همگی به ما کمک می کنند که سلامت بهتر و وزنی نرمال داشته باشیم. مقدار قابل توجه فیبر قابل هضم این ترکیب، تا 10 درصد میزان کلسترول بدن را کاهش می دهد. این فیبرها به آرامی هضم می شوند؛ در نتیجه به مدت طولانی تری احساس سیری می کنیم. این ترکیب غذایی عالی امروزه در فروشگاه ها به راحتی در دسترس می باشد اما در هنگام خرید، محتویات داخل بسته را به دقت بخوانید چرا که میزان شکر موجود در انواع مختلف آن بین 2 الی 14 گرم در هر واحد متغیر است.


نروژ: برای تفریح و ورزش از خانه بیرون بروید.

فرقی نمی کند صبح باشد، ظهر یا شب، تحرک داشتن راهی بسیار خوب برای کاهش وزن است و همچنین باعث افزایش سطح انرژی می شود که در نتیجه آن خلق و خوی بهتری پیدا می کنیم. تحرک بیرون از خانه عادتی است که عمیقا در میان خانواده های نروژی ریشه دوانده است که می تواند شامل تفریحی خانوادگی و پیاده روی یا اینکه اسکی باشد و پدر بزرگ، مادربزرگ، پدر، مادر و بچه ها همگی در آن شرکت می کنند. این وظیفه را شما بر عهده بگیرید و برای همین تعطیلات آخر هفته برنامه ای بچینید: خواه قدم زدنی ساده در پارک محله باشد خواه پیاده روی در جنگل!


انگلستان: واحدهای غذایی خود را کوچک کنید!

خواه در رستوران، خواه در خانه، فرقی نمی کند، انگلیسی ها ترجیح می دهند که واحدهای غذایی کوچک بخورند، عادتی که می تواند اثری به جا مانده از جیره بندی باشد که از جنگ جهانی دوم باقی مانده است. متخصصان تغذیه هشدار می دهند که وعده های غذایی پرحجم بدون شک به چاقی منجر می شوند.

راهکارهایی جهانی برای لاغر شدن (1)

 


لهستان: در خانه غذا بخورید!

وقتی شما در خانه غذا می خورید راحت تر می توانید برنامه غذایی خود را انتخاب کنید. همچنین امکان بیشتری دارد که مواد غذایی سالم و مفید برای سلامتیتان (از جمله مواد لبنی کم چرب یا پروتئین بدون چربی) را مصرف کنید. لهستانی ها تها 5 درصد از بودجه خود را برای غذا حوردن در رستوران یا فست فود صرف می کنند این در حالی است که این رفتم برای کانادایی ها از 30 درصد نیز تجاوز می کند. کارشناسان اظهار می دارند که رابطه ای مستقیم بین کاهش پخت و پز در خانه (به علت شاغل شدن زنان) و افزایش آمار چاقی در 30 سال گذشته وجود دارد.

در نتیجه برای کاهش وزن و صرفه جویی اقتصادی دقت داشته باشید که به تدریج از تعداد دفعاتی که به رستوران رفته و به تبع آن پولی را که صرف این کار می کنید، بکاهید.


برزیل: برنج و لوبیا بخورید!

اگر برزیلی ها عمدتا لاغر هستند به این دلیل است که تقریبا در تمام وعده های غذایی خود برنج و لوبیا مصرف می کنند. نتایج مطالعه ای که در مجله تحقیقات چاقی به چاپ رسیده نشان می دهد که در مقایسه با غرب، مصرف توام این دو ماده غذایی تا 14 درصد خطر اضافه وزن را کاهش می دهد. برنج و لوبیا روغنی از فیبر و تقریبا فاقد چربی هستند که باعث می شود سطح قند خون به ثبات برسد.

مزیت دیگر لوبیا: پروتئین موجود در آن است که اثر مثبتی در خلق و خو دارد.

راهکارهایی جهانی برای لاغر شدن (1)

 


فرانسه: وقت کافی برای غذا خوردن اختصاص دهید!

فرانسوی ها دوست دارند در آرامش کامل غذا بخورند. به طور متوسط، 96 درصد خانواده های فرانسوی، شام را همراه کل اعضای خانواده میل می کنند و در ایام هفته به طور میانگین 33 دقیقه و در آخر هفته ها 43 دقیقه را به شام خوردن اختصاص می دهند. نکته شگفت آور این است که وقتی غذای خود را در زمان طولانی تری می خوریم، مقدار غذای کمتری مصرف می کنیم. کارشناسان بر این باورند که مدت زمان ایده آل برای صرف غذا حداقل 20 دقیقه است چرا که طی این زمان، معده فرصت کافی برای ارسال پیام سیری به مغز را دارد. درنتیجه، هرچه آهسته تر غذا بخوریم، غذای کمتری مصرف خواهیم کرد.

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 186 پنجشنبه 18 دی 1393 نظرات (0)
- رشته: کارشناس آمار
- مقطع: کارشناسی
- تاریخ آزمون: دفترچه سوالات عمومی شامل سالهای 84 و 86 و 89 - دفترچه سوالات تخصصی تاریخ 1389/3/7
- مواد امتحانی: 
50 سوال اختصاصی (فاقد پاسخنامه)
3 دفترچه سوال عمومی (60 سوال سال 84 / 60 سوال سال 86 / 100 سوال سال 89) - شامل دروس (ادبیات فارسی، معارف اسلامی، اطلاعات عمومی و سیاسی، ریاضی، کامپیوتر، زبان انگلیسی) (فاقد پاسخنامه)

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 281 پنجشنبه 18 دی 1393 نظرات (0)

مترجم پرسرعت آنلاین

قیمت: 6500 تومان

باسلام خدمت شما

 

این نرم افزار مترجم فارسی را به انگلیسی و انگلیسی را به فارسی با سرعتی باور نکردنی ترجمه میکند این نرم افزار را در هیچ جای دیگری پیدا نخواهید کرد و سرعت ترجمه آن به سرعت اینترنت شما بستگی دارد با این حال ما تنظیماتی را برای سرعت نرم افزار برای شما قرار داده ایم این نرم افزار از نرم افزار هایی است که یک معلم زبان انگلیسی باید آن را داشته باشد. این نرم افزار تنها در صورتی کار می کند که کامپیوتر شما به اینترنت متصل باشد. من خودم از این مترجم استفاده میکنم و سرعت فوق العاده ای دارد. مثلامیتواند 50 خط را در عرض حداقل یک دقیقه ترجمه کند البته باید دقت کنید که بعد از هر کلمه یک فاصله(اسپیس)بیاندازید.
واگر ورژن جدیداین نرم افزارهم ارائه بشه بدون هیچ زحمت وبدون اینکه حجمی ازاینترنت شمابگیرداپدیت میشود که جدیدا هم ورژن جدیداین نرم افزار ارائه شده که امکانات بیشتری به ان اضافه شده مثلا اگر متن را انگلیسی بنویسیدبه فارسی ترجمه میکندواگربه فارسی بنویسید به طور خودکاربه انگلیسی ترجمه میکند درصورتی که گزینه (خودکار)را تیک زده باشید.واگرگزینه (خودکار)را تیک نزنیدبایدتنظیمات را به طوردستی انجام دهید.

 

این مترجم حجم بسیارکمی دارد و با قیمت تنها 6500 تومان فروخته می شود.

 

 

 

 

خرید        سوال از فروشنده

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 186 پنجشنبه 18 دی 1393 نظرات (0)

دنیای اقتصاد: در ابتدای سال 2015 و درحالی‌که تنها چند روز از سال 2014 گذشته است، شاید بهترین زمان برای بررسی روندهای گذشته در سال قبلی باشد. در همین راستا مجله The Next Web به بررسی موبایل‌های هوشمند معرفی شده در سال 2014 پرداخته و در نهایت بهترین‌ها را معرفی کرده است که آنها را در اینجا می‌بینیم.

HTC One (M 8)8: در ماه مارس گذشته بالاخره‌گوشی جنجالی‌خودش را بعد از شایعات مختلف روانه بازار کرد. این گوشی که مدل بعدی(HTC One (M7 بود، از پردازنده ارتقا یافته 3/2 گیگاهرتزی، نمایشگر بزرگ‌تر 5 اینچی با تراکم 441 پیکسل در هر اینچ و دوربین پشتی با دو حسگر بهره می‌برد. طراحی ساده در کنار سخت‌افزاری قدرتمند، حس کاربری خوبی را به افراد القا می‌کرد و به همین دلیل این گوشی به یکی از بهترین و پرفروش‌ترین موبایل‌های هوشمند سال 2014 تبدیل شد.

بهترین موبایل‌های هوشمند سال 2014


(Samsung Galaxy (S5: در ماه فوریه سال گذشته میلادی بود که شرکت کره‌ای سامسونگ جدیدترین دستگاه از سری گلکسی خودش را به بازار معرفی کرد. در کنار ارتقا و بهبودهای رایجی مانند پردازنده، نمایشگر بزرگ‌تر و طراحی ظاهری بهتر (برای آنکه کمتر از محصولات گذشته پلاستیکی و ارزان به نظر برسد)، این شرکت قابلیت‌های دیگری مانند هشداردهنده ضربان قلب و امکانات ویژه و جدید در دوربین را در اختیار کاربرانش قرار داد. این گوشی در نهایت به یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند ضد آب و گرد و خاک سال تبدیل شد تا رقیبی جدی برای گوشی‌های جدید سونی باشد.

 

بهترین موبایل‌های هوشمند سال 2014


Microsoft Lumia 930: برند جدید نوکیا محصول جدیدش را در روزهای افت و رکودش به بازار معرفی کرد، اما در نهایت این گوشی یکی از بهترین موبایل‌های هوشمند ویندوزفونی بازار شد. هر چند این گوشی مجهز به دوربین 40 مگاپیکسلی گوشی Lumia 1020 نبود، اما امکانات کاربردی یک گوشی واقعی را در اختیار داشت. این موضوع آن را به انتخابی مناسب برای خریدارانی تبدیل می‌کرد که به دنبال یک گوشی موبایل خوب که مجهز به یک دوربین مناسب 20 مگاپیکسلی هم باشد، بودند. در این میان اما شاید یکی از نقاط ضعف این گوشی حافظه داخلی محدود 32 گیگابایتی آن بدون امکان ارتقا از طریق کارت‌های حافظه microSD است.

 

بهترین موبایل‌های هوشمند سال 2014


LG G3: این گوشی که در نیمه اول سال 2014 به بازار معرفی و عرضه شد، در واقع بهترین موبایل هوشمندی است که شرکت LG تا به حال ساخته است. این گوشی قابلیت‌هایی را که G2 نداشت در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد و از امکاناتی مانند صفحه نمایش 5/5 اینچی full HDبهره می‌برد. درست مانند سامسونگ، ال‌جی هم سعی کرد در سال 2014 طراحی پلاستیکی را کنار بگذارد و ظاهری بهتر به گوشی‌های هوشمندش بدهد. درحالی‌که قرار گرفتن کلید پاور و تنظیم صدا در زیر دوربین پشتی این گوشی یکی از مزایای آن به حساب می‌آید، اما همچنان بسیاری معتقدند عمر باتری آن می‌توانست بهتر هم باشد.

 

بهترین موبایل‌های هوشمند سال 2014

Sony Xperia Z3: این گوشی بعد از گوشی بسیار موفق Z2 سونی که در سال 2013 به بازار آمده بود، در سال 2014 به بازار معرفی و عرضه شد. این گوشی در کنار امکانات مختلفش، از طراحی کوچک‌تر، باریک‌تر و سبک‌تر از مدل قبلی خودش بهره می‌برد درحالی‌که همچنان صفحه نمایشی با همان اندازه دارد. این گوشی در کنار صفحه نمایش باکیفیتش از پردازنده چهار هسته‌ای 5/2 گیگاهرتزی و حافظه رم 3 گیگابایتی بهره می‌برد. امکان ارتقای حافظه از طریق کارت‌های حافظه microSD و بدنه مقاوم ضدآب آن، این گوشی را به یکی از بهترین موبایل‌های هوشمند سال گذشته میلادی تبدیل کرده است.

 

بهترین موبایل‌های هوشمند سال 2014


Motorola Droid Turbo: تنها گوشی این فهرست که در بازار آمریکا تنها با قرارداد یک اپراتور یعنی Verizon عرضه شد. بنابراین اگر یکی از مشتریان Verizon باشید، این گوشی می‌تواند انتخاب خوبی برای به‌روزرسانی موبایل هوشمند قدیمی‌تان باشد. درحالی‌که این گوشی شبیه به گوشی Moto X است، اما از یک دوربین 21 مگاپیکسلی و باتری با طول عمر 48 ساعت در هر بار شارژ بهره می‌برد. این گوشی همچنین از پردازندهQualcomm Snapdragon 805 با سرعت 7/2 گیگاهرتزی، رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود.

 

بهترین موبایل‌های هوشمند سال 2014


Apple iPhone 6 یا 6 Plus: جدیدترین محصولات اپل در بازار موبایل‌های هوشمند که در ماه سپتامبر گذشته روانه بازار شدند و توانستند توجه بسیاری از کاربران و خریداران را به خودشان جلب کنند. این دو محصول طراحی و مشخصات شبیه به هم داشته و تنها اندازه صفحه نمایش آنها با یکدیگر متفاوت است. iPhone 6 دارای صفحه نمایش 7/4 اینچی و 6 Plus هم دارای صفحه نمایش 5/5 اینچی است. این دو محصول برای طرفداران موبایل‌هایی با اندازه بزرگ‌تر به بازار عرضه شدند و فروش خوبی هم در بازار به‌دست آوردند.

 

بهترین موبایل‌های هوشمند سال 2014


OnePlus One: یک شرکت تازه وارد به بازار داغ و پر رونق موبایل‌های هوشمند که خیلی زود توانست مورد توجه قرار بگیرد. دلیل این موضوع هم عرضه یک گوشی کاربردی با قیمتی ارزان و برابر 299 یا 349 دلار بسته به ظرفیت حافظه داخلی‌اش بود.
بهترین موبایل‌های هوشمند سال 2014

این گوشی از صفحه نمایش 5/5 اینچی، پردازنده چهار هسته‌ای 5/2 گیگاهرتزی، رم 3 گیگابایتی و دوربین 13 مگاپیکسلی بهره می‌برد. این گوشی اندرویدی ارزان‌قیمت توانست فروش خوبی در بازار به‌دست بیاورد.


Google Nexus 6: گوشی موبایل جدید شرکت گوگل با پردازنده چهار هسته‌ای 7/2 گیگاهرتزی، دوربین 13 مگاپیکسلی و صفحه نمایش بزرگ 6 اینچی 4K که می‌تواند برای بسیاری از کاربران و خریداران خیره کننده‌باشد. این گوشی‌مانند دیگر‌محصولات سری نکسوس از جدیدترین نسخه خالص سیستم‌عامل اندروید بهره می‌برد و قیمت 650 دلاری آن با توجه به امکاناتش می‌تواند منطقی به نظر برسد.

بهترین موبایل‌های هوشمند سال 2014


BlackBerry Passport: یکی از بهترین موبایل‌های هوشمند سال که شاید برای بعضی‌ها عجیب به نظر برسد. با این حال این گوشی یکی از بهترین محصولات بلک‌بری تا به امروز بوده است و برای کاربرانی که به دنبال یک ابزار ارتباطی واقعی هستند می‌تواند مفید باشد. این گوشی دارای صفحه نمایش 5/4 اینچی با کیفیت، دوربین 13 مگاپیکسلی و البته کیبورد فیزیکی راحتی است که همیشه برای کاربران بلک‌بری جذاب بوده است.

 

بهترین موبایل‌های هوشمند سال 2014


Motorola Moto G: اولین نسخه این گوشی که در سال 2013 به بازار معرفی شد، یک محصول ارزان‌قیمت و کاربردی بود. نسخه جدید آن که در سال 2014 به بازار معرفی شده است، یکی از بهترین موبایل‌های اندرویدی بازار است که امکان پشتیبانی از شبکه 4G را هم دارد. این گوشی دارای صفحه نمایش 5 اینچ، دو اسپیکر، امکان نصب دو سیم‌کارت، پردازنده چهار هسته‌ای با سرعت 2/1 گیگاهرتزی و امکان ارتقای حافظه با کارت‌های microSD است. کیفیت دوربین این گوشی هم از 5 مگاپیکسلی نسخه قبلی به 8 مگاپیکسل ارتقا یافته است.

 

بهترین موبایل‌های هوشمند سال 2014
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 172 چهارشنبه 17 دی 1393 نظرات (0)

دانلود سوالات آزمون استخدامی شهرداری ها

قیمت: 3000 تومان

1700 نمونه سوال عمومی استخدامی شهرداری ها همراه با پاسخنامه
250 نمونه سوال زبان و ادبیات فارسی + پاسخنامه
50 نمونه سوال آمار مقدماتی + پاسخنامه
290 نمونه سوال کامپیوتر و فناوری اطلاعات + پاسخنامه
250 نمونه سوال معارف اسلامی + پاسخنامه
200 نمونه سوال ریاضی و آمار مقدماتی + پاسخنامه
380 نمونه سوال اطلاعات سیاسی و اجتماعی + پاسخنامه
260 نمونه سوال زبان انگلیسی + پاسخنامه
مجموعه قوانین شهرداری ها
سوالات استخدامی آزمون سالهای گذشته شهرداریها در رشته های شغلی زیر می باشد:
متصدی امور دفتری – مسئول دفتر – کارگزین – مسئول خدمات اداری – مسئول خدمات مالی – حسابدار 1 – مامور حراست – کاردان امور فرهنگی – کاردان روابط عمومی – کاردان ثبت اسناد و املاک – متصدی نجات – کاردان حفاظت و مرمت آثار تاریخی – کاردان امور باغبانی – کارشناس امور اداری – کارشناس برنامه و بودجه – حسابدار 2 – کارشناس بهداشت حرفه ای و صنعتی و طبیعی – آتش نشان 1 و 2 – حسابرس – کارشناس بازرسی و نظارت – کارشناس برنامه ریزی و آموزش مدیریت دولتی – کارشناس امور فرهنگی – کارشناس امور هنری – کارشناس امور ورزشی – کارشناس روابط عمومی – کارشناس برنامه ریزی – کارشناس حقوقی – کارشناس مطالعات اقتصادی – کارشناس بازرگانی داخلی – آمارشناس – کارشناس مطالعات اجتماعی – کارشناس ثبت اسناد و املاک – کارشناس آتش نشانی – کارشناس حفاظت و مرمت اثار تاریخی – کاتو گراف – کارشناس امور باغبانی – کارشناس اقتصاد کشاورزی – کارشناس حاصلخیزی خاک و خاک شناسی – کارشناس آزمایشگاه

خرید        سوال از فروشنده

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 261 چهارشنبه 17 دی 1393 نظرات (0)

نرم افزار تلویزیون دیجیتال در اندروید بدون اینترنت + آموزش

قیمت: 8000 تومان

کانال های تلویزیونی دیجیتال بر روی اندروید بدون نیاز به اینترنت !!!!!!

با استفاده از چند کار بسیار ساده و نرم افزار ضمیمه شده و آموزش مربوطه که ضمیمه این فایل هست میتونید که تمام کانال های تلویزیونی دیجیتال رو بر روی گوشی و تبلت اندروید خود بدون نیاز به اینترنت داشته باشید.

پیش نیاز : آندروید 4 به بالا و دستگاه اگر روت شده باشد بهتر است . 

تست شده توسط گیرنده های
X-vision , MyGia , Provision بر روی تبلت های ASUS 
و گوشیها و تبلت های
SAMSUNG N8000 , SAMSUNG S4
و SONY
این نرم افزار بر روی اکثر گوشیها اندرویدی قابل اجرا است
گوشیها و تبلتهای فوق تنها نمونه ای از دیوایسهایی است که تست شده اند .
گوشیتون باید از قابلیت USB OTG پشتیبانی کنه
باید گیرنده دیجیتال هم داشته باشید.

توجه
محصول بصورت دانلودی میباشد 

خرید        سوال از فروشنده

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 161 چهارشنبه 17 دی 1393 نظرات (0)

9 دلیل برای اینکه شکم تان بزرگ است 


اوایلش با کمی ناراحتی پشت میز غذا شروع می‌شود. چند لقمه‌ای که می‌خورید، احساس می‌کنید شلوارتان به شکل آزار‌دهنده‌ای تنگ می‌شود و تحمل نشستن پشت میز را از شما می‌گیرد اما ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود. آرام‌آرام پوشیدن همان شلوار حتی در ابتدای روز هم برای‌تان سخت و سپس غیرممکن می‌شود.

 

چند ماهی بعد پیراهن‌هایی که همیشه زیبای‌تان می‌کرده‌اند، ظاهری زشت و نامتناسب را از شما در آینه نشان می‌دهند و بعد هم دیگران با وجود همه زحمت‌هایی که برای پنهان کردن شکم بزرگ‌تان کشیده‌اید حتی در لباس‌های آزادی که می‌پوشید شکم بزرگ شما را تشخیص می‌دهند.

این اتفاق‌ها آنقدر سریع می‌افتد که توان مهار بزرگ شدن شکم‌تان را از دست می‌دهید و حتی وقت نمی‌کنید برای کنار آمدن با این ظاهر تازه خود را آماده کنید. اگر خواندن این چند خط، شبیه به شرح حال شماست یا اگر نمی‌خواهید به فردی که این روزها را می‌گذراند تبدیل شوید در ادامه این مطلب با ما باشید. ما به شما می‌گوییم شکم بزرگ‌تان از کجا آمده و با سلامت شما چه می‌کند.

 

مثل اسفند روی آتشید؟ مدام استرس دارید؟
نگاهی به خودتان در آینه بیندازید! حتما در کنار روزهای سختی که برای خودتان و دیگران به ارمغان می‌آورید، صاحب شکمی بزرگ هم هستید. تعجب نکنید. هورمون‌هایی که در لحظه‌های پراسترس و آشفته زندگی شما بالا و پایین می‌شوند، ظاهر شما را هم تحت تاثیر قرار می‌دهند و به کوچک یا بزرگ شدن شکم‌تان منجر می‌شوند. محققان می‌گویند زندگی پراسترس و البته تحمل پایین شما در برابر فشارهای روانی روزمره به بیشتر شدن اندازه دور کمرتان می‌انجامد. از نظر آنها اگر شما فرد ناآرامی هستید که تنش‌ها را به سختی پشت سر می‌گذارید و یک فشار کوچک آرامش‌تان را مختل می‌کند، باید انتظار این را داشته باشید که شکم‌تان هر روز بزرگ‌تر شود.

 

محققان در این مورد سطح هورمون کورتیزل که به هورمون استرس مشهور است را مقصر می‌دانند و می‌گویند با بیشتر شدن فشارهای روانی شما و ضعف‌تان برای مواجهه با آنها، این هورمون در خون‌تان بیشتر می‌شود و نظم توزیع چربی در بدن‌تان هم به هم می‌خورد. در چنین شرایطی سوخت‌وساز بدن‌تان دچار مشکل می‌شود و دست به دست دادن همه این عوامل، باعث می‌شود دور کمر لباس‌های‌تان هر روز برای شما تنگ‌تر شود. پس نه‌تنها به‌خاطر کوچک شدن شکم‌تان، بلکه برای داشتن زندگی بهتر و طولانی‌تر اعصاب‌تان را کنترل کنید و اگر از عهده این کار دشوار برنمی‌آیید، از یک روانشناس کمک بگیرید. اگر این مطلب را تا انتها بخوانید، خواهید فهمید این توصیه ما بی‌اساس نیست و گذشته از زیباتر کردن شما، می‌تواند از خطر مرگ یا گذراندن یک زندگی سخت و دردناک نجات‌تان دهد.

 

زیادی کم‌چرب غذا می‌خورید؟
حتما شما هم شنیده‌اید که مصرف بیش از اندازه غذاهای چرب، یکی از دلایل چاقی به‌ویژه چاقی شکمی است اما احتمالا نشنیده‌اید که بیش از اندازه چربی نخوردن هم می‌تواند به چاق شدن شکم شما منجر شود. محققان می‌گویند کسانی که بیش از اندازه بر نخوردن چربی تاکید می‌کنند، صاحب شکم‌هایی چاق و نازیبا می‌شوند.

 

از نظر آنها مصرف چربی‌های مفید هم برای سلامت لازم است و هم برای زیبایی افراد و کسانی که می‌خواهند تناسب اندام‌شان را حفظ کنند باید در رژیم‌شان چربی‌های غیراشباع مثل آووکادو، روغن زیتون، دانه‌های روغنی، مغزها و. . . را جا دهند. از طرف دیگر محققان می‌گویند چربی‌ها به جذب بسیاری از مواد غذایی مفید کمک می‌کنند. برای مثال آنها می‌گویند اگر سالادتان را بدون روغن زیتون یا روغن هسته انگور بخورید، فایده زیادی نصیب بدن‌تان نمی‌شود پس صفر و یکی نباشید و برای دور کردن خطرات غذاهای چرب از خودتان برای همیشه با چربی‌ها قهر نکنید.

 

کم می‌خوابید؟
کم‌خوابی و خسته کردن خود را با فعال بودن و سحرخیزی اشتباه نگیرید. محققان می‌گویند آدم‌هایی که به اندازه کافی نمی‌خوابند به احتمال زیاد دچار چاقی و به ویژه چاقی شکمی می‌شوند. یافته‌های آنها حاکی از این است که در بدن افرادی که شب‌ها به اندازه کافی نمی‌خوابند، سطح هورمون استرس یعنی کورتیزول بالاتر است.

بالا بودن میزان این هورمون باعث می‌شود فرد به مصرف شکر میل بیشتری داشته باشد و سراغ ریزه‌خواری و گرفتن کالری‌های بیشتر هم برود. محققان می‌گویند کمتر از پنج ساعت خوابیدن در شب، شکم را بزرگ می‌کند اما اگر بین هفت تا 9 ساعت در شبانه‌روز بخوابید میزان این هورمون در بدن‌تان به تعادل می‌رسد و تناسب اندام‌تان حفظ می‌شود. گذشته از این محققان می‌گویند تنها خواب به اندازه نیست که تناسب اندام شما را حفظ می‌کند بلکه سحرخیز بودن هم در این مورد نقش دارد. پس شب زنده‌دار نباشید و به قیمت خوابیدن در میانه‌روز، میزان خواب‌تان را به کمتر از 7 ساعت نرسانید.

کم پروتئین می‌خورید؟
مصرف به اندازه پروتئین، بدنی زیبا و عضلانی را به شما هدیه می‌کند اما وقتی کمتر از نیاز بدن‌تان پروتئین می‌خورید، به احتمال بیشتری اشتهای کاذب پیدا می‌کنید. پروتئین به شما کمک می‌کند اشتهای‌تان را کنترل کنید و به وضعیت هورمون‌های‌تان سروسامان دهید. محققان می‌گویند خوردن غذاهای پروتئینی باعث می‌شود زمان طولانی‌تری احساس سیری کنید و کمتر به خوردن میان‌وعده و هله‌هوله تمایل پیدا کنید. پس سعی کنید در هر وعده غذایی‌تان 20 تا 25 گرم پروتئین بگنجانید تا شکم‌تان هر روز بزرگ‌تر نشود.

 

 

بزرگی شکم, استرس و افسردگی, علل بزرگ شدن شکم,لاغر شدن،لاغری فوری،لاغری موضعی ،لاغر شوید

 

 

سودا می‌خورید؟
شاید سودا یا آب گازدار نوشیدنی پرطرفداری باشد و از آنجا که شکر ندارد، خیلی‌ها را به این خیال بیندازد که مصرفش مثل نوشابه پرضرر نیست اما محققان می‌گویند نوشیدن مایعات گازدار نه‌تنها به دندان‌های شما آسیب می‌زند بلکه شکمی بزرگ را هم به شما هدیه می‌کند. محققان می‌گویند کسانی که در هر روز تنها یک لیوان سودا می‌خورند، پنج برابر بیشتر از کسانی که یک بار در هفته سراغ این نوشیدنی می‌روند استعداد چاق شدن را پیدا می‌کنند. از نظر آنها فرقی نمی‌کند سراغ سوداهای رژیمی بروید یا آنهایی که شیرین و طعم‌دار شده‌اند چراکه مصرف این نوشیدنی در هر حال شما را صاحب بدنی چاق و شکمی بزرگ می‌کند.

دیر غذا می‌خورید؟
وقتی که می‌خوابید، بسیاری از فعالیت‌های بدن‌تان به حالت تعلیق درمی‌آید که هضم غذا یکی از آن فعالیت‌هاست. اگر شما عادت دارید شام‌تان را تنها یکی، دو ساعت قبل از خواب میل کنید، احتمالا از چاقی شکمی هم رنج می‌برید چراکه هم به‌خاطر درست هضم نشدن غذای‌تان چاق و شکم‌گنده شده‌اید و هم به‌خاطر نزدیک بودن زمان خواب و خوراک‌تان به هم به مشکلات مربوط به معده دچار شده‌اید و به همین دلیل ظاهر شکم‌تان برجسته به نظر می‌رسد.

فیبر نمی‌خورید
مصرف به اندازه فیبر می‌تواند سلامت دستگاه گوارش‌تان را تضمین و از این طریق شکم‌تان را هم کوچک کند. پژوهشگران معتقدند کسانی که هر روز 10 گرم فیبر می‌خورند (معادل دو سیب کوچک، یک فنجان نخود سبز و نصف فنجان لوبیا چیتی) چربی‌های احشایی بدن‌شان 3/7 درصد کمتر شده و صاحب شکمی تخت می‌شوند. نیازی به گفتن ندارد بسیاری از سبزی‌های برگ سبز مثل کاهو سرشار از فیبر هستند و مصرف هر روزه‌شان می‌تواند فعالیت دستگاه گوارش‌شما را تنظیم کند.

افسرده‌اید؟
اگر بی‌دلیل شکم‌گنده شده‌اید و حتی رعایت کردن نکات گفته شده هم گره‌ای از مشکل شما باز نکرده، بهتر است مشکل‌تان را به جای متخصص گوارش با یک روانپزشک در میان بگذارید. محققان می‌گویند اگر در دوره پیری به سر ببرید و به افسردگی دچار شوید، صاحب شکمی بزرگ هم می‌شوید. بررسی‌های آنها نشان می‌دهد احتمال شکم‌گنده شدن در یک دوره زمانی پنج ساله، در مسن‌هایی که علائم افسردگی را نشان می‌دهند بیشتر است. همان‌طور که در مورد بی‌خوابی گفتیم در این مورد هم پای هورمون کورتیزول در میان است. کنترل نشدن سطح این هورمون که بالا رفتنش چربی‌های دور شکم و کمر را انباشته می‌کند، باعث می‌شود فرد بدون چاق شدن شکم‌گنده شود.

میانسال شده‌اید؟
از نظر متخصصان پیرتر شدن به‌ویژه برای زنان چاقی شکمی را همراه می‌آورد. گرچه بالاتر رفتن سن به بالاتر رفتن BMI هم می‌انجامد اما محققان می‌گویند نه‌تنها میزان چربی‌ها بلکه شیوه توزیع آنها هم در سنین بالاتر با زمان جوانی تفاوت خواهد داشت. اگر شما در چنین دوره‌ای به سر می‌برید و برای آب کردن شکم‌تان مصمم هستید، گذشته از رعایت رژیم غذایی مناسب، باید پیاده‌روی و یوگا را هم به برنامه زندگی‌تان اضافه کنید.

زودتر می‌میرید
مرگ زودرس به دلیل مشکلات قلبی، یکی از نگرانی‌هایی است که باید همیشه با آدم‌های شکم‌گنده همراه باشد.

– اگر شکم‌گنده شوید. . . شکم‌گنده تنها شما را در آینه نازیبا نشان نمی‌دهد. بررسی‌های پژوهشگران حاکی از این است که چاقی شکمی شما را به بیماری‌های مختلفی دچار می‌کند که درمان کردن‌شان به اندازه آب کردن شکم‌تان آسان نیست.

 

– استخوان‌های‌تان پوک می‌شود: محققان دانشگاه هاروارد دریافتند مردانی که دچار چربی شکم هستند، بیشتر در معرض ابتلا به پوکی استخوان قرار دارند. درحالی که این بیماری به‌طور معمول در زنان سالمند دیده می‌شود، پژوهشگران ادعا می‌کنند مردان شکم‌گنده هم از مبتلایان اصلی آن هستند. به گفته پژوهشگران چاقی شکمی خطر شکستن استخوان‌ها را بیشتر می‌کند. گروه دیگری از پژوهشگران معتقدند بیماری‌های ریوی و مشکلات تنفسی هم همیشه با شکم‌گنده‌ها همراه است.

– کلیه‌های‌تان از کار می‌افتد: بیماری‌های کلیوی یکی از مشکلات رایج در میان شکم‌گنده‌هاست. از منظر محققان هلندی کسانی که شکمی چاق دارند، فشار خون‌شان هم بالاتر است و بیشتر به مشکلات کلیوی دچار می‌شوند. محققان در بررسی دیگری ثابت کرده‌اند بیماری‌های کلیوی تنها مشکل آنها نیست.

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 177 چهارشنبه 17 دی 1393 نظرات (0)

کتاب كسب درآمد خارج از تصور از اينترنت

قیمت: 4000 تومان

کتاب الکترونيکي( PDF ): رمز و راز هاي کسب درآمد نا محدود از اينترنت رمز و رازهاي دستيابي به بازارهاي سود آور بدون صرف هزينه هاي هنگفت وِيژه افراد, شرکت هاي کوچک و متوسط

مشخصات محصول: يک فايل پي دي اف داراي90 صفحه
خريد به صورت نقدي است و فايل PDF پس از واریز و اطلاع آن به ایمیل شما ارسال میگردد.
 مهم ترين سوالي که همواره در ذهن جوانان و علاقمندان به تجارت اينترنتي بوجود مي‏آيد، در مورد محصول يا محصولات مناسب جهت فروش از طريق اين شبکه جهاني ‏است هدف از اين کتاب، گشودن مسير فکري نو براي شماست.
ما مدعي يک شبه پولدار شدن شما نيستيم چون چنين چيزي محال است. هيچ درآمد پايداري بدون صرف زمان، تفکر و سرمايه گذاري معقول و مناسب، بدست نمي‏آيد. پس شما در اين کتاب به دنبال خواندن مطالب غير واقعي و جملات تحريک کننده و فاقد پايه و اساس علمي نباشيد.

ما با هم در اين کتاب، در هر صفحه آن با موضوعات جذابي روبرو خواهيم شد که حتي اگر خود آنها مستقيما براي ما پول ساز نباشند، ولي دانستن و بکار گرفتن آنها در روش‏هاي بازاريابي، کمک بزرگي به ما خواهند کرد.

نحوه استفاده از کتاب اين کتاب در دو فصل مختلف تدوين شده است که به شرح زير است:

فصل اول: مفاهيم و موضوعات اوليه که خواننده را وارد مسير فکري جديد کرده تا بداند که در اين کتاب، چه نوع موضوعات و روش هاي علمي را دنبال خواهيم کرد. در فصل اول، به موضوعاتي اشاره خواهد شد که بسياري از خوانندگان کتاب، يا قبلا با آنها آشنا نبوده اند و يا به اندازه کافي آنها را جدي نگرفته و با دقت کمي از کنار آنها عبور کرده‌اند.

فصل دوم: اين فصل که شالوده اصلي کتاب است، مفهوم مهم و علمي بازاريابي هدفمند، بازاريابي خاص يا همان Niche Marketing را توضيح داده و به طور علمي و عملي و گام به گام، خواننده را وارد اين موضوع کرده و روش استفاده از اين نوع بازاريابي در جهت کسب درآمد از اينترنت را آموزش مي‌دهد.

فصل دوم کتاب در شش قسمت به شرح زير طراحي شده است:

1- آموزش انتخاب موضوعات و روش هاي علمي
2- آموزش و آشنايي با مفهوم مهم و علمي بازاريابي هدفمند
3- آموزش افزايش ميزان سودآوري تجارت آنلاين خود به طور خارق العاده‌
4- رمز و رازهاي توليد محصول براي فروش، با سرعت زياد و هزينه بسيار اندک
5- فعال سازي و شروع تجارت و بازاريابي در يک بازار خاص در هفت روز يا كمتر
6- آموزش رموز يافتن يك بازار سود آور حتي اگر هيچ ايده تجاري خاصي نداشته باشيد روش‌هاي دو برابر و سپس چند برابر كردن فعاليت‌هاي بازاريابي خاص و افزايش فروش و ساير موارد بسيار مفيد بهمراه آموزش هاي تصويري

خرید        سوال از فروشنده

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 200 چهارشنبه 17 دی 1393 نظرات (0)

دانلود نرم‌افزار حسابداری

قیمت: 12500 تومان

اگر در فکر داشتن یک برنامه حسابداری شخصی با کارکرد آسان، قیمت مناسب و بدون آشنایی با مهارت های حسابداری هستید، خرید این محصول به شما پیشنهاد می شود. قابل حمل و کم حجم.
این نرم افزار در حقیقت یک «برنامه کاربردی در محیط مایکروسافت اکسس» می‌باشد و از قابلیت های جالب مایکروسافت اکسس برای ذخیره، ویرایش و گزارش گیری تراکنش های مالی استفاده می کند. با نصب مایکروسافت اکسس 2003 یا نسخه جدیدتر می توانید به راحتی با آن کار کنید و تراکنش های مالی شخصی و روزانه خود را در آن ذخیره و گزارش گیری نمائید.

قابلیت ها و امکانات اضافه شده به این نسخه(3.0):

- با خرید این نسخه، نسخه های بعدی (در صورت وجود)، به صورت رایگان برایتان ارسال خواهد شد.
- پشتیبانی همیشگی توسط برنامه نویس 
- ایجاد فایل پشتیبان رمزگزاری شده
- عدم وابستگی به محل فایل های برنامه
- امکان کپی کردن فایل ها در حافظه های قابل حمل و اجرا از همانجا
- اعلام سررسید اقساط وامهای پرداختی، قبل از سررسید به صورت خودکار
- مدیریت چک های دریافتی (علاوه بر چک های پرداختی) و اعلام سررسید چک ها قبل از سررسید به صورت خودکار
- امکان تعریف و مدیریت هزینه هایی که پرداخت متناوب و منظم دارند (برای مثال اقساط بیمه اتومبیل)
- اعلام سررسید اقساط هزینه های متناوب قبل از سررسید به صورت خودکار
- نمایش وضعیت وام ها در هر زمان
- نمایش وضعیت هزینه های متناوب در هر زمان
- نمایش وضعیت چک های دریافت و پرداختی در هر زمان
- تهیه گزارش از هزینه های متناوب و کل هزینه ها
- تهیه گزارش از چک های پرداختی
- صدور و مدیریت سند حسابداری
- جستجوی حساب ها و اشخاص بر اساس نوع، نام، شماره ثلفن ثابت و همراه جهت انتخاب راحت تر در فرمهای ورود اطلاعات و نیز فرمهای     گزارشگیری



جهت مشاهده تصاویری از محیط برنامه روی لینک های زیر کلیک کنید:


تصویر یک  تصویر دو   تصویر سه  تصویر چهار  تصویر پنج   تصویر شش

تصویر هفت   تصویر هشت  




امکانات موجود از قبل:

- قابل اجرا در محیط ویندوزهای 32 بیتی (تست شده در ویندوز سون ، ویستا و نسخه های قبلی ویندوز مانند xp).
- تعریف، ویرایش طرف حساب ها و حسابها (حساب های بانکی، نقدی، طرف حساب های دائمی و عمومی، افراد خانواده، ... )
- تعریف، ویرایش گروه هزینه ها و بابت ها و همچنین گروه بندی بابت ها به تفکیک گروه مربوطه
- تعریف، ویرایش گروه درآمد ها و بابت های آنها و نیز گروه بندی آنها به تفکیک گروه.
- تعریف سال بودجه و بودجه بندی هزینه ها جهت مقایسه با پرداخت هایی که بابت آنهام انجام شده و برآورد هزینه های آتی - تعریف دسته چک
- تعریف برچسب ها
- تعریف اعضای خانواده -مرتبط کردن تراکنش های مورد نظر به برچسب ها و افراد خانواده -عملیات مربوط به چک های پرداختی
- نمایش چک های پاس نشده قبل از سررسید به صورت خودکار
- مدیریت دریافت وام های دریافتی و اقساط - ذخیره، ویرایش و حذف تراکنش های مالی (دریافت ها، پرداخت ها و نقل و انتقالات بین حساب ها)
- مشاهده خلاصه وضعیت حساب ها و طرف حساب در هر زمان (نمایش موجودی اولیه، میزان کل دریافت، کل پرداخت و موجودی فعلی حساب ها و طرف حسابها)
- مساهده خلاصه وضعیت بدهکاران در هر زمان .
- مشاهده خلاصه وضعیت بستانکاران در هر زمان. - مشاهده خلاصه وضعیت بودجه بندی سال فعلی و سال های قبل در هر زمان (میزان بودجه تخصیص داده شده، خرج شده و میران اعتبار باقیمانده) به صورت نمایش گزارش و امکان گرفتن خروجی اکسل
- مشاهده جزئیات بودجه بندی به تفکیک گروه/بابت هزینه ها در هر زمان(ماننده مورد قبل) بهصورت پیش نمایش و امکان گرفتن خروجی اکسل
- تهیه گزارش گردش حسابها و طرف حساب ها به صورت کلی و نیز با انتخاب حساب خاص در محدوده تاریخی معین با امکان گرفتن خروجی اکسل
- تهیه گزارش هزینه ها به تفکیک گروه ها و بابت ها و در محدوده تاریخی مورد نظر با امکان گرفتن خروجی اکسل
- تهیه گزارش درآمد ها به تفکیک گروه ها و بابت ها و در محدوده تاریخی مورد نظر با امکان گرفتن خروجی اکسل
- تهیه گزارش از نقل و انتقالات بین حساب ها و طرف حسابها مانند موارد قبل - تهیه گزارش از برچسب ها با امکان گرفتن خروجی اکسل و پیش نمایش
- تهیه گزارش از تراکنش های مربوط به افراد خانواده با امکان گرفتن خروجی اکسل و نیز پیش نمایش
- تهیه گزارش از چک ها - تهیه گزارش از خرج های اضافی و صحیح با امکان گرفتن خروجی اکسل - امکان تخصیص رمز ورود برای جلوگیری از دسترسی دیگران به اطلاعات و داده ها ذخیره شده.
- تهیه فایل پشتیبان از داده های ذخیره شده
- بازنشانی داده ها از روی فایل پشتیبان
- نمایش تقویم شمسی و ساعت سیستم روی فرم اصلی
- کاربری  آسان
- ساده ترین نرم افزار حسابداری و مدیریت پول شخصی 

شما می توانید این برنامه را روی فلش مموری یا هر حافظه قابل حملی کپی کرده و هر زمان با اتصال آن به کامپیوتر شخصی در منزل و یا محل کار یا هر جای دیگر از آن استفاده کنید. در پوشه برنامه یک فایل راهنما وجود دارد. قبل از استفاده حتماً آن را مطالعه نمایید. 

با خرید این نسخه، نسخه های بعدی( در صورت وجود) به صورت رایگان برایتان ارسال خواهد شد. بدین منظور در فرم سفارش خرید، حتماً آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به صورت صحیح وارد کنید.

خرید        سوال از فروشنده

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 156 چهارشنبه 17 دی 1393 نظرات (0)

قلم تشخيص رنگ کارشناس 2

قیمت: 30000 تومان

قلم تشخیص رنگ کارشناس دو مناسب برای افرادی است که :

قصد خريد خودرو هاي گران قيمت دارند .

کارشان خريد و فروش ماشين است .


(( شما با استفاده از این محصول خودتان کارشناس رنگ شدگی خودرو می شود ))




مشخصات محصول :


داراي درجه TOP و SIDE براي قسمت هاي افقي و عمودي

دارای جعبه مخصوص نگهداری

همراه کاتالوگ فاری و انگلیسی

داراي برچسب هلوگرام و شماره ثبت 118418


این محصول به دلیل مخروطی بودن آهن ربای آن کمترین برخورد را با بدنه خودرو دارد و این یکی از دلایل دقت بالای محصول میباشد ، تا حدی که می تواند قطعات تعویض شده را هم تشخیص دهد .


دقت بعمل آمده در کارخانه :

قبل از خارج شدن هر دستگاه از کارخانه , استاندارد کاليبراسيون دقت ضخامت سنج چک مي شود .
اعداد خوانده شده از نظر دقت دستگاه در ابتدا و انتها اندازه گيري و براي درجه بندي ضخامت چک مي شود .
بدليل ضد ضربه بودن غلاف و ضد زنگ بودن قطعات بکار رفته , دستگاه نياز به تعميرات خاص ندارد .
عمر دستگاه در صورت استفاده درست نا محدود ميباشد .


طريقه ارسال :

پرداخت وجه به مامور پست - تحويل 3 الي 5 روز كاري .
جهت ارسال محصول نوشتن كد پستي 10 رقمي در انتهاي آدرس الزامی است .
در صورت نوشتن آدرس محل کار محصول سريع تر به دست شما خواهد رسيد.

خرید        سوال از فروشنده

علیرضا بشیری رضایی بازدید : 137 چهارشنبه 17 دی 1393 نظرات (0)
یکی از سخت‌‌جان‌ترین چربی‌های بدن، چربی‌های تجمع‌یافته در ناحیه شکم – کمر هستند. این چربی‌ها به همان سرعتی که در این ناحیه ته‌نشین می‌شوند، به همان سرعت از بین نمی‌روند. این چربی‌ها علاوه براینکه به زیبایی آسیب زده و ساختار بدنی را از حالت عادی به فرم سیبی‌شکل تبدیل می‌کنند، زمینه‌ساز ابتلا به سکته قلبی نیز هستند. اگرچه در تجمع چربی در این ناحیه ژنتیک، سن و سبک زندگی تاثیرگذار است اما نباید نقش تغذیه را نادیده گرفت. 
 
مصرف هر نوع چربی خوراکی اعم از کره، خامه و غذاهای چرب و پرکالری باعث تجمع چربی در این ناحیه می‌شود. نکته مهم اینکه مصرف چربی‌های ترانس یا همان اشباع می‌توانند چربی موجود در نقاط دیگر بدن را به سمت تجمع در این ناحیه سوق دهند. بنابراین وقتی از کره حیوانی برای چرب‌تر شدن برنج‌تان استفاده می‌کنید یادتان باشد علاوه بر تجمع چربی کره حیوانی در ناحیه شکم در هر نقطه از بدن شما که چربی اضافی وجود داشته باشد، به سمت شکم شما حرکت کرده و در آن نقطه تجمع پیدا می‌کند. چربی ترانس در انواع روغن جامد، مارگارین، غذاهای سرخ‌شده، فست‌فودها و شیرینی‌تر وجود دارد. علاوه بر اینکه مصرف مواد غذایی حاوی گلوسید مانند نان، برنج و سیب‌زمینی سرخ‌شده، باعث افزایش تجمع چربی در ناحیه شکم می‌شود اما خوراکی‌هایی هم وجود دارند که مانند آب روی آتش بوده و با خوردن آنها چربی ناحیه شکم از بین می‌رود.
 
ماهی، محرک متابولسیم
بخارپز اصل اساسی است
برای کاهش وزن باید با دریا دوست باشید. منظور فقط شنا کردن نیست، بلکه مصرف ماهی یکی از راهکارهای آب کردن چربی ناحیه شکم- کمر است. به این دلیل که ماهی متابولیسم را سرعت داده و اشتهای‌تان را کنترل کرده و کاهش می‌دهد. پروتئین موجود در ماهی خاصیت سیرکنندگی دارد. ماهی، به‌ویژه انواع چرب آن مانند تن و سالمون سرشار از اسیدچرب امگا3 هستند. این چربی باعث سرعت گرفتن سوخت و ساز چربی‌های ناحیه شکم می‌شود. فراموش نکنید، ماهی زمانی این تاثیر مثبت را دارد که به صورت بخارپز تهیه شده و بدون اضافه کردن سس و فقط با اضافه کردن آبلیمو و ادویه مصرف شود.
 
غلات، رژیم های لاغری ، رژیم های چاقی - فیبر
با گلپر و آبلیمو بخورید
ریزه‌خواری یکی از مشکلاتی است که در افراد مبتلا به چاقی ناحیه شکم دیده می‌شود. بیشتر این افراد صبحانه کامل نمی‌خورند؛ بنابراین تا قبل از ناهار ریزه‌خواری می‌کنند. خوردن یک کاسه غلات پخته به عنوان صبحانه علاوه بر اینکه قند خون مورد نیاز بدن را به‌تدریج تامین می‌کند به دلیل فیبری که دارد، باعث پر شدن حجم معده شده و به این ترتیب احساس گرسنگی نیز از بین می‌رود. این خوراکی حاوی پروتئین گیاهی بالایی است که عاملی برای تحریک متابولسیم است. به کاسه غلات‌تان لیموترش، گلپر و یک قاشق چای‌خوری روغن زیتون اضافه کنید. 
 
بی‌دانه‌ها، کم شیرین
بدون شکر و خامه مصرف شود
اسم کلی این میوه‌ها «بری» است. در کشور ما تمشک، توت سفید، شاتوت و توت‌فرنگی وجود دارد اما «بلوبری» میوه رایجی در کشور ما نیست. این میوه‌های بی‌دانه به دلیل قند طبیعی و آنتی‌اکسیدان آنتوسیانین و لیکوپن هستند. این میوه‌ها باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش، کنترل قند خون و جلوگیری از بروز نفخ می‌شوند. خوردن این میوه‌ها به عنوان میان وعده انرژی کافی را تا قبل از وعده ناهار تامین می‌کند. این میوه‌ها را باید بدون شکر، خامه یا هر افزودنی دیگری میل کنید تا نتیجه دلخواه را داشته باشد. بهترین میزان، مصرف روزانه یک فنجان از این میوه‌هاست.
 
آجیل‌ها، پرچرب اما مفید
کم‌کالری‌های آن را انتخاب کنید
درست است که یکی از راهکارهای از بین بردن چربی شکم کاهش مصرف مواد غذایی چرب است اما آجیل‌های خام از این قضیه مستثنی هستند. البته به دلیل کالری بالایی که دارند باید کنترل شده مصرف شوند اما چربی امگا3، پروتئین و فیبر موجود در آنها باعث ایجاد احساس سیری شده و ریزه‌خواری نمی‌کنید.پسته، بادام و گردو در صدر گروه قرار دارند. حداکثر میزان مصرف روزانه یک سوم فنجان به صورت خام است.
 
سیب، میوه‌ای از بهشت
هر روز یک عدد فراموش نشود
سیب همه ویژگی‌های لازم برای حفظ سلامت و کاهش وزن را دارد. هرعدد سیب حاوی پنج گرم فیبر و به‌طور خاص پکتین است.  این ترکیب به‌خوبی آب جذب کرده و در معده حجیم می‌شود. بنابراین با خوردن هر عدد از آن حجم معده پر شده و مانع از پرخوری می‌شود. قند طبیعی سیب نیز با کنترل قند خون مانع از پرخوری به دلیل افت قند خون در طول روز می‌شود. کالری آن نیز مناسب است. بنابراین با خوردن روزانه یک عدد از آن نباید نگران اضافه وزن باشید. همه این ویژگی‌ها، سیب را به خوراکی منحصر به فرد برای سوختن چربی تبدیل کرده است. 
 
پهن‌برگ‌ها 
با آبلیمو و روغن زیتون بخورید
سالاد یکی از بهترین مخلفات غذاست؛ به‌ویژه اگر پیش از شروع وعده اصلی خورده شود. فیبر موجود در این خوراکی‌ها اولین عامل برای پر شدن حجم معده است. فیتونوترینت‌ها نیز از دیگر ترکیب‌های مهم چربی‌سوز در این خوراکی‌ها هستند اما تاثیر چربی‌سوزی این سبزی‌ها زمانی مشخص می‌شود که آنها را بدون افزودن سس مصرف کنید. کافی است برای طعم‌دار کردن آنها از آبلیموی تازه، یک قاشق غذاخوری روغن زیتون برای یک کاسه متوسط سالاد و ادویه ویژه سالاد استفاده کنید. به این ترتیب به نتیجه‌ای که می‌خواهید، می‌رسید. 
 
آووکادو، سبز چربی‌سوز
هر قاچ، یک رژیم های لاغری ، رژیم های چاقی - فیبری
این میوه خودش شکم بزرگی داشته و چاق است اما به دلیل ویژگی‌ ساختاری که دارد، می‌تواند باعث کاهش وزن شود. هر قاچ از این میوه حاوی 15 گرم فیبر است. بنابراین خوردن روزانه یک قاچ از آن، کاملا سیرتان کرده و ریزه‌خواری نمی‌کنید. به این ترتیب چربی در ناحیه شکم‌تان تجمع پیدا نمی‌کند. هر یک‌چهارم فنجان آووکادو تازه سرشار از اسیدهای چرب تک غیراشباعی است که باعث سوخت چربی‌های ناحیه شکم می‌شود. بهترین شیوه مصرف آن به صورت تازه، پوره و اضافه کردن آن به سالاد به عنوان یکی از مخلفات سالاد است.
 
سویا، دانه چند منظوره
بوداده اما بدون نمک بخورید
لوبیای سویا یا سویا دانه‌ای حاوی پروتئین گیاهی، فیبر و آنتی‌اکسیدان است. بنابراین محرک متابولیسم است. مصرف این خوراکی به دلیل داشتن هورمون‌هایی شبیه به استروژن برای زنان بعد از یائسگی بسیار مفید است.  در ضمن با خوردن آن با آب شدن چربی‌های شکمی به جبران کمبود ترشح هورمون‌ها بعد از یائسگی نیز کمک خواهید کرد. بهترین شیوه مصرف سویا، به صورت بوداده بدون اضافه کردن افزودنی مانند نمک؛ شیر سویا و اضافه کردن آن به ماست است.
 
شیرین‌بیان، برای معده و شکم
شیرین و چربی‌سوز
مصرف هرنوع گیاه دارویی نیز ملاحظات خودش را دارد. این گیاه دارویی که متخصصان طب سنتی معتقدند مصرف آن به بهبود عملکرد معده کمک می‌کند، ویژگی دیگری هم دارد و آن خاصیت چربی‌سوزی این گیاه است.ساقه زیرزمینی و ریشه این گیاه قابل استفاده است. این گیاه حاوی گروهی از آنتی‌اکسیدان‌هابه نام «‌فلاونوئید» است. این ترکیب چربی‌سوز است. بهترین شیوه مصرف آن به صورت دمنوش یا اضافه کردن عصاره یا شیره آن به غذای روزانه مانند سالاد است. شیرینی طبیعی موجود در این گیاه، 50 برابر قند ساکاروز شیرینی دارد. با وجود ویژگی‌های آن، برای زنان باردار، زنان در دورانی که به فرزندشان شیر می‌دهند و افراد مبتلا به مشکلات طحال مناسب نیست. حداکثر میزان مصرف روزانه 20 گرم است.
 
تخم‌مرغ، چربی‌سوز پروتئینی
با نعنا بخورید
پروتئین موجود در تخم‌مرغ باعث سوختن چربی‌های شکمی می‌شود. دلیل این ویژگی نیز ساختار خاص اسیدهای آمینه موجود در پروتئین آن است. بهترین زمان مصرف تخم‌مرغ در وعده صبحانه است. به این ترتیب تا ظهر علاوه بر احساس سیری، چربی‌های ناحیه شکم‌تان نیز می‌سوزد! هر عدد تخم‌مرغ 80 کیلوکالری انرژی دارد. بنابراین مصرف هر عدد از آن کافی است تا پیش از ناهار کاملا سیر باشید.
 
 بهتر است تخم‌مرغ با دو ورقه نان تست، چند حلقه گوجه‌فرنگی و چند برگ نعنا تازه مصرف شود. به این ترتیب نیاز بدن به سبزی‌ها نیز تامین شده و از طرفی نعنا، مانع از ایجاد نفخ بعد از خوردن تخم‌مرغ می‌شود.رژیم های لاغری ، رژیم های چاقی - مجله سیب سبز
علیرضا بشیری رضایی بازدید : 136 سه شنبه 16 دی 1393 نظرات (0)

خوردنی های چربی سوز

کی از سخت‌‌جان‌ترین چربی‌های بدن، چربی‌های تجمع‌یافته در ناحیه شکم – کمر هستند. این چربی‌ها به همان سرعتی که در این ناحیه ته‌نشین می‌شوند، به همان سرعت از بین نمی‌روند. این چربی‌ها علاوه براینکه به زیبایی آسیب زده و ساختار بدنی را از حالت عادی به فرم سیبی‌شکل تبدیل می‌کنند، زمینه‌ساز ابتلا به سکته قلبی نیز هستند. اگرچه در تجمع چربی در این ناحیه ژنتیک، سن و سبک زندگی تاثیرگذار است اما نباید نقش تغذیه را نادیده گرفت. 
 
مصرف هر نوع چربی خوراکی اعم از کره، خامه و غذاهای چرب و پرکالری باعث تجمع چربی در این ناحیه می‌شود. نکته مهم اینکه مصرف چربی‌های ترانس یا همان اشباع می‌توانند چربی موجود در نقاط دیگر بدن را به سمت تجمع در این ناحیه سوق دهند. بنابراین وقتی از کره حیوانی برای چرب‌تر شدن برنج‌تان استفاده می‌کنید یادتان باشد علاوه بر تجمع چربی کره حیوانی در ناحیه شکم در هر نقطه از بدن شما که چربی اضافی وجود داشته باشد، به سمت شکم شما حرکت کرده و در آن نقطه تجمع پیدا می‌کند. چربی ترانس در انواع روغن جامد، مارگارین، غذاهای سرخ‌شده، فست‌فودها و شیرینی‌تر وجود دارد. علاوه بر اینکه مصرف مواد غذایی حاوی گلوسید مانند نان، برنج و سیب‌زمینی سرخ‌شده، باعث افزایش تجمع چربی در ناحیه شکم می‌شود اما خوراکی‌هایی هم وجود دارند که مانند آب روی آتش بوده و با خوردن آنها چربی ناحیه شکم از بین می‌رود.
 
ماهی، محرک متابولسیم
بخارپز اصل اساسی است
برای کاهش وزن باید با دریا دوست باشید. منظور فقط شنا کردن نیست، بلکه مصرف ماهی یکی از راهکارهای آب کردن چربی ناحیه شکم- کمر است. به این دلیل که ماهی متابولیسم را سرعت داده و اشتهای‌تان را کنترل کرده و کاهش می‌دهد. پروتئین موجود در ماهی خاصیت سیرکنندگی دارد. ماهی، به‌ویژه انواع چرب آن مانند تن و سالمون سرشار از اسیدچرب امگا3 هستند. این چربی باعث سرعت گرفتن سوخت و ساز چربی‌های ناحیه شکم می‌شود. فراموش نکنید، ماهی زمانی این تاثیر مثبت را دارد که به صورت بخارپز تهیه شده و بدون اضافه کردن سس و فقط با اضافه کردن آبلیمو و ادویه مصرف شود.
 
غلات، رژیم های لاغری ، رژیم های چاقی - فیبر
با گلپر و آبلیمو بخورید
ریزه‌خواری یکی از مشکلاتی است که در افراد مبتلا به چاقی ناحیه شکم دیده می‌شود. بیشتر این افراد صبحانه کامل نمی‌خورند؛ بنابراین تا قبل از ناهار ریزه‌خواری می‌کنند. خوردن یک کاسه غلات پخته به عنوان صبحانه علاوه بر اینکه قند خون مورد نیاز بدن را به‌تدریج تامین می‌کند به دلیل فیبری که دارد، باعث پر شدن حجم معده شده و به این ترتیب احساس گرسنگی نیز از بین می‌رود. این خوراکی حاوی پروتئین گیاهی بالایی است که عاملی برای تحریک متابولسیم است. به کاسه غلات‌تان لیموترش، گلپر و یک قاشق چای‌خوری روغن زیتون اضافه کنید. 
 
بی‌دانه‌ها، کم شیرین
بدون شکر و خامه مصرف شود
اسم کلی این میوه‌ها «بری» است. در کشور ما تمشک، توت سفید، شاتوت و توت‌فرنگی وجود دارد اما «بلوبری» میوه رایجی در کشور ما نیست. این میوه‌های بی‌دانه به دلیل قند طبیعی و آنتی‌اکسیدان آنتوسیانین و لیکوپن هستند. این میوه‌ها باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش، کنترل قند خون و جلوگیری از بروز نفخ می‌شوند. خوردن این میوه‌ها به عنوان میان وعده انرژی کافی را تا قبل از وعده ناهار تامین می‌کند. این میوه‌ها را باید بدون شکر، خامه یا هر افزودنی دیگری میل کنید تا نتیجه دلخواه را داشته باشد. بهترین میزان، مصرف روزانه یک فنجان از این میوه‌هاست.
 
آجیل‌ها، پرچرب اما مفید
کم‌کالری‌های آن را انتخاب کنید
درست است که یکی از راهکارهای از بین بردن چربی شکم کاهش مصرف مواد غذایی چرب است اما آجیل‌های خام از این قضیه مستثنی هستند. البته به دلیل کالری بالایی که دارند باید کنترل شده مصرف شوند اما چربی امگا3، پروتئین و فیبر موجود در آنها باعث ایجاد احساس سیری شده و ریزه‌خواری نمی‌کنید.پسته، بادام و گردو در صدر گروه قرار دارند. حداکثر میزان مصرف روزانه یک سوم فنجان به صورت خام است.
 
سیب، میوه‌ای از بهشت
هر روز یک عدد فراموش نشود
سیب همه ویژگی‌های لازم برای حفظ سلامت و کاهش وزن را دارد. هرعدد سیب حاوی پنج گرم فیبر و به‌طور خاص پکتین است.  این ترکیب به‌خوبی آب جذب کرده و در معده حجیم می‌شود. بنابراین با خوردن هر عدد از آن حجم معده پر شده و مانع از پرخوری می‌شود. قند طبیعی سیب نیز با کنترل قند خون مانع از پرخوری به دلیل افت قند خون در طول روز می‌شود. کالری آن نیز مناسب است. بنابراین با خوردن روزانه یک عدد از آن نباید نگران اضافه وزن باشید. همه این ویژگی‌ها، سیب را به خوراکی منحصر به فرد برای سوختن چربی تبدیل کرده است. 
 
پهن‌برگ‌ها 
با آبلیمو و روغن زیتون بخورید
سالاد یکی از بهترین مخلفات غذاست؛ به‌ویژه اگر پیش از شروع وعده اصلی خورده شود. فیبر موجود در این خوراکی‌ها اولین عامل برای پر شدن حجم معده است. فیتونوترینت‌ها نیز از دیگر ترکیب‌های مهم چربی‌سوز در این خوراکی‌ها هستند اما تاثیر چربی‌سوزی این سبزی‌ها زمانی مشخص می‌شود که آنها را بدون افزودن سس مصرف کنید. کافی است برای طعم‌دار کردن آنها از آبلیموی تازه، یک قاشق غذاخوری روغن زیتون برای یک کاسه متوسط سالاد و ادویه ویژه سالاد استفاده کنید. به این ترتیب به نتیجه‌ای که می‌خواهید، می‌رسید. 
 
آووکادو، سبز چربی‌سوز
هر قاچ، یک رژیم های لاغری ، رژیم های چاقی - فیبری
این میوه خودش شکم بزرگی داشته و چاق است اما به دلیل ویژگی‌ ساختاری که دارد، می‌تواند باعث کاهش وزن شود. هر قاچ از این میوه حاوی 15 گرم فیبر است. بنابراین خوردن روزانه یک قاچ از آن، کاملا سیرتان کرده و ریزه‌خواری نمی‌کنید. به این ترتیب چربی در ناحیه شکم‌تان تجمع پیدا نمی‌کند. هر یک‌چهارم فنجان آووکادو تازه سرشار از اسیدهای چرب تک غیراشباعی است که باعث سوخت چربی‌های ناحیه شکم می‌شود. بهترین شیوه مصرف آن به صورت تازه، پوره و اضافه کردن آن به سالاد به عنوان یکی از مخلفات سالاد است.
 
سویا، دانه چند منظوره
بوداده اما بدون نمک بخورید
لوبیای سویا یا سویا دانه‌ای حاوی پروتئین گیاهی، فیبر و آنتی‌اکسیدان است. بنابراین محرک متابولیسم است. مصرف این خوراکی به دلیل داشتن هورمون‌هایی شبیه به استروژن برای زنان بعد از یائسگی بسیار مفید است.  در ضمن با خوردن آن با آب شدن چربی‌های شکمی به جبران کمبود ترشح هورمون‌ها بعد از یائسگی نیز کمک خواهید کرد. بهترین شیوه مصرف سویا، به صورت بوداده بدون اضافه کردن افزودنی مانند نمک؛ شیر سویا و اضافه کردن آن به ماست است.
 
شیرین‌بیان، برای معده و شکم
شیرین و چربی‌سوز
مصرف هرنوع گیاه دارویی نیز ملاحظات خودش را دارد. این گیاه دارویی که متخصصان طب سنتی معتقدند مصرف آن به بهبود عملکرد معده کمک می‌کند، ویژگی دیگری هم دارد و آن خاصیت چربی‌سوزی این گیاه است.ساقه زیرزمینی و ریشه این گیاه قابل استفاده است. این گیاه حاوی گروهی از آنتی‌اکسیدان‌هابه نام «‌فلاونوئید» است. این ترکیب چربی‌سوز است. بهترین شیوه مصرف آن به صورت دمنوش یا اضافه کردن عصاره یا شیره آن به غذای روزانه مانند سالاد است. شیرینی طبیعی موجود در این گیاه، 50 برابر قند ساکاروز شیرینی دارد. با وجود ویژگی‌های آن، برای زنان باردار، زنان در دورانی که به فرزندشان شیر می‌دهند و افراد مبتلا به مشکلات طحال مناسب نیست. حداکثر میزان مصرف روزانه 20 گرم است.
 
تخم‌مرغ، چربی‌سوز پروتئینی
با نعنا بخورید
پروتئین موجود در تخم‌مرغ باعث سوختن چربی‌های شکمی می‌شود. دلیل این ویژگی نیز ساختار خاص اسیدهای آمینه موجود در پروتئین آن است. بهترین زمان مصرف تخم‌مرغ در وعده صبحانه است. به این ترتیب تا ظهر علاوه بر احساس سیری، چربی‌های ناحیه شکم‌تان نیز می‌سوزد! هر عدد تخم‌مرغ 80 کیلوکالری انرژی دارد. بنابراین مصرف هر عدد از آن کافی است تا پیش از ناهار کاملا سیر باشید.
 
 بهتر است تخم‌مرغ با دو ورقه نان تست، چند حلقه گوجه‌فرنگی و چند برگ نعنا تازه مصرف شود. به این ترتیب نیاز بدن به سبزی‌ها نیز تامین شده و از طرفی نعنا، مانع از ایجاد نفخ بعد از خوردن تخم‌مرغ می‌شود.رژیم های لاغری ، رژیم های چاقی - مجله سیب سبز


تعداد صفحات : 182

درباره ما
Profile Pic
با سلام من مهندس بشیری هستم، مهندسی IT از دانشگاه تهران .این وبلاگ متعلق به وب سایت دارای نماد اعتماد الکترونیک همه جور فایل است که به شما آخرین مقالات و پروژه های دانشگاهی را ارائه می دهد.
X بستن تبليغات
X بستن تبليغات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • بهترین هتل های تهران
  • ادعیه برای انواع حاجات
  • قیمت هتل مشهد
  • مدل لباس نامزدی
  • ثامن
  • اشک و درد
  • دانشمند.کام
  • live for love
  • همه چیز درباره ی جهان
  • همه چیز درباره ی جهان
  • خراسان اس ام اس
  • همه چی
  • هرچی که بخوای- محمدحسین
  • شهر موسیقی
  • ترفندها و کسب بیت کوین
  • شیخ آباد قم شکست عشقی
  • سایت اطلاع رسانی لوله و پروفیل
  • گل صبا
  • وب نوشته های یك جراح
  • AgentArena
  • دانلود وطن
  • کانون کار گروه های همیاری نور افرینش
  • تقدیم به محبوب دلها شبنم قلی خانی
  • irandownload
  • رازهاي موفقيت
  • تکنولوژی
  • جالب ترین
  • مهندس پوریا حسینی
  • سایتهای کلیکی معتبر
  • دانلود مقالات دانشگاهی
  • دانلود پروژه های دانشگاهی
  • کسب درآمد حلال از اینترنت بدون سرمایه
  • فروش انواع فایل های قابل دانلود
  • نقل و انتقالات فوتبال انگلیس
  • اخبار باشگاه منچسترسیتی
  • اخبار باشگاه لیورپول
  • اخبار فوتبال انگلیس
  • اخبار باشگاه آرسنال
  • اخبار روز فوتبال دنیا
  • اخبار باشگاه چلسی
  • اخبار ورزشی روز
  • اخبار باشگاه منچستر یونایتد
  • اخبار لیگ برتر انگلیس
  • سیستم همکاری در فروش همه جور فایل
  • دانلود پروژه ها و پایان نامه های دانشگاهی
  • پنجره طلایی اولین بسته آموزش درآمد خانگی با تضمین بازپرداخت وجه
  • فروشگاه لباس زنانه
  • هاست لینوکس
  • ثبت آگهي رايگان
  • ابزار وبلاگ و سایت
  • افزایش بازدید واقعی
  • افزایش بازدید سایت و وبلاگ
  • چت
  • افزایش بازدید رایگان
  • شارژر همراه
  • سفارش عینک آفتابی
  • کش ورزشی
  • دستگاه ورزشی
  • گن لاغری مردانه
  • دانلود آهنگ جدید
  • چت فارسی
  • خرید شارژر همراه پاور بانک
  • ادعیه برای انواع حاجات
  • آموزش آشپزی رنگین
  • بروزترین مطالب برای بهترینها
  • راهنمای گرفتن پذیرش و بورس تحصیلی
  • سوالات آزمونهای فنی و حرفه ای
  • سوالات آزمون های استخدامی
  • دانلود پروژه های مهندسی برق
  • دانلود پروژه ها و تحقیق های رشته کشاورزی
  • تحقیق و پروژه های تربیت بدنی
  • دانلود مقالات حقوق
  • پروژه های رشته کامپیوتر
  • پایان نامه و مقالات روانشناسی
  • دانلود پروژه های مهندسی مکانیک
  • دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد سالهای گذشته
  • همه چیز در مورد خودرو
  • بزرگترین مرکز دانلود علمی آموزشی
  • کافه راگر پاسداران برج سفید
  • ایران آرنا| تبادل لینک
  • یک باکس | تبادل لینک
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • تبادل لینک رایگان
  • تفریح و خنده
  • خرید نرم افزار اتوکد
  • تبادل لینک 3 طرفه
  • تبادل لینک خودکار
  • تبادل لینک سه طرفه
  • سفرنامه مشهد
  • سفرنامه اصفهان
  • سفرنامه گرجستان
  • سفرنامه تفلیس
  • سفرنامه ایروان
  • سفرنامه ارمنستان
  • سفرنامه تایلند
  • سفرنامه مالزی
  • سفرنامه آنتالیا
  • سفرنامه دبی
  • سفرنامه استانبول
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2179
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 161
  • آی پی دیروز : 277
  • بازدید امروز : 216
  • باردید دیروز : 1,165
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,381
  • بازدید ماه : 20,065
  • بازدید سال : 67,403
  • بازدید کلی : 894,378